Heel goed, dank je. Geen bruiloft, daar begin ik niet aan johquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vent? Wanneer is de bruiloft?
Oh ja, dat was een grap.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel, ik moest lachen om het feit dat hij Shreyas achter de schermen moest verdedigen en dat je dan moest uitleggen dat hij niet trollt maar écht zo achterlijk is.
PICquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
wat zouden die witte puntjes op m'n portemonnee zijn
Heel goed, trouwen is overratedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goed, dank je. Geen bruiloft, daar begin ik niet aan johSowieso zou dat een beetje voorbarig zijn.
Echt wat, scharrelen en neuken is voor pubersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heel goed, trouwen is overrated
Maar hebben jullie al echt wat of is het meer een beetje scharrelen en neuken? ( Copyright JR)
/ Albert modus
Tong is jou vriend toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wat, scharrelen en neuken is voor pubers
Zit jij al in de menopauze?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik toch lelijke trekbeer.quote:
Waarom reageer jij altijd op.zijn topics dan volgens hmf was jij de vrouw van Tong.quote:
Wel jammer dat je de SBS zondagavond daardoor meteen verwaarloosd ( want die vent van je was de reden dat je er laatst een paar keer niet was hé).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Om Reneeeee te kloten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom maak je dan toch die fout, beroepspauper?
Als je goed hebt opgelet is dat al lang niet meer zo hoor. Dat reageren, dat vrouw is nooit zo geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom reageer jij altijd op.zijn topics dan volgens hmf was jij de vrouw van Tong.
Dat was wel de reden jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de SBS zondagavond daardoor meteen verwaarloosd ( want die vent van je was de reden dat je er laatst een paar keer niet was hé).
Ik mag hem nu al niet
Had je toen die tijd wel iets met Tong?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je goed hebt opgelet is dat al lang niet meer zo hoor. Dat reageren, dat vrouw is nooit zo geweest.
[..]
Dat was wel de reden jaAfgelopen zondag was ik er wel hoor. Toen was iets eerder naar huis gegaan.
Nee hoor, nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had je toen die tijd wel iets met Tong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |