Heb ik ook net naar binnen gewerkt, tosti'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:47 schreef yats het volgende:
Ow, en ondanks dat ik al om 8 uur bij mijn eerste afspraak zat ga ik maar eens aan het ontbijt beginnen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef Bolters het volgende:
Als vrouwen ergens lelijk van worden is het wel zware krachttraining
Het is dat je dat zware ervoor zet anders zou ik niet eens zijn....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef Bolters het volgende:
Als vrouwen ergens lelijk van worden is het wel zware krachttraining
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Het is dat je dat zware ervoor zet anders zou ik niet eens zijn....
Maar zware krachttraining gaat wel te ver inderdaad...
die gespierde buikjes die je tegenwoordig steeds vaker ziet vind ik wel erg
Ik ga voor het restje nasi van gisteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik ook net naar binnen gewerkt, tosti's
Jullie hadden het zelf over zwaar. En dan bedoel ik dus ook écht zwaar. Verder heb ik natuurlijk geen probleem met vrouwen die krachttraining doen. Dat maakt het geheel alleen maar mooier. Maar zware krachttraining bij een vrouw past gewoon niet en maakt het lijf niet mooierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.
Dit. Maar ze moet ook geen plumpudding zijn. Dus wel kracht bezitten en lichamelijk fit zijn. Maar zodra de spieren aan de buitenkant zichtbaar worden, hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Seikcid het volgende:
Een vrouw zou nooit een gespierde buik moeten hebben.Of überhaupt gespierd moeten zijn.
Dat dus....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.
Ben ik het niet meer mee eens....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Seikcid het volgende:
Een vrouw zou nooit een gespierde buik moeten hebben.Of überhaupt gespierd moeten zijn.
Precies. Vrouwen moeten lekker zacht zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit. Maar ze moet ook geen plumpudding zijn. Dus wel kracht bezitten en lichamelijk fit zijn. Maar zodra de spieren aan de buitenkant zichtbaar worden, hoeft het van mij niet meer
Met fit is niets mis natuurlijk. Maar vrouwen zouden rondingen moeten hebben, geen hoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik het niet meer mee eens....
Nu ik veel van die fitness foto's voorbij zie komen op bijvoorbeeld facebook heb ik mijn beeld wat aangepast.... Ik vind die fitte strakke lichamen heel fijn om te zien
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's postenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Seikcid het volgende:
En types die zulke foto's op facebook posten..
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's posten
what's next? dat mensen advertenties op marktplaats gaan zetten ofzo?
Niet mijn types in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's posten
what's next? dat mensen advertenties op marktplaats gaan zetten ofzo?
Nee die per se halfnaakt op het internet moeten staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die goed voor zichzelf zorgen? Mensen die graag fit zijn? Ach ieder zijn ding he
oh, dan hebben we het over andere dingen man... dan praten we langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee die per se halfnaakt op het internet moeten staan.
Hij lijkt op arie boomsmaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer, is dit wat voor jou?
Waarschijnlijk dan ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
oh, dan hebben we het over andere dingen man... dan praten we langs elkaar heen.
Inderdaad. Is de vriend van Fergie. Snap niet dat je op haar valt, maar goed.quote:
Beide lelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Is de vriend van Fergie. Snap niet dat je op haar valt, maar goed.
Wat.quote:
Zowel Fergie als die gast.. LELIJK ... Fergie sowieso, hij misschien iets minder lelijk maar hmm neequote:
Kom op, hij is echt neit lelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zowel Fergie als die gast.. LELIJK ... Fergie sowieso, hij misschien iets minder lelijk maar hmm nee
Wat is deze.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zowel Fergie als die gast.. LELIJK ... Fergie sowieso, hij misschien iets minder lelijk maar hmm nee
Ik schrok wel van deze.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is deze.
Er zijn leukere vrouwen ja maar echt lelijk, nah.
Dat ja. Fergiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi soms. Er mogen best wat spieren zichtbaar zijn. Echte droge abs vind ik iets te ver gaan, maar die lijnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jullie hadden het zelf over zwaar. En dan bedoel ik dus ook écht zwaar. Verder heb ik natuurlijk geen probleem met vrouwen die krachttraining doen. Dat maakt het geheel alleen maar mooier. Maar zware krachttraining bij een vrouw past gewoon niet en maakt het lijf niet mooier
voorbeelden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi soms. Er mogen best wat spieren zichtbaar zijn. Echte droge abs vind ik iets te ver gaan, maar die lijnen.
Mwah. Gezicht spreekt me niet echt aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer, is dit wat voor jou?
mwahquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Seikcid het volgende:
Ik dacht dat Arie Boomsma algemeen kwijlmateriaal was.
Ja tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ja. Fergie
Ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen.
Denk dat je van elke celeb wel een slechte foto kan vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik schrok wel van deze.
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens. Moet wel een beetje in proportie zijn!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi soms. Er mogen best wat spieren zichtbaar zijn. Echte droge abs vind ik iets te ver gaan, maar die lijnen.
Puntige schoudersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel opletten dat ze niet breekt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puntig?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik prachtigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind je er van?quote:
Ja precies. Die foto van hierbovenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tochze is oud en LELIJK
die gast gaat nog wel, maar dan is niet mijn smaak
Iets meer vet mag welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer over een paar maanden.
Zou wel een moord doen voor zulke benen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd wat steviger zal zijn. Is ook deels mijn bouw.
Ik zal nooit een thigh gap krijgen denk ik ... Niet dat het heel belangrijk is of zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou wel een moord doen voor zulke benen.
mag wel wat minder dun.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer over een paar maanden.
Ik ook niet.. overmatig vel wat dan rondslingert dit dat... lastig hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal nooit een thigh gap krijgen denk ik ... Niet dat het heel belangrijk is of zo.
Ik heb gewoon hele flinke bovenbenen. Het zal de laatste plek zijn waar ik vet ga verliezen. Buikje gaat altijd als eerste weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.. overmatig vel wat dan rondslingert dit dat... lastig hoor
Rawrquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mazzelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele flinke bovenbenen. Het zal de laatste plek zijn waar ik vet ga verliezen. Buikje gaat altijd als eerste weg.
Watjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel opletten dat ze me niet breekt.
Jij snapt.quote:
Idem dito. Staat op zich wel vrouwelijker dan slanke benen en een pens(je). Dat dan weer wel, he.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele flinke bovenbenen. Het zal de laatste plek zijn waar ik vet ga verliezen. Buikje gaat altijd als eerste weg.
Mazzelaar! Ik train nu al een maand of 6 flink, maar het buikje mag nog steeds iets verminderen. Ik merk wel het verschil in met name mijn armen en schouders. Mijn benen train ik overigens totaal niet, ik heb door vroeger nog 'wielrenbenen' dus als ik die zou trainen zouden ze wel heel gespierd worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand. Dikke pens met stelten eronder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Idem dito. Staat op zich wel vrouwelijker dan slanke benen en een pens(je). Dat dan weer wel, he.
Dat is juist mooi, joh. Chickies zijn daar echt gék op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Mazzelaar! Ik train nu al een maand of 6 flink, maar het buikje mag nog steeds iets verminderen. Ik merk wel het verschil in met name mijn armen en schouders. Mijn benen train ik overigens totaal niet, ik heb door vroeger nog 'wielrenbenen' dus als ik die zou trainen zouden ze wel heel gespierd worden.
Mazzelaar? Ik ben gewoon een vrouw. Vaak zit het vet dan toch meer op je heupen, kont en bovenbenen. Dat heeft ook nadelen hoor. Ga maar eens een broek kopen dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Mazzelaar! Ik train nu al een maand of 6 flink, maar het buikje mag nog steeds iets verminderen. Ik merk wel het verschil in met name mijn armen en schouders. Mijn benen train ik overigens totaal niet, ik heb door vroeger nog 'wielrenbenen' dus als ik die zou trainen zouden ze wel heel gespierd worden.
voor het buikje moet je veel opofferen. Dat is het laatste wat gaat. Dat heb ik al lang opgegevenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen buikje ??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor het buikje moet je veel opofferen. Dat is het laatste wat gaat. Dat heb ik al lang opgegeven![]()
Op gespierde benen? De vrouwen die ik tegen kom zijn juist meer van het wasbordje dan van de gespierde benen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is juist mooi, joh. Chickies zijn daar echt gék op.
Ja, ik merk het. Al mag ik ook niet te hard klagen, het is niet dat ik echt dik ben ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor het buikje moet je veel opofferen. Dat is het laatste wat gaat. Dat heb ik al lang opgegeven![]()
Wasbordjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Op gespierde benen? De vrouwen die ik tegen kom zijn juist meer van het wasbordje dan van de gespierde benen.
Deze man weet. De mijne was geslonken vorig jaar echter issie nu weer iets aangekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gespierde benen zijn prachtig hoor. Ik kijk er graag naar. Het liefst met een gespierde kont erboven. Je moet juist je benen trainen, levert ook voordeel op voor spieren in de rest van je lichaam. En een gespierd bovenlijf met een sneu stel beentjes eronder is ook niets.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Op gespierde benen? De vrouwen die ik tegen kom zijn juist meer van het wasbordje dan van de gespierde benen.
Abs are made in the kitchen.quote:
Dit sletje weet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gespierde benen zijn prachtig hoor. Ik kijk er graag naar. Het liefst met een gespierde kont erboven. Je moet juist je benen trainen, levert ook voordeel op voor spieren in de rest van je lichaam. En een gespierd bovenlijf met een sneu stel beentjes eronder is ook niets.
Ben ik nu al je sletje? Het gaat wel rap tussen ons.quote:
Mijn sletjes dan maar ;-)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik nu al je sletje? Het gaat wel rap tussen ons.
Whehe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik nu al je sletje? Het gaat wel rap tussen ons.
Mannen.quote:
Jij niet, jij bent tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb niet te klagen over mijn benen en kont. Dankzij het wielrennen zijn die ondanks dat ik ze de laatste maanden niet getraind heb redelijk gespierd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gespierde benen zijn prachtig hoor. Ik kijk er graag naar. Het liefst met een gespierde kont erboven. Je moet juist je benen trainen, levert ook voordeel op voor spieren in de rest van je lichaam. En een gespierd bovenlijf met een sneu stel beentjes eronder is ook niets.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij niet, jij bent tof.Dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better be.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dan is het goedKom op, ik heb helemaal geen beeld bij jou. Ben je lelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, en ik heb een goed figuurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
Kom op, ik heb helemaal geen beeld bij jou. Ben je lelijk?
Sowieso heb ik dat bij veel fokkers/foksters. Ik ben verder niet nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
You better be.
[..]
Kom op, ik heb helemaal geen beeld bij jou. Ben je lelijk?
Stomme zonnebril. Zo zie ik het toch niet goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, en ik heb een goed figuur
Ik heb een fobo hoor
Ik wil bij iedereen een beeld kunnen plaatsen.... Dan kan je bepaalde opmerkingen ook makkelijker negeren of belachelijk maken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso heb ik dat bij veel fokkers/foksters. Ik ben verder niet nieuwsgierig.
Maar dat ik tof ben is toch wel duidelijk meteenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Stomme zonnebril. Zo zie ik het toch niet goed.
De eerste indruk is positief. Maar ik moet meer zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat ik tof ben is toch wel duidelijk meteen
Dat gaat niet op als je het zelf zegtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat ik tof ben is toch wel duidelijk meteen
Wel als het zo isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat niet op als je het zelf zegt
Kan geregeld worden hoor. Maar voor wat hoort watquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste indruk is positief. Maar ik moet meer zien.
Ik ga niet aan een fobo beginnen, maar een aantal vaste posters hier heeft me via de cam gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil bij iedereen een beeld kunnen plaatsen.... Dan kan je bepaalde opmerkingen ook makkelijker negeren of belachelijk maken bijvoorbeeld
Je zou maar eens met je kop boven het maaiveld uitsteken. Zelfvertrouwen wordt afgestraft in Nederland.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat niet op als je het zelf zegt
Feer is op jacht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste indruk is positief. Maar ik moet meer zien.
Geen probleem hoor, ik kan wel een fb linkje geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor. Maar voor wat hoort wat
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik hoef niet te jagen, ik heb jou toch?quote:
Dat je dat zelf denkt wil niet zeggen dat het ook zo is hequote:
Daarom!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar eens met je kop boven het maaiveld uitsteken. Zelfvertrouwen wordt afgestraft in Nederland.
Je moet vooral ook geen ambitie uitspreken, dan gaat je kop er ook af.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar eens met je kop boven het maaiveld uitsteken. Zelfvertrouwen wordt afgestraft in Nederland.
Alleen je pener telt niet he.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga niet aan een fobo beginnen, maar een aantal vaste posters hier heeft me via de cam gezien.
Maar op facebook staan juist mijn schaamfoto'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ik kan wel een fb linkje geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al langer zo maar ik denk het zelf pas kortquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je dat zelf denkt wil niet zeggen dat het ook zo is he
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
DAN DOE JE AL GEK GENOEG!!!!1111einzquote:
Nee, hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hoor.Fas, wanneer gaan wij eens meeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Een parel als twi laat ze nooit meer gaan.quote:
Wanneer kun je?quote:
Dat slaat fas toch niet af?quote:
Spreek voor jezelf.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Een parel als twi laat ze nooit meer gaan.
een oester als myr laat nooit meer losquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Een parel als twi laat ze nooit meer gaan.
Een weekend zou het best uitkomen, want gratis OV. Maar deze zaterdag heb ik een open dag.quote:
Dat is wat men zegt, toch?quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
een oester als myr laat nooit meer los
Ja maar ik ben graag opstandig.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb ook nog zo'n weekendkaart voor het OV, dus dat komt wel goed uit. Bespreken we nog wel nader.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Een weekend zou het best uitkomen, want gratis OV. Maar deze zaterdag heb ik een open dag.
Niets mis mee. Waren meer mensen maar opstandig. Dan konden we de regering omver gooien.quote:
Yay.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n weekendkaart voor het OV, dus dat komt wel goed uit. Bespreken we nog wel nader.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Zacht is ie wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
Mannen met springkussens.quote:
In dit geval klopt het wel.quote:
Zo'n lekker extreem voorbeeld ook rechts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plus dat links gewoon hubba hubba isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n lekker extreem voorbeeld ook rechts.
'She's a rebel, vigilante!'quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets mis mee. Waren meer mensen maar opstandig. Dan konden we de regering omver gooien.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Err IEUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn.
Waarschijnlijk photoshop, maar er zitten er een paar bij die er echt zo uitzien. Alleen mag je dan niet meer op de catwalk staan geloof ik.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Alles om een standpunt duidelijk te maken toch.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n lekker extreem voorbeeld ook rechts.
Ik kom op een hoop pro-ana websites. Dat zegt me niets.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die foto is gewoon echt hoor.
Doe maar eens een foto search
Pro-ana ...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom op een hoop pro-ana websites. Dat zegt me niets.
wat doe je op pro-ana Sites?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom op een hoop pro-ana websites. Dat zegt me niets.
CB?quote:
Leuke workoutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef Fera het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook trainen alsof je in een Miley Cyrus videoclip zit:
[ afbeelding ]
O, oké.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ClanBase denk ik. Een site gericht op homoseksuele mannen.
Awwww.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat is zo'n schatje.Ik had een pakketje binnen, pakt hij van die luchtzakjes die er als opvulling bij zitten. En draagt die dat in z'n bekkie het hele huis door, helemaal blij.
Lol.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Weet dat er een paar jaar geleden wel van die schaamhaarpruiken waren. Was wel grappig.
Telt mee voor wat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef Seikcid het volgende:
Telt een olifant (met natuurlijk een buitenproportionele slurf) tekenen ook mee?
Van wat? Ik snap het volgens mij niet echt.quote:
Schaam- of okselhaar verven. Maar ok, flauw. Ik ga weer terug m'n kooi in.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Van wat? Ik snap het volgens mij niet echt.
Wil je een kluif?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Schaam- of okselhaar verven. Maar ok, flauw. Ik ga weer terug m'n kooi in.
Steak & BJ aanbieding is verlopen?quote:
Was afgelopen vrijdag. Sorry man.quote:
Heb dit weekend al een snee opgelopen in m'n piemel. Niet eens andersom!quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb dit weekend al een snee opgelopen in m'n piemel. Niet eens andersom!
Tanden blijken soms scherp te zijn..quote:
Wow ... Oké.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tanden blijken soms scherp te zijn..Wat een zooitje was het, zelfs een klein sneetje levert dan een bloedbad op. Eerst wisten we niet eens wie aan het bloeden was.
Nee ik ook niet. Omdat ik bang was dat het erger was (toompje bv.) snel water erover gegoten met het dichtsbijzijnde ding, een gieter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow ... Oké.Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Bij wijze van spreken ja, goed verwoord.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Omdat ik bang was dat het erger was (toompje bv.) snel water erover gegoten met het dichtsbijzijnde ding, een gieter.![]()
Je had erbij moeten zijn, bij wijze van spreken.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Hoor net dat de gemeenteraadsverkiezingen morgen al zijn.
Tanden of een beugel? Dat laatste heb ik weleens gehoord dat voor kan komen, dat eerste nog nooit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tanden blijken soms scherp te zijn..Wat een zooitje was het, zelfs een klein sneetje levert dan een bloedbad op. Eerst wisten we niet eens wie aan het bloeden was.
Whehehe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Nee echt tanden, zijn ook best scherp hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:19 schreef yats het volgende:
[..]
Tanden of een beugel? Dat laatste heb ik weleens gehoord dat voor kan komen, dat eerste nog nooit.
Wel gaan stemmen hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Ik ga toch uit deze gemeente weg ... Dus het maakt mij geen zak uit eigenlijk. Ik stem wel hetzelfde als m'n moeder, die blijft hier tenslotte wel wonen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:41 schreef Fascination het volgende:
Noh, vanavond maar wat partijprogramma's doorlezen.
meh, ik moet ook nog kijken waar ik op stem...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
checkquote:
Een goede afspiegeling van de samenleving.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch niet veel soeps de meeste van die partijen.
Dan kan je net zo goed op een grote partij stemmen...quote:
Dat is echt kutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef yats het volgende:
Ik heb hier welgeteld zes partijen waar ik uit kan kiezen. Dat schiet lekker op, ahum.
Ow ja, en helaas geen date vanavond. Ze belde me net (30 minuten voordat we afgesproken hadden) af. Flink balen nu dus.
Zal wel worden zoals de 'normale' verkiezingen, achteraf worden we toch weer genaaid.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede afspiegeling van de samenleving.
Dat is echt de grootste onzin, ik stem juist blanco omdat ik niet wil dat m'n stem naar de grootste partij gaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed op een grote partij stemmen...
Autch, dat is gemeen. Gaf ze nog een reden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef yats het volgende:
Ik heb hier welgeteld zes partijen waar ik uit kan kiezen. Dat schiet lekker op, ahum.
Ow ja, en helaas geen date vanavond. Ze belde me net (30 minuten voordat we afgesproken hadden) af. Flink balen nu dus.
Hier hebben ze eigenlijk allemaal redelijk dezelfde richtlijnen, en het meeste intereseert me niet eensquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch niet veel soeps de meeste van die partijen.
Werkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Autch, dat is gemeen. Gaf ze nog een reden?
Schiet sowieso niet op politiek in Nederland.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier hebben ze eigenlijk allemaal redelijk dezelfde richtlijnen, en het meeste interesseert me niet eens
Dat is zo'n makkelijke. Overigens eentje die ook best wel eens waar zou kunnen zijn, maar toch.quote:
Het kan altijd, maar ik vind het een beetje als een slap excuus klinken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is zo'n makkelijke. Overigens eentje die ook best wel eens waar zou kunnen zijn, maar toch.
Allemaal dezelfde kaas, want er komt toch weer te zitten wat er zat. Nederland is niet klaar voor verandering.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet sowieso niet op politiek in Nederland.
En waarom dan niet op een kleine partij stemmen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel worden zoals de 'normale' verkiezingen, achteraf worden we toch weer genaaid.
[..]
Dat is echt de grootste onzin, ik stem juist blanco omdat ik niet wil dat km'n stem naar de grootste partij gaat.
Zeker zo op het laatste momentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan altijd, maar ik vind het een beetje als een slap excuus klinken.
Vooral als het een half uur van te voren is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Goed, Kaneelbipsje. Met jou?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas, lekker ding.
Hoe is het met je?
Het is gewoon erop wachten tot het een keer fout gaat op deze manier. Kloof tussen arm <> rijk is alleen maar groter aan het worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde kaas, want er komt toch weer te zitten wat er zat. Nederland is niet klaar voor verandering.
Dat heb ik bij de normale verkiezingen gedaan maar dan stemt iedereen opeens 'tactisch' en zitten we met dit geleuter. Ze zoeken het maar uit die politici.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En waarom dan niet op een kleine partij stemmen?
Is het ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, het is niet de eerste keer dat zoiets me gebeurt, maar leuk is anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral als het een half uur van te voren is.
Wat had je? En pics?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
Net heerlijk gegeten. Zelf gekookt. Ben trots
En je wil haar nog vaker zien? Ondanks dit gedoequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, het is niet de eerste keer dat zoiets me gebeurt, maar leuk is anders.
Het is een leuke meid waarmee ik aardig op dezelfde lijn zit, dus ja. Al kan dat ook komen omdat we de vorige date gezoend hebben en ik wil zien hoe het nu verder gaatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je wil haar nog vaker zien? Ondanks dit gedoe
Dat soort dooddoeners hoor ik ook al 20 jaar. Hoe vaak heb jij in die tijd gehoord dat men met fakkels en hooivorken op het Binnenhof stond om zelf het recht in handen te nemen? De discussie hier is maatgevend voor de onverschilligheid waarmee men aankijkt tegen het land-, stads- of dorpsbelang. Als mensen het voor hun gevoel voor elkaar hebben, zal het verder allemaal wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
Het is gewoon erop wachten tot het een keer fout gaat op deze manier. Kloof tussen arm <> rijk is alleen maar groter aan het worden.
Yo Faxman.quote:
Is al op he? Kangeen pics meer maken daarvan.quote:
Succes dan, en hopelijk is het een oprecht excuus en moet ze echt werken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een leuke meid waarmee ik aardig op dezelfde lijn zit, dus ja. Al kan dat ook komen omdat we de vorige date gezoend hebben en ik wil zien hoe het nu verder gaat
Dit is ook mijn standpunt ja. Mensen die niet stemmen en dan de grootste mond hebben. Gatver.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort dooddoeners hoor ik ook al 20 jaar. Hoe vaak heb jij in die tijd gehoord dat men met fakkels en hooivorken op het Binnenhof stond om zelf het recht in handen te nemen? De discussie hier is maatgevend voor de onverschilligheid waarmee men aankijkt tegen het land-, stads- of dorpsbelang. Als mensen het voor hun gevoel voor elkaar hebben, zal het verder allemaal wel.
bospeentjes, krieltjes en kipschnitzelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jazeker, kon eindelijk opschieten vandaag
Zit er net aan.
Wat hebben jullie gegeten?
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bospeentjes, krieltjes en kipschnitzel
Daarom zijn er in een aantal steden ook posters met eerst stemmen dan zeuren. Bijvoorbeeld in Dordrecht en in Den Haagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is ook mijn standpunt ja. Mensen die niet stemmen en dan de grootste mond hebben. Gatver.
Anyhow, ik heb mijn vader gevolmacht maar ben net drie dagen geleden verhuisd dus ben benieuwd of die stem telt dan...
Daar had ik het van de week nog over..quote:
Klinkt lekker. Knoflook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al op he? Kangeen pics meer maken daarvan.
Had omelet, met knoflook, uit en sambal er door.
Daarbij een roerbakje van ui, knoflook en verse spinazie. Met wat knoflook-rode peper olie er over.
En wat noodles erbij.
Ik stem, blancoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is ook mijn standpunt ja. Mensen die niet stemmen en dan de grootste mond hebben. Gatver.
Anyhow, ik heb mijn vader gevolmacht maar ben net drie dagen geleden verhuisd dus ben benieuwd of die stem telt dan...
Dit.quote:
Gek genoeg krijg ik wel wat appjes net dat ze toch baalt. Na ja, we zien t wel weer hoe het verder gaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes dan, en hopelijk is het een oprecht excuus en moet ze echt werken.
Ik kan hem wel waarderen. We delen een beetje dezelfde visie. Z'n oude werk is trouwens veel minder maatschappijkritisch en verzuurd. Luchtiger vooral. Leuk om die eens op te zoekenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar had ik het van de week nog over..
Deze man![]()
Snel een nieuwe date plannen danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg krijg ik wel wat appjes net dat ze toch baalt. Na ja, we zien t wel weer hoe het verder gaat.
Ik heb enkel losse stukjes gezien, J. wil de dvd boxquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan hem wel waarderen. We delen een beetje dezelfde visie. Z'n oude werk is trouwens veel minder maatschappijkritisch en verzuurd. Luchtiger vooral. Leuk om die eens op te zoeken![]()
'Life is worth losing' vond ik trouwens de minste. Dat was z'n 1 na laatste.
Ik had ergens een torrent vandaan geplukt met al z'n werkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Buienradar is goed gestemdAl is een beetje regen niet erg natuurlijk
[..]
Ik heb enkel losse stukjes gezien, J. wil de dvd box
Heb je daar nou nog een pic van gemaakt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het was heerlijk.
Ondanks de embryos'
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had ergens een torrent vandaan geplukt met al z'n werk
Nee, lukte niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je daar nou nog een pic van gemaakt?
Jammer, had het op zich wel willen zien. Een embryo vinden in een ei is altijd één van m'n grootste angsten als ik iets met eieren maak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, lukte niet.
Was te klein om scherp te krijgen.
In het andere ei zat een rode zakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer, had het op zich wel willen zien. Een embryo vinden in een ei is altijd één van m'n grootste angsten als ik iets met eieren maak.
Iew.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het andere ei zat een rode zak
Ik laat het initiatief bij haar. Ik probeer in de tussentijd twee andere vrouwen tot een date te verleiden.quote:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik laat het initiatief bij haar. Ik probeer in de tussentijd twee andere vrouwen tot een date te verleiden.
Playerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik laat het initiatief bij haar. Ik probeer in de tussentijd twee andere vrouwen tot een date te verleiden.
En nu maar hopen dat hij geen fouten gaat maken. Dingen door elkaar gaat halenquote:
Niet te veel over je ex praten op de dates, he.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Doe er wat aan!quote:
Ja, ben even de maandelijkse sales figures aan het bekijken. Altijd interessant.quote:
Dat zou wel sneu zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat hij geen fouten gaat maken. Dingen door elkaar gaat halen
Van wie dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben even de maandelijkse sales figures aan het bekijken. Altijd interessant.
Dat valt best mee. Maar ik ben er een beetje klaar mee met hoe mijn liefdesleven de afgelopen 1,5 jaar gelopen is.quote:
Daar heb ik het eigenlijk nooit over, of er moet naar gevraagd worden. Ik vertel alleen globaal dat ik nu 1,5 jaar vrijgezel ben na een lange relatie van 7 jaar gehad te hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet te veel over je ex praten op de dates, he.
Ik zou het al fantastisch vinden om met een persoon te daten. Dus dat ga ik niet op het spel zetten door met meerdere personen te daten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou wel sneu zijn.Ik zou sowieso niet meerdere mensen tegelijk daten. Veel te verwarrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |