Heb ik ook net naar binnen gewerkt, tosti'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:47 schreef yats het volgende:
Ow, en ondanks dat ik al om 8 uur bij mijn eerste afspraak zat ga ik maar eens aan het ontbijt beginnen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef Bolters het volgende:
Als vrouwen ergens lelijk van worden is het wel zware krachttraining
Het is dat je dat zware ervoor zet anders zou ik niet eens zijn....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef Bolters het volgende:
Als vrouwen ergens lelijk van worden is het wel zware krachttraining
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Het is dat je dat zware ervoor zet anders zou ik niet eens zijn....
Maar zware krachttraining gaat wel te ver inderdaad...
die gespierde buikjes die je tegenwoordig steeds vaker ziet vind ik wel erg
Ik ga voor het restje nasi van gisteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik ook net naar binnen gewerkt, tosti's
Jullie hadden het zelf over zwaar. En dan bedoel ik dus ook écht zwaar. Verder heb ik natuurlijk geen probleem met vrouwen die krachttraining doen. Dat maakt het geheel alleen maar mooier. Maar zware krachttraining bij een vrouw past gewoon niet en maakt het lijf niet mooierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.
Dit. Maar ze moet ook geen plumpudding zijn. Dus wel kracht bezitten en lichamelijk fit zijn. Maar zodra de spieren aan de buitenkant zichtbaar worden, hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Seikcid het volgende:
Een vrouw zou nooit een gespierde buik moeten hebben.Of überhaupt gespierd moeten zijn.
Dat dus....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.
Ben ik het niet meer mee eens....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Seikcid het volgende:
Een vrouw zou nooit een gespierde buik moeten hebben.Of überhaupt gespierd moeten zijn.
Precies. Vrouwen moeten lekker zacht zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit. Maar ze moet ook geen plumpudding zijn. Dus wel kracht bezitten en lichamelijk fit zijn. Maar zodra de spieren aan de buitenkant zichtbaar worden, hoeft het van mij niet meer
Met fit is niets mis natuurlijk. Maar vrouwen zouden rondingen moeten hebben, geen hoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik het niet meer mee eens....
Nu ik veel van die fitness foto's voorbij zie komen op bijvoorbeeld facebook heb ik mijn beeld wat aangepast.... Ik vind die fitte strakke lichamen heel fijn om te zien
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's postenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Seikcid het volgende:
En types die zulke foto's op facebook posten..
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's posten
what's next? dat mensen advertenties op marktplaats gaan zetten ofzo?
Niet mijn types in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's posten
what's next? dat mensen advertenties op marktplaats gaan zetten ofzo?
Nee die per se halfnaakt op het internet moeten staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die goed voor zichzelf zorgen? Mensen die graag fit zijn? Ach ieder zijn ding he
oh, dan hebben we het over andere dingen man... dan praten we langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee die per se halfnaakt op het internet moeten staan.
Hij lijkt op arie boomsmaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer, is dit wat voor jou?
Waarschijnlijk dan ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
oh, dan hebben we het over andere dingen man... dan praten we langs elkaar heen.
Inderdaad. Is de vriend van Fergie. Snap niet dat je op haar valt, maar goed.quote:
Beide lelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Is de vriend van Fergie. Snap niet dat je op haar valt, maar goed.
Wat.quote:
Zowel Fergie als die gast.. LELIJK ... Fergie sowieso, hij misschien iets minder lelijk maar hmm neequote:
Kom op, hij is echt neit lelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zowel Fergie als die gast.. LELIJK ... Fergie sowieso, hij misschien iets minder lelijk maar hmm nee
Wat is deze.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zowel Fergie als die gast.. LELIJK ... Fergie sowieso, hij misschien iets minder lelijk maar hmm nee
Ik schrok wel van deze.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is deze.
Er zijn leukere vrouwen ja maar echt lelijk, nah.
Dat ja. Fergiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi soms. Er mogen best wat spieren zichtbaar zijn. Echte droge abs vind ik iets te ver gaan, maar die lijnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jullie hadden het zelf over zwaar. En dan bedoel ik dus ook écht zwaar. Verder heb ik natuurlijk geen probleem met vrouwen die krachttraining doen. Dat maakt het geheel alleen maar mooier. Maar zware krachttraining bij een vrouw past gewoon niet en maakt het lijf niet mooier
voorbeelden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi soms. Er mogen best wat spieren zichtbaar zijn. Echte droge abs vind ik iets te ver gaan, maar die lijnen.
Mwah. Gezicht spreekt me niet echt aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer, is dit wat voor jou?
mwahquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Seikcid het volgende:
Ik dacht dat Arie Boomsma algemeen kwijlmateriaal was.
Ja tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ja. Fergie
Ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen.
Denk dat je van elke celeb wel een slechte foto kan vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik schrok wel van deze.
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens. Moet wel een beetje in proportie zijn!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi soms. Er mogen best wat spieren zichtbaar zijn. Echte droge abs vind ik iets te ver gaan, maar die lijnen.
Puntige schoudersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel opletten dat ze niet breekt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puntig?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik prachtigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind je er van?quote:
Ja precies. Die foto van hierbovenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tochze is oud en LELIJK
die gast gaat nog wel, maar dan is niet mijn smaak
Iets meer vet mag welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer over een paar maanden.
Zou wel een moord doen voor zulke benen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd wat steviger zal zijn. Is ook deels mijn bouw.
Ik zal nooit een thigh gap krijgen denk ik ... Niet dat het heel belangrijk is of zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou wel een moord doen voor zulke benen.
mag wel wat minder dun.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer over een paar maanden.
Ik ook niet.. overmatig vel wat dan rondslingert dit dat... lastig hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal nooit een thigh gap krijgen denk ik ... Niet dat het heel belangrijk is of zo.
Ik heb gewoon hele flinke bovenbenen. Het zal de laatste plek zijn waar ik vet ga verliezen. Buikje gaat altijd als eerste weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.. overmatig vel wat dan rondslingert dit dat... lastig hoor
Rawrquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alexandra Bring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mazzelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele flinke bovenbenen. Het zal de laatste plek zijn waar ik vet ga verliezen. Buikje gaat altijd als eerste weg.
Watjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel opletten dat ze me niet breekt.
Jij snapt.quote:
Idem dito. Staat op zich wel vrouwelijker dan slanke benen en een pens(je). Dat dan weer wel, he.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele flinke bovenbenen. Het zal de laatste plek zijn waar ik vet ga verliezen. Buikje gaat altijd als eerste weg.
Mazzelaar! Ik train nu al een maand of 6 flink, maar het buikje mag nog steeds iets verminderen. Ik merk wel het verschil in met name mijn armen en schouders. Mijn benen train ik overigens totaal niet, ik heb door vroeger nog 'wielrenbenen' dus als ik die zou trainen zouden ze wel heel gespierd worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand. Dikke pens met stelten eronder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Idem dito. Staat op zich wel vrouwelijker dan slanke benen en een pens(je). Dat dan weer wel, he.
Dat is juist mooi, joh. Chickies zijn daar echt gék op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Mazzelaar! Ik train nu al een maand of 6 flink, maar het buikje mag nog steeds iets verminderen. Ik merk wel het verschil in met name mijn armen en schouders. Mijn benen train ik overigens totaal niet, ik heb door vroeger nog 'wielrenbenen' dus als ik die zou trainen zouden ze wel heel gespierd worden.
Mazzelaar? Ik ben gewoon een vrouw. Vaak zit het vet dan toch meer op je heupen, kont en bovenbenen. Dat heeft ook nadelen hoor. Ga maar eens een broek kopen dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Mazzelaar! Ik train nu al een maand of 6 flink, maar het buikje mag nog steeds iets verminderen. Ik merk wel het verschil in met name mijn armen en schouders. Mijn benen train ik overigens totaal niet, ik heb door vroeger nog 'wielrenbenen' dus als ik die zou trainen zouden ze wel heel gespierd worden.
voor het buikje moet je veel opofferen. Dat is het laatste wat gaat. Dat heb ik al lang opgegevenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen buikje ??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor het buikje moet je veel opofferen. Dat is het laatste wat gaat. Dat heb ik al lang opgegeven![]()
Op gespierde benen? De vrouwen die ik tegen kom zijn juist meer van het wasbordje dan van de gespierde benen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is juist mooi, joh. Chickies zijn daar echt gék op.
Ja, ik merk het. Al mag ik ook niet te hard klagen, het is niet dat ik echt dik ben ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor het buikje moet je veel opofferen. Dat is het laatste wat gaat. Dat heb ik al lang opgegeven![]()
Wasbordjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Op gespierde benen? De vrouwen die ik tegen kom zijn juist meer van het wasbordje dan van de gespierde benen.
Deze man weet. De mijne was geslonken vorig jaar echter issie nu weer iets aangekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gespierde benen zijn prachtig hoor. Ik kijk er graag naar. Het liefst met een gespierde kont erboven. Je moet juist je benen trainen, levert ook voordeel op voor spieren in de rest van je lichaam. En een gespierd bovenlijf met een sneu stel beentjes eronder is ook niets.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Op gespierde benen? De vrouwen die ik tegen kom zijn juist meer van het wasbordje dan van de gespierde benen.
Abs are made in the kitchen.quote:
Dit sletje weet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gespierde benen zijn prachtig hoor. Ik kijk er graag naar. Het liefst met een gespierde kont erboven. Je moet juist je benen trainen, levert ook voordeel op voor spieren in de rest van je lichaam. En een gespierd bovenlijf met een sneu stel beentjes eronder is ook niets.
Ben ik nu al je sletje? Het gaat wel rap tussen ons.quote:
Mijn sletjes dan maar ;-)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik nu al je sletje? Het gaat wel rap tussen ons.
Whehe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik nu al je sletje? Het gaat wel rap tussen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |