Lager lukt mij nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is niet mijn niveau janksnol. Jij komt over als een pms viswijf.
Ik ben zo weg, nog heel eventjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:13 schreef Arcadia het volgende:
Gelukkig maar dat ik hier geen Admin ben. Zou niet veel volk overblijven
Wij kunnen nog wel meeten. No problem. Maar dit zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor mij zou komen.
Moet je werken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben zo weg, nog heel eventjes.
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij kunnen nog wel meeten. No problem. Maar dit zooitje ongeregeld.!
[..]
Moet je werken?
Ze draaien wel bij. It always does.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij kunnen nog wel meeten. No problem. Maar dit zooitje ongeregeld.!
[..]
Moet je werken?
Stimo heeft al 20 keer op haar naam staan. So what.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef Che_ het volgende:
Dit is volgens mij al de vierde keer dat ze 'voor altijd' weg is
Man man man, vijf minuten weg en je begint al met het verspreiden van leugens. Wat een bitch. Wat is het toch met jou en lullen over anderen? Hoe vaak heb ik jou wel niet betrapt op het verspreiden van leugens? Ik zeg altijd dat ik tijdelijk wegga, niet voor altijd. Tot nu. Na vandaag kom ik niet meer terug. Mogen jullie mij op vastpinnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef Che_ het volgende:
Dit is volgens mij al de vierde keer dat ze 'voor altijd' weg is
Borte rot op en tot later.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Man man man, vijf minuten weg en je begint al met het verspreiden van leugens. Wat een bitch. Wat is het toch met jou en lullen over anderen? Hoe vaak heb ik jou wel niet betrapt op het verspreiden van leugens? Ik zeg altijd dat ik tijdelijk wegga, niet voor altijd. Tot nu. Na vandaag kom ik niet meer terug. Mogen jullie mij op vastpinnen.
Ga nu maar verder met lullen over mij.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Man man man, vijf minuten weg en je begint al met het verspreiden van leugens. Wat een bitch. Wat is het toch met jou en lullen over anderen? Hoe vaak heb ik jou wel niet betrapt op het verspreiden van leugens? Ik zeg altijd dat ik tijdelijk wegga, niet voor altijd. Tot nu. Na vandaag kom ik niet meer terug. Mogen jullie mij op vastpinnen.
Ga nu maar verder met lullen over mij.
Biryaniquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef Che_ het volgende:
Falafel met humus b' tahin
Kikkererwten
Kikkererwtensoep
Maoz
Midden-Oosterse keuken
Nog nooit gegeten maar ziet er nasty uit...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haten op biryani
Je hebt zeker de Indiase versie gegeten.
In de oven gedaan met ovenzak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
HOE DURF JE.![]()
en hoe waren je wings
Ik kan het zelf ook maken nigga.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten maar ziet er nasty uit...
Laat je mams maken en mij eten.
Of niet. Turken die niet wetenquote:
Ik geloof geen hol van jouw kookkunsten. Beetje stoer doen op Fok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook maken nigga.
[..]
Of niet. Turken die niet weten
Hoe kan je sperziebonen en okra's niet lekker vinden..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Enige wat ik niet kan eten is bloemkool.en sperziebonen. En okers.
Alle bonen zijn vies..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Enige wat ik niet kan eten is bloemkool.en sperziebonen. En okers.
simpel. De textuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan je sperziebonen en okra's niet lekker vinden..
Ik kan niet veel verschillende gerechten maken, maar ik kan is ook gelijk goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geloof geen hol van jouw kookkunsten. Beetje stoer doen op Fok.
moest hardop lachen.quote:
Maak eens wat dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan niet veel verschillende gerechten maken, maar ik kan is ook gelijk goed.
Jij bent ook klein dus matcht wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moest hardop lachen.
We verschillen ook niet echt qua uiterlijk so...
klein en fatty?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent ook klein dus matcht wel.
Is dat zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
We verschillen ook niet echt qua uiterlijk so...
Oke, kom mini-meet dan.quote:
overgestapt op de guuurls.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
Jfm, vertel eens. Hoe gaat het met de boys
Vertel gewoon iets. Kapot saai op werk.
Augurken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:59 schreef Che_ het volgende:
Kent iemand die lichtgroene, kleine komkommers? Hoe heet dat ook alweer?
Ik dacht hij bedoelt die tursulukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Augurken zijn die grote toch?
Kornişon, no?
Oh, je bedoelt echt ook komkommers.quote:
Die Nederlandse komkommersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt echt ook komkommers..
Deze hebben wel een rare kleur...
Komkommer direct uit de kas!.
Dit heet acur bij jullie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt echt ook komkommers..
Deze hebben wel een rare kleur...
Komkommer direct uit de kas!.
Nederlanders weer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_komkommer.quote:
Ik heb niet over die grote smakeloze komkommers. Over de kleine(re) smaakvolle. Niet wat je in de supermarkt tegenkomt.quote:Komkommer uit de kas in NLhele vieze nasmaak
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nederlanders weer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_komkommer..
[..]
Ik heb niet over die grote smakeloze komkommers. Over de kleine(re) smaakvolle. Niet wat je in de supermarkt tegenkomt.
Je bent te klein en donker voor me. Te schattige hoofd. Not gonna work...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat! Wil je een kans bij me?
donker?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent te klein en donker voor me. Te schattige hoofd. Not gonna work...
Misschien als oppaskind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |