SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Echt...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef Arcadia het volgende:
Daarbij. http://112misdaad.nl/maro(...)-seksueel-misbruikt/
Wie geeft nu zijn 9-jarige dochter aan een of andere Boliviaan om met hem op vakantie te gaan
Zo arrogant zijn meiden dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG: gaat om je eigen gevoel erbij. Niet eens zozeer wat anderen denken.
Sanada. Nerd. Ben je eindelijk klaar ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zo arrogant zijn meiden dus.
Nogmaals goedemorgen.
Je laat je eigen gevoel dan toch afhangen van wat anderen van je denken? Bedoel, hoe komt het dat je niet zonder make-up het huis verlaat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG: gaat om je eigen gevoel erbij. Niet eens zozeer wat anderen denken.
Mannen die niet snappen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je laat je eigen gevoel dan toch afhangen van wat anderen van je denken? Bedoel, hoe komt het dat je niet zonder make-up het huis verlaat?
Omdat ik er voor mezelf niet graag als spookje uitzie. That's why.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je laat je eigen gevoel dan toch afhangen van wat anderen van je denken? Bedoel, hoe komt het dat je niet zonder make-up het huis verlaat?
Want? Hoe komt het dat je je meer op je gemak voelt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je voelt je gewoon meer op je gemak.
Je gaat me niet vertellen dat je (met jouw afkomst) zo bleek bent...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ik er voor mezelf niet graag als spookje uitzie. That's why.
Het is niet om betweterig te doen, ik probeer het achterliggende te ontdekken. Daarom ook al die zinnen in de vragende vorm.quote:Snap niet waarom jongens/mannen deze discussie graag willen voeren, als ze het toch niet snappen.
NEEquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
Goedemorgen.
Waar waren we gebleven? Marokkanen zijn dieven en Turken plegen fraude.
Let's goooo!
Borte is weg. We kunnen weer rusten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
Goedemorgen.
Let's goooo!
kijk deze maandag hier praten psshhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
Goedemorgen.
Let's goooo!
Dat zijn blanken, toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iranezen ( Iraniërs) niet te vergeten uiteraard, wat een volk!
ik heb net programma af, ga zo slapen :3quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zo arrogant zijn meiden dus.
Nogmaals goedemorgen.
ik vind je meer een maandagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Technically was het ook dinsdag
[..]
In de winter wel.
SPOILER: hihi grapjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2014 12:24:53 ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vind je meer een maandagSaaaaaaaaa.SPOILER: hihi grapjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vind je meer een maandagIk zag het voor de spoiler. Verrassingseffect weg. 6,4/10SPOILER: hihi grapjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hoor. Ben weer terug. Ik ga dit topic eens goed verzieken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte is weg. We kunnen weer rusten.
Check die bitch hier dan. Stoken en prikken. Net een wijf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
Goedemorgen.
Let's goooo!
Ben je bloedende schatje? Doe je ding.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ben weer terug. Ik ga dit topic eens goed verzieken.
Ja, want dat was echt serieus. Goed gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check die bitch hier dan. Stoken en prikken. Net een wijf.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je bloedende schatje? Doe je ding.
Topic heb ik al verziekt. Je mag mn plek hebben.
Who the F*ck do you think you're.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check die bitch hier dan. Stoken en prikken. Net een wijf.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zo naar werk; laat het even snel uit de hand lopen dan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zo naar werk; laat het even snel uit de hand lopen dan.
Hmm, opmerkelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Len oglum git, gaat-ie weer oud koeien uit de sloot halen. Het onderwerp is al besproken en afgesloten.
Je wil hem he...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:33 schreef Bortecinem het volgende:
Che is een bitch die alleen maar schopt en vervolgens de benen neemt. Net xminator. Een echte flamewar zal het nooit worden, jammer genoeg.
Negeerfase IV op deze.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:33 schreef Bortecinem het volgende:
Che is een bitch die alleen maar schopt en vervolgens de benen neemt. Net xminator. Een echte flamewar zal het nooit worden, jammer genoeg.
I only see foolsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Negeerfase IV op deze.
A wise man told me don't argue with fools
Cause people from a distance can't tell who is who
Alleen een debiel als jij ziet dit als een discussie. Bitchfight =/= discussie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Negeerfase IV op deze.
A wise man told me don't argue with fools
Cause people from a distance can't tell who is who
Oeeeeeeehquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen een debiel als jij ziet dit als een discussie. Bitchfight =/= discussie.
Echt he. Ik kom er tenminste eerlijk voor uit, de rest is sneaky.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Arcadia het volgende:
Jullie allemaal. Net een stel marktwijven. Schreeuwen niks anders dan continu hetzelfde
Ja, ben echt trots op je.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he. Ik kom er tenminste eerlijk voor uit, de rest is sneaky.
Ik tel mijn zegeningen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Bortecinem het volgende:
zarGon de moraalridder heeft ook nog niet ingegrepen. What's going on.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik tel mijn zegeningen.
Stiekem toch wel trots dat ik het voor mezelf houd wat ik hier en van jullie nou vind.
Ik drukte op enter en bedacht me net op dat moment dat je eigenlijk een hypocriete lul bent. Hoe kon ik het vergeten.quote:
Wel lekker ding. Is hij Marokkaan ofso?quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik drukte op enter en bedacht me net op dat moment dat je eigenlijk een hypocriete lul bent. Hoe kon ik het vergeten.
Denk het niet. Hij is ook een of andere Nederlandse artiest als het goed is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel lekker ding. Is hij Marokkaan ofso?
Wat grappig dat je denkt dat ik een van jullie ook maar een beetje serieus neem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:45 schreef Che_ het volgende:
Eerst discriminerende opmerkingen maken en bij opmerkingen van anderen daar over gaan trippen als een 12-jarige kind.
Beschuldiging 3948934890348938403984903483804038403984903 zonder enig bewijs.quote:Later weer ontkennen bepaalde dingen beweerd te hebben.
Oh jawel, genoeg en vaak genoeg. Heeft geen zin hier. En al helemaaaal niet met jou.quote:Grow up, je hebt nog nooit een discussie gevoerd zonder aanvallend te doen. Niet sneaky? Daarom noem je telkens namen van andere users waar blijkbaar een opgekropte haat tegen zit er bij.
Waarom ik nietquote:
Oke. Zelfde terug. Mocht je persoonlijkheid dezelfde zijn irl, dan wens ik hetzelfde. Het zou wat zijn om samen te leven met zo'n schijnheilige arrogante, omhooggevallen bitch als jij.quote:
Kusje!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke. Zelfde terug. Mocht je persoonlijkheid dezelfde zijn irl, dan wens ik hetzelfde. Het zou wat zijn om samen te leven met zo'n schijnheilige arrogante, omhooggevallen bitch als jij.
Hebben jullie niet al gemeet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke. Zelfde terug. Mocht je persoonlijkheid dezelfde zijn irl, dan wens ik hetzelfde. Het zou wat zijn om samen te leven met zo'n schijnheilige arrogante, omhooggevallen bitch als jij.
Ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben jullie niet al gemeet?
piraten partijquote:
'şehitlerimizin' is meervoud, dus ik zou zelf in deze context voor 'ruhları' kiezen. Ook als ik 'ruh' vervang met een woord kom ik tot de conclusie dat de meervoudsvorm beter/juist is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Misschien weet jij dit, zarGon... Ik schreef net 'şehitlerimizin ruhları şad olsun'. Is dit goed? Moet het niet 'şehitlerimizin ruhu' zijn in enkelvoud? Wat is hier de regel voor? Ik kom namelijk allebei tegen op internet.
IRL zeggen sommige mensen niet wat ze online wel zeggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik denk dat het tijdens de meet beter ging.
Ik dacht, je moet dan min of meer een indicatie hebben van zijn persoonlijkheid irl...quote:
Dat zou ik ook denken, maar toch vreemd dat de enkelvoudsvorm vaker voorkomt in de resultaten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
'şehitlerimizin' is meervoud, dus ik zou zelf in deze context voor 'ruhları' kiezen. Ook als ik 'ruh' vervang met een woord kom ik tot de conclusie dat de meervoudsvorm beter/juist is.
Ik kan ook geen uitsluitsel vinden op het internet.
Ditte ja. IRL zou je ook veel aardiger tegen mij zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
IRL zeggen sommige mensen niet wat ze online wel zeggen.
Vrouw met diepe wateren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Bortecinem het volgende:
Alsof ıemand zijn ware aard laat zien binnen die paar uur. Sowieso was die gelegenheid er niet.
Als je zarGon vraagt hoe ik was en hoe hij denkt dat ik aan de hand van fok zul je ook niet dezelfde antwoord krijgen.
Van mij weten jullie, en zarGon al helemaal niet, gene ene flikker.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he. Ik kom er tenminste eerlijk voor uit, de rest is sneaky.
Nog aardiger dan nu? Haast onmogelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ditte ja. IRL zou je ook veel aardiger tegen mij zijn.
Bitch is mijn woord, bitchquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]mij sneaky noemen? Donder op bitch
Douw die tampon eens in je mond ipv je gat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bitch is mijn woord, bitch
En het ging over che
Ik gebruik niet eens tamponsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Douw die tampon eens in je mond ipv je gat.
Kijk haar boos zijn omdat ik haar plek inneem. Maak je geen zorgen, ik ben hier niet zo goed in en hou het nooit lang vol. Jij bent de Queen B of instabiele bitchesquote:
Snap je de regels nu ondertussen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
pool- poolen -spelletje poolen.
Dit is niet mijn niveau janksnol. Jij komt over als een pms viswijf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk haar boos zijn omdat ik haar plek inneem. Maak je geen zorgen, ik ben hier niet zo goed in en hou het nooit lang vol. Jij bent de Queen B of instabiele bitches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |