Lager lukt mij nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is niet mijn niveau janksnol. Jij komt over als een pms viswijf.
Ik ben zo weg, nog heel eventjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:13 schreef Arcadia het volgende:
Gelukkig maar dat ik hier geen Admin ben. Zou niet veel volk overblijven
Wij kunnen nog wel meeten. No problem. Maar dit zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor mij zou komen.
Moet je werken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben zo weg, nog heel eventjes.
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij kunnen nog wel meeten. No problem. Maar dit zooitje ongeregeld.!
[..]
Moet je werken?
Ze draaien wel bij. It always does.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij kunnen nog wel meeten. No problem. Maar dit zooitje ongeregeld.!
[..]
Moet je werken?
Stimo heeft al 20 keer op haar naam staan. So what.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef Che_ het volgende:
Dit is volgens mij al de vierde keer dat ze 'voor altijd' weg is
Man man man, vijf minuten weg en je begint al met het verspreiden van leugens. Wat een bitch. Wat is het toch met jou en lullen over anderen? Hoe vaak heb ik jou wel niet betrapt op het verspreiden van leugens? Ik zeg altijd dat ik tijdelijk wegga, niet voor altijd. Tot nu. Na vandaag kom ik niet meer terug. Mogen jullie mij op vastpinnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef Che_ het volgende:
Dit is volgens mij al de vierde keer dat ze 'voor altijd' weg is
Borte rot op en tot later.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Man man man, vijf minuten weg en je begint al met het verspreiden van leugens. Wat een bitch. Wat is het toch met jou en lullen over anderen? Hoe vaak heb ik jou wel niet betrapt op het verspreiden van leugens? Ik zeg altijd dat ik tijdelijk wegga, niet voor altijd. Tot nu. Na vandaag kom ik niet meer terug. Mogen jullie mij op vastpinnen.
Ga nu maar verder met lullen over mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |