quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Man man man, vijf minuten weg en je begint al met het verspreiden van leugens. Wat een bitch. Wat is het toch met jou en lullen over anderen? Hoe vaak heb ik jou wel niet betrapt op het verspreiden van leugens? Ik zeg altijd dat ik tijdelijk wegga, niet voor altijd. Tot nu. Na vandaag kom ik niet meer terug. Mogen jullie mij op vastpinnen.
Ga nu maar verder met lullen over mij.
Biryaniquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef Che_ het volgende:
Falafel met humus b' tahin
Kikkererwten
Kikkererwtensoep
Maoz
Midden-Oosterse keuken
Nog nooit gegeten maar ziet er nasty uit...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haten op biryani
Je hebt zeker de Indiase versie gegeten.
In de oven gedaan met ovenzak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
HOE DURF JE.![]()
en hoe waren je wings
Ik kan het zelf ook maken nigga.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten maar ziet er nasty uit...
Laat je mams maken en mij eten.
Of niet. Turken die niet wetenquote:
Ik geloof geen hol van jouw kookkunsten. Beetje stoer doen op Fok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook maken nigga.
[..]
Of niet. Turken die niet weten
Hoe kan je sperziebonen en okra's niet lekker vinden..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Enige wat ik niet kan eten is bloemkool.en sperziebonen. En okers.
Alle bonen zijn vies..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Enige wat ik niet kan eten is bloemkool.en sperziebonen. En okers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |