SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat niet zo zeer, maar mochten Sigi, De Jong en Bojan al weggaan ben je niet goed bij je verstand als je Hoesen ook nog weg wilquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een Hoesen fanboy hè![]()
![]()
Ik vind Hoesen ook een prima speler hoor. Maar het TH ziet het niet in hem zitten denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar mochten Sigi, De Jong en Bojan al weggaan ben je niet goed bij je verstand als je Hoesen ook nog weg wilOh.![]()
Als ze het niet in hem zagen zitten hadden ze hem vast wel verkocht. Maar we kunnen natuurlijk al onze vier spitsen verkopen en Zivkovic meteen eerste spits maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Hoesen ook een prima speler hoor. Maar het TH ziet het niet in hem zitten denk ik.![]()
Vraag me af of de Jong nu weggaatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ze het niet in hem zagen zitten hadden ze hem vast wel verkocht. Maar we kunnen natuurlijk al onze vier spitsen verkopen en Zivkovic meteen eerste spits maken.
Oh.![]()
Vraag me af of hij gaat verlengen. Heb er volgens mij nog geen uitspraak over gezien, en als hij de enige overgebleven spits is (op Zivko na) zal hij vast wel spelen, ook al heeft hij een aflopend contract.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of de Jong nu weggaat![]()
Die gaat nog wel weg, een hamstring blessure is wat anders dan kruisbanden,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vraag me af of hij gaat verlengen. Heb er volgens mij nog geen uitspraak over gezien, en als hij de enige overgebleven spits is (op Zivko na) zal hij vast wel spelen, ook al heeft hij een aflopend contract.![]()
Maar wat vinden jullie van Hakim Ziyech? Voor 2 miljoen altijd doen lijkt mij. Helemaal als je Serero kan verkopen en hij kan op meerdere posities. Verder gaat De Jong waarschijnlijk weg. Alleen Marokkanen lijken helaas nooit te slagen bij Ajax.
http://foxsports.nl/video(...)niek-van-ziyech.html
http://foxsports.nl/video(...)n-rasvoetballer.html![]()
Eens moet de eerste keer zijn, lijkt me een leuke speler al is het altijd afwachten wat er bij Ajax van terecht komtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:52 schreef stoeltafel het volgende:
Maar wat vinden jullie van Hakim Ziyech? Voor 2 miljoen altijd doen lijkt mij. Helemaal als je Serero kan verkopen en hij kan op meerdere posities. Verder gaat De Jong waarschijnlijk weg. Alleen Marokkanen lijken helaas nooit te slagen bij Ajax.
http://foxsports.nl/video(...)niek-van-ziyech.html
http://foxsports.nl/video(...)n-rasvoetballer.html![]()
Mooi, weer wat eigen jeugd erbij gekocht![]()
Vraag me eigenlijk af waarom Zivkovich nu naar Ajax gaat. Als hij een periode moet wennen dan zit hij straks te voetballen in Jupiler league, misschien beter voor hem om eerst belangrijk voor Groningen te worden?
Vanuit Ajax natuurlijk goed te begrijpen![]()
2 miljoen is geen geld. Moet je altijd doen. Voor dat bedrag kan je makkelijk een gokje wagen, zeker met al dat geld dat Ajax momenteel heeft.![]()
Eens, maar wil die jongen wel, misschien gaat hij wel liever naar Norwich voor de echte $$quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:55 schreef tompsv18 het volgende:
2 miljoen is geen geld. Moet je altijd doen. Voor dat bedrag kan je makkelijk een gokje wagen, zeker met al dat geld dat Ajax momenteel heeft.![]()
Dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:59 schreef wieisboos het volgende:
Ziyech gaat echt niet komen joh, is totaal niet nodig![]()
Duarte wordt CVM als Blind vertrekt. Anders is hij een prima man om zich er in te laten knokken. Ziyech is natuurlijk altijd welkom, totaal ander kaliber dan dat er nu allemaal staat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze Duarte al gaan afschrijven en talent in de weg gaan zitten (Andersen)Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Uiteindelijk gaat het om kwaliteitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze Duarte al gaan afschrijven en talent in de weg gaan zitten (Andersen)![]()
Wat en wanneer is iets kwaliteit en waarom is Duarte dat niet dan."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het is altijd afwachten of zo'n jongen een versterking zou zijn maar als ik kijk wat er aan middenvelders rondloopt heb ik het idee van welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:04 schreef gniffie het volgende:
Wat en wanneer is iets kwaliteit en waarom is Duarte dat niet dan.![]()
Wie zegt dat? Duarte stond jaren bekend als het grootste talent van de Sparta opleiding en deed het zeer goed bij Heracles in zijn tweede jaar. Die groeit in de luwte nog wel uit naar een uitstekende Ajax-speler.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:04 schreef gniffie het volgende:
Wat en wanneer is iets kwaliteit en waarom is Duarte dat niet dan.Charlie: How's it going in there?
Blind vertrekt? Wanneer naar waar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Duarte wordt CVM als Blind vertrekt. Anders is hij een prima man om zich er in te laten knokken. Ziyech is natuurlijk altijd welkom, totaal ander kaliber dan dat er nu allemaal staat.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Naar Groningen, zijn tweede seizoen op huurbasis daar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blind vertrekt? Wanneer naar waar?Charlie: How's it going in there?
Overigens, we worden kampioen met de 'vloek' van de supercup![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlie: How's it going in there?
We hebben sinds we roepen dat we zeker kampioen worden al 2 keer gelijk gespeeld tegen mongolenploegjes, nog heel even afwachten dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Overigens, we worden kampioen met de 'vloek' van de supercup![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maakt het nog uit? concurrentie dient zich maar niet aan ook niet na die dramareeks, dan mag je wel spreken van een zekere titel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben sinds we roepen dat we zeker kampioen worden al 2 keer gelijk gespeeld tegen mongolenploegjes, nog heel even afwachten dusCharlie: How's it going in there?
Heel verstandig, zou wel een giga afgang zijn als het niet luktquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben sinds we roepen dat we zeker kampioen worden al 2 keer gelijk gespeeld tegen mongolenploegjes, nog heel even afwachten dus![]()
Ik had gehoopt dat niemand ooit meer zou beginnen over de onzin dat je een aanvallende middenvelder op een verdedigende positie zet. Alleen Schöne kon dat redelijk tegen een kleine tegenstander.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Duarte wordt CVM als Blind vertrekt. Anders is hij een prima man om zich er in te laten knokken. Ziyech is natuurlijk altijd welkom, totaal ander kaliber dan dat er nu allemaal staat.
Ziyech mag van mij komen trouwens. Lekker spelertje.![]()
Je had het eigenlijk al moeten zijn, toch jammer dat je eigenlijk ook deelt in de totale malaise van het NL voetbalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maakt het nog uit? concurrentie dient zich maar niet aan ook niet na die dramareeks, dan mag je wel spreken van een zekere titel.![]()
Je zou toch verwachten dat Frank inmiddels flink tekeer is gegaan. De spelers moeten eens hun ogen openen en beseffen wat ze laten zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heel verstandig, zou wel een giga afgang zijn als het niet lukt![]()
Dan heb je met Klaassen, Duarte, Ziyech en Andersen die posities ook goed genoeg bezet kun je meteen Serero naar Griekenland oid sturen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat niemand ooit meer zou beginnen over de onzin dat je een aanvallende middenvelder op een verdedigende positie zet. Alleen Schöne kon dat redelijk tegen een kleine tegenstander.
Ziyech mag van mij komen trouwens. Lekker spelertje.![]()
Duarte is veel meer een bijter en winnaar dan Schöne. CVM bij Ajax lijkt mij op zijn lijf geschreven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat niemand ooit meer zou beginnen over de onzin dat je een aanvallende middenvelder op een verdedigende positie zet. Alleen Schöne kon dat redelijk tegen een kleine tegenstander.
Ziyech mag van mij komen trouwens. Lekker spelertje.Charlie: How's it going in there?
Hij heeft ze tot donderdag vrij gegeven, hopelijk betalen ze dat terugquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat Frank inmiddels flink tekeer is gegaan. De spelers moeten eens hun ogen openen en beseffen wat ze laten zien.![]()
Oh, nu je het zo zegt heb je inderdaad gelijk. Als je het zo bekijkt kunnen we hem misschien ook wel als linksback gebruiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Duarte is veel meer een bijter en winnaar dan Schöne. CVM bij Ajax lijkt mij op zijn lijf geschreven.![]()
Volgens mij heeft hij daar het inzicht niet voorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Duarte is veel meer een bijter en winnaar dan Schöne. CVM bij Ajax lijkt mij op zijn lijf geschreven.![]()
Je had het al moeten zijn is wat anders dan het niet worden. Dat laatste lijkt me uitgesloten, omdat de rest gewoon niet capabel is om wat terug te doen. Ik zie zelfs PSV zich eerder aandienen dan Vitesse of Twente.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je had het eigenlijk al moeten zijn, toch jammer dat je eigenlijk ook deelt in de totale malaise van het NL voetbalCharlie: How's it going in there?
Anita was ook zo'n goede linksback. Deed het vervolgens ook dramatisch CVMquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh, nu je het zo zegt heb je inderdaad gelijk. Als je het zo bekijkt kunnen we hem misschien ook wel als linksback gebruiken.Charlie: How's it going in there?
Hmm ik denk het wel. Meer nog dan Blind.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar het inzicht niet voorCharlie: How's it going in there?
ik vrees van niet want dan stond hij er nu welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hmm ik denk het wel. Meer nog dan Blind.![]()
Dat denk ik ook wel maar Twente thuis is toch wel een belangrijke wedstrijd wat dat betreftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je had het al moeten zijn is wat anders dan het niet worden. Dat laatste lijkt me uitgesloten, omdat de rest gewoon niet capabel is om wat terug te doen. Ik zie zelfs PSV zich eerder aandienen dan Vitesse of Twente.![]()
Nouja dat hoeft niet per sé natuurlijk. Blind heeft zelf jaren LB gespeeld alvorens hij naar het middenveld werd verschoven. Schöne is CVM geprobeerd, zelfs Theo. Dan lijkt het mij een simpele rekensom dat Duarte ook een keer wordt uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees van niet want dan stond hij er nu wel
En die heeft pit en enigszins duelkracht. Daarnaast zit hij op voetbal en heb ik hem aardige balletjes zien geven. Vandaar mijn verwachting.Dit is waar. Die moet je winnen, anders wordt het nog een spannend slot ook. Dat zou al een schande zijn op zich.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel maar Twente thuis is toch wel een belangrijke wedstrijd wat dat betreftCharlie: How's it going in there?
Dan was het nu toch het moment om hem uit te proberen met Boilesen geblesseerd, feit dat dat niet gebeurt zegt mij voorlopig genoegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja dat hoeft niet per sé natuurlijk. Blind heeft zelf jaren LB gespeeld alvorens hij naar het middenveld werd verschoven. Schöne is CVM geprobeerd, zelfs Theo. Dan lijkt het mij een simpele rekensom dat Duarte ook een keer wordt uitgeprobeerd.
En die heeft pit en enigszins duelkracht. Daarnaast zit hij op voetbal en heb ik hem aardige balletjes zien geven. Vandaar mijn verwachting.![]()
Duarte kan daar wel spelen in de Eredivisie maar je moet er toch niet aandenken dat je er mee de CL in moet![]()
![]()
Blind is voorlopig wel een betere keuze CVM, als je die LB zet verkracht je een stukje zekerheid en automatisme. Ik denk dat Frank vanuit die optiek redeneert.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan was het nu toch het moment om hem uit te proberen met Boilesen geblesseerd, feit dat dat niet gebeurt zegt mij voorlopig genoegCharlie: How's it going in there?
Duarte deed het heel aardig in de CL, Barcelona uit enzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Duarte kan daar wel spelen in de Eredivisie maar je moet er toch niet aandenken dat je er mee de CL in moetCharlie: How's it going in there?
Milan thuis was hij 1 van de beste tot hij er uit geschopt werdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Duarte deed het heel aardig in de CL, Barcelona uit enzo.![]()
Klopt. Die wedstrijden geven mij het gevoel dat hij de CVM positie prima zou kunnen invullen. Won veel duels en had vaak de goede oplossing. Maar goed, kan er natuurlijk finaal mis zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Milan thuis was hij 1 van de beste tot hij er uit geschopt werdCharlie: How's it going in there?
Tegen Milan vond ik hem wel goed tot die schopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Duarte deed het heel aardig in de CL, Barcelona uit enzo.![]()
Zijn beste wedstrijd in Ajax 1 idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Milan vond ik hem wel goed tot die schopCharlie: How's it going in there?
Ook een van zijn weinigequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijd in Ajax 1 idd.![]()
quote:Boerrigter gefrustreerd: ‘Als dat niet gebeurt, moeten we eens praten’
Derk Boerrigter verliet Ajax vorig jaar zomer voor zo’n drieënhalf miljoen euro voor Celtic en tekende daar een contract voor vier seizoenen. Het eerste seizoen loopt stilaan ten einde en Boerrigter zal zich binnen afzienbare tijd tot landskampioen kronen met the Bhoys. Een groot aandeel in het veroveren van de titel heeft Boerrigter echter niet gehad en dat zit hem flink dwars.
Trainer Neil Lennon gaf hoog op van de vleugelaanvaller, maar stelde Boerrigter uiteindelijk maar vier keer in de basiself op in de Schotse Premier League; tien keer was hij invaller. Dat kwam mede door blessures, maar inmiddels is Boerrigter alweer enige tijd fit. Hij hoopt dat Lennon hem weer gewoon veelvuldig in de basis zal posteren in de laatste weken van het seizoen.
“De huidige tactiek is niet in mijn voordeel”, erkent de Nederlander. “De trainer heeft me gevraagd of ik eventueel links van het middenveld kan spelen in een Gareth Bale-achtige rol en dat staat me wel aan. De ploeg heeft de laatste weken vrijwel alles gewonnen en ik ben regelmatig invaller geweest. Maar het is mijn intentie om in de toekomst weer in de basis terecht te komen”, zegt Boerrigter.
“Als dat niet gebeurt, moet ik maar eens aankloppen bij de trainer om te praten. Ik ben hier niet gekomen om de bank warm te houden. Toen ik mijn debuut maakte was iedereen, ook de trainer, laaiend enthousiast over me. Jammer genoeg zijn er sindsdien niet heel veel wedstrijden bijgekomen. Ik ben het in ieder geval niet eens met critici die zeggen dat ik niet geschikt ben voor het fysieke voetbal dat hier gespeeld wordt.”
Boerrigter legt in de Daily Record uit dat de drie seizoenen die hij doorbracht in de Jupiler League hem gehard hebben. “Daar heb je meer skills nodig dan alleen technische en tactische vaardigheden. Ik kan in ieder geval vertrouwen putten uit de Champions League-duels die ik heb gespeeld. Er is geen trainer die mij zou opstellen tegen AC Milan of Barcelona als hij geen vertrouwen in me had”, denkt Boerrigter.![]()
![]()
Daarom staat hij linksback?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blind is voorlopig wel een betere keuze CVM, als je die LB zet verkracht je een stukje zekerheid en automatisme. Ik denk dat Frank vanuit die optiek redeneert.![]()
Denk dat De Jong wel blijft en verlengt voor 1 seizoen na zo'n rampseizoen, tenzij hij bij een of andere kut club wil gaan spelen en niemand ooit meer wat van hem zal horen."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dat Derkie denkt dat omdat hij daar één goeie wedstrijd heeft gespeeld hij meteen alles moet spelen, en vindt dat hij zwaar ondergewaardeerd wordt net als bij Ajax. Een speler die weinig bij Celtic heeft gepresteerd en even komt melden dat 'hij niet is gekomen om op de bank te zitten', kom op zeg.quote:![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:40 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde keuze gemaakt dus.![]()
![]()
Waar zegt hij dat hij ondergewaardeerd komt? En het lijkt me logisch dat hij wil spelen en niet op de bank wil zitten. Je zit gewoon te zeiken terwijl er niets mis is met wat hij zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat Derkie denkt dat omdat hij daar één goeie wedstrijd heeft gespeeld hij meteen alles moet spelen, en vindt dat hij zwaar ondergewaardeerd wordt net als bij Ajax. Een speler die weinig bij Celtic heeft gepresteerd en even komt melden dat 'hij niet is gekomen om op de bank te zitten', kom op zeg.![]()
Beetje hoge eigendunk heeft hij welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij ondergewaardeerd komt? En het lijkt me logisch dat hij wil spelen en niet op de bank wil zitten. Je zit gewoon te zeiken terwijl er niets mis is met wat hij zegt.![]()
Op enig punt in de wedstrijd staat hij sowieso CVM. Of dat nou is wanneer Bojan erin komt voor Poulsen of daarvoor al. Op papier staat hij linksback maar in praktijk staat Moisander meer back en Poulsen als CV.quote:
In dat kader is het niet onlogisch om weer alles om te gooien en er een Duarte op CVM in te gooien, ik denk echter dat hij daar prima zou renderen.Charlie: How's it going in there?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op enig punt in de wedstrijd staat hij sowieso CVM. Of dat nou is wanneer Bojan erin komt voor Poulsen of daarvoor al. Op papier staat hij linksback maar in praktijk staat Moisander meer back en Poulsen als CV.
In dat kader is het niet onlogisch om weer alles om te gooien en er een Duarte op CVM in te gooien, ik denk echter dat hij daar prima zou renderen.![]()
![]()
Euhm, nee. In balbezit schuiven de backs dan door en zakt Poulsen terug waardoor je met 3 verdedigers speelt en in principe met 4 middenvelders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op enig punt in de wedstrijd staat hij sowieso CVM. Of dat nou is wanneer Bojan erin komt voor Poulsen of daarvoor al. Op papier staat hij linksback maar in praktijk staat Moisander meer back en Poulsen als CV.
In dat kader is het niet onlogisch om weer alles om te gooien en er een Duarte op CVM in te gooien, ik denk echter dat hij daar prima zou renderen.![]()
Ik zie Blind vaak genoeg op het middenveld vertoeven, en staan Poulsen, Moisander en Veltman 1 op 1 met de aanvallers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm, nee. In balbezit schuiven de backs dan door en zakt Poulsen terug waardoor je met 3 verdedigers speelt en in principe met 4 middenvelders.Charlie: How's it going in there?
De uitspraak dat hij weinig speelt in combinatie met dit:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij ondergewaardeerd komt? En het lijkt me logisch dat hij wil spelen en niet op de bank wil zitten. Je zit gewoon te zeiken terwijl er niets mis is met wat hij zegt.Dat hij wil spelen begrijp ik ook wel, maar laat hem dat lekker met z'n trainer overleggen en niet meteen zoals bij Ajax in de media gaan lopen bulderen. De trainer beslist, niet meneer Boerrigter.quote:Boerrigter legt in de Daily Record uit dat de drie seizoenen die hij doorbracht in de Jupiler League hem gehard hebben. “Daar heb je meer skills nodig dan alleen technische en tactische vaardigheden. Ik kan in ieder geval vertrouwen putten uit de Champions League-duels die ik heb gespeeld. Er is geen trainer die mij zou opstellen tegen AC Milan of Barcelona als hij geen vertrouwen in me had”, denkt Boerrigter.![]()
Laatste wedstrijd heel weinigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie Blind vaak genoeg op het middenveld vertoeven, en staan Poulsen, Moisander en Veltman 1 op 1 met de aanvallers.![]()
Siem de Jong zit nu toch ook in zo'n anti roken commercial/campagne.... Die heb ik zien roken in de Bubbels in Amsterdam, terwijl Daley een peuk uit de mond van een chick haalde omdat ie dat niks vond. Dus ook beetje hypocriet van Siempie.
Snap echt niet hoe je dat in de topsport kan doen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Hij zegt dat hij in de JL heeft geleerd fysiek te moeten spelen en dat als een trainer geen vertrouwen in hem had hij hem niet had laten in de CL. Nou poepoe wat een onzin zeg Boerrigterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De uitspraak dat hij weinig speelt in combinatie met dit:
[..]
Dat hij wil spelen begrijp ik ook wel, maar laat hem dat lekker met z'n trainer overleggen en niet meteen zoals bij Ajax in de media gaan lopen bulderen. De trainer beslist, niet meneer Boerrigter.![]()
![]()
Treurig gedoe weer![]()
![]()
Zijn er zoveel die dat doen deden, verstandig is het inderdaad niet en wie weet is hij wel gestoptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef Stiggie het volgende:
Siem de Jong zit nu toch ook in zo'n anti roken commercial/campagne.... Die heb ik zien roken in de Bubbels in Amsterdam, terwijl Daley een peuk uit de mond van een chick haalde omdat ie dat niks vond. Dus ook beetje hypocriet van Siempie.
Snap echt niet hoe je dat in de topsport kan doen![]()
Is toch algemeen bekend dat Siempie rookt? Waarom ze overigens naar de Bubbles gaan dat is mij een groter raadselquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef Stiggie het volgende:
Snap echt niet hoe je dat in de topsport kan doen![]()
![]()
Aha, oké. Lees vooral ook niet wat ik zeg enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij in de JL heeft geleerd fysiek te moeten spelen en dat als een trainer geen vertrouwen in hem had hij hem niet had laten in de CL. Nou poepoe wat een onzin zeg Boerrigter![]()
![]()
Treurig gedoe weer![]()
![]()
Laatste wedstrijd weinig. Maar toen hadden we op een of andere manier ook weinig het initiatief om wat te doen. Wel de bal, maar je kon al aanvoelen dat het niks zou worden.quote:Charlie: How's it going in there?
Ja drektent.... Sneijdertje ging vroeger volgens mij naar de cooldown.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat Siempie rookt? Waarom ze overigens naar de Bubbles gaan dat is mij een groter raadsel
Wel treurig eigenlijk"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Wie zegt dat hij dat niet overlegt heeft met de coach? Of loop je nu gewoon te speculeren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aha, oké. Lees vooral ook niet wat ik zeg enzo![]()
Echt onzin man, hoeveel had Poulsen niet bal zonder er wat goeds mee te doen, zeeën van ruimtequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd weinig. Maar toen hadden we op een of andere manier ook weinig het initiatief om wat te doen. Wel de bal, maar je kon al aanvoelen dat het niks zou worden.![]()
Mickey spendeerde ook veel tijd in de Bubblesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:50 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ja drektent.... Sneijdertje ging vroeger volgens mij naar de cooldown.
Wel treurig eigenlijk![]()
Mwah, Ik vond het echt een vertoning van helemaal niets. Helemaal niets gecreërd, geen tempo, geen goede strakke ballen het was echt abominabel. Als je zo een wedstrijd ingaat wordt het nooit wat ook al speel je 360 minuten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt onzin man, hoeveel had Poulsen niet bal zonder er wat goeds mee te doen, zeeën van ruimte
Trouwens deed niemand echt wat goeds met de bal. Werkelijk iedereen speelde een 5, tjah dan kan je niet zeggen dat je veel initiatief gehad hebt. Met wat geluk fluit de scheids voor een penal, en breekt de wedstrijd open maar dat gebeurde niet.Charlie: How's it going in there?
Dat loop ik inderdaad 'gewoon' te speculeren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet overlegt heeft met de coach? Of loop je nu gewoon te speculeren?![]()
Overigens zouden meer voetballers gewoon eens hun mening moeten geven ipv die standaard PR praatjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat loop ik inderdaad 'gewoon' te speculeren.![]()
Je hebt het gezicht van een Ajax supporter?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overigens zouden meer voetballers gewoon eens hun mening moeten geven ipv die standaard PR praatjesCharlie: How's it going in there?
Er niets goed mee doen is wat anders dan het niet hebben, ligt overigens niet alleen aan Poulsen, ook zijn medespelers weten wat hij wel en niet goed kan, daar werd veel te weinig op ingespeeld, ze lieten hem zwemmenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah, Ik vond het echt een vertoning van helemaal niets. Helemaal niets gecreërd, geen tempo, geen goede strakke ballen het was echt abominabel. Als je zo een wedstrijd ingaat wordt het nooit wat ook al speel je 360 minuten.
Trouwens deed niemand echt wat goeds met de bal. Werkelijk iedereen speelde een 5, tjah dan kan je niet zeggen dat je veel initiatief gehad hebt. Met wat geluk fluit de scheids voor een penal, en breekt de wedstrijd open maar dat gebeurde niet.![]()
Prachtig toch dat interview met Pellequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je hebt het gezicht van een Ajax supporter?![]()
Laat ik het anders voor je formuleren. Er is geen moment initatief 'getoond'. Dit uit zich in speltempo, combinaties, loopacties, acties geen enkele wil om echt, echt te winnen. Jammer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er niets goed mee doen is wat anders dan het niet hebbenCharlie: How's it going in there?
Pijnlijk en genant moment. Heerlijke TV. Pelle maakt jan joost gewoon uit voor superjoodquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtig toch dat interview met Pelle
Nee maar dan kom je weer terecht op waar we het over hadden, waarom Duarte dan dus niet op die plek? Als hij er nu niet neer gezet wordt dan zal Frank het niet in hem zien zitten op die positiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laat ik het anders voor je formuleren. Er is geen moment initatief 'getoond'. Dit uit zich in speltempo, combinaties, loopacties, acties geen enkele wil om echt, echt te winnen. Jammer.![]()
Mee eens. Ik vind het onbegrijpelijk dat Frank Duarte niet vaker als 6 heeft opgesteld (als Blind in zijn ogen linksachter nodig was). En dan wel meerdere malen misbruiken als linksbackquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt. Die wedstrijden geven mij het gevoel dat hij de CVM positie prima zou kunnen invullen. Won veel duels en had vaak de goede oplossing. Maar goed, kan er natuurlijk finaal mis zitten..
![]()
Daarom denk ik dus dat hij dat niet kanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het onbegrijpelijk dat Frank Duarte niet vaker als 6 heeft opgesteld (als Blind in zijn ogen linksachter nodig was). En dan wel meerdere malen misbruiken als linksback.
![]()
Sinds z'n klaplong rookt Siem niet meer. Daarom kan hij nu meedoen aan die commercial.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat Siempie rookt? Waarom ze overigens naar de Bubbles gaan dat is mij een groter raadselSo confused when you're lost in the groove![]()
Dat klopt, Frank zal er ongetwijfeld over nagedacht hebben. Maar ik hoop niet dat hij Duarte op zijn prestaties als LB heeft afgeschreven als CVM omdat, dat een heel andere discipline is. Uit het verleden is natuurlijk wel vaker gebleken dat ook Frank wel verkeerde inschattingen heeft gemaakt. Nu pretendeer ik het niet beter te weten maar een keertje proberen kan toch geen kwaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar dan kom je weer terecht op waar we het over hadden, waarom Duarte dan dus niet op die plek? Als hij er nu niet neer gezet wordt dan zal Frank het niet in hem zien zitten op die positieCharlie: How's it going in there?
Hoeveel slechter kan Duarte het doen t.o.v. Poulsen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het onbegrijpelijk dat Frank Duarte niet vaker als 6 heeft opgesteld (als Blind in zijn ogen linksachter nodig was). En dan wel meerdere malen misbruiken als linksback.
Je zou zeggen van niet al ligt het natuurlijk ook aan Serero en Klaassen dat Poulsen zo komt te zwemmen, Eriksen ving dat veel beter opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoeveel slechter kan Duarte het doen t.o.v. Poulsen?![]()
Die twee nemen het meeverdedigen en dueleren wat lichtzinnig op, wellicht niet verrassend gezien hun fysiek maar ik begrijp je punt. Het is echter niet het verdedigende aspect waar Poulsen mij tegenvalt, daarin zal hij sowieso beter zijn dan Duarte.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet al ligt het natuurlijk ook aan Serero en Klaassen dat Poulsen zo komt te zwemmen, Eriksen ving dat veel beter op
Zijn handelingssnelheid en passnauwkeurigheid zijn ondermaats voor Ajax. Het is voor het Ajax-spel natuurlijk vrij cruciaal om op het middenveld tempo te maken, en juiste keuzes, daar lijkt Duarte mij een surplus. Ik ben meer benieuwd naar de manier van verdedigen van Duarte, en of hij zijn duels zou kunnen winnen om over het middenveld te heersen.Charlie: How's it going in there?
Maar dat is dus bekend van Poulsen, NAC speelde daar goed op in maar je verwacht dan van de andere Ajax middenvelders dit beter op te vangen, ook Moisander had meer gebruik van die ruimte kunnen makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die twee nemen het meeverdedigen en dueleren wat lichtzinnig op, wellicht niet verrassend gezien hun fysiek maar ik begrijp je punt. Het is echter niet het verdedigende aspect waar Poulsen mij tegenvalt, daarin zal hij sowieso beter zijn dan Duarte.
Zijn handelingssnelheid en passnauwkeurigheid zijn ondermaats voor Ajax. Het is voor het Ajax-spel natuurlijk vrij cruciaal om op het middenveld tempo te maken, en juiste keuzes, daar lijkt Duarte mij een surplus. Ik ben meer benieuwd naar de manier van verdedigen van Duarte, en of hij zijn duels zou kunnen winnen om over het middenveld te heersen.![]()
De speler moet niet naar de bal, maar de bal naar de speler. Het is gewoon te voorspel- en bespeelbaar met Poulsen. Nu zeg ik niet dat Duarte daar de verlosser is, maar die heeft in ieder geval een actie om los te komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is dus bekend van Poulsen, NAC speelde daar goed op in maar je verwacht dan van de andere Ajax middenvelders dit beter op te vangen, ook Moisander had meer gebruik van die ruimte kunnen makenCharlie: How's it going in there?
Als Poulsen aan de bal is kan je maar beter zorgen dat hij je zietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De speler moet niet naar de bal, maar de bal naar de speler. Het is gewoon te voorspel- en bespeelbaar met Poulsen. Nu zeg ik niet dat Duarte daar de verlosser is, maar die heeft in ieder geval een actie om los te komen.![]()
En duimen dat hij je juist aanspeelt. Zeer bruikbare kracht in slotfases maar meer niet. Dan is Blind met zijn drive naar voren echt een verademing.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Poulsen aan de bal is kan je maar beter zorgen dat hij je zietCharlie: How's it going in there?
Dat is waar. Serero en Klaassen staan al weken te diep en zijn te statisch. Zelfs als Poulsen achter ze staat, die nooit de voetballende oplossing kiest. Dat die 2 daar niets mee doen is hen idd te verwijten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is dus bekend van Poulsen, NAC speelde daar goed op in maar je verwacht dan van de andere Ajax middenvelders dit beter op te vangen, ook Moisander had meer gebruik van die ruimte kunnen maken
Los van dat feit moet een 6 natuurlijk altijd naar voren durven voetballen. Ik denk dat Duarte dat kan. Ook verdedigend denk ik dat hij daar voldoet. Hij is een bijtertje. Poulsen voegt niets toe aan ons spel, daarom vind ik het onbegrijpelijk dat Duarte de kans niet krijgt. Zeker omdat Frank het altijd heeft over het eigen spel spelen (wat ik tegenwoordig sowieso met een korrel zout neem).![]()
Ff avondje stappen in Barceloneta?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Frank de Boer onderweg naar Spanje?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Moisander speelde gewoon ook een zeer matige wedstrijd voor zijn doen. Gingen extreem veel passen fout.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is dus bekend van Poulsen, NAC speelde daar goed op in maar je verwacht dan van de andere Ajax middenvelders dit beter op te vangen, ook Moisander had meer gebruik van die ruimte kunnen maken![]()
Ik denk eerder ff een een contractje besprekenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ff avondje stappen in Barceloneta?![]()
En waar haal jij al die wijsheid vandaan...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik denk eerder ff een een contractje bespreken'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En waar haal jij al die wijsheid vandaan...![]()
quote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Sowieso zijn succes-belgen meer iets voor PSV.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een drama speler was dit....Charlie: How's it going in there?
2003-2004 - Ajax - 34 wedstrijden (10 goals)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sowieso zijn succes-belgen meer iets voor PSV.![]()
Net zoveel als Jantje in zijn laatste jaar dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
2003-2004 - Ajax - 34 wedstrijden (10 goals)Charlie: How's it going in there?
Tja, idd...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Net zoveel als Jantje in zijn laatste jaar dus![]()
quote:Derk Boerrigter verliet Ajax vorig jaar zomer voor zo’n drieënhalf miljoen euro voor Celtic en tekende daar een contract voor vier seizoenen. Het eerste seizoen loopt stilaan ten einde en Boerrigter zal zich binnen afzienbare tijd tot landskampioen kronen met the Bhoys. Een groot aandeel in het veroveren van de titel heeft Boerrigter echter niet gehad en dat zit hem flink dwars.
Trainer Neil Lennon gaf hoog op van de vleugelaanvaller, maar stelde Boerrigter uiteindelijk maar vier keer in de basiself op in de Schotse Premier League; tien keer was hij invaller. Dat kwam mede door blessures, maar inmiddels is Boerrigter alweer enige tijd fit. Hij hoopt dat Lennon hem weer gewoon veelvuldig in de basis zal posteren in de laatste weken van het seizoen.
“De huidige tactiek is niet in mijn voordeel”, erkent de Nederlander. “De trainer heeft me gevraagd of ik eventueel links van het middenveld kan spelen in een Gareth Bale-achtige rol en dat staat me wel aan. De ploeg heeft de laatste weken vrijwel alles gewonnen en ik ben regelmatig invaller geweest. Maar het is mijn intentie om in de toekomst weer in de basis terecht te komen”, zegt Boerrigter.
“Als dat niet gebeurt, moet ik maar eens aankloppen bij de trainer om te praten. Ik ben hier niet gekomen om de bank warm te houden. Toen ik mijn debuut maakte was iedereen, ook de trainer, laaiend enthousiast over me. Jammer genoeg zijn er sindsdien niet heel veel wedstrijden bijgekomen. Ik ben het in ieder geval niet eens met critici die zeggen dat ik niet geschikt ben voor het fysieke voetbal dat hier gespeeld wordt.”
Boerrigter legt in de Daily Record uit dat de drie seizoenen die hij doorbracht in de Jupiler League hem gehard hebben. “Daar heb je meer skills nodig dan alleen technische en tactische vaardigheden. Ik kan in ieder geval vertrouwen putten uit de Champions League-duels die ik heb gespeeld. Er is geen trainer die mij zou opstellen tegen AC Milan of Barcelona als hij geen vertrouwen in me had”, denkt Boerrigter.![]()
![]()
Hebben we nog 3,5 mio voor Derkie gekregen. Ik zie nu pas in wat voor belachelijk bedrag eigenlijk. Kwamen die schotten even bedrogen uit
Mwa eerder iemand die gewoon verkeerd gebruikt werdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een drama speler was dit....RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat geld hebben we direct weer ingeleverd door het kopen van Mikiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Hebben we nog 3,5 mio voor Derkie gekregen. Ik zie nu pas in wat voor belachelijk bedrag eigenlijk. Kwamen die schotten even bedrogen uit![]()
![]()
Echt? Spits? 34 wedstrijden en 10 goals, kortom kutspelerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa eerder iemand die gewoon verkeerd gebruikt werd![]()
Hij moest vaak rechtsbuiten spelen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Echt? Spits? 34 wedstrijden en 10 goals, kortom kutspelerRED ONS HENNIEGOD![]()
was ook een pure 4-4-2 speler. Zo slecht gescout.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij moest vaak rechtsbuiten spelen...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Net als Rosenberg, en het ergste geval : Machlasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
was ook een pure 4-4-2 speler. Zo slecht gescout.RED ONS HENNIEGOD![]()
Machlas maakte het totaal niet waar, maar die heeft er toch nog wel een flink aantal ingeramdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Rosenberg, en het ergste geval : Machlas.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vergeleken met zijn Vitesse-tijd en het geld wat je ervoor hebt betaald is die aardig tegengevallen .quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Machlas maakte het totaal niet waar, maar die heeft er toch nog wel een flink aantal ingeramd.
Al kwam die wel in een team dat voor geen meter draaideRED ONS HENNIEGOD![]()
Tja. toch had je hem best goed kunnen gebruiken dit seizoen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Hebben we nog 3,5 mio voor Derkie gekregen. Ik zie nu pas in wat voor belachelijk bedrag eigenlijk. Kwamen die schotten even bedrogen uitDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er rust een vloek op de vleugelspelers bij Ajaxquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja. toch had je hem best goed kunnen gebruiken dit seizoen...RED ONS HENNIEGOD![]()
Denk het ook, had hij waarschijnlijk meer gespeeld dan bij Celticquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja. toch had je hem best goed kunnen gebruiken dit seizoen...![]()
Als iets kleiner kereltje was ik een groot fan van Rosenberg, zeker toen hij (dacht ik) samen met Charisteas in 4-4-2 ging spelenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Rosenberg, en het ergste geval : Machlas![]()
![]()
Middenveldje met Olaf Lindenbergh en Galaseksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als iets kleiner kereltje was ik een groot fan van Rosenberg, zeker toen hij (dacht ik) samen met Charisteas in 4-4-2 ging spelen
GenotRED ONS HENNIEGOD![]()
.Zeker ja. Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als iets kleiner kereltje was ik een groot fan van Rosenberg, zeker toen hij (dacht ik) samen met Charisteas in 4-4-2 ging spelen![]()
Machlas ja, pffquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Rosenberg, en het ergste geval : Machlas![]()
Als nóg kleiner kereltje was ik bij een oefenwedstrijd tegen amateurs hier in de buurt, toen hield Galasek op spectaculaire wijze de bal binnen bij de zijlijn. Dat is me altijd bijgebleven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Middenveldje met Olaf Lindenbergh en Galaseks
Genot
En niet te vergeten het moment dat Sneijder naar ons zwaaide.
Dit boeit echt niemand.![]()
Galasek was ook wel een baas . Al was die eerst het vriendje van Adriaansequote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als nóg kleiner kereltje was ik bij een oefenwedstrijd tegen amateurs hier in de buurt, toen hield Galasek op spectaculaire wijze de bal binnen bij de zijlijn. Dat is me altijd bijgebleven.
En niet te vergeten het moment dat Sneijder naar ons zwaaide.
Dit boeit echt niemand.RED ONS HENNIEGOD![]()
We hadden op een papier een voorhoede die kon wedijveren met koppels als Nilis-Nistelrooyquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Machlas kon aardig ballen....bij Vitesse.quote:
Hij is voor ons trouwens ook nog van grote waarde geweest in die klassieker. Zoetebier toen nog op goal bij Feyenoord.![]()
Vierklau, Sonck, Cvitanich, Kinkladzequote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Machals was slecht maar niemand gaat boven Charisteas..![]()
Wat doen Mitea en Manucharyan eigenlijk ? Misschien willen die volgend seizoen wel linksbuiten spelen![]()
Kinkladze was wel doodzonde..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vierklau, Sonck, Cvitanich, KinkladzeRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Legendarisch slechte voorzetten![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Legendarisch slechte voorzetten![]()
En wat dacht je van Jürgen Colin en Frank Verlaat![]()
Mooie goalquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Jurgen Colin vond ik wel zielig .quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]![]()
En wat dacht je van Jürgen Colin en Frank Verlaat
Frank Verlaat was een soort Vd Hoorn , kon niet met ruimte in zijn rug spelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Legendarische avondquote:.
In Southern Sun
Sowieso die oude Italiaanse stadionsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was me wel een kut stadion zeg![]()
Oh.![]()
Ben je er ooit geweest dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso die oude Italiaanse stadions![]()
![]()
Hoewel het op een rare manier wel z'n charmes had met die enorme hekken rond dat uitvak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was me wel een kut stadion zeg'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat ding viel bijna van ellende uit elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoewel het op een rare manier wel z'n charmes had met die enorme hekken rond dat uitvak.![]()
![]()
Je hebt ook veel mooie stadions in Italië hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh nee. Maar ik zie ook wel op tv of foto's of iets een lelijk stadion is.![]()
![]()
Ja of dat kwam door de vlammen in de WC'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ding viel bijna van ellende uit elkaar.
In Southern Sun
San Siro is machtig. Altijd een van de mooiste stadions van Europa gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt ook veel mooie stadions in Italië hoor'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
HSV uit was ook een pareltje was volgens mij dat seizoen ernaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja of dat kwam door de vlammen in de WC's :_O-.![]()
Verdwijnt wel of Inter moet erin blijven spelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
San Siro is machtig. Altijd een van de mooiste stadions van Europa gevonden.![]()
Niet heel verrassend, stadion is eigenlijk niet meer van deze tijd, maar zonde is het wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Verdwijnt wel of Inter moet erin blijven spelen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Veel stadions met enorme sintelbanen. Welke stadions vind jij mooi? San Siro misschienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt ook veel mooie stadions in Italië hoorOh.![]()
Inter kan het wel renoveren denk ik. Helemaal blauw zwart maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Verdwijnt wel of Inter moet erin blijven spelen.Oh.![]()
Het Luigi Ferraris in Genua is prachtigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel stadions met enorme sintelbanen. Welke stadions vind jij mooi? San Siro misschien.
In Southern Sun
Dat heeft wel klassequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel stadions met enorme sintelbanen. Welke stadions vind jij mooi? San Siro misschien![]()
Voor degenen die hoopten dat Rijkaard eventueel Frankie zou opvolgen.quote:Frank Rijkaard is al ruim een jaar niet meer werkzaam als trainer en de kans is heel groot dat hij ook niet meer terugkeert in die functie. Dat zegt de 51-jarige oud-international en –bondscoach deze week in Voetbal International.
Rijkaard kende een imposante spelersloopbaan, waarin hij vele prijzen won met Ajax, AC Milan en Oranje. Daarna beleefde de Amsterdammer een opmerkelijke en grillige carrière als trainer. Zo begon hij in 1998 als eindverantwoordelijke meteen als bondscoach van het Nederlands elftal, werd hij in 2002 de eerste trainer die met Sparta degradeerde uit de Eredivisie, maar won hij vier jaar later de Champions League met Barcelona.
Rijkaard verliet Camp Nou in 2008 en ging een jaar later aan de slag bij Galatasaray, waar hij in oktober 2010 samen met zijn assistent Johan Neeskens op straat werd gezet. Sinds zijn ontslag als bondscoach van Saoedi-Arabië, in januari vorig jaar, heeft Rijkaard geen ploeg meer onder zijn hoede.
'Op dit moment heb ik ook geen zin in een terugkeer', zegt hij deze week in de VI-serie Anno. Daarin kijkt Rijkaard terug op zijn laatste seizoen als prof, 1994/95, waarin hij met Ajax ongeslagen zowel de landstitel als de Champions League won.
'Zoals het er nu uitziet, word ik in elk geval geen hoofdtrainer meer', stelt Rijkaard onomwonden. 'Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb bereikt in het voetbal, maar nu ga ik liever andere dingen doen en naar wedstrijden kíjken of een beetje napraten. Ik heb in elk geval geen zin tot mijn zestigste op een veld te staan.' (Harry Hamer)![]()
Dat nieuwe van Juventus is ook wel aardigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel stadions met enorme sintelbanen. Welke stadions vind jij mooi? San Siro misschienRED ONS HENNIEGOD![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor degenen die hoopten dat Rijkaard eventueel Frankie zou opvolgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
En San Paolo natuurlijk, met die enorme tweede ring. Sintelbaan of niet, mooie bak.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Je weet nooit, kan over een jaar weer anders zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor degenen die hoopten dat Rijkaard eventueel Frankie zou opvolgen.![]()
Die sfeer ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het Luigi Ferraris in Genua is prachtig.
![]()
![]()
Marco lekker bij jong Ajax zetten en kijken of ie genoeg progressie heeft gemaakt om de Boer op te volgen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Heeft die al gezeten met zijn holmaatjes Schip en Witgsche . Bij Heerenveen lachen ze hem nog steeds uitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:32 schreef Planga het volgende:
Marco lekker bij jong Ajax zetten en kijken of ie genoeg progressie heeft gemaakt om de Boer op te volgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vraag ik me toch wel af, hij lijkt me een realistische trainer die het gewoon goed doet met het materiaal wat hij heeft, dat ze bij Heerenveen net als zoveel clubs ten onrechte willen domineren ligt meer aan het gebrek aan kennis van de haalbaarheid ervan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft die al gezeten met zijn holmaatjes Schip en Witgsche . Bij Heerenveen lachen ze hem nog steeds uit
Maar als Johan D het zegt is het natuurlijk waar![]()
Ik zie anders niet veel herkenbaarheid in het spel. Ziyech mag het bedenken en de rest rent zich rot voor hemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vraag ik me toch wel af, hij lijkt me een realistische trainer die het gewoon goed doet met het materiaal wat hij heeft, dat ze bij Heerenveen net als zoveel clubs ten onrechte willen domineren ligt meer aan het gebrek aan kennis van de haalbaarheid ervan.
Maar als Johan D het zegt is het natuurlijk waarRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is gewoon countervoetbal, is toch niks mis mee als je naar dat materiaal kijktquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie anders niet veel herkenbaarheid in het spel. Ziyech mag het bedenken en de rest rent zich rot voor hem![]()
Hij heeft destijds ook prima resultaten neergezet zoals twente uit en utrecht uit, PSV thuis. Dat door het ijs zakken zoals Sparta uit en PSV uit lag imo meer aan het team. Ik gun hem wel een tweede termijn. Is nu ook wat meer door de wol geverfd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vraag ik me toch wel af, hij lijkt me een realistische trainer die het gewoon goed doet met het materiaal wat hij heeft, dat ze bij Heerenveen net als zoveel clubs ten onrechte willen domineren ligt meer aan het gebrek aan kennis van de haalbaarheid ervan.
Maar als Johan D het zegt is het natuurlijk waarCharlie: How's it going in there?
Ik zou er ook geen problemen mee hebben, net als Rijkaard trouwens.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij heeft destijds ook prima resultaten neergezet zoals twente uit en utrecht uit, PSV thuis. Dat door het ijs zakken zoals Sparta uit en PSV uit lag imo meer aan het team. Ik gun hem wel een tweede termijn. Is nu ook wat meer door de wol geverfd.![]()
Alleen is het verdedigend ook erg zwak georganiseerdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon countervoetbal, is toch niks mis mee als je naar dat materiaal kijktRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is gewoon een zwakke ploeg met een kutkeeper maar ze staan er toch aardig hoog meequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen is het verdedigend ook erg zwak georganiseerd![]()
En nog zie ik er geen idee achterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een zwakke ploeg met een kutkeeper maar ze staan er toch aardig hoog meeRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kijk het niet vaak genoeg, maar zolang ze het spel niet hoeven te maken doen ze het niet verkeerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nog zie ik er geen idee achter
Resultaatvoetbal is een vies woord in Nederland![]()
Volgens mij wil Marco domineren en niet op resultaat spelen .quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk het niet vaak genoeg, maar zolang ze het spel niet hoeven te maken doen ze het niet verkeerd.
Resultaatvoetbal is een vies woord in NederlandRED ONS HENNIEGOD![]()
Ben het wel met Tarado eens. Alleen is Marco te weinig Ajacied om een tweede termijn te willen, denk ik. Maakt hem het uit.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Niet met Heerenveen, hij heeft gezegd dat ze dat niet kunnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij wil Marco domineren en niet op resultaat spelen .![]()
We gaan het zien of die dat ergens wel kan . tot nu toe niet waargemaakt maar misschien heeft die ervan geleerdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met Heerenveen, hij heeft gezegd dat ze dat niet kunnenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax domineert wekelijksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We gaan het zien of die dat ergens wel kan . tot nu toe niet waargemaakt maar misschien heeft die ervan geleerd, wat bedoel je nou met waarmaken
![]()
Dat hij eens een ploeg herkenbaar laat voetballen en dat die spelers beter maakt .quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax domineert wekelijks, wat bedoel je nou met waarmaken
RED ONS HENNIEGOD![]()
Er is geen trainer die spelers beter maakt, ook zo'n fabeltjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hij eens een ploeg herkenbaar laat voetballen en dat die spelers beter maakt .![]()
Heb je het dan ook over jeugdtrainers?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen trainer die spelers beter maakt, ook zo'n fabeltjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee maar ook daar wordt die inbreng overschat, beter laten functioneren is een ander verhaal maar beter maken is gewoon heel moeilijk en bij volwassen spelers bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb je het dan ook over jeugdtrainers?![]()
Bij volwassen spelers is het inderdaad vaak wat ze nog voorzichzelf doen buiten trainingen om .quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar ook daar wordt die inbreng overschat, beter laten functioneren is een ander verhaal maar beter maken is gewoon heel moeilijk en bij volwassen spelers bijna onmogelijk
Maar bij jeugdspelers kan je het nog heel goed vormen , vooral op hele jonge leeftijd .RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is vooral voetbalkennis wat je meegeeft hé. Tactiek etc. Techniektrainingen natuurlijk ook.
Ik hoop dat jullie dit allemaal noteren. Geen dank!AFCA!![]()
Wat een kutnieuws zeg.
quote:Contractverlenging is nu bespreekbaar voor De Jong
Woensdag, 19 maart 2014 om 07:22
Siem de Jong beseft dat het moeilijk zal worden om aankomende zomer een droomtransfer te maken. De aanvoerder van Ajax staat open voor een nieuwe uitdaging, maar beleeft een teleurstellend seizoen en komt in het restant van dit voetbaljaar waarschijnlijk niet meer in actie, door een hamstringblessure. Het is al de vierde keer dit seizoen dat De Jong lang moet toekijken.
/
De aanvaller liep eerder dit seizoen al twee andere spierblessures op en stond ook nog een tijdje buitenspel met een ingeklapte long. Deelname aan het WK lijkt De Jong wel te kunnen vergeten en de kans dat een grote club zich zal melden voor de captain, is ook niet bijzonder groot. De Jong staat daardoor open voor een mogelijke contractverlenging bij Ajax, waar hij nu nog tot medio 2015 vastligt.
De aanvaller wil in ieder geval niet transfervrij weggaan. "We houden alles open, maar Siem wil in elk geval door de voordeur vertrekken", zegt zaakwaarnemer Louis Laros in het Algemeen Dagblad. "We hebben altijd een win-win situatie voor ogen gehad. Daarom gaan we eerst met Ajax om de tafel om de nieuwe situatie te bespreken. Transfers bij Ajax worden de laatste jaren eind augustus voltrokken. Ook dat kan nog, maar ideaal is dat natuurlijk niet, ook niet voor Ajax."
De 25-jarige De Jong debuteerde al in 2007 in het eerste elftal van Ajax en scoorde toen direct in de uitwedstrijd bij Sparta Rotterdam. Hij zit nu voor het zevende seizoen bij de selectie en staat daarom open voor wat anders. De Jong, die tot dusver 167 competitiewedstrijden voor Ajax speelde in de Eredivisie, wil de recordkampioen echter niet zomaar verruilen voor welke club dan ook.Oh.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutnieuws zeg.![]()
[ afbeelding ]komt uit AD, dus er is nog hoop voor je
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]komt uit AD, dus er is nog hoop voor je Ajax.
Oh.![]()
Wel goed en mooi dat hij niet transfervrij wil vertrekken. Zelf zie ik het niet in De Jong ... Hopelijk is ie na de zomer in ieder geval weer helemaal fit en speelt ie alleen in de spits. Een overbruggingsjaar voor Zivkovic ofzo. Kun je in ieder geval Sightorsson en Krkic lozen.![]()
Wat een trip was datquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HSV uit was ook een pareltje was volgens mij dat seizoen erna
Leonardo![]()
![]()
![]()
Mensen die niet blij zijn dat Siem een jaar extra blijft:
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
zijn alles vergeten na een paar slechte wedstrijdenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Stiggie het volgende:
voor dit seizoen was de jong gewoon een goede spits voor ajax![]()
Omdat de angst blijft dat Frank hem weer eens gaat opstellen op het middenveld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Stiggie het volgende:
Mensen die niet blij zijn dat Siem een jaar extra blijft:Oh.![]()
dit ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de angst blijft dat Frank hem weer eens gaat opstellen op het middenveld.
Op zich zou het wel positief zijn als dit betekent dat Sightorsson sowieso vertrekt.![]()
Ajax komt om in de centrumspitsen: Castillion, Hoesen, van Kessel, de Jong, Sigthorsson, Zivkovic.
En dan heb je eventueel Bojan en Kishna nog.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Castillion en Van Kessel gaan wel weg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Planga het volgende:
Ajax komt om in de centrumspitsen: Castillion, Hoesen, van Kessel, de Jong, Sigthorsson, Zivkovic.
En dan heb je eventueel Bojan en Kishna nog.![]()
Nu nog goede centrumspitsen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Planga het volgende:
En dan heb je eventueel Bojan en Kishna nog.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Gefeliciteerd allemaal
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Lekker belangrijk elke keerquote:.
Get woke, go broke!![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 11:33:22F: #gemeenteraadsverkiezingen, ik hoop dat de kiezers vandaag scherper zijn dan de mensen bij @rtlnl http://t.co/Xj7ffJQ14n reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:53 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 11:33:22F: #gemeenteraadsverkiezingen, ik hoop dat de kiezers vandaag scherper zijn dan de mensen bij @rtlnl http://t.co/Xj7ffJQ14n reageer retweet
![]()
![]()
Hey Karina jij hier?quote:
114 jaar <3
45 jaar daar van ben ik al fan
Ben mod hier he en Ajax fanquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey Karina jij hier?
114 jaar <3
45 jaar daar van ben ik al fanOngeveer net zo lang als jij
![]()
![]()
Volgens mij moeder ben ik in 1973 bij Ajax Bayern geweestquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben mod hier he en Ajax fanOngeveer net zo lang als jij
![]()
Kan me er totaal niks van herinneren
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgens mij moeder ben ik in 1973 bij Ajax Bayern geweest![]()
Kan me er totaal niks van herinnerenEn zelfs geen foto's van?
![]()
Een middenveld met Poulsen, Klaassen en de Jong. Genotquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Stiggie het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik denk niet dat wij in die tijd een camera hadden. Kan me heel vaag een ZW-TV herinneren en een audio meubel met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote knoppen en zo'n schuifla om alles af te dekkenquote:
Je woonde in die tijd niet in Osdorp omdat je veel geld had volgens mij
Nee maar we hadden wel een cameraquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij in die tijd een camera hadden. Kan me heel vaag een ZW-TV herinneren en een audio meubel met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote knoppen en zo'n schuifla om alles af te dekken
Je woonde in die tijd niet in Osdorp omdat je veel geld had volgens mij![]()
OT dan maar een beetje, eerste wedstrijd die ik me kan herinneren bij te hebben gewoond was Haarlem-Ajax met mijn vader en zusje. Van de wedstrijd weet ik niks meer, alleen dat ik toen van mijn vader een Ajaxpetje kreeg, dat ik helaas kwijt ben geraakt![]()
![]()
Osdorp is veel meer afgezakt dan in de jaren 60, 70.quote:
Maar ja ook toen was het niet echt geweldig. Een andere fokker en ik lijken op dezelfde kleuterschool te hebben gezeten (zal niet zeggen wie)
Wacht Karina. Wij hadden wel een camera. Ik heb een fotoboek met zw foto's uit die tijd. Zal eens kijken of ik daar wat ik kan vinden
Ok genoeg off topic.
Ajax 114 jaar vandaag dus koek en zopie (eh wacht), BIER en friet in de hoek daar ->Beatus vir qui suffert tentationem.
je bent een dag te laatquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Osdorp is veel meer afgezakt dan in de jaren 60, 70.
Maar ja ook toen was het niet echt geweldig. Een andere fokker en ik lijken op dezelfde kleuterschool te hebben gezeten (zal niet zeggen wie)
Wacht Karina. Wij hadden wel een camera. Ik heb een fotoboek met zw foto's uit die tijd. Zal eens kijken of ik daar wat ik kan vinden
Ok genoeg off topic.
Ajax 114 jaar vandaag dus koek en zopie (eh wacht), BIER en friet in de hoek daar ->![]()
Ik woon al sinds 1978 niet meer in Osdorpquote:
Ajaxvrinden,
Een paar jaar geleden zijn de Wesley Tapes uitgezonden. Een documentaire van Kees Jongkind.
Nu zou ik die graag eens terugkijken maar kan m nergens meer vinden.
Hebben jullie enig idee waar die nog te zien zou zijn.#FreeHat![]()
Zeefuik voorin en verhoeven op doel. Nu alleen nog een dikke verdediger en middenvelder zoekenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik een optie, goed aanspeelpunt allesz.
hardcoholic![]()
Je zult iemand moeten vinden die het nog lokaal heeft opgeslagen, staat inderdaad nergens op het internet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajaxvrinden,
Een paar jaar geleden zijn de Wesley Tapes uitgezonden. Een documentaire van Kees Jongkind.
Nu zou ik die graag eens terugkijken maar kan m nergens meer vinden.
Hebben jullie enig idee waar die nog te zien zou zijn.![]()
![]()
Die acties weer van Keskin op het eind.![]()
Een jaar geblesseerd geweest, fysiek veel sterker geworden en voetballend zo sterk terugkomen. Ligt nog tot 2015 vast, die zal volgend seizoen veelvuldig gaan spelen en snel contractverlenging afdwingen.![]()
mooi jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Die acties weer van Keskin op het eind.![]()
Een jaar geblesseerd geweest, fysiek veel sterker geworden en voetballend zo sterk terugkomen. Ligt nog tot 2015 vast, die zal volgend seizoen veelvuldig gaan spelen en snel contractverlenging afdwingen.
en meleg die weer scoort![]()
In alle ontwikkelde delen van NL zegt men patat.De friet gebieden zouden wij als Randstad moeten binnenvallen en bezetten waarna wij een referendum houden die dwingt om iedereen het patat te noemen.quote:![]()
True. Friet zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In alle ontwikkelde delen van NL zegt men patat.De friet gebieden zouden wij als Randstad moeten binnenvallen en bezetten waarna wij een referendum houden die dwingt om iedereen het patat te noemen.paupers.
![]()
Patat.
Vlamingen.
In Southern Sun
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140319_01033323quote:Marnick Vermijl begeerd door Anderlecht en Racing Genk
Thorgan Hazard mag het van zijn lijstje schrappen, maar Anderlecht is wel bezig met zijn huiswerk voor volgend seizoen. Zo dingt het net als Genk naar de diensten van belofteninternational Marnick Vermijl.
De 22-jarige Belgische rechtsback wordt momenteel door Manchester United bij NEC Nijmegen gestald. De Nederlandse club maakt een moeilijk seizoen door en staat voorlaatste, maar Vermijl zelf maakte de voorbije maanden wel indruk. Vooral zijn aanvallende kwaliteiten worden over de grens geloofd.
‘De mensen van Man United zijn heel tevreden over zijn ontwikkeling’, zegt Tony Dullers, Vermijls zaakwaarnemer. ‘Ze willen Marnick volgend seizoen bij een betere club aan het werk zien. Maar een nieuwe uitleenbeurt ziet hij eigenlijk niet zitten. Hij wil óf zijn kans krijgen in de A-kern, óf definitief verhuizen. Hij ligt nog tot juni 2015 onder contract bij United, maar veel hangt af van de situatie van David Moyes. Blijft die trainer, dan ziet het er niet goed uit, want hij liet Marnick vrij makkelijk naar NEC gaan. Wordt Moyes ontslagen, dan opent dat perspectieven.’
Als Vermijl toch vertrekt, zou hij dus bij Anderlecht en RC Genk terechtkunnen. De Limburgers zijn het meest concreet. ‘Ik heb volgende week een gesprek met Genk-directeur Dirk Degraen. Met Anderlecht zit ik later nog samen’, zegt Dullers. ‘Ook Ajax en enkele Premier League-clubs informeerden al. Engeland blijft zijn voorkeur genieten, maar voor mooie Nederlandse en Belgische clubs staat hij zeker open.’
Ook interesse voor broer
Beide clubs willen overigens ook Laurens Vermijl inlijven, de 17-jarige broer van Marnick. Laurens is een talentvolle nummer tien, die bij de beloften van Lommel United speelt. ‘Ze hebben hun lot niet aan elkaar verbonden, maar zouden het wel heel fijn vinden om ergens samen te spelen’, aldus Dullers.![]()
Hoax?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef handboek het volgende:
Sana speelt de laatste tijd ook weer lekkerCharlie: How's it going in there?
Sana moet trouwens wel echt heel dramatisch zijn, hij krijgt nooit een kans en Frank probeert het nog liever met de Sa, dat is veelzeggend.Charlie: How's it going in there?
Ik zie niet in waarom we een rechtsback moeten halen? Van Rhijn gaat toch niet weg en Tete komt er al aan![]()
![]()
De man die ondanks zijn falen bij Nec in de winterstop wist te melden volgend jaar wel eerste back bij United te zullen gaan wordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140319_01033323![]()
Zelfkritisch zijn blijkt voor sommige toch echt een karaktereigenschap te zijn die kan ontbreken.![]()
van Rhijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie niet in waarom we een rechtsback moeten halen? Van Rhijn gaat toch niet weg en Tete komt er al aan, grootste gezwel van Ajax.
![]()
Nee, van Rhijn, de speler van Ajax met het ergste " ik heb het al gemaakt dus ik kan het op 80%" syndroom. Als hij gewoon 100% geeft en geconcentreerd speelt is het een prima back.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
van Rhijn, grootste gezwel van Ajax.
Get woke, go broke!![]()
Ja, ik ben ook geen fan van Van Rhijn, maar daar gaan ze echt geen vervanger voor halen zolang hij er nog zit. Maar goed, als Tete zich zo blijft ontwikkelen komt ie vanzelf in de basis.![]()
Beetje overdreven weer, maar goed zo gaat het hier nu eenmaal, ze worden net zo makkelijk op het voetstuk geplaatst als er af geschotenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
van Rhijn, grootste gezwel van Ajax.
![]()
Hoezo overdreven? Omdat jij het er niet mee eens ben?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje overdreven weer, maar goed zo gaat het hier nu eenmaal, ze worden net zo makkelijk op het voetstuk geplaatst als er af geschoten
Elke wedstrijd erger ik me rot aan die gast op de tribune, kan geen pass geven, speelt laf en totaal geen inzet. Als je niet kan voetballen, oke. Kan hij weinig aan doen, maar toon gewoon een beetje inzet, je speelt bij Ajax!![]()
Wat een onzinquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, van Rhijn, de speler van Ajax met het ergste " ik heb het al gemaakt dus ik kan het op 80%" syndroom. Als hij gewoon 100% geeft en geconcentreerd speelt is het een prima back.![]()
Hij heeft echt totaal geen arrogante uitstraling dat het hem niet zoveel kan schelen of dat ie zichzelf heel goed vindt. Hij speelt nou eenmaal gewoon kut, dat is heel wat anders![]()
Wat een onzinquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Hij heeft echt totaal geen arrogante uitstraling dat het hem niet zoveel kan schelen of dat ie zichzelf heel goed vindt. Hij speelt nou eenmaal gewoon kut, dat is heel wat anders.
Hij gaat een beetje mee naar voren, maar speelt het meeste terug of breed en als hij mee naar voren is gegaan en zijn voorzet mislukt sjokt hij vaak op zijn dooie gemak terug ipv terug sprintend.
Dat is voor een heel groot gedeelte gebrek aan inzet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oke, dan denken we er allebei totaal anders overquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Hij gaat een beetje mee naar voren, maar speelt het meeste terug of breed en als hij mee naar voren is gegaan en zijn voorzet mislukt sjokt hij vaak op zijn dooie gemak terug ipv terug sprintend.
Dat is voor een heel groot gedeelte gebrek aan inzet.![]()
Jasper Cilessen / Mickey van der Hart
Van Rhijn / Ruben Ligeon Joël Veltman / ? Niklas Moisander/ Stefano Denswil Nicolai Boilessen/ Mitchel Dijks
Davy Klaassen / ? Daley Blind / Riechedly Bazoer Thulani Serrero/ Lucas Andersen
Bojan Krkic/ Dejan Meleg Richairo Zivkovic / Danny Hoessen Viktor Fischer/ Ricardo Kishna
Verkoop:
Duarte
Schone
De jong
Blind
Van der hoorn
Sigghtorsson![]()
Ik ben het er inderdaad niet mee eens, een gezwel vind jij niet overdreven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo overdreven? Omdat jij het er niet mee eens ben?
Elke wedstrijd erger ik me rot aan die gast op de tribune, kan geen pass geven, speelt laf en totaal geen inzet. Als je niet kan voetballen, oke. Kan hij weinig aan doen, maar toon gewoon een beetje inzet, je speelt bij Ajax!
Hij toont nu eenmaal flegmatiek en heeft ook een partij hele slechte wedstrijden gespeeld, de laatste paar wedstrijden vind ik hem juist weer wat beter worden![]()
Waarom zou je Schone weg willen doen... Blind moet je ook gewoon houdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:33 schreef reaalistt het volgende:
Van Rhijn / Ruben Ligeon Joël Veltman / ? Niklas Moisander/ Stefano Denswil Nicolai Boilessen/ Mitchel Dijks
Davy Klaassen / ? Daley Blind / Riechedly Bazoer Thulani Serrero/ Lucas Andersen
Bojan Krkic/ Dejan Meleg Richairo Zivkovic / Danny Hoessen Viktor Fischer/ Ricardo Kishna
Verkoop:
Duarte
Schone
De jong
Blind
Van der hoorn
Sigghtorsson![]()
Doet het gewoon weer redelijk de afgelopen weken. Hij is en blijft alleen wel zo'n typische speler die zijn concentratie nooit 90 minuten weet vast te houden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Hij heeft echt totaal geen arrogante uitstraling dat het hem niet zoveel kan schelen of dat ie zichzelf heel goed vindt. Hij speelt nou eenmaal gewoon kut, dat is heel wat anders![]()
Het zou fijn zijn als beide blijven voor de volwassenheid van de ploeg!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je Schone weg willen doen... Blind moet je ook gewoon houden![]()
Van Rhijn zet zich goed in en heeft gewoon een goede mentaliteit. Misschien moet je eens wat interviews van hem lezen en niet zomaar met wat woorden smijten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dat is voor een heel groot gedeelte gebrek aan inzet.
Geen dank.
Fijne dag.![]()
Misschien moet je wat vaker wedstrijden kijken en niet afgaan op wat elke voetballer/werknemer zou zeggen als hij erom gevraagd wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef Herqules het volgende:
[..]
Van Rhijn zet zich goed in en heeft gewoon een goede mentaliteit. Misschien moet je eens wat interviews van hem lezen en niet zomaar met wat woorden smijten.
Geen dank.
Fijne dag.
geen dank,
Fijne dag.
Get woke, go broke!![]()
Van Rhijn is gewoon realistisch over zichzelf, hij moet en kan beter zegt hij zelf. Maar als ik jou moet geloven loopt die dus te liegen en heeft die een kut metaliteit omdat jij dat aan zijn speelstijl ziet? Frapant.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker wedstrijden kijken en niet afgaan op wat elke voetballer/werknemer zou zeggen als hij erom gevraagd wordt.
geen dank,
Fijne dag.
![]()
Ja, voetballers lullen zovaak dat ze zich 100% inzetten. heb je Ajax-NAC gezien? Op 100% was dat gewoon 0-5 geworden, maar ze liepen als zoutzakken over het veld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:58 schreef Herqules het volgende:
[..]
Van Rhijn is gewoon realistisch over zichzelf, hij moet kan en moet beter zegt hij zelf. Maar als ik jou moet geloven loopt die dus te liegen en heeft die een kut metaliteit omdat jij dat aan zijn speelstijl ziet? Frapant.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
In deze ben ik het met je eens. Van Rhijn is gewoon nooit echt supergefocust, heeft een 'het komt allemaal wel goed' mentaliteit en is echt een mooi weer voetballer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voetballers lullen zovaak dat ze zich 100% inzetten. heb je Ajax-NAC gezien? Op 100% was dat gewoon 0-5 geworden, maar ze liepen als zoutzakken over het veld.
Loopt in de regel als een zak stront over het veld, niet te spreken over foute passes die zeer gevaarlijk of dreigend worden. Zijn ontwikkeling is totaal gestagneerd, hij is zelfs minder geworden dan in het begin en dat is heel jammer.Charlie: How's it going in there?
Moest lachenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:33 schreef reaalistt het volgende:
Verkoop:
Duarte
Schone
De jong
Blind
Van der hoorn
Sigghtorsson![]()
quote:Na twee vrije dagen werkte de selectie van Frank de Boer donderdagochtend onder mooie weersomstandigheden een fanatieke training af. Vanwege de nucleaire top in Den Haag hoeft Ajax dit weekend niet aan te treden in de Eredivisie.
De Boer heeft daarom nog exact een week de tijd om zijn team klaar te stomen voor het treffen met AZ. In Alkmaar speelt Ajax volgende week donderdag in de halve finale van de KNVB beker.
Frank de Boer had donderdag tijdens de training de beschikking over enkele spelers van Jong-Ajax, te weten Dejan Meleg, Ruben Ligeon en Riechedly Bazoer. Kenneth Vermeer nam niet deel aan de training vanwege klachten aan zijn linkerlies.![]()
Ik zie het niet echt in Bazoer zitten, snapte die 'fuzz' om die jongen eigenlijk niet zo.quote:Charlie: How's it going in there?
Beetje ongelukkig seizoen met wat blessures. Ik vind hem wel heel makkelijk voetballen overigens. Vergeet ook niet dat hij nog altijd maar 17 is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt in Bazoer zitten, snapte die 'fuzz' om die jongen eigenlijk niet zo.![]()
Het is een aardige voetballer. En heeft zeker wat pech gehad met die blessures. Alleen hij kwam als centrale verdediger, en werd met heel wat bombarie binnengehaald. Dat zegt mij wel wat, maar natuurlijk verdient hij nog een seizoen of 3/4 om het te laten zien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje ongelukkig seizoen met wat blessures. Ik vind hem wel heel makkelijk voetballen overigens. Vergeet ook niet dat hij nog altijd maar 17 is.Charlie: How's it going in there?
Boccara heeft welgeteld 145 minuten gespeeld voor Evian. Die gaan de optie niet lichten lijkt mij, dus zal er ook wel weer bij komen.Charlie: How's it going in there?
Onbegrijpelijk was een van de grootste talenten in de wereldquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Boccara heeft welgeteld 145 minuten gespeeld voor Evian. Die gaan de optie niet lichten lijkt mij, dus zal er ook wel weer bij komen.![]()
Hij viel toen nog wel aardig in bij Heerenveen, maar vervolgens nooit meer een minuut gespeeld volgens mij. Heeft nog een contract tot medio 2015.![]()
Had er ook meer van verwacht, kwam ook met relatieve bombarie binnen.Charlie: How's it going in there?
Talent is gewoon lang niet genoeg, 100% voor de sport willen leven anders red je het niet bij Ajax, daar zijn al zoveel wereldtalenten aan onderdoorgegaan.
Ik snap het aan de ene kant ook wel, je bent 17, al een beetje de man bij je matties, die chimi's willen je allemaal, probeer daar maar eens sterk tegenover te staan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Chimi'squote:Op donderdag 20 maart 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Talent is gewoon lang niet genoeg, 100% voor de sport willen leven anders red je het niet bij Ajax, daar zijn al zoveel wereldtalenten aan onderdoorgegaan.
Ik snap het aan de ene kant ook wel, je bent 17, al een beetje de man bij je matties, die chimi's willen je allemaal, probeer daar maar eens sterk tegenover te staan.
Oh.![]()
Legendarisch was die jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:07 schreef Wessiej het volgende:
En hij maakte een topschwalbe in de 93e minuut.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Rosenberg had nog wel het beste gemiddelde die periode maar was gewoon voorbeeld nummer 100 ontelbaar welke totaal niet functioneerde in een 4-3-3 systeem en toch gehaald werdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Rosenberg, en het ergste geval : Machlas
[ Bericht 0% gewijzigd door Littlerabbit op 20-03-2014 16:02:40 ]![]()
Rosenberg of Afonso Alves , moeilijke keuze toenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rosenberg had nog wel het beste gemiddelde die periode maar was gewoon voorbeeld nummer 100 ontelbaar welke totaal niet functioneerde in een 4-3-3 systeem en toch gehaald was.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft 'ie misschien iets geflikt bij Ajax? Een gevalletje El Hamdaoui: voetballend niet het probleem, maar foute instelling.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Had er ook meer van verwacht, kwam ook met relatieve bombarie binnen.![]()
Laat ik even 1 misverstand uit de wereld helpen. Mentaliteit is iets dat je op je 18e hebt of niet hebt, afhankelijk van nature/nurture. Dat is niet een kwestie van "even een knop omzetten". Van Rhijn heeft een waardeloze mentaliteit, zit totaal niets van pit in, geen enkele wil om op je tandvlees een keer een wedstrijd binnen te slepen. Dat zal hij ook nooit krijgen, forget it. Dus doorselecteren is de enige oplossing.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, van Rhijn, de speler van Ajax met het ergste " ik heb het al gemaakt dus ik kan het op 80%" syndroom. Als hij gewoon 100% geeft en geconcentreerd speelt is het een prima back.![]()
Gelukkig hebben we in jou een professional in huis die dit soort informatie uit de eerste hand weet te vergarenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:48 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Laat ik even 1 misverstand uit de wereld helpen. Mentaliteit is iets dat je op je 18e hebt of niet hebt, afhankelijk van nature/nature. Dat is niet een kwestie van "even een knop omzetten". Van Rhijn heeft een waardeloze mentaliteit, zit totaal niets van pit in, geen enkele wil om op je tandvlees een keer een wedstrijd binnen te slepen. Dat zal hij ook nooit krijgen, forget it. Dus doorselecteren is de enige oplossing.![]()
Je bent het niet met me eens merk ik?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:50 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in jou een professional in huis die dit soort informatie uit de eerste hand weet te vergaren![]()
Het klopt dat een van Rhijn momenteel niet op de top van zijn kunnen speelt, maar om hem volledig af te schrijven op een mentaliteit die hij niet zou hebben ben ik het niet mee eens neequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Je bent het niet met me eens merk ik?![]()
Misschien als eerste stap eens niet als eerste naam (na De Jong uiteraard als ie fit is) op het krijtbord schrijven en gewoon laten banken ten faveure van Tete/Ligeon.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:53 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Het klopt dat een van Rhijn momenteel niet op de top van zijn kunnen speelt, maar om hem volledig af te schrijven op een mentaliteit die hij niet zou hebben ben ik het niet mee eens nee![]()
Gewoon lekker het seizoen laten afmaken in de basis, met Tete er achterquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Misschien als eerste stap eens niet als eerste naam (na De Jong uiteraard als ie fit is) op het krijtbord schrijven en gewoon laten banken ten faveure van Tete/Ligeon.![]()
Ik ben geen groot fan van Van Rhijn (integendeel), maar als Ligeon/Tete nu nog steeds niet een kans hebben gekregen zal dat vast niet voor niks zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Misschien als eerste stap eens niet als eerste naam (na De Jong uiteraard als ie fit is) op het krijtbord schrijven en gewoon laten banken ten faveure van Tete/Ligeon.![]()
Het probleem met die redenering is dat je De Boer op die manier immuniseert tegen kritiek. Soort van Cruijff die zegt "als ik ongelijk had zou ik er toch niet in geloven?" (niet exact het goede citaat). De Boer doet dus alles goed, want waarom zou hij het fout doen? Snap je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan van Van Rhijn (integendeel), maar als Ligeon/Tete nu nog steeds niet een kans hebben gekregen zal dat vast niet voor niks zijn.![]()
Klopt, maar ook al ben ik het regelmatig niet eens met Frankie, of dat nou iets is in de opstelling of zijn mening na een (zaad)wedstrijd, hou ik altijd het volle vertrouwen in hem en dus ook in dit gevalquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:32 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Het probleem met die redenering is dat je De Boer op die manier immuniseert tegen kritiek. Soort van Cruijff die zegt "als ik ongelijk had zou ik er toch niet in geloven?" (niet exact het goede citaat). De Boer doet dus alles goed, want waarom zou hij het fout doen? Snap je?![]()
![]()
Nou goed, omdat de man toch drie, bijna vier, keer kampioen geworden is en een exemplarische ajacied is, heeft hij ook bij mij veel krediet. Maar het spel moet toch echt veel beter worden. En dat ligt voor een groot deel aan de matige spelersgroep zelf, maar De Boer + staf hebben juist nu het geld om eens wat kwaliteit te pompen in de selectie. Alleen jammer dat iedere roep om aankopen wordt gesmoord met het Sulejmaniargument. Overigens zou ik wel eens investeren in een wat beter scoutingsapparaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klopt, maar ook al ben ik het regelmatig niet eens met Frankie, of dat nou iets is in de opstelling of zijn mening na een (zaad)wedstrijd, hou ik altijd het volle vertrouwen in hem en dus ook in dit geval
suggestie![]()
![]()
![]()
Die opa heeft 10 keer meer slechte dan goeie spelers gehaaldquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:39 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Nou goed, omdat de man toch drie, bijna vier, keer kampioen geworden is en een exemplarische ajacied is, heeft hij ook bij mij veel krediet. Maar het spel moet toch echt veel beter worden. En dat ligt voor een groot deel aan de matige spelersgroep zelf, maar De Boer + staf hebben juist nu het geld om eens wat kwaliteit te pompen in de selectie. Alleen jammer dat iedere roep om aankopen wordt gesmoord met het Sulejmaniargument. Overigens zou ik wel eens investeren in een wat beter scoutingsapparaat.
suggestie![]()
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Als je een zwak voor donkerzwarte Afrikanen in Ajax hebt ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:39 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Nou goed, omdat de man toch drie, bijna vier, keer kampioen geworden is en een exemplarische ajacied is, heeft hij ook bij mij veel krediet. Maar het spel moet toch echt veel beter worden. En dat ligt voor een groot deel aan de matige spelersgroep zelf, maar De Boer + staf hebben juist nu het geld om eens wat kwaliteit te pompen in de selectie. Alleen jammer dat iedere roep om aankopen wordt gesmoord met het Sulejmaniargument. Overigens zou ik wel eens investeren in een wat beter scoutingsapparaat.
suggestie![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: