Ik nu ook niet meer...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik wou je nog redden Fann van je Lapo maar je had je besluit al genomen
Ik zie niets
Lijkt meer op een tapijt als op een jurk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En meteen weer die reclame...
http://topvintage.nl/nl/v(...)ed&utm_source=criteo
deze kwam voorbij....
Ik vin hem ook niks, maar die was in beeldquote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt meer op een tapijt als op een jurk.
Kussie Fann //quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer...
maar ik ga slapies doen Chuf... Welterusten voor straks !
baaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De kleurtjes vin ik wel mooi, dat dan weer wel...
naar bed zou je ..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De kleurtjes vin ik wel mooi, dat dan weer wel...
Vunzige jurkjes was een leukere TT.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin hem ook niks, maar die was in beeld
ik heb 12 jaar in die straat gewoondquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde toen in een van de weinige ongeregistreerde kraakpanden van de stad in de Van Ostadestraat
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
Alle slimme mensen en allesweters zitten natuurlijk in deze SC, dus help me uit de brand aub....waar is de Wimpy gebleven? Was mijn favoriete fastfoodtent, maar ik zie ze nergens meer.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat bestaat volgens mij al járen niet meer
Ik geloof niet dat ik daar ooit heb gegeten, was dat niet een soort van Mac Donalds ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
In mijn hoofd nog wel!
Fijne tent was dat....echt bestek, bediening aan tafel, en je eten op een bord ipv in een zakje.
Die kunnen toch niet verdwenen zijn?
Was een fastfoodzaak ja, alleen een veel betere versie als die van Mc Donalds.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar ooit heb gegeten, was dat niet een soort van Mac Donalds ofzo?
Nóg beter?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was een fastfoodzaak ja, alleen een veel betere versie als die van Mc Donalds.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Wimpy als cartoonfiguur is toch wel bekend?
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik ze wel eens gezien , maar of ik er ooit gegeten heb durf ik niet te zeggen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:37 schreef drakin het volgende:
Ik ken de Wimpy alleen van een bezoek aan London 33 jaar geleden, wist niet dat die ooit in NL ook was.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
Zelf maar even gegoocheld en FANN had gelijk
Verdwenen in Nederland vanwege de haastige mens die bij McD en BK meer op z'n plaats is.
En ik ZWEER je dat ik NIET gegoogeld had, was gewoon gezond verstand gebruikenquote:Daarna kwam er de klad in omdat het bedrijf veel concurrentie kreeg van McDonald's en Burger King, die steeds meer filialen openden.
Ja 1985 de laatste gesloten in Zandvoort...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Het staat er bijna letterlijk
[..]
En ik ZWEER je dat ik NIET gegoogeld had, was gewoon gezond verstand gebruiken![]()
Sorry.. Zal het niet meer doen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit alweer naar jurken te kijkenwas wéér een advertentie, dus iemand is wanhopig op
zoek naar een jurk denk ik..
http://www.lightinthebox.com/nl/c/cocktail-jurken_2049/4.html
Ik kan het me écht niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 1985 de laatste gesloten in Zandvoort...
Het ging even om de benenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:54 schreef drakin het volgende:
Dan vind ik die gordijnenjurken nog mooier dan dit mini push-up dingetje
Benen worden altijd langer gefotosoeptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ging even om de benen![]()
Zijn trouwens best goedkoop die jurken, heb je ook gekeken?
Ja, dat zal ook wel ...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Benen worden altijd langer gefotosoept
Roze lippenstift.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme, ik zou willen dat ik zulke lange benen hadmooi vind ik dat..
maar ik heb vrij korte pootjes![]()
http://www.lightinthebox.(...)ailjurk_p733708.html
Kijk deze benenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Benen worden altijd langer gefotosoept
Ik vind dit wel een aardig jurkje, alleen zijn die motiefjes niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou de rest mag er ook wel zijn hoor
Zoek er eens eentje uit dan... doe je tenminste iets nuttigsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een aardig jurkje, alleen zijn die motiefjes niet helemaal mijn ding.
Zie liever 1 kleur met eventueel een tweede als kleine toevoeging.
knie weggesoept!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk deze benenslechte soep....
http://www.lightinthebox.(...)-grammy_p466611.html
Volgens mij zijn ze niet eens gelijk....
Verschrikkelijk! pixelbenen die bijna een halve meter te lang zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk deze benenslechte soep....
http://www.lightinthebox.(...)-grammy_p466611.html
Volgens mij zijn ze niet eens gelijk....
Ik zit er nu speciaal op te lettenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
let maar eens op, het is echt overal zo.
Hoge hakken alleen zijn niet genoeg, ik let er eigenlijk al op sinds tekenles op de middelbare.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zit er nu speciaal op te lettensommige zien er echt idioot uit
Ze hebben allemaal puntige knieënquote:
Wat een onzin, de één heeft lange ben ten opIchte van zijn lichaam en een ander weer korte benen, daar is geen standaard voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! pixelbenen die bijna een halve meter te lang zijn.
Ik geloof dat je vanaf de heup evenlang naar je kruin bent dan naar je hakken, dus dan is het makkelijk na te gaan dat het gesoept is.
let maar eens op, het is echt overal zo.
Ik snap wel waarom mevrouw zit, ze heeft van die lange en dunnen benen, daar kan ze niet op staanquote:
Maar Dees kijk deze dan, dat klopt toch niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, de één heeft lange ben ten opIchte van zijn lichaam en een ander weer korte benen, daar is geen standaard voor.
Zouden ze nu beginnen om pruillippen te gaan soepen?quote:
Wat erg, die mevrouw heeft geen kniequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar Dees kijk deze dan, dat klopt toch niet?![]()
http://www.lightinthebox.(...)ondjurk_p466769.html
plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liever een knie missen, dan een heel been![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liever een knie missen, dan een heel been![]()
[ afbeelding ]
In Japan barst het van dat soort enge meiden.quote:
Yakitori, Japans vlees op een stokje...quote:
Ben er nog nooit geweest ... En nu trekt het nog minderquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yakitori, Japans vlees op een stokje...![]()
De meeste meiden in de grote steden zijn echter mager te noemen...
Prachtig land, aparte mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest ... En nu trekt het nog minder
Da's toch makkelijk... gewoon salade en patatjes en klaar is kees.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef drakin het volgende:
Hier ligt een nog half bevroren kippetje te knetteren in de pan, weet alleen nog niet wat ik erbij ga maken. Beetje laat met bedenken van het eten vandaag.
Leuk!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig land, aparte mensen.
Ben er 2,5 jaar geleden geweest, na de tsunami, en hoewel het er schitterend is, lijkt het alsof je op een andere planeet bent.
Aanvankelijk wereldvreemde mensen die, als je er eenmaal wat contact mee hebt, best leuk en aardig blijken te zijn...
Wat foto's van toen:
[ afbeelding ]
Sushi in Tokyo...
[ afbeelding ]
En dan tref je ineens een verbondschap met Amsterdam aan...
[ afbeelding ]
Japans bruidje in een park...
[ afbeelding ]
Vreemd voedsel...
[ afbeelding ]
Japanse bruiloftceremonie...
[ afbeelding ]
365 dagen per jaar overal poppetjes...
[ afbeelding ]
Sneeuwapen in de buurt van Nagano in de Japanse Alpen...
[ afbeelding ]
Flitsende treinen...
Het woord was langer, als je goed kijkt zie er nog een letter rechts naast.quote:
Ah......... da's slimquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord was langer, als je goed kijkt zie er nog een letter rechts naast.
Maar dan was het niet leuk geweest...
quote:
www.kutsushita.jpquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah......... da's slimhad ik niet gezien, welke letter stond er achter?
quote:Echte warme Hollandse (??) chocolademelk in blik uit een verwarmde machine...
Overal in Japan kom je blikjesmachines tegen, met koude en warme dranken...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat blikje is ook vreemd zeg
[..]
da's een mooi apiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog eentje dan...
[..]
www.kutsushita.jp
Is een Japanse kousen/sokkenwinkel die je overal ziet...
En volgens mij heeft het niets met sushi te makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord was langer, als je goed kijkt zie er nog een letter rechts naast.
Maar dan was het niet leuk geweest...
Nee, maar dat mag de pret niet drukken...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgens mij heeft het niets met sushi te maken
Sushi is anders best kut om te makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgens mij heeft het niets met sushi te maken
Leuk om zoveel te reizen, mijn zus is er ook zo eentje, die heeft ook een keer met haar manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overal in Japan kom je blikjesmachines tegen, met koude en warme dranken...
Welnee, goede spullen gebruiken.quote:
Ik ben de hele wereld over geweest, maar nog niet achter elkaar van werelddeel naar werelddeel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk om zoveel te reizen, mijn zus is er ook zo eentje, die heeft ook een keer met haar man
een wereldreis gemaakt van een jaardat is ook wel cool toch?
Heb jij dat ook gedaan of komt dat nog?
Leuke foto's trouwens, ik wil ooit nog eens de wereld buiten Europa zien, nog nooit dit continent uit geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de hele wereld over geweest, maar nog niet achter elkaar van werelddeel naar werelddeel.
Sommige landen wil ik echter niet bezoeken...
Waar wil je echt niet naar toe?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Rusland lijkt me kut, en nog wel een paar landen waar het oorlog is bijvoorbeeld, maar daar zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de hele wereld over geweest, maar nog niet achter elkaar van werelddeel naar werelddeel.
jakkie torie?quote:
Hoe is het trouwens afgelopen met die date afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
jakkie torie?
Zo ziet mijn kip er momenteel uit, flink in de oosterse saus gedoopt.
Geen Yakitori, beef in een soort van sojasaus gemarineerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
jakkie torie?
Zo ziet mijn kip er momenteel uit, flink in de oosterse saus gedoopt.
Hou eens op met die lekkere foto's te postenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Okanomiyaki, een pannenkoek met groetn, zeevruchten en vlees...
Daar wil ik het recept wel vanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Okanomiyaki, een pannenkoek met groetn, zeevruchten en vlees...
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die date afgelopen weekend?
Komen er kleine drakinnetjes aan over een maandje of negen?
Da's wel yakitori met een salade.quote:
Nog één dan, the making of Okanomiyaki...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou eens op met die lekkere foto's te posten![]()
Bij jou ook Fann, wees eerlijk. Ik was eigenlijk ook wel nieuwsgierig toen ik drakin gisteren weer zag posten, maar ik zat op mijn werk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je kan het niet laten heh...
die vraag brandde zeker op je tong?
Niet echt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je kan het niet laten heh...
die vraag brandde zeker op je tong?
Nee hoor ik heb daar geen last vanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij jou ook Fann, wees eerlijk. Ik was eigenlijk ook wel nieuwsgierig toen ik drakin gisteren weer zag posten, maar ik zat op mijn werk.
Wou je iets weten dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik dacht er opeens aan toen ze het had over kip in saus....en realiseerde me dat ik er niets meer over gelezen had, dus dan maar even vragen.
Het lijkt me heel erg lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog één dan, the making of Okanomiyaki...
[ afbeelding ]
In Amstelveen zit een okanomiyaki restaurant.quote:
ja, ja... jij zag kip in saus en toen dacht je hé hoe zat dat met die date?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik dacht er opeens aan toen ze het had over kip in saus....en realiseerde me dat ik er niets meer over gelezen had, dus dan maar even vragen.
Ja. Of er nog geneukt was, maar ik dacht laat ik het wat minder plat formuleren door te vragen of er over 9 maanden kleine drakinnetjes op komst zijn.quote:
Njam!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar iemand nog shrimps uit de Florida Panhandle?
[ afbeelding ]
O dat wil je dus weten. Maar waarom 9 maanden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. Of er nog geneukt was, maar ik dacht laat ik het wat minder plat formuleren door te vragen of er over 9 maanden kleine drakinnetjes op komst zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. Of er nog geneukt was, maar ik dacht laat ik het wat minder plat formuleren door te vragen of er over 9 maanden kleine drakinnetjes op komst zijn.
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]subtiel ............
![]()
Neuken is zó 1970zoenen is wel leuk
Nee, Ohio ligt in de USA...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er échte dogs inzitten aangezien het Japan is
Ja zoenen is leukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gezoend? ah...... da's lief
http://www.skylinechili.com/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ik zat nog met mijn gedachte in Japanik loop een beetje achter geloof ik
Ik zit te googlen, maar ik kom niets tegen in de buurt van Rotterdamquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amstelveen zit een okanomiyaki restaurant.
Misschien bij jou in de buurt ook wel, even googlen...
Dan moet je naar Amstelveen of hier een keer komen eten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit te googlen, maar ik kom niets tegen in de buurt van Rotterdam
Is dat hetzelfde flesje Lager als bij de shrimps stond?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef MadMaster het volgende:
En nog wat oesters voor de potentie...
[ afbeelding ]
Klaar!!
Mw. MMquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je naar Amstelveen of hier een keer komen eten.
Mw. MM maakt ze inmiddels zelf...
Ik ga het zeker in gedachten houden, het linkt me echt lekker.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je naar Amstelveen of hier een keer komen eten.
Mw. MM maakt ze inmiddels zelf...
Staat al maandenlang geplandquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is dus gezoend![]()
Nieuwe afspraak gemaakt?
Het was ook niet zijn eerste bezoekje hierquote:
Als je dan toch zo dicht in de buurt komt ..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het zeker in gedachten houden, het linkt me echt lekker.
Dat hebben jullie dan (heel verstandig) goed stil gehoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was ook niet zijn eerste bezoekje hier
Blijkbaar is Mw MM de bestequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef drakin het volgende:
Als ik trouwens ga googelen op 'okanomiyaki recept' kom ik in dit topic uit
30 mei slaap ik in Amstelveen, dan ga ik naar Toppersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan toch zo dicht in de buurt komt ..
Weet je wat ik altijd zo klote vond van vakantie?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef sacha het volgende:
dan ben je daar en dan ben je weer niet hier
We hebben het een maand geleden bekend gemaakt in het topic waar we mekaar hebben leren kennen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben jullie dan (heel verstandig) goed stil gehouden
Gezellig met al je zussenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
30 mei slaap ik in Amstelveen, dan ga ik naar Toppers
Ik google toch nog even verder, lijkt me gewoon lekker om een keer zelf te maken.quote:
Leuk toch, dat er nog maar veel gezellige afspraken mogen volgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben het een maand geleden bekend gemaakt in het topic waar we mekaar hebben leren kennen.
Alleen toen Fann vorige week over het koppelen van mij en Sjoef begon dacht ik eraan dat jullie daar natuurlijk niet komen
Zeker!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk toch, dat er nog maar veel gezellige afspraken mogen volgen.
Ik ga met 3 andere zussen, de blauwe outfit (volgens dresscode) is gescoord, alleen nog een zilveren boaquote:
Lijkt me hartstikke spannendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben het een maand geleden bekend gemaakt in het topic waar we mekaar hebben leren kennen.
Alleen toen Fann vorige week over het koppelen van mij en Sjoef begon dacht ik eraan dat jullie daar natuurlijk niet komen
Dan weet je nu waarom het je niet zou lukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me hartstikke spannenden nu ik het weet zal ik geen koppelpogingen meer doen
Maar wij hadden niet van die luxe vakanties, hier onze eerste stinkautoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd zo klote vond van vakantie?
Die Stress vooraf, tot vrijdag werken en dan zaterdag de auto in en 3 dagen in die stinkauto zitten![]()
Eigenlijk was ik altijd best blij als ik weer thuis was
ow... foto vergetenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wij hadden niet van die luxe vakanties, hier onze eerste stinkautoen dan ergens onderweg stranden met pech
Leuk man!
Nee.............. dat snap ik nu ook welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan weet je nu waarom het je niet zou lukken
Jaja dat zeg je nuquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee.............. dat snap ik nu ook welik zal het niet meer doen
Leuk, wij gingen altijd in een rood renault 4-tje naar Zuid-Frankrijk een aantal weken kramperen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... foto vergeten![]()
[ afbeelding ]
Kamperen heb ik echt een schijthekel aan hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk, wij gingen altijd in een rood renault 4-tje naar Zuid-Frankrijk een aantal weken kramperen.
Sowieso ligt Friesland iets te ver uit mn regio ... Maar afstand hoeft geen probleem te zijn leert mij de ervaring ... Ik hoop dat er iets moois gaat bloeien .... EN anders heb je straks nog altijd de honingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was zo stoned als de pestquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kamperen heb ik echt een schijthekel aan hoormaar we hebben wel eens gedaan maar dan
een weekend ofzo, toen waren we nog jong en een beetje gek en toen waren we bijvoorbeeld met
een paar vrienden thuis, ik geloof dat het pasen was ofzo want we waren allemaal ook maandag
vrij, jointje, biertje.. en dan zei er eentje, zullen we de tent pakken en het weekend naar naar de
Moesel gaan !(hoe schrijf je zie zooi>) Moezel nou ja in Duitsland in elk geval ...
Hup allemaal spullen bij elkaar rapen, wij of zij moesten even naar huis om dingen te halen ik weet
niet meer bij wie we thuis waren, blikkies worstjes mee, ontbijkoeken, flessen wijn en allemaal
zooi en dan ging je gewoon op padik zal effe kijken of er nog een foto is
Foto's wil ik zien!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk, wij gingen altijd in een rood renault 4-tje naar Zuid-Frankrijk een aantal weken kramperen.
Hoe oud ben je daar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was zo stoned als de pest
kan ook jonger zijn, maar niet ouder denk ik, ik wee niet meer preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffff. geen idee precies 25 jaar ofzo?
Als je mekaar lief genoeg vind is afstand geen punt natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Sowieso ligt Friesland iets te ver uit mn regio ... Maar afstand hoeft geen probleem te zijn leert mij de ervaring ... Ik hoop dat er iets moois gaat bloeien .... EN anders heb je straks nog altijd de honing
Niet digitaalquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh!ga daar effe mijn exen allemaal een zwarte balk geven
moet dat dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus ik was niet altijd zo braaf ...
Mijn vermogen om leeftijden in te schatten sucks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffff. geen idee precies 25 jaar ofzo?
sta je in je onderbroek?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
Mijn eerste reid naar Spanje op weg naar veldwerkgebied ... 360 crash in de greppel 200 meter voor een giga brug/dal in Duitsland
Klapband, krik er onder verwisseld en weer verder .... Lucky bastards![]()
[/[ afbeelding ]
of een rode sportbroekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sta je in je onderbroek?
Nee, wel ouder dan 20 jaar, want daar was ik al getrouwd, da weet ik dan nog welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vermogen om leeftijden in te schatten sucks.![]()
Had je 20 gegeven daar....hooguit. Eerder nog ietsje jonger.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, wel ouder dan 20 jaar, want daar was ik al getrouwd, da weet ik dan nog wel
Echte liefde kent geen grenzen idd..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je mekaar lief genoeg vind is afstand geen punt natuurlijk.
Rood sportbroekje ..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sta je in je onderbroek?
knap hoor!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik was 20 jaar toen ik trouwde, dus zulke dingen weet ik dan nog nétde rest is een blurp
dat je nog weet dat je 20 was toen je trouwdequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is knap? Dat ik me dat nog kan herinneren?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dat je nog weet dat je 20 was toen je trouwde
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
Studenten tijd in Spanje... Dorpskroeg met eigen koelkast... Misschien max 2 Euro bier op tafel
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt die gozert nog steeds gezocht ...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]waarom mogen we je hoofd niet zien?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die gozert nog steeds gezocht ...
Ja rechts ..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zag net maar de helft van de foto... ben jij die jongen ernaast?
waarvoor?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die gozert nog steeds gezocht ...
vooral de verleden tijd doet het hemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere... was je ook best een lekker wijf
Dienstontduiking en daarna weet ik het niet meer... Eigenlijk nooit meer gezien na mn studie... Hij was vnl in het buitenland vernam ik dan af en toe van andere studie genoten die dezelfde richting hadden gedaan .. ..quote:
ja wat zal ik zeggen .. TIjd heelt een hoopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere... was je ook best een lekker wijf
eh........ okéeeeeeee die snap ik niet maar maak niet uitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
ja wat zal ik zeggen .. TIjd heelt een hoop
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef sacha het volgende:
maareh... wat zouden jullie doen als je een daderprofiel / schets in opsporing verzocht ziet en denkt: 'sjips, dat is mijn familielid...'
Vergeten dat je het gezien hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef sacha het volgende:
maareh... wat zouden jullie doen als je een daderprofiel / schets in opsporing verzocht ziet en denkt: 'sjips, dat is mijn familielid...'
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar hebben ze drank, drugs, meditatie en alzheimer voor uitgevonden.
Ik ben nu alweer vergeten waar de vraag over ging.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook als hij iemand verschrikkelijk heeft mishandeld, vermoord of verkracht?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben nu alweer vergeten waar de vraag over ging.
ow, dan heb ik daar dus nu een geldige reden voorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar hebben ze drank, drugs, meditatie en alzheimer voor uitgevonden.
Nee écht? Serieus dus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, dan heb ik daar dus nu een geldige reden voor
WIe heeft wat gedaan , want nu heb je ons misschien wel medeplichtig gemaakt... Maar OK ik zal de Eilander-courant niet gaan lezen ... juist om dit te voorkomenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
serieus ja, een vraag die mij al jaren bezighoud en af en toe weer de kop op steektquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee écht? Serieus dus?
Dat is wel klote dan, maar dan ook écht klote... ernstig misdrijf of viel het mee?
Ja klinkt stom, maar je het erg en erger en ergst
Een vette borrel,5 diazepammetjes en Altzheimer komt er dan ook wel binnenkort aan..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
Wauw... al jaren? Dat is dus écht kut...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef sacha het volgende:
[..]
serieus ja, een vraag die mij al jaren bezighoud en af en toe weer de kop op steekt
en dat is het, heel ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel moeilijk...
Dat heeft Opa goed gedaan!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
Mijn Opa heeft ooit een 4-voudige moordenaar met de auto (onder dwang) naar Groningen gebracht...
en toen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
Mijn Opa heeft ooit een 4-voudige moordenaar met de auto (onder dwang) naar Groningen gebracht...
Ronnie Tober?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
Begrijp ik, ik zou dat ook niet zo 1,2, 3 weten hoor, ligt er écht aan hoe en wat...quote:
Biechten is goed voor je ziel, maar slecht voor de (familie)relatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef sacha het volgende:
[..]
serieus ja, een vraag die mij al jaren bezighoud en af en toe weer de kop op steekt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je dit ooit met een professionele buitenstaander besproken? Iemand met een ambtsgeheim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Tering wat een verhaalquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het iets van lang geleden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef sacha het volgende:
telkens als dat kut programma op t.v. is (opsporing verzocht) ga ik weer
[..]
Het kan niet de bedoeling zijn dat jij je rot gaat voelen omdat je iemand anders wilt sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tering wat een verhaal![]()
Ik dacht even een klein berichtje te lezen![]()
Maar goed die man was dus duidelijk gestoord...
[..]
Zou je dat wel willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk om het echt voor te stellen als het niet bij jezelf speelt, maar ik denk dat ik liever met een buitenstaander daarover zou willen praten als met een bekende en dan bij voorkeur ook iemand die naast de morele afwegingen ook praktisch advies kan geven.
Ik zou gaan praten met zo'n prof Sas... die hebben beroepsgeheim, kan je erover praten en tijdensquote:
ik voel mij niet zozeer rot hierdoor, het is en blijft een vraag zolang ik er niets mee doequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan niet de bedoeling zijn dat jij je rot gaat voelen omdat je iemand anders wilt sparen.
Maar nog niet verjaard? En hoeveel procent denk je zeker te weten dat hij/zij de dader is?quote:
Nee, heeft niets met rellen te maken Dees.. Dat zou ik vertrouwelijk houden en hopen haar te kunnen ondersteunen of eventueel te helpen ..quote:
Ik denk dat het beter is dat Sacha hier met een buitenstaander over praat die zwijgplicht heeft en haar ook professioneel advies kan geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met rellen te maken Dees.. Dat zou ik vertrouwelijk houden en hopen haar te kunnen ondersteunen of eventueel te helpen ..
nooit opgelost, ik zag de schets en dacht: 'oeps'quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar nog niet verjaard? En hoeveel procent denk je zeker te weten dat hij/zij de dader is?
Ik heb ooit ook een zwijgplicht eed afgelegd ... Lang geleden dat wel maar op zich houd ik me daar wel aan .. Medische eed is medische eed..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat Sacha hier met een buitenstaander over praat die zwijgplicht heeft en haar ook professioneel advies kan geven.
Nee is niet stom, dat is schrik en ongeloof.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
nooit opgelost, ik zag de schets en dacht: 'oeps'
aan mij naaste familie laten zien, directe herkenning
toen dacht ik weer : 'oeps'
stom he?
Buitenstaander lijkt me beter.. Iemand die niets met de familiebanden van doen heeft...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee is niet stom, dat is schrik en ongeloof.
Misschien helpt het je om te besluiten wat je moet doen als je je voorstelt dat je zus of vriendin zoiets zou vermoeden wat jij vermoedt. En wat je er dan van zou vinden als zij zouden zwijgen.
Van een afstandje naar kijken
Dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Buitenstaander lijkt me beter.. Iemand die niets met de familiebanden van doen heeft...
Sorry Dees .. zoveel post heen en weer.. Maar we zitten op dezelfde lijn.. Tis aan Sas om er mee aan de slag te gaan .. Op welke manier ze maar wil..quote:
Jippyquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Paar muziekjes ertegenaan knallen is ie zo vol
Wafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |