Ik nu ook niet meer...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik wou je nog redden Fann van je Lapo maar je had je besluit al genomen
Ik zie niets
Lijkt meer op een tapijt als op een jurk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En meteen weer die reclame...
http://topvintage.nl/nl/v(...)ed&utm_source=criteo
deze kwam voorbij....
Ik vin hem ook niks, maar die was in beeldquote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt meer op een tapijt als op een jurk.
Kussie Fann //quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer...
maar ik ga slapies doen Chuf... Welterusten voor straks !
baaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De kleurtjes vin ik wel mooi, dat dan weer wel...
naar bed zou je ..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De kleurtjes vin ik wel mooi, dat dan weer wel...
Vunzige jurkjes was een leukere TT.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin hem ook niks, maar die was in beeld
ik heb 12 jaar in die straat gewoondquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde toen in een van de weinige ongeregistreerde kraakpanden van de stad in de Van Ostadestraat
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
Alle slimme mensen en allesweters zitten natuurlijk in deze SC, dus help me uit de brand aub....waar is de Wimpy gebleven? Was mijn favoriete fastfoodtent, maar ik zie ze nergens meer.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat bestaat volgens mij al járen niet meer
Ik geloof niet dat ik daar ooit heb gegeten, was dat niet een soort van Mac Donalds ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
In mijn hoofd nog wel!
Fijne tent was dat....echt bestek, bediening aan tafel, en je eten op een bord ipv in een zakje.
Die kunnen toch niet verdwenen zijn?
Was een fastfoodzaak ja, alleen een veel betere versie als die van Mc Donalds.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar ooit heb gegeten, was dat niet een soort van Mac Donalds ofzo?
Nķg beter?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was een fastfoodzaak ja, alleen een veel betere versie als die van Mc Donalds.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Wimpy als cartoonfiguur is toch wel bekend?
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik ze wel eens gezien , maar of ik er ooit gegeten heb durf ik niet te zeggen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:37 schreef drakin het volgende:
Ik ken de Wimpy alleen van een bezoek aan London 33 jaar geleden, wist niet dat die ooit in NL ook was.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
Zelf maar even gegoocheld en FANN had gelijk
Verdwenen in Nederland vanwege de haastige mens die bij McD en BK meer op z'n plaats is.
En ik ZWEER je dat ik NIET gegoogeld had, was gewoon gezond verstand gebruikenquote:Daarna kwam er de klad in omdat het bedrijf veel concurrentie kreeg van McDonald's en Burger King, die steeds meer filialen openden.
Ja 1985 de laatste gesloten in Zandvoort...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Het staat er bijna letterlijk
[..]
En ik ZWEER je dat ik NIET gegoogeld had, was gewoon gezond verstand gebruiken![]()
Sorry.. Zal het niet meer doen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit alweer naar jurken te kijkenwas wéér een advertentie, dus iemand is wanhopig op
zoek naar een jurk denk ik..
http://www.lightinthebox.com/nl/c/cocktail-jurken_2049/4.html
Ik kan het me écht niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 1985 de laatste gesloten in Zandvoort...
Het ging even om de benenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:54 schreef drakin het volgende:
Dan vind ik die gordijnenjurken nog mooier dan dit mini push-up dingetje
Benen worden altijd langer gefotosoeptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ging even om de benen![]()
Zijn trouwens best goedkoop die jurken, heb je ook gekeken?
Ja, dat zal ook wel ...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Benen worden altijd langer gefotosoept
Roze lippenstift.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme, ik zou willen dat ik zulke lange benen hadmooi vind ik dat..
maar ik heb vrij korte pootjes![]()
http://www.lightinthebox.(...)ailjurk_p733708.html
Kijk deze benenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Benen worden altijd langer gefotosoept
Ik vind dit wel een aardig jurkje, alleen zijn die motiefjes niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou de rest mag er ook wel zijn hoor
Zoek er eens eentje uit dan... doe je tenminste iets nuttigsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een aardig jurkje, alleen zijn die motiefjes niet helemaal mijn ding.
Zie liever 1 kleur met eventueel een tweede als kleine toevoeging.
knie weggesoept!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk deze benenslechte soep....
http://www.lightinthebox.(...)-grammy_p466611.html
Volgens mij zijn ze niet eens gelijk....
Verschrikkelijk! pixelbenen die bijna een halve meter te lang zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk deze benenslechte soep....
http://www.lightinthebox.(...)-grammy_p466611.html
Volgens mij zijn ze niet eens gelijk....
Ik zit er nu speciaal op te lettenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
let maar eens op, het is echt overal zo.
Hoge hakken alleen zijn niet genoeg, ik let er eigenlijk al op sinds tekenles op de middelbare.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zit er nu speciaal op te lettensommige zien er echt idioot uit
Ze hebben allemaal puntige knieënquote:
Wat een onzin, de één heeft lange ben ten opIchte van zijn lichaam en een ander weer korte benen, daar is geen standaard voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! pixelbenen die bijna een halve meter te lang zijn.
Ik geloof dat je vanaf de heup evenlang naar je kruin bent dan naar je hakken, dus dan is het makkelijk na te gaan dat het gesoept is.
let maar eens op, het is echt overal zo.
Ik snap wel waarom mevrouw zit, ze heeft van die lange en dunnen benen, daar kan ze niet op staanquote:
Maar Dees kijk deze dan, dat klopt toch niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, de één heeft lange ben ten opIchte van zijn lichaam en een ander weer korte benen, daar is geen standaard voor.
Zouden ze nu beginnen om pruillippen te gaan soepen?quote:
Wat erg, die mevrouw heeft geen kniequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar Dees kijk deze dan, dat klopt toch niet?![]()
http://www.lightinthebox.(...)ondjurk_p466769.html
plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liever een knie missen, dan een heel been![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liever een knie missen, dan een heel been![]()
[ afbeelding ]
In Japan barst het van dat soort enge meiden.quote:
Yakitori, Japans vlees op een stokje...quote:
Ben er nog nooit geweest ... En nu trekt het nog minderquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yakitori, Japans vlees op een stokje...![]()
De meeste meiden in de grote steden zijn echter mager te noemen...
Prachtig land, aparte mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest ... En nu trekt het nog minder
Da's toch makkelijk... gewoon salade en patatjes en klaar is kees.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef drakin het volgende:
Hier ligt een nog half bevroren kippetje te knetteren in de pan, weet alleen nog niet wat ik erbij ga maken. Beetje laat met bedenken van het eten vandaag.
Leuk!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig land, aparte mensen.
Ben er 2,5 jaar geleden geweest, na de tsunami, en hoewel het er schitterend is, lijkt het alsof je op een andere planeet bent.
Aanvankelijk wereldvreemde mensen die, als je er eenmaal wat contact mee hebt, best leuk en aardig blijken te zijn...
Wat foto's van toen:
[ afbeelding ]
Sushi in Tokyo...
[ afbeelding ]
En dan tref je ineens een verbondschap met Amsterdam aan...
[ afbeelding ]
Japans bruidje in een park...
[ afbeelding ]
Vreemd voedsel...
[ afbeelding ]
Japanse bruiloftceremonie...
[ afbeelding ]
365 dagen per jaar overal poppetjes...
[ afbeelding ]
Sneeuwapen in de buurt van Nagano in de Japanse Alpen...
[ afbeelding ]
Flitsende treinen...
Het woord was langer, als je goed kijkt zie er nog een letter rechts naast.quote:
Ah......... da's slimquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord was langer, als je goed kijkt zie er nog een letter rechts naast.
Maar dan was het niet leuk geweest...
quote:
www.kutsushita.jpquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah......... da's slimhad ik niet gezien, welke letter stond er achter?
quote:Echte warme Hollandse (??) chocolademelk in blik uit een verwarmde machine...
Overal in Japan kom je blikjesmachines tegen, met koude en warme dranken...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat blikje is ook vreemd zeg
[..]
da's een mooi apiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog eentje dan...
[..]
www.kutsushita.jp
Is een Japanse kousen/sokkenwinkel die je overal ziet...
En volgens mij heeft het niets met sushi te makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord was langer, als je goed kijkt zie er nog een letter rechts naast.
Maar dan was het niet leuk geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |