Eerst zeiken dat Geertje zoveel aandacht opeist en krijgt, en vervolgens 20 minuten over hem pratenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:18 schreef borisz het volgende:
Geef Greet nou niet meer podium dan nodig
Geen vergelijkingen met de tweede wereld oorlog meer maken.quote:
Erg vermoeiend inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerst zeiken dat Geertje zoveel aandacht opeist en krijgt, en vervolgens 20 minuten over hem praten
Stokpaardje van D66 deze campagne.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom begint die mafkees opeens over banen?
Ik merk het weldegelijk, maar heb vaak problemen aan mijn luchtwegen gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het zal vast slecht zijn door alle industrie in en rond Rotterdam, maar merk jij er iets van als je door Rotterdam loopt?
Nooit iets van een slechte luchtkwaliteit gemerkt.
Geloof jij in een gedateerd sprookjesboek joh?quote:
Maar daar ging het op dat moment niet over.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Stokpaardje van D66 deze campagne.
Hij was vanavond op Nederland 2: Dit is de Dag. Het was genieten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat partij 8 hadden ze me wel eens mogen vertellen.
Oh, het gaat over Renske.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij was vanavond op Nederland 2: Dit is de Dag. Het was genieten.
Dit dus. D66 gelooft nog steeds dat immigratie problematiek niet verder gaat dan vreemde luchtjes in de portiek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Door dit soort linkse mensen zou ik bijna PVV stemmen. Die problemen waar Wilders het over heeft, zijn niet alleen maar een echo uit het verleden. En het is ook niet zo dat het probleem alleen maar een paar etters is.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat CDA onderaan staat. Al die levenslessen die ik heb gehad op de school met bijbel zijn blijkbaar niet zo goed blijven hangen.
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer gezegd, maar dat mocht toen niet van jou.
Marijnissen noemde het een echo uit het verleden, omdat ze toen zelf nog kritisch waren. Van Boxtel vond het onfris en de problemen zouden komen door enkele klieren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dit dus. D66 geloofd nog steeds dat immigratie problematiek niet verder gaat dan vreemde luchtjes in de portiek.
Heeft hij niet nu al een glaasje te veel op?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
Ben benieuwd hoe hard deze man bralt als hij een wijntje opheeft. Mart Smeets verbleekt er nog bij.
Rechtse rakkerrrrrquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
Ben benieuwd hoe hard deze man bralt als hij een wijntje opheeft. Mart Smeets verbleekt er nog bij.
eensquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Monolith het volgende:
En terecht, waarom moeten paupers toch altijd het recht hebben om in een mooi gedeelte van de stad wonen?
Volgens mij noemde Marijnissen juist een echo uit het verleden omdat de sterke opkomst van wilders nu mede een reactie is op het negeren en bagatelliseren van de problemen in het verleden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marijnissen noemde het een echo uit het verleden, omdat ze toen zelf nog kritisch waren. Van Boxtel vond het onfris en de problemen zouden komen door enkele klieren.
Eens.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Monolith het volgende:
En terecht, waarom moeten paupers toch altijd het recht hebben om in een mooi gedeelte van de stad wonen?
Kijk, ik was aan het evangeliserenquote:
Toen opeensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de weg, de waarheid en het leven.
quote:
Het is moeilijk om de waarheid onderuit te halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Er is geen enkele partij die Wilders echt goed aanpakken hé? Terwijl me dat het makkelijkste lijkt van allemaal.
Jij bent Jezus niet, pik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, ik was aan het evangeliseren
[..]
Toen opeens
[..]
Marijnissen moet z'n bek houden want hij heeft zelf meegeschreven aan het Communistisch Manifest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marijnissen noemde het een echo uit het verleden, omdat ze toen zelf nog kritisch waren. Van Boxtel vond het onfris en de problemen zouden komen door enkele klieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |