Ja doeg, als ik Canvas opzet, trek ik ook niet ineens ander voer uit de kast.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het zijn en blijven Belgen, dus: Wafels! Bier! Bonbons!
Speculaasjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het zijn en blijven Belgen, dus: Wafels! Bier! Bonbons!
Niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja doeg, als ik Canvas opzet, trek ik ook niet ineens ander voer uit de kast.
quote:
En de complete stillegging van emplacement Gouda dan, de week daarvoor?quote:
Moest je zomaar een dag werkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Maegrim het volgende:
vanochtend was er een wisselstoring op de binckhorst waardoor ik bijna alle wissels zelf om moest gooien, waar blijven de kamervragen nu?
Wat weer een lulverhaal. Een brief schrijven om een brief geschreven te hebben.quote:
Lache man, beetje krukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Maegrim het volgende:
vanochtend was er een wisselstoring op de binckhorst waardoor ik bijna alle wissels zelf om moest gooien, waar blijven de kamervragen nu?
Goed verhaal hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Deze al gezien ? http://nos.nl/video/624901-blij-dat-de-saga-voorbij-is.html
Leuk verhaal, maar ik geloof hem niet helemaal. Zo link als een looien deur zeggen ze dan wel eens. Hij is vooral zijn eigen straatje aan het schoonvegenquote:
Dat is/was een minister van de sp.a.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar waar komt die hele Vande Lanotte opeens vandaan? Die naam heb ik nog nooit voorbij zien komen...
in de tijd van de benoeming van Brulboei was hij vice-premier in België. Daarna heeft hij nog vele andere taken vervuld in de politiek. Thans is hij Minister van de Noordzee, wat dat ook moge inhoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar waar komt die hele Vande Lanotte opeens vandaan? Die naam heb ik nog nooit voorbij zien komen...
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de tijd van de benoeming van Brulboei was hij vice-premier in België. Daarna heeft hij nog vele andere taken vervuld in de politiek. Thans is hij Minister van de Noordzee, wat dat ook moge inhouden
Uitgerekend in het land met de kortste kustlijn van allemaalquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat krijgt Wallonië als tegenprestatie? Minister van het kombord van Bastogne?
Er is een 'Ministerie van Grootstedenbeleid', wat dat ook moge zijn. De minister is een Waal (Labille).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat krijgt Wallonië als tegenprestatie? Minister van het kombord van Bastogne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |