Wat een dikzakquote:
zou een gevalletje laster zijn als dat zo isquote:Op maandag 17 maart 2014 21:09 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij is dat heul niet Nikonlover en lacht hij zich nu gewoon kapotik zou hem geen ongelijk geven.
Zoals met die dikke? Nee dit is hem sowieso wel, anders reageerde hij wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:09 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij is dat heul niet Nikonlover en lacht hij zich nu gewoon kapotik zou hem geen ongelijk geven.
Jawel, er is al eens eerder een foto van zijn kop gelekt. Het is hem sowieso.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:09 schreef LompeHork het volgende:
En dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, er is al eens eerder een foto van zijn kop gelekt. Het is hem sowieso.
nah, dat geloof ik nietquote:Op maandag 17 maart 2014 21:09 schreef LompeHork het volgende:
QFTquote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pretopleidingen zoals grafische vormgeving, kunst en fotografie zitten meestal wel vol met creatieve ruimdenkende hippe chicks. Ja, zowel blond als brunette als redhead.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:56 schreef .sfinx het volgende:
Sowieso mensen die een opleiding fotografie volgenKoop gewoon een camera en doe wat speurwerk op google in plaats van het volgen van zo'n pretopleiding.
Waarom is dan binnen 5 minuten zijn twitter account afgeschermd als er een paar pics gepost worden?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:09 schreef LompeHork het volgende:
Precies.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
Anders zouden al zijn accounts sowieso niet opeens verdwijnen
Mwah, weet je niet, ik zou me ook de pleuris lachen en me stil houdenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zoals met die dikke? Nee dit is hem sowieso wel, anders reageerde hij wel.
Ah, we zullen het zienquote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom blokt hij dan alles gquote:Op maandag 17 maart 2014 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is hem helemaal niet![]()
Je moet zoeken op Monique Gaal en Kees Zwaan.
Hij blokt toch ook juist de foto's van Monique Gaal en Kees Zwaan waar ze allebei opstaan?quote:
Sharon Huls is zijn dinnetje? Oh, das wel een lekkere danquote:Op maandag 17 maart 2014 21:03 schreef terrorsjaak het volgende:
TS in de trein met zijn dinnetje? Op de film
@Kialna: @Kees_Zwaan oh my... https://t.co/HtJNtbNDuE <--- dit was echt een geweldige middag.
Het is een complotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |