quote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de hand geschoten met een kitlensje (ja, met een Canon) omdat er niets beters voorhanden was.
Maar die van Nikonlover is vast professioneel, dat zou ik nimmer kunnen met een telefoonquote:
Maar hij kan het niet met een dure camera, dus dat is gelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar die van Nikonlover is vast professioneel, dat zou ik nimmer kunnen met een telefoon__________
dierentuin foto'squote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de hand geschoten met een kitlensje (ja, met een Canon) omdat er niets beters voorhanden was.
Eindelijk weer eens wat kwaliteit op KLBquote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Geelman het volgende:
Woei, KLB komt weer tot leven!Arme Nikon, wat zou z'n dinnetje hier van vinden?
Allemaal leuk en aardig, maar hij heet Kees. We hebben ondertussen alles zo ongeveer van hem gevonden.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Nee een vrouw reageerde op een foto van hem met mooie foto maurice![]()
Dat was geen dierentuin vrind.quote:
Je lijkt op een collega van me op het werk. Die is ook altijd zo hysterisch en wanhopig aan het azen naar een tekortkoming bij andere mensen zodat ze een slap excuus heeft om een veer in haar reet te steken en haar eigen tekortkomingen kan wegmoffelen onder het mom van "ik vind mezelf zo perfect"quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef Nikonlover het volgende:
Godsamme!!!! Wat vind ik dat bloedirritant zegMensen die net een instap DSLR hebben en dan gelijk denken dat ze een topfotograaf zijn
Jeezusmina, iemand die ik op FB heb heeft net een DSLR gekocht en ze plaatst echt continu lelijke foto's. Nu heeft ze blijkbaar photoshop ontdekt en plaatst ze allemaal "prachtige" bewerkte foto's. ''Wat voor foto's dan?'' hoor ik jullie denken. Nou, ze doet de persoon in kleur en de rest van de foto maakt ze zwartwit. En dat echt bij heel veel foto's. Zoiets is alleen leuk als het ook echt bij het onderwerp past. Bij de foto's die zijn plaatst dus echt niet!!!! Tssss.... gebruik dan gewoon je iPhone en doe er een instagramfilter overheen, dat is vaak veel mooier dan dit prutswerk.
Ts is net ontmaskerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Je lijkt op een collega van me op het werk. Die is ook altijd zo hysterisch en wanhopig aan het azen naar een tekortkoming bij andere mensen zodat ze een slap excuus heeft om een veer in haar reet te steken en haar eigen tekortkomingen kan wegmoffelen onder het mom van "ik vind mezelf zo perfect"
Sneu, sneu en nog eens sneu. Kom jij maar eens met fatsoenlijke foto's aanproppen.
TS blijkt een zij te zijn Kees Zwaanquote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Je lijkt op een collega van me op het werk. Die is ook altijd zo hysterisch en wanhopig aan het azen naar een tekortkoming bij andere mensen zodat ze een slap excuus heeft om een veer in haar reet te steken en haar eigen tekortkomingen kan wegmoffelen onder het mom van "ik vind mezelf zo perfect"
Sneu, sneu en nog eens sneu. Kom jij maar eens met fatsoenlijke foto's aanproppen.
Ah toch.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
TS blijkt een zij te zijn Kees Zwaan
Hallon kees, maakt u ook foto's van mijn Ballon?quote:Kees Zwaan Afgeschermde tweets
@Kees_Zwaan
Fotograaf Heiloo/Wormer en omgeving. NIKON D800, nieuws, weer, ballonvaren en archeologie.
Jup, kan niet missen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Na overleg zijn we er met een paar users zeker over![]()
Zou 'ie nog slapen vannacht...quote:
kanker.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze foto heb ikke gemaakt (:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |