Ja halloquote:
Oftewel: Een pen meenemen en de houdbaarheidsdatum veranderen zodat je die shit gratis krijgt.quote:
Als het nou alleen bij die koeken blijft, maar steeds meer producten krijgen ineens een stijging van een behoorlijk aantal procenten.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
Meid, stel je niet aan. Wat is 16 cent nou op het vullen van je maag met smerige koekjes?
Dan werk je maar een uurtje langer.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als het nou alleen bij die koeken blijft, maar steeds meer producten krijgen ineens een stijging van een behoorlijk aantal procenten.
Dat doe jij dan maar voor mij, want uitkeringquote:
Daar waren onze over-overgrootvaders erg goed in.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Terechte klacht. Vroeger zaten er trouwens 10 van die chocoladepindakoeken in 1 zo'n pak, en tegenwoordig nog maar 6, en ook veel VEEL duurder dan vroeger, dus heb ze al jaren niet meer gekocht.
Sowieso is zeer veel koek veel duurder geworden. Negerzoeken kosten tegenwoordig 1,50-1,60 ofzo....Vroeger VEEl goedkoper. Is minstens 2x zo duur geworden binnen 1-12 jaar tijd
![]()
Koop ik dus ook niet meer.
Klopt, en het is ook allemaal vervangen door huismerk rotzooi, alhoewel die van de Jumbo en AH nog wel te doen zijn koeken van eigen merk.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Terechte klacht. Vroeger zaten er trouwens 10 van die chocoladepindakoeken in 1 zo'n pak, en tegenwoordig nog maar 6, en ook veel VEEL duurder dan vroeger, dus heb ze al jaren niet meer gekocht.
Sowieso is zeer veel koek veel duurder geworden. Negerzoeken kosten tegenwoordig 1,50-1,60 ofzo....Vroeger VEEl goedkoper. Is minstens 2x zo duur geworden binnen 1-12 jaar tijd
![]()
Ik stik hier bijna in een jodenkoek.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Daar waren onze over-overgrootvaders erg goed in.
Nee, dat deden hun concurrerende stammen voor ons. Convenient shopping bestond toen ook al.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zoiets ja, of 1,19 gulden.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Klopt, en het is ook allemaal vervangen door huismerk rotzooi, alhoewel die van de Jumbo en AH nog wel te doen zijn koeken van eigen merk.
Negerzoenen kosten een gulden vroeger
Waarschijnlijk waren die ook goedkoper dan die negerzoenen...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
In ieder geval belachelijk.quote:
Nee lul, ik kreeg een andere (hele) die wel nog een paar dagen goed is mee!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:09 schreef Bartcoah het volgende:
Je gaat toch iets niet eten wat over de datum is gestreken.
Jup, altijd bij één en de vaste Jumbo...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Heb je het wel bij je eigen Jumbo gekocht want prijzen kunnen verschillen per plaats.
Lul ... Paardeworst ... Hihiquote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee lul, ik kreeg een andere (hele) die wel nog een paar dagen goed is mee!
Nigger gewoon voor gratis?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee lul, ik kreeg een andere (hele) die wel nog een paar dagen goed is mee!
Dan zal de concurrentie de prijs ook verhoogd hebben.quote:Jup, altijd bij één en de vaste Jumbo...
Gewoon voor gratis... Had iets met 1 van de 7 zekerheden te maken van Vers is ook echt vers zei ze.quote:
Jup bij de AH van 1.09 naar 1.19 idd. Maar die zijn niet te vretenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Dan zal de concurrentie de prijs ook verhoogd hebben.
Ze hanteren de laagste prijsgarantie.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef n0ir het volgende:
De Jumbo baseert zijn prijzen op die van de omliggende supermarkten (ze willen er net iets onder zitten) , zit ie in een gebied waar alleen dure AH's zitten komt ie in prijsklasse A en als je veel prijsvechters in de buurt hebt wordt ie ingedeeld in prijsklasse C. Het zou dus zomaar kunnen dat er bijvoorbeeld net een c1000 in je woonplaats is omgebouwd naar Jumbo, en dat ze samen hebben besloten een duurdere prijsklasse te voeren. Of hetwas een nieuw filiaal, ze starten altijd laag en bouwen de prijzen dan langzaam op.
Jij bent echt een fucking racist man! Met je negerzoen!quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloven wat er in de krant staatquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Haksekura het volgende:
Maar dit is een verzonnen topic en ik geloof hier niks van. Ik heb gelezen in de krant dat de inflatie maar 0,7% is.
Nu nog een website met een overzicht van de A, B en C Jumbo's.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef n0ir het volgende:
De Jumbo baseert zijn prijzen op die van de omliggende supermarkten (ze willen er net iets onder zitten) , zit ie in een gebied waar alleen dure AH's zitten komt ie in prijsklasse A en als je veel prijsvechters in de buurt hebt wordt ie ingedeeld in prijsklasse C. Het zou dus zomaar kunnen dat er bijvoorbeeld net een c1000 in je woonplaats is omgebouwd naar Jumbo, en dat ze samen hebben besloten een duurdere prijsklasse te voeren. Of hetwas een nieuw filiaal, ze starten altijd laag en bouwen de prijzen dan langzaam op.
Ja er zitten hier alleen maar AH's en Jumbo's.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef n0ir het volgende:
Komt omdat ze nu niet meer gemaakt worden door echte negers. Tegenwoordig allemaal Bulgaren die die dingen maken, en dat kost gewoon een stuk meer.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
en nederland heeft geen staatsschuld en de vvd is liberaalquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Haksekura het volgende:
Maar dit is een verzonnen topic en ik geloof hier niks van. Ik heb gelezen in de krant dat de inflatie maar 0,7% is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |