Ja halloquote:
Oftewel: Een pen meenemen en de houdbaarheidsdatum veranderen zodat je die shit gratis krijgt.quote:
Als het nou alleen bij die koeken blijft, maar steeds meer producten krijgen ineens een stijging van een behoorlijk aantal procenten.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
Meid, stel je niet aan. Wat is 16 cent nou op het vullen van je maag met smerige koekjes?
Dan werk je maar een uurtje langer.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als het nou alleen bij die koeken blijft, maar steeds meer producten krijgen ineens een stijging van een behoorlijk aantal procenten.
Dat doe jij dan maar voor mij, want uitkeringquote:
Daar waren onze over-overgrootvaders erg goed in.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Terechte klacht. Vroeger zaten er trouwens 10 van die chocoladepindakoeken in 1 zo'n pak, en tegenwoordig nog maar 6, en ook veel VEEL duurder dan vroeger, dus heb ze al jaren niet meer gekocht.
Sowieso is zeer veel koek veel duurder geworden. Negerzoeken kosten tegenwoordig 1,50-1,60 ofzo....Vroeger VEEl goedkoper. Is minstens 2x zo duur geworden binnen 1-12 jaar tijd
![]()
Koop ik dus ook niet meer.
Klopt, en het is ook allemaal vervangen door huismerk rotzooi, alhoewel die van de Jumbo en AH nog wel te doen zijn koeken van eigen merk.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Terechte klacht. Vroeger zaten er trouwens 10 van die chocoladepindakoeken in 1 zo'n pak, en tegenwoordig nog maar 6, en ook veel VEEL duurder dan vroeger, dus heb ze al jaren niet meer gekocht.
Sowieso is zeer veel koek veel duurder geworden. Negerzoeken kosten tegenwoordig 1,50-1,60 ofzo....Vroeger VEEl goedkoper. Is minstens 2x zo duur geworden binnen 1-12 jaar tijd
![]()
Koop ik dus ook niet meer.
Ik stik hier bijna in een jodenkoek.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Daar waren onze over-overgrootvaders erg goed in.
Nee, dat deden hun concurrerende stammen voor ons. Convenient shopping bestond toen ook al.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zoiets ja, of 1,19 gulden.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Klopt, en het is ook allemaal vervangen door huismerk rotzooi, alhoewel die van de Jumbo en AH nog wel te doen zijn koeken van eigen merk.
Negerzoenen kosten een gulden vroeger
Waarschijnlijk waren die ook goedkoper dan die negerzoenen...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
In ieder geval belachelijk.quote:
Nee lul, ik kreeg een andere (hele) die wel nog een paar dagen goed is mee!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:09 schreef Bartcoah het volgende:
Je gaat toch iets niet eten wat over de datum is gestreken.
Jup, altijd bij één en de vaste Jumbo...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Heb je het wel bij je eigen Jumbo gekocht want prijzen kunnen verschillen per plaats.
Lul ... Paardeworst ... Hihiquote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee lul, ik kreeg een andere (hele) die wel nog een paar dagen goed is mee!
Nigger gewoon voor gratis?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee lul, ik kreeg een andere (hele) die wel nog een paar dagen goed is mee!
Dan zal de concurrentie de prijs ook verhoogd hebben.quote:Jup, altijd bij één en de vaste Jumbo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |