Tja, die anti-Westen nichten moeten ook hun ei kwijt he.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
De afgelopen weken heb ik, vanwege een ban, een beetje lopen lurken in dit topic.
Moet even kwijt dat ik toch wat vreemd vind dat bepaalde lieden de kant kiezen van de Russen. Prima om kritisch te zijn richting onze eigen leiders. Dat juich ik zelfs toe. Maar het is evident dat Rusland hier de agressor is. Daar komt bij dat het 'nazi's hebben de macht gegrepen in Kiev'-verhaal inmiddels ook al lang en breed is gedebunked.
Maar de Serviers waren onschuldig, heb je daar al aan gedacht?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
De afgelopen weken heb ik, vanwege een ban, een beetje lopen lurken in dit topic.
Moet even kwijt dat ik toch wat vreemd vind dat bepaalde lieden de kant kiezen van de Russen. Prima om kritisch te zijn richting onze eigen leiders. Dat juich ik zelfs toe. Maar het is evident dat Rusland hier de agressor is. Daar komt bij dat het 'nazi's hebben de macht gegrepen in Kiev'-verhaal inmiddels ook al lang en breed is gedebunked.
Uiteraard. En Mladic was een held.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar de Serviers waren onschuldig, heb je daar al aan gedacht?
Ik ben juist in jaren niet zo pro-Westers geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, die anti-Westen nichten moeten ook hun ei kwijt he.
Dan zou je juist niet pro-Westen moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben juist in jaren niet zo pro-Westers geweest.
Ik zeg bombarderen die vierkante hoofden daar in het oosten.
Dan ook niet zeuren als je wat raketten terug krijgt he?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Krim bedoel je?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is altijd actie-reactie , anders is het maar saai he.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren als je wat raketten terug krijgt he?
Ik acht de kans dat mijn woonplaats wordt beschoten niet bijster groot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren als je wat raketten terug krijgt he?
Nee, Polen.quote:
Ik woon in Kiruna, ik ga als laatste man dood.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat mijn woonplaats wordt beschoten niet bijster groot.
Ach 1 nuke is genoeg....heb jij ook weer zin...een paar miljoen mensen verdampt....lachen toch?? He Koos?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat mijn woonplaats wordt beschoten niet bijster groot.
Mik je wel goed dan anders schiet je jezelf in je voet...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik woon in Kiruna, ik ga als laatste man dood.
Ik ben geen fan van nukes, maar nog minder van Russen vrij spel geven. Militair ingrijpen is altijd een last resort. Maar het westen zal op een gegeven moment de hakken in het zand moeten zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach 1 nuke is genoeg....heb jij ook weer zin...een paar miljoen mensen verdampt....lachen toch?? He Koos?
Het westen gaat nooit militair ingrijpen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van nukes, maar nog minder van Russen vrij spel geven. Militair ingrijpen is altijd een last resort. Maar het westen zal op een gegeven moment de hakken in het zand moeten zetten.
Ik probeerde slechts inzichtelijk te maken hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het westen gaat nooit militair ingrijpen.
De Russen lachen ons kei en keihard uit met onze laffe en bijna nichterige houding.
Waarom ben je dan pro-Westen in dit conflict?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik probeerde slechts inzichtelijk te maken hoe ik erover denk.
Het westen gaat inderdaad niet ingrijpen.
Beetje vreemd om het westen daarom te haten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom ben je dan pro-Westen in dit conflict?
Als je Rusland hekelt , dan zou je per definitie dat ook met het Westen moeten doen. Het westen laat Rusland immers gewoon doen, en geven Rusland alleen wat sancties als een soort van versiering.
Wow, deze vergelijking is wel heel erg krom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemd om het westen daarom te haten.
Ik ben toch ook niet plots voor Feyenoord als Ajax een klote-wedstrijd speelt?
Volgens jou moet ik het westen hekelen omdat slappe sancties, in plaats van militair ingrijpen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wow, deze vergelijking is wel heel erg krom.
Gaat mijn petje te boven, sorry.
Nee, ik zeg dat jij het westen zou moeten hekelen als jij Rusland hekelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens jou moet ik het westen hekelen omdat slappe sancties, in plaats van militair ingrijpen.
Jij vindt dat niet een wat vreemde gevolgtrekking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |