abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137848279
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_137848929
Crosspost

Eindelijk de foto's teruggekregen:
Tevreden met hoe ver ik al ben gekomen maar nu weer verder er aan werken :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:01:32 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137856200
Fijn dat je er zo blij mee bent Sarabi. :Y Die kleuren staan je ook goed trouwens, mag je die zelf kiezen?

Ik heb net nog even een klein rondje gelopen om mijn doelen voor vandaag te halen, toch mooi 71 minuten stevig doorgewandeld vandaag volgens de app. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 17-03-2014 20:08:29 ]
pi_137856415
Nee, dus ik heb geluk gehad deze keer :) ben erg benieuwd naar de volgende keer.....
pi_137856925
Mooi inderdaad!

Ik heb vanavond die quinoasalade gemaakt die iemand (ik weet niet meer wie, maar onwijs bedankt! :9) hier laatst postte. Mijn keuken is een slagveld (dat lukt mij vrij snel), maar ik heb ook meteen lunch en avondeten voor morgen. (Dus als ik zo poets, is het minstens tot woensdag netjes. :))
  maandag 17 maart 2014 @ 20:17:46 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137857070
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:35 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb geen spierpijn ofzo. Eigenlijk heb ik nooit spierpijn. Misschien maar eens zwaarder trainen
Spierpijn is geen indicatie voor een goede workout hoor :)

Ik heb nooit spierpijn en ik train best zwaar.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137858468
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:15 schreef Ruby88 het volgende:
Mooi inderdaad!

Ik heb vanavond die quinoasalade gemaakt die iemand (ik weet niet meer wie, maar onwijs bedankt! :9) hier laatst postte. Mijn keuken is een slagveld (dat lukt mij vrij snel), maar ik heb ook meteen lunch en avondeten voor morgen. (Dus als ik zo poets, is het minstens tot woensdag netjes. :))
Ah, bookmark :+

quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Spierpijn is geen indicatie voor een goede workout hoor :)

Ik heb nooit spierpijn en ik train best zwaar.
Hier wisselend spierpijn. Maar ach, hoort er soms wel bij!

En vandaag ingeschreven voor 5km loop eind mei hier in de stad. Spannend :X
  maandag 17 maart 2014 @ 20:54:06 #8
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137859009
quote:
17s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
En vandaag ingeschreven voor 5km loop eind mei hier in de stad. Spannend
Zelfde hier. :9

(Ja, toch maar de 5 :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137859862
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zelfde hier. :9

(Ja, toch maar de 5 :+)
Gezellig O+
pi_137860405
Ik heb om de haverklap echt vreselijke spierpijn :X Hopeloos echt.
pi_137860601
Be hoeveel stappen heb jij ingesteld?
Ben vanmiddag pas begonnen en met ruguurtje en ff cross trainen 3300 stappen maar hoe kom je er in vredesnaam aan min 10.000 wat er in de handleiding staat?
pi_137860626
En thx voor de complimenten.
Wel erg jammer dat ik geen bewuste voor foto heb gemaakt.
  maandag 17 maart 2014 @ 21:43:06 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137862153
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:20 schreef het-is-mij het volgende:
Be hoeveel stappen heb jij ingesteld?
Ben vanmiddag pas begonnen en met ruguurtje en ff cross trainen 3300 stappen maar hoe kom je er in vredesnaam aan min 10.000 wat er in de handleiding staat?
Ik sta idd op 10.000 stappen en dat heb ik vandaag gehaald door tussen de middag een half uur te wandelen en net na het eten nog eens 20 minuten. En dan dus tussendoor op mijn werk, wat overwegend zitten is de stappen heen en weer naar de wc enzo. ;)

Maar ik moet er dus idd echt bewust voor op uit.
Ik zit nu vandaag op 12,284
pi_137862717
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik sta idd op 10.000 stappen en dat heb ik vandaag gehaald door tussen de middag een half uur te wandelen en net na het eten nog eens 20 minuten. En dan dus tussendoor op mijn werk, wat overwegend zitten is de stappen heen en weer naar de wc enzo. ;)

Maar ik moet er dus idd echt bewust voor op uit.
Ik zit nu vandaag op 12,284
Dan loop je echt met een waanzinnig tempo. Dat of je teller (of de mijne!) werkt niet zoals het hoort. Ik heb vrij letterlijk hetzelfde gelopen maar kom niet verder dan zo'n 6.000 stappen ;(
  maandag 17 maart 2014 @ 21:53:00 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137862891
Die laatste 20 minugen gingen vrij vlot ja, maar waren maar 3000 stappen. Dus zeg het half uurtje lunch ook nog eens 3000 want toen gingen we ietsje minder snel. De rest is heen en weer naar het station en gewoon beweging op mijn werk.
pi_137866891
Ik heb vandaag ook onwijs spierpijn in de spier boven m'n knieen. Traplopen, bukken en opstaan doet echt pijn. En ik heb geen idee waarvan, ik heb gister wel 10 uur staand werk gedaan, maar dat doe ik best vaak, dus vind het maar raar. Misschien iets te hard gewerkt ofzo...
pi_137868115
Heb je het wel aan allebei de kanten?
pi_137870438
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Ruby88 het volgende:
Heb je het wel aan allebei de kanten?
Ja, wel aan allebei de kanten. Het is ook echt spierpijn.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 08:32:27 #19
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_137872817
Gisteren ging de hele dag goed, tot het moment dat je rond 4 uur thuis komt en dan toch weer even wilt snaaien. Ik wil maximaal 1900 calorieen per dag eten, maar daar ging ik gisteren dus teveel overheen door dat uurtje dat je al thuis bent en nog niet met het avondeten bezig bent.

Vanmiddag maar gaan sporten als ik thuis kom, dan heb ik in ieder geval geen last van een snaai momentje als ik thuis kom :)
»» Democracy is so overrated »»
pi_137872911
Er is duidelijk iets mis met mijn weegschaal.
Gister 79,5... vanmorgen 78,4..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_137872951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:10 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, wel aan allebei de kanten. Het is ook echt spierpijn.
Ik heb ook wel eens (door het sporten, mijn werk is meestal niet zo actief) dat ik ineens van een of andere oefening veel meer spierpijn heb dan anders. :)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 08:53:23 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137873123
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:39 schreef Vicky het volgende:
Er is duidelijk iets mis met mijn weegschaal.
Gister 79,5... vanmorgen 78,4..
Hoezo betekent dat dat er iets mis is met je weegschaal? Als je wat meer of minder zout eet en toevallig nog niet naar het toilet geweest bent, heb je dit verschil al bijna helemaal verklaard...

De asperges waren overigens jum! Met gebakken aardappeltjes, een gekookt eitje, 3 plakjes grillham en een klein beetje lv boter :9~ Zaterdag weer naar de markt voor nieuwe. Lekker grillen en in de salade, door de pasta, roerbakken met hamblokjes... Ik heb weer helemaal kookinspiratie voor de komende weken :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:29:18 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137875263
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dan loop je echt met een waanzinnig tempo. Dat of je teller (of de mijne!) werkt niet zoals het hoort. Ik heb vrij letterlijk hetzelfde gelopen maar kom niet verder dan zo'n 6.000 stappen ;(
Nog even over die stappen, als ik online kijk zie ik ook de minder actieve minuten, de rode streepjes zeg maar, maar goed, daarin loop ik natuurlijk wel rond af en toe. De actieve minuten zijn oranje en groen geloof ik:

Oh, en spierpijn ja. :')
Zondagavond samen met F. wat kettlebell oefeningen gedaan en gisteren vond ik het nog wel meevallen. En toen dacht ik vanmorgen 'oh ja... dag 2 is altijd erger'. :')
pi_137875613
Morning :W
Straks weer werken -O- het is maar kort maar toch is de vakantie nu echt voorbij.

Lijstje:
O: overnightoat met frambozen
L: salade van sinaasappel en brie
T: sinaasappel
D: champignonquiche met rook­kaas en tomaatsalade

Ik wil elke dag rond de 1400kcal uitkomen dus moet in de avond nog een tussendoortje van 200kcal verzinnen. Denk dat het iets van noten of kwark zal zijn.
Verder nog een half uur hoepelen en moet ik een choreo maken dus veel dansen.
pi_137876267
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:41 schreef Sarabi het volgende:

Ik wil elke dag rond de 1400kcal uitkomen dus moet in de avond nog een tussendoortje van 200kcal verzinnen. Denk dat het iets van noten of kwark zal zijn.
Verder nog een half uur hoepelen en moet ik een choreo maken dus veel dansen.
Even over die calorieen he. Ik probeer iedere dag op 1600/1700 uit te komen. Maar ik zou dus beter nog iets lager kunnen gaan zitten? Ik werk aan een nieuw ritme, iets dat ik gewoon voor altijd vol kan houden, maar ik wil natuurlijk ook wel afvallen.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')