we houden je scherp met feedback!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben nog aan het testen, gelieve niet weer een topic volpraten over de OP.
Blabla de terroristen vernielen Syrië. Jij hebt natuurlijk liever een islamistische staat niet waar?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:46 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Meer serieus, hoe geweldig is Assad als hij het klaarspeelt zijn land in een burgeroorlog te storten die al 3 jaar bezig is en zijn hele land naar de klote heeft geholpen?
Het verschil is dat de mensen in Syrië er vrijwillig staan en in NK niet, dat kan je ook wel zien aan de gezichten.quote:Leuke foto's, doen me denken aan die van Noord-Korea.
Ik geloof er niks van dat dat gebeurt is met het medeweten van de regering, gezien ze er geen enkel voordeel bij hebben om dat ze doen enkel nadeel. En lees het hele artikel eens:quote:
quote:The Interior Ministry has established a committee to “investigate the unfortunate events that happened in Dara’a,” according to the state-run Syrian Arab News Agency. “All those proved responsible, or those who committed any offense would be held accountable.”
Al is het waar, dan nog heeft het niks met deze oorlog te maken.quote:
Ik kan maar een klein deel van het artikel lezen omdat ik het maximum heb bereikt. Wat staat er verder in? Ik lees alleen maar dat wat vandalisten het gebouw van de Ba'ath-partij in de fik hebben gezet.quote:
En de bron van de Guardian is het 'Syrian Observatory for Human Rights'quote:
Ene Basma Kodmami beweert dat, bepaald geen betrouwbare bron. En Ahram is eigendom van de Egyptische overheid.quote:
Dat beweren "Westerse inlichtingen bronnen" ja... Zal erg betrouwbaar zijn en totaal niet opzettelijk "gelekt".quote:
lekker bezig!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:05 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
Abdul Rahman in het hoofdkwartier van het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. Abdel Rahman is not the “head” of the Syrian Observatory for Human Rights, he is the Syrian Observatory for Human Rights, run out of his UK-based house as a one-man operation.
Die vorig OP die ik had gemaakt.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:02 schreef Djibril het volgende:
Damn ik dacht er is iets gebeurd. Gaat het over vlaggen.
Toegeven, dit is wel de meest biased op die ik hier heb gezien.
Pak gewoon de oude weer. Iedereen blij.
Waarom verander ej het niet terug naar de vorige OP die ik had gemaakt. Die was veel neutraler en objectiever.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben nog aan het testen, gelieve niet weer een topic volpraten over de OP.
En wat is er mis met een Islamitische staat. Syrië was van 650 t/m 1919 een Islamic state geweest (voordat het gekoloniseerd werd door de Fransen).quote:Op maandag 17 maart 2014 17:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Blabla de terroristen vernielen Syrië. Jij hebt natuurlijk liever een islamistische staat niet waar?
De meerderheid van de terroristen willen een islamitische staat.
The islamic Syria Revolutionaries Front has 15,000, islamic ISIS (al-Qaeda) 7,000, Army of Mujahedeen 12,000 and the Islamic Front 60,000.
Het FSA zou er 50.000 hebben, erg in de minderheid dus. En de FSA claimt wel voor democratie en secularisme te zijn maar ik betwijfel dat. De rebellen in Libië claimden ook democratisch te zijn, en zie nu...
christian man converts to islam to get out from FSA sharia court +subtitles
Kes çeneni, lanquote:Op maandag 17 maart 2014 17:30 schreef Baklava95 het volgende:
En niet reageren op de reactie van IPA35 die vind dat er Engelse troep in stond.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:05 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
Abdul Rahman in het hoofdkwartier van het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. Abdel Rahman is not the “head” of the Syrian Observatory for Human Rights, he is the Syrian Observatory for Human Rights, run out of his UK-based house as a one-man operation.
MI6 betaalt tegenwoordig ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 17 maart 2014 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]![]()
Mooie tafel ook buiten, man.
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef Aloulou het volgende:
Wel een bazenfoto zeg....die Aruna Kone links maakt het vreemdelingenlegioen helemaal compleet![]()
![]()
Naast die rode Tsjetsjeen die breed-lachend in de camera staart met armen over elkaar
![]()
![]()
Wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En wat is er mis met een Islamitische staat. Syrië was van 650 t/m 1919 een Islamic state geweest (voordat het gekoloniseerd werd door de Fransen).
En er wonen er nog steeds Christenen en Alawieten daar.
A secular Syrian opposed to having my country turned into a Taliban-like statequote:En je bron is "Eretz Zen".![]()
![]()
![]()
![]()
Hij reageert niet eensquote:
Huh?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik nodig jullie allen uit dit naar de NWS SC te verplaatsen
We waren aan het praten over uitgaanquote:
quote:
quote:
Offtopic posts zijn verwijderd.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar wat is er met de topic gebeurt.
Het is kes sesini of kapat ceneni :pquote:
Anlamıyorumquote:Op maandag 17 maart 2014 20:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is kes sesini of kapat ceneni :p
quote:Syria 24 English
ISIL terror chief executed by rival al-Nusra Front
----------------------------------
The al-Qaeda-linked terrorist group in Syria known as al-Nusra Front has boasted that it has eliminated the leader of rival terrorist gang called Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) in the city of Aleppo.
In an online message on its Twitter account, the terrorist group identified the ISIL terror chief as Abu-Osama al-Maghrebi and insisted that he was killed in northern Syrian city of Aleppo.
ISIL also published a photo of al-Maghrebi’s corps.
M.D
quote:
Narration is in Arabic but here are the key points:
Couple of Syrian Arab Army Special Operation Unit were able to liberate 48 captured soldiers, officers and civilians from al-Tabaqa in al-Raq`a.
The operation started when the units stacked extra arms and ammunition than needed into two civilian trucks, and disguised as civilians.
The trucks took the rout the terrorists use to smuggle stolen Syrian oil across the borders to sell it in Turkey, a rout full of terrorists from ISIL and other al-Qaeda linked groups.
Units were in direct coordination with Syrian Arab Air Force and SAA units who where ready to intervene if anything goes wrong.
They reached a small safe house where based on intelligence data the prisoners were kept, with minimal engagement they managed to free them.
They re-armed the rescued soldiers and officers just in case using the extra arms and ammunition they stacked.
Finally the trucks reaches their destination, all 48 liberated soldiers, officers and civilians were unharmed.
Operation succeeded , zero casualties.
Syrian Arab Army
Heb overal gezocht naar zo een vlag, maar helaas..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:23 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Syrians celebrate Yabroud liberation
Idd elke partij een plaatje. Zo simpel. Ik ben hier om snel objectief nieuws te lezen, niet om mee te geilen op vlaggen omdat ik iets mis in mijn leven.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:30 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Waarom verander ej het niet terug naar de vorige OP die ik had gemaakt. Die was veel neutraler en objectiever.
Voor elke 4 partijen (regime/Assadisten/Loyalisten, Rebellen, Jihadisten en Koerden) had ik een plaatje.![]()
![]()
![]()
En niet reageren op de reactie van IPA35 die vind dat er Engelse troep in stond.![]()
![]()
![]()
Elke pagina zit vol met die vlaggen. Kleine moeite lijkt me om die fantasieen even links te laten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:44 schreef Peunage het volgende:
Jezus man, wat een gejank. Een Syrische vlag in een topic over Syrië, boo-fucking-hoo
Welke fantasieën? De Syrische vlag? Die staat alleen in de OP, overdrijf niet zo. Die vlag is al tientallen jaren de vlag van Syrië, niet van Bashar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Elke pagina zit vol met die vlaggen. Kleine moeite lijkt me om die fantasieen even links te laten.
Ben je blind? Een paar posts terug wordt er weer op gegeild als het stormfront op de nazivlag. I rest my case, extremisten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Welke fantasieën? De Syrische vlag? Die staat alleen in de OP, overdrijf niet zo. Die vlag is al tientallen jaren de vlag van Syrië, niet van Bashar.
Er werden foto's gepost van feestende mensen in Yabroud. Wat wil je, voortaan alle vlaggen weg-photoshoppen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben je blind? Een paar posts terug wordt er weer op gegeild als het stormfront op de nazivlag. I rest my case, extremisten.
1 plaatje voldoet. Die ismet had er zelfs actief naar gezocht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er werden foto's gepost van feestende mensen in Yabroud. Wat wil je, voortaan alle vlaggen weg-photoshoppen?
Of even aan de mensen vragen om geen vlaggen te dragen als ze foto's maken?
Is ismet je moeder, of wat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:33 schreef firefly3 het volgende:
Waarom zie ik in de OP nog steeds slechts die pro assad vlag in het groot en als meerendeel van de kleine plaatjes? Door ismet? Wordt hetnog aangepast?
Zoals je kan zien heeft iedere partij ook een plaatje. Doet het pijn dat deze vlag op fotos van overwinningen staat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd elke partij een plaatje. Zo simpel. Ik ben hier om snel objectief nieuws te lezen, niet om mee te geilen op vlaggen omdat ik iets mis in mijn leven.
Nee, gewoon NEE. We gaan geen regel invoeren dat je maar 1 foto per post mag doen of zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1 plaatje voldoet. Die ismet had er zelfs actief naar gezocht.
Hij bedoelde in de OP volgens mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, gewoon NEE. We gaan geen regel invoeren dat je maar 1 foto per post mag doen of zo
Ik weet het goed gemaakt, bij de volgende overwinning van de rebellen, jihadisten of Koerden mag jij 30 foto's van de festiviteiten posten.
Nee, hij heeft het over deze post. Denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij bedoelde in de OP volgens mij
Nee, hij dacht dat ik express had gezocht naar die foto van de vlag in de OP. Ach whatever, naar ventje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het over deze post. Denk ik.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:06 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder diep op de inhoud in te gaan, is gewoon grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |