Ben er ook toenstraks pas achter gekomenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:21 schreef Drakire het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat er eigenlijk "Hey, would you blow me" staat.
surequote:Op maandag 17 maart 2014 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Kom d'r ook pas net achter ja, ik vond het gewoon leuk klinken
Bedankt, ik had dit niet eens gezien...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:21 schreef Drakire het volgende:
Achter het station natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Klinkt wel geil
Alsof ze zomaar iedere man pijpt
meer dat het zelf een gast isquote:Op maandag 17 maart 2014 16:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Klinkt wel geil
Alsof ze zomaar iedere man pijpt
Ik was gisteren nog even achter het station, en daar zag ik toch écht dat ze een vrouw isquote:
net als Kelly zekerquote:Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog even achter het station, en daar zag ik toch écht dat ze een vrouw is
Wat was dat voor foto die je posttequote:Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef Speedball het volgende:
It is sometimes an appropriate response to reality to go insane.
Wie the fuck is kelly?quote:
hahahaquote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat was dat voor foto die je postte
Met de nadruk op 'in je gedachten' danquote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Speedball het volgende:
[..]
hahaha
google Philip Dick
en die kwam op een of andere manier lijk je erop in m gedachte
Ik weet ook wel dat je in werkelijkheid een pener van 30cm hebt, maar tochquote:Op maandag 17 maart 2014 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'in je gedachten' dan
Weet je het zeker? Volgens google is ze een journalist...quote:Op maandag 17 maart 2014 16:18 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je in werkelijkheid een pener van 30cm hebt, maar toch
Ze speelt in een van de films van de schrijver van je onderschrift
Johquote:Op maandag 17 maart 2014 14:21 schreef Drakire het volgende:
idd, je hebt gelijk maar ze is wel lekker. dacht dat ze in A Scanner Darkly speelde maar zo goed ben ik niet in gezichten, als der tieten erbij stonden had ik het beter onthouden denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Volgens google is ze een journalist...
OIwood Ja felatiomequote:Op maandag 17 maart 2014 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heet je niet "heywiljemijbeffen" ofzo?
Kan het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:28 schreef Speedball het volgende:
Maaruh Phillip Dick is wel een van de beste schrijvers ooit.
Die naam was al bezet.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heet je niet "heywiljemijbeffen" ofzo?
Gewoon schijt aan hebbenquote:Op maandag 17 maart 2014 16:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kan het hier alleen maar mee eens zijn.
[..]
Die naam was al bezet.
Ik zal het onthouden als ik ooit nog eens de onbedwingbare neiging krijg een kloon aan te maken.quote:
ok is goedquote:Op maandag 17 maart 2014 16:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als ik ooit nog eens de onbedwingbare neiging krijg een kloon aan te maken.
Hoezo? heb je haar tieten gezien dan? tot die tijd blijft het gewoon een dude.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef DickGosinja het volgende:
dat het de nick van een meisje is sta ik meer van te kijken.
Kom eens onder die steen vandaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:16 schreef Drakire het volgende:
[..]
Hoezo? heb je haar tieten gezien dan? tot die tijf blijft het gewoon een dude.
Onder een steen vandaan komen door meer tijd op Fok! te spenderenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan.
Heel FOK! heeft een stuk van dr tieten allang mogen aanschouwen.
Het is een oude vrouw hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef DickGosinja het volgende:
dat het de nick van een meisje is sta ik meer van te kijken.
Zolang je maar van "Karboenkeltje" afblijft.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als ik ooit nog eens de onbedwingbare neiging krijg een kloon aan te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht dus "Heywood Jablom" maar de verwarring zit in in de hoofdletter die tussen de twee woorden zitquote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
dacht voordat ik hierachter kwam dat je het uitsprak als "heywood djabloom"
Weet je dat er nog mensen waren die dachten dat ik het fakete op die foto?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Weet je dat er nog mensen waren die dachten dat ik het fakete op die foto?
Heel FOK! behalve ik. Ik ben te druk met curven. Ik wil Haywood's curven ook zien. Breng me op het spoor...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij bent te goed daarin manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heel FOK! behalve ik. Ik ben te druk met curven. Ik wil Haywood's curven ook zien. Breng me op het spoor...
Net heb ik op 1 punt na niet gewonnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat heeft wel een flink aantal potjes geduurd
Dat kan niet. Er moet altijd twee punten verschil zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Net heb ik op 1 punt na niet gewonnenBen nu wel 1028. Kom curven hasjpipo
Klopt, maar ik en die andere stonden op 1 punt, en toen ging er een ander met de titel vandoor omdat wij elkaar eruit gooidenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er moet altijd twee punten verschil zijn
Ja, da's altijd jammer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik en die andere stonden op 1 punt, en toen ging er een ander met de titel vandoor omdat wij elkaar eruit gooiden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |