Zolang je maar van "Karboenkeltje" afblijft.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als ik ooit nog eens de onbedwingbare neiging krijg een kloon aan te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht dus "Heywood Jablom" maar de verwarring zit in in de hoofdletter die tussen de twee woorden zitquote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
dacht voordat ik hierachter kwam dat je het uitsprak als "heywood djabloom"
Weet je dat er nog mensen waren die dachten dat ik het fakete op die foto?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan.
Heel FOK! heeft een stuk van dr tieten allang mogen aanschouwen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Weet je dat er nog mensen waren die dachten dat ik het fakete op die foto?
Heel FOK! behalve ik. Ik ben te druk met curven. Ik wil Haywood's curven ook zien. Breng me op het spoor...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan.
Heel FOK! heeft een stuk van dr tieten allang mogen aanschouwen.
Jij bent te goed daarin manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heel FOK! behalve ik. Ik ben te druk met curven. Ik wil Haywood's curven ook zien. Breng me op het spoor...
Net heb ik op 1 punt na niet gewonnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat heeft wel een flink aantal potjes geduurd
Dat kan niet. Er moet altijd twee punten verschil zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Net heb ik op 1 punt na niet gewonnenBen nu wel 1028. Kom curven hasjpipo
Klopt, maar ik en die andere stonden op 1 punt, en toen ging er een ander met de titel vandoor omdat wij elkaar eruit gooidenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er moet altijd twee punten verschil zijn
Ja, da's altijd jammer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik en die andere stonden op 1 punt, en toen ging er een ander met de titel vandoor omdat wij elkaar eruit gooiden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |