1 zetel tekort, zal mij benieuwen voor de verkiezingen haalde D'66 nogal flink uit naar de Rijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:26 schreef Nielsch het volgende:
Geen meerderheid voor D66 en GL volgens mij. Hopelijk gaat D66 met PvdA en VVD praten.
Voor de verkiezingen is en heel ander tijdperk dan na de verkiezingen hè?quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:38 schreef bork het volgende:
[..]
1 zetel tekort, zal mij benieuwen voor de verkiezingen haalde D'66 nogal flink uit naar de Rijk.
Tuurlijk, er staat ook "benieuwen"quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Voor de verkiezingen is en heel ander tijdperk dan na de verkiezingen hè?
Dat viel mij ook al op indd. Maar wel standpunten die normaal zijn, moeite willen stoppen in innovatie en verbeteren of behouden van bepaalde begrippen. Bij de SP heb ik toch echt een pro-armoede idee. Alles gericht om de minder bedeelden te steunen, want die hebben het ook zo zwaar. Jaloerse eierdoppies met hun "Zij zijn rijk en wij niet, dat is niet eerlijk." wat dat betreft scheelt de campagne van sp voor deze verkiezingen niet veel met van de landelijke.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:39 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Landelijk zitten ze in het midden. Lokaal hebben ze aardig "linkse" standpunten vind ik.
het kan, maar wellicht dat D66 liever voor de VVD gaat. Denk dat ze er in ieder geval mee gaan praten, iets wat groenlinks al uitsloot.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:16 schreef zatoichi het volgende:
Ik zie dat de huidige coalitie gewoon kan blijven zitten. Weliswaar met een andere machtsverhouding maar het lijkt me dat het gewoon d66, GL en pvda blijft.
Deze coalitie heeft maar een zetel minder dan de huidige coalitie.
bij mij helemaal hetzelfde (chrome)quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die schuine streep die daar pontificaal in jouw post staat, tussen 'Welke streep??' en 'meh'.
Bij het bewegen van de muis en soms bij typen, wordt hij nog twee keer zo lang.
Gelukkig is het allemaal goedgekomen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:56 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik heb D66 voor je gestemd. Nu niet meer klagen.
D66, Groenlinks en een kleintje, wellicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het kan, maar wellicht dat D66 liever voor de VVD gaat. Denk dat ze er in ieder geval mee gaan praten, iets wat groenlinks al uitsloot.
Aan het begin van dit studiejaar werd er flink gepatrouilleerd op de drift en gewaarschuwd en gesommeerd, maar ze zijn er ook weer na een week of 2 mee gestopt. Uiteindelijk zijn studenten liever lui dan moe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nee haalbaar lijkt het niet echt. Toen de fietsenstalling onder de UB net open was werd er wel flink op gecontroleerd en 'gewaarschuwd' dat je fiets anders aan het slot werd gelegd en/of verwijdert als je hem voor bleef zetten. Heeft 2 weken geduurd denk ik. Maar op de Drift neemt het nu wel vreemde vormen aan want ik zit regelmatig achter een auto die er niet doorkan.
Twee weken geleden nog een paar van die knechten fietsen zien verplaatsen daarquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Aan het begin van dit studiejaar werd er flink gepatrouilleerd op de drift en gewaarschuwd en gesommeerd, maar ze zijn er ook weer na een week of 2 mee gestopt. Uiteindelijk zijn studenten liever lui dan moe.
Hoezo? Die mogen allemaal stemmenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Elke verkiezingsronde ben ik weer teleurgesteld in de linksheid van Utrecht. Toch verrassend in een stad met Overvecht, Kanaleneiland, Zuilen, de Kanaalstraat, Amsterdamsestraatweg etc.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo? Die mogen allemaal stemmen.
Die stemmen niet zo veel in verhouding met andere wijken denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Elke verkiezingsronde ben ik weer teleurgesteld in de linksheid van Utrecht. Toch verrassend in een stad met Overvecht, Kanaleneiland, Zuilen, de Kanaalstraat, Amsterdamsestraatweg etc.
Waarom woon je er dan? Utrecht zal altijd links blijven, met z'n enorme hoeveelheid studenten en ex-studenten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Omdat ik hier geboren ben?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom woon je er dan? Utrecht zal altijd links blijven, met z'n enorme hoeveelheid studenten en ex-studenten.
NOOIT zal ik op die rechtse rakkers van de VVD stemmen.
Ah, goeie redenquote:
Omdat de import het niet snapt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ah, goeie reden
Maar dan snap je toch ook wel dat het hier nooit zo rechts gaat worden als in sommige groeigemeenten rondom Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |