abonnement Unibet Coolblue
pi_139930524
Leuk filmpje: een cameraman claimed dat het in 1969 technisch onmogelijk was om de maanlanding te faken. Om een hele simpele reden.

pi_139931398
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef kipknots het volgende:
Leuk filmpje: een cameraman claimed dat het in 1969 technisch onmogelijk was om de maanlanding te faken. Om een hele simpele reden.

Sja, 1 claim die het onmogelijk maakt.

- Dat weerlegt niet alle terechte open vragen die nog steeds staan en er steeds meer bijkomen
- Een bewering van een cameraman is nog steeds geen bewijs dat het niet kan. Alleen dat hij niet ziet HOE het kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139935885
quote:
Wel is er bij mij onduidelijkheid over de hoeveelheid foto's; ik hoor hier enkele tientallen, elders hoorde ik juist 22.000 foto's. En geen enkele van de sterren, zoals gezien vanaf de Maan? Met een lange sluitertijd om alles mooi vast te leggen? Dat vind jij totaal niet vreemd en stel je verder geen vragen bij?
Probeer jij eens foto's te maken van de sterren vanaf aarde overdag. Dat lukt je toch ook niet? De zon staat op de maan, dus het is veel te licht om foto's van de sterren te maken.

En wat in het hypothetische geval dat het wel mogelijk was geweest en ze er waren? Had je dan niet gewoon geclaimed dat die foto's nep zijn? Veel van de dingen die ze zouden nebben gefaked zijn een stuk lastiger dan een foto van wat sterren.
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:06:59 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139936482
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, 1 claim die het onmogelijk maakt.

- Dat weerlegt niet alle terechte open vragen die nog steeds staan en er steeds meer bijkomen
- Een bewering van een cameraman is nog steeds geen bewijs dat het niet kan. Alleen dat hij niet ziet HOE het kan.
Heb je een keer het oordeel van iemand met een understanding of lighting and shadows, is het weer niet goed :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 13:03:55 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_139943072
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je een keer het oordeel van iemand met een understanding of lighting and shadows, is het weer niet goed :P
Het is nooit goed :N
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:43:25 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139944478
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is nooit goed :N
Nope is het ook niet, word keer tijd dat we een tijdmachine gaan uitvinden :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:46:15 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139944566
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nope is het ook niet, word keer tijd dat we een tijdmachine gaan uitvinden :P
[ afbeelding ]
Oeps foutje
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139953944
;) Ik was 17 toen in 1969. Ik vond trouwens de missie van de Apollo8 een half jaar eerder ook fascinerend. Die landde wel niet op de maan, maar het was voor het eerst "weg van de Aarde, naar de Maan, en weer terug". Was kerstmis toen. Aan de buis gekluisterd in die tijd. Dat er zo'n lange tijd steeds weinig te zien was (nu zou je het heel saai vinden, en je geduld verliezen) voegde toe aan de spanning ;)
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 22:08:12 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_139963414
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:32 schreef barthol het volgende:
;) Ik was 17 toen in 1969. Ik vond trouwens de missie van de Apollo8 een half jaar eerder ook fascinerend. Die landde wel niet op de maan, maar het was voor het eerst "weg van de Aarde, naar de Maan, en weer terug". Was kerstmis toen. Aan de buis gekluisterd in die tijd. Dat er zo'n lange tijd steeds weinig te zien was (nu zou je het heel saai vinden, en je geduld verliezen) voegde toe aan de spanning ;)
Het lijkt me zo spannend om zoiets live mee te maken, zoals de mensen in 1969.
  woensdag 14 mei 2014 @ 22:08:54 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139963453
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:32 schreef barthol het volgende:
;) Ik was 17 toen in 1969. Ik vond trouwens de missie van de Apollo8 een half jaar eerder ook fascinerend. Die landde wel niet op de maan, maar het was voor het eerst "weg van de Aarde, naar de Maan, en weer terug". Was kerstmis toen. Aan de buis gekluisterd in die tijd. Dat er zo'n lange tijd steeds weinig te zien was (nu zou je het heel saai vinden, en je geduld verliezen) voegde toe aan de spanning ;)
Kwaliteits tv :P dat doen ze niet meer tegenwoordig te veel zenders, dus stekker er uit gehaald, ik houd het bij internet.
waarschijnlijk ook deze?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139968132
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het lijkt me zo spannend om zoiets live mee te maken, zoals de mensen in 1969.
Ja het was heeeeel spannend toen om het mee te maken, Het gevoel van getuige van iets heel groots te zijn, van een mijlpaal in de historie. En het ging allemaal heel traag en je wist nog niet zeker of het allemaal goed zou gaan. De maan was voor je gevoel ook nog het symbool van het onbereikbare. Je kon er tot dan toe alleen over fantaseren. Ingehouden adem,

Bij Apollo 8, bij Apollo 11 maar natuurlijk ook toen bij Apollo 13, toen het opeens niet goed ging, en het de vraag was of het zou lukken om nog terug te komen.Of ze het zouden overleven?
Op school werd er nauwelijks les gegeven, We zaten in de klas de hele tijd allemaal om dat radiootje. En met elkaar te praten erover. Ze moesten eerst nog helemaal naar en om de Maan om terug te kunnen. Bloedstollend die spanning toen. Spannend omdat de ontwikkeling zo heel langzaam ging. en de toen nog niet zo goede kwaliteit van TVbeeld eigenlijk ook bijdroeg aan de verbeelding ;)

Even een youtube van Apollo 8 (omdat de aandacht al zo vaak naar Apollo 11 is gegaan, en Apollo 13 ("houston we have a problem") ook vaak aandacht heeft gekregen.


(sorry als het allemaal wat nostalgisch klinkt, ;) )
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:27:19 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139968546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef barthol het volgende:

[..]

Ja het was heeeeel spannend toen om het mee te maken, Het gevoel van getuige van iets heel groots te zijn, van een mijlpaal in de historie. En het ging allemaal heel traag en je wist nog niet zeker of het allemaal goed zou gaan. De maan was voor je gevoel ook nog het symbool van het onbereikbare. Je kon er tot dan toe alleen over fantaseren. Ingehouden adem,

Bij Apollo 8, bij Apollo 11 maar natuurlijk ook toen bij Apollo 13, toen het opeens niet goed ging, en het de vraag was of het zou lukken om nog terug te komen.Of ze het zouden overleven?
Op school werd er nauwelijks les gegeven, We zaten in de klas de hele tijd allemaal om dat radiootje. En met elkaar te praten erover. Ze moesten eerst nog helemaal naar en om de Maan om terug te kunnen. Bloedstollend die spanning toen. Spannend omdat de ontwikkeling zo heel langzaam ging. en de toen nog niet zo goede kwaliteit van TVbeeld eigenlijk ook bijdroeg aan de verbeelding ;)

Even een youtube van Apollo 8 (omdat de aandacht al zo vaak naar Apollo 11 is gegaan, en Apollo 13 ("houston we have a problem") ook vaak aandacht heeft gekregen.


(sorry als het allemaal wat nostalgisch klinkt, ;) )
Nee juist niet, gelijk even een vraagje, want in het filmpje hierboven meld het maar veel mensen kennen het niet, dat programm over de landing, duurt niet maar paar minuten maar veel langer, werd het toen ook op het nieuws aangekondigt van morgen omstreeks deze tijd gaat het uitgezonden worden.. neem aan dat daarom echt een paar uur voor programma's etc aan het volgen was , gok ik :)

zo en nu ff je filmpje bekijken :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 00:01:55 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_139970577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef barthol het volgende:

[..]

Ja het was heeeeel spannend toen om het mee te maken, Het gevoel van getuige van iets heel groots te zijn, van een mijlpaal in de historie. En het ging allemaal heel traag en je wist nog niet zeker of het allemaal goed zou gaan. De maan was voor je gevoel ook nog het symbool van het onbereikbare. Je kon er tot dan toe alleen over fantaseren. Ingehouden adem,

Bij Apollo 8, bij Apollo 11 maar natuurlijk ook toen bij Apollo 13, toen het opeens niet goed ging, en het de vraag was of het zou lukken om nog terug te komen.Of ze het zouden overleven?
Op school werd er nauwelijks les gegeven, We zaten in de klas de hele tijd allemaal om dat radiootje. En met elkaar te praten erover. Ze moesten eerst nog helemaal naar en om de Maan om terug te kunnen. Bloedstollend die spanning toen. Spannend omdat de ontwikkeling zo heel langzaam ging. en de toen nog niet zo goede kwaliteit van TVbeeld eigenlijk ook bijdroeg aan de verbeelding ;)

Even een youtube van Apollo 8 (omdat de aandacht al zo vaak naar Apollo 11 is gegaan, en Apollo 13 ("houston we have a problem") ook vaak aandacht heeft gekregen.


(sorry als het allemaal wat nostalgisch klinkt, ;) )
Niks sorry, juist heel fijn om dit allemaal te horen van iemand die het meegemaakt heeft. Bedankt ^O^
pi_139970609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:27 schreef theguyver het volgende:
gelijk even een vraagje, want in het filmpje hierboven meld het maar veel mensen kennen het niet, dat programm over de landing, duurt niet maar paar minuten maar veel langer, werd het toen ook op het nieuws aangekondigt van morgen omstreeks deze tijd gaat het uitgezonden worden.. neem aan dat daarom echt een paar uur voor programma's etc aan het volgen was , gok ik :)
Apollo 8 en Apollo 13 duurde allebei zes dagen, en Apollo 11 acht dagen. Er was niet continu TV, maar wel steeds heel lang op de dag/avond. Veel gepraat erover en veel gezamenlijk wachten als er geen rechtstreekse verbinding was, (Veel gelul ook van Apollo Henkie)
Maar je (in elk geval de mijne toen) aandacht was bij niets anders.dan die zich heel langzaam ontwikkelende gebeurtenis. Het was zeker niet iets van een paar minuten. En als er geen uitzending was, dan was je er wel met elkaar over aan het praten.
Dat is hoe ik het me herinner.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_139972913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 00:02 schreef barthol het volgende:

[..]

Apollo 8 en Apollo 13 duurde allebei zes dagen, en Apollo 11 acht dagen. Er was niet continu TV, maar wel steeds heel lang op de dag/avond. Veel gepraat erover en veel gezamenlijk wachten als er geen rechtstreekse verbinding was, (Veel gelul ook van Apollo Henkie)
Maar je (in elk geval de mijne toen) aandacht was bij niets anders.dan die zich heel langzaam ontwikkelende gebeurtenis. Het was zeker niet iets van een paar minuten. En als er geen uitzending was, dan was je er wel met elkaar over aan het praten.
Dat is hoe ik het me herinner.
Prachtig, lijkt me. Mijn moeder beschreef het ook zo aan me als kind en ik was gefascineerd (al heb ik die beelden toen maar weinig van gezien). Sterker, tot 4 maanden geleden dacht ik dat het allemaal echt was...

Des te groter de shock dat het niet zo blijkt te zijn... voor jou, als live toeschouwer lijkt me zo'n schok nog groter...

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 15-05-2014 02:02:46 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139972945
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:13 schreef kipknots het volgende:

[..]

Probeer jij eens foto's te maken van de sterren vanaf aarde overdag. Dat lukt je toch ook niet? De zon staat op de maan, dus het is veel te licht om foto's van de sterren te maken.
Er zijn schaduwplekken op de Maan. Op de echte foto's (niet die stages van de Apollo 11-17 vluchten) is dat goed te zien. Van daaruit kan je met een lange sluitertijd prachtige foto's maken. Waarom is dat niet gebeurd?

quote:
En wat in het hypothetische geval dat het wel mogelijk was geweest en ze er waren? Had je dan niet gewoon geclaimed dat die foto's nep zijn? Veel van de dingen die ze zouden nebben gefaked zijn een stuk lastiger dan een foto van wat sterren.
Nee, ik claim niet dat het nep is, omdat het nep moet zijn. Integendeel, ik wilde dat ik geen gelijk had en we er geweest waren. Ik ben aan het werk aan het uiteindelijke onomstotelijke fysische bewijs. Komt eraan, geduld. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 15 mei 2014 @ 04:15:16 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139973748
quote:
6s.gif Op donderdag 15 mei 2014 01:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn schaduwplekken op de Maan. Op de echte foto's (niet die stages van de Apollo 11-17 vluchten) is dat goed te zien. Van daaruit kan je met een lange sluitertijd prachtige foto's maken. Waarom is dat niet gebeurd?

[..]

Nee, ik claim niet dat het nep is, omdat het nep moet zijn. Integendeel, ik wilde dat ik geen gelijk had en we er geweest waren. hier onder een foto met het effect van een veel langere sluitertijd.
Ik ben aan het werk aan het uiteindelijke onomstotelijke fysische bewijs. Komt eraan, geduld. ;)
Overbelichting.

onze maan heeft geen Atmosfeer, dus die dikke gele pijl is het effect wat je krijgt op foto's
Dus langere sluiter tijd en de foto's zien er als volgt uit.



zeiden ze dat een paar weken geleden ook niet bij een verdwenen vliegtuig?

[ Bericht 18% gewijzigd door theguyver op 15-05-2014 04:20:33 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:49:40 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139975817
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 01:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Prachtig, lijkt me. Mijn moeder beschreef het ook zo aan me als kind en ik was gefascineerd (al heb ik die beelden toen maar weinig van gezien). Sterker, tot 4 maanden geleden dacht ik dat het allemaal echt was...

Des te groter de shock dat het niet zo blijkt te zijn... voor jou, als live toeschouwer lijkt me zo'n schok nog groter...
Het vormt voor jou wel een extra complicatie om te verklaren hoe ze dat allemaal gefaket hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 10:05:34 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_139976152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het vormt voor jou wel een extra complicatie om te verklaren hoe ze dat allemaal gefaket hebben.
Dat wordt een stevige kluif.
Misschien had moeder Matador het wel helemaal goed.
pi_139976335
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, 1 claim die het onmogelijk maakt.

- Dat weerlegt niet alle terechte open vragen die nog steeds staan en er steeds meer bijkomen
- Een bewering van een cameraman is nog steeds geen bewijs dat het niet kan. Alleen dat hij niet ziet HOE het kan.
Hij onderbouwt toch alles? Welke vragen zijn er nog open?
quote:
6s.gif Op donderdag 15 mei 2014 01:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn schaduwplekken op de Maan. Op de echte foto's (niet die stages van de Apollo 11-17 vluchten) is dat goed te zien. Van daaruit kan je met een lange sluitertijd prachtige foto's maken. Waarom is dat niet gebeurd?

Omdat de camera's waren ingesteld om foto's van het maanoppervlak te maken. Voor foto's van de sterrenhemel hoef je niet naar de maan. Dus waarom zou je dat doen? Het was geen vakantie-uitje.
quote:
Nee, ik claim niet dat het nep is, omdat het nep moet zijn. Integendeel, ik wilde dat ik geen gelijk had en we er geweest waren. Ik ben aan het werk aan het uiteindelijke onomstotelijke fysische bewijs. Komt eraan, geduld. ;)
Je bent al overtuigd terwijl het bewijs er nog moet komen? Zo'n vooroordeel is heel onwetenschappelijk.. Je werkt dus naar een bepaald resultaat toe.
Ik ben evengoed wel heel benieuwd naar je bewijs.
pi_139976361
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef kipknots het volgende:
Leuk filmpje: een cameraman claimed dat het in 1969 technisch onmogelijk was om de maanlanding te faken. Om een hele simpele reden.

Heel leuk filmpje, interessant en heel goed onderbouwd.
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:32:58 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139978222
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hij onderbouwt toch alles? Welke vragen zijn er nog open?
Als alles beantwoord is beginnen we gewoon weer opnieuw ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139978572
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 01:36 schreef El_Matador het volgende:

Des te groter de shock dat het niet zo blijkt te zijn... voor jou, als live toeschouwer lijkt me zo'n schok nog groter...
De schok voor de rest valt volgens mij nog wel mee aangezien je wel heel stellig bent dat het nep is en dat het bewijs daarvoor supersimpel zou zijn, blijk je volgens eigen zeggen nog steeds met onderzoek bezig te zijn.

Je snapt toch zelf ook wel als wetenschapper dat je gewoon een uiterst matig verhaal aan het optuigen bent en dat het in wetenschappelijke kringen een doodzonde is om zo stellig te zijn als je onderzoek nog niet klaar is?

Maar goed wat weet ik er nu van, ik pretendeer dan ook geen wetenschapper te zijn.
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:52:38 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139978719
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

..
Omdat de camera's waren ingesteld om foto's van het maanoppervlak te maken. Voor foto's van de sterrenhemel hoef je niet naar de maan. Dus waarom zou je dat doen? Het was geen vakantie-uitje.

..
Dit punt mag nog wel eens benadrukt worden. Foto's maken van de sterrenhemel was niet de reden dat ze daar waren. Dat soort dingen kan je net zo goed rond de Aarde doen. Zou een verspilling van gewicht zijn geweest (statief), gedoe met een camera zover krijgen dat deze breed genoeg in te stellen is om beide situaties aan te kunnen etc. De telescoop die ze wel een keer mee hebben genomen was dan ook voor iets anders dan zichtbaar licht (UV) waar weer een stuk wetenschappelijk nut aan zit, wat het een stuk meer waard maakt. Wat El_Matador hierboven doet over het afvragen waarom ze geen gebruik hebben gemaakt van schaduwgebieden is ook wel wat suf. Natuurlijk zijn ze daar niet geland. Ze moesten zien wat ze aan het doen waren, en kunnen zien waar ze aan het landen waren. Dan moet je niet in de schaduw van een berg oid gaan landen. Maakt voor de foto's sowieso niet zo veel uit, zolang je maar ver genoeg van de zon af mikt dat het licht ook niet via reflecties van de lensbuis de camera in kan komen. Immers, geen atmosfeer om het licht te verstrooien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 15 mei 2014 @ 15:58:25 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139986224
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Deze docu deed mij beseffen dat je helemaal geen groot complot nodig hebt om iets te faken:


Prachtig.

Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.
ben ff je docu aan kijken nu ik er ff tijd voor heb, is er nog een versie zonder die verschrikkelijke irritante muziek (zoals wel vaker) op de achtergrond, toen ik mijn kater vanochten uit raam gooide klonk het nog beter }:|
maar goed we kijken even verder..

op de punten na die Hekje al eens opgenoemd heeft.

Neil Armstrong zou nooit een interview hebben gegeven, wat is dit dan?

en deze?

en deze?

en deze?

Het volgende N. Armstrong zou maar op 1 foto staan, de is foto's gemaakt door een camera op de Lunar landings module en je bent met 2 man waarvan N. Armstrong veel van de foto's heeft gemaakt.
selfies zijn pas sinds 2013 beetje in he, we kijken verder.

voor de schaduwen verwijs ik je naar de volledige mythbusters afl hierover.seizoen 6 afl 2

ik ga zo verder, met kijken moest ff wat plaatsen in lavjes topic.

Maan heeft geen atsmosfeer en werkt in een vacuum maan stof blijft gewoon liggen, daarom zijn de afdrukken van de schoenen zo perfect.
zie volgende filmpje van apollo 17 geloof ik waarbij zichtbaar het stof niet omhoogkomt maar meer naarvoren stuift en gelijk weer gaat liggen.
en deze,
zal straks even kijken naar iets hoger resolutie van filmpje

De wapperende vlag, als je iets beweegt beweegt het, er bestaat nog steeds zoiets als zwaarte kracht op de maan, lichter dan hier maar anders zouden de 2 van de maan weg zweven bij een sprong.

de backpak.

regulating suit pressure
providing breathable oxygen
removing carbon dioxide, humidity, odors, and contaminants from breathing oxygen
cooling and recirculating oxygen through the pressure garment, and water through a Liquid Cooling and Ventilation Garment or Liquid Cooling Garment.
two-way voice communication
display and/or telemetry of suit health parameters
telemetry of an indicator of the wearer's immediate health (e.g. heart rate)

Hun gezicht was altijd bedekt, nou dat is toch de moeilijkste van allemaal.
Simpele hint, kijk maar even een uurtje naar de zon.. zorg er wel even voor dat er geen bewolking is.

het vlaggetje again, zie gifje hier onder.


eerst laten ze zien kijk het vlaggetje bweegt als er iemand aan zit, 2 tellen later zie je 1 van de 2 astronauten voor bij hoppen, en kijk even goed naar de vlag, niemand zit er aan en is dus stil en beweegt niet.

het slowmotion verhaal word in filmpje hierboven goed uitgelegd, plus ook in de mythbusters afl hebben ze meermaals geprobeert na te bootsen, met slowmotion techniek en met elastieken harnas.

uitleg over de monochrome camera

2 a 3 seconden vertraging van de Lunar module en de grond.
Talk? is dat het Talk?

En tja, het volgende,

als halve aarde ongebruikelijk is op camera is een halve maan ook zeer ongebruikelijk.
ow wacht dat kunnen we gewoon zien met onze eigen ogen.

en .. tja dat je geen steady shot kan maken terwijl je door miniscuul raampje filmt en gewichtloos bent is.. wat bewijs, bewijs dat je moeite hebt met een camera stilhouden terwijl je gewicht loos bent en door klein raampje probeert te filmen.

en de Orion belt is geen onzichtbaar Force field ..
http://www.dailymail.co.u(...)iller-electrons.html

en helemaal aan het eind kom ik tot de conclussie dat de comentator in kwestie I LOVE LUCY wou zien, ipv een maanlanding, gelukkig voor haar kan je die tegenwoordig online of op DVD bekijken.

voor de rest


[ Bericht 7% gewijzigd door theguyver op 15-05-2014 18:37:39 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')