Dat komt ook wel door licht en fijnstof van auto's natuurlijk. Maar roken helpt niet nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik weet nog hoe dat vroeger thuis was, mijn vader rookte ontzettend veel in huis.
en als dan behang vernieuwd werd kon je precies zien waar de foto lijstjes/ schilderijen etc hingen.
en waar de servies kast stond.
die plekken hadden nog de orginele kleur.
Miss moest zelfs nieuwe deuren kopen toen ze haar woonkamer opnieuw wilde behangen/verven. Er zat zó veel shit op die deuren vastgekoekt, er was geen eer meer aan te behalen.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik weet nog hoe dat vroeger thuis was, mijn vader rookte ontzettend veel in huis.
en als dan behang vernieuwd werd kon je precies zien waar de foto lijstjes/ schilderijen etc hingen.
en waar de servies kast stond.
die plekken hadden nog de orginele kleur.
Ja, die dampte ook als een schoorsteen hè/quote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss moest zelfs nieuwe deuren kopen toen ze haar woonkamer opnieuw wilde behangen/verven. Er zat zó veel shit op die deuren vastgekoekt, er was geen eer meer aan te behalen.
Wel mooi dat ik door die indoctrinatie van je UI en je fobo het idee krijg dat Miss ex-Tuk zo'n oostblok-Svetlana isquote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss moest zelfs nieuwe deuren kopen toen ze haar woonkamer opnieuw wilde behangen/verven. Er zat zó veel shit op die deuren vastgekoekt, er was geen eer meer aan te behalen.
Viel op zich best mee, maar uiteraard wel alles potdicht i.v.m. 'de kou'. Dat in combinatie met een vrij kleine woonkamer... geel/bruine ellende...quote:Op maandag 17 maart 2014 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die dampte ook als een schoorsteen hè/
In Hengelo zit wel een Balkanees. Kunnen we wel een keer checken. Vrees echter dat hij niet aan dit soort snicla's doet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:16 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer gaan we dat ding een keer eten? Er zit toch vast wel ergens een Yoego in de buurt die dat ding maakt?
Maar is het dan restaurantvoedsel of meer cafetaria? Is gewoon een super-schnitzel toch? Dat kunnen we altijd vragen aan de gemiddelde balkantoko.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In Hengelo zit wel een Balkanees. Kunnen we wel een keer checken. Vrees echter dat hij niet aan dit soort snicla's doet.
Ik heb het daar altijd in restaurants gegeten. Het is inderdaad een opgerolde super-schnitzel gevuld met ham en zure roomkaas. Ik verwacht dat het ding gewoon te absurd is voor de Nederlandse markt en dat ze hem daarom hier niet op de kaart hebben staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar is het dan restaurantvoedsel of meer cafetaria? Is gewoon een super-schnitzel toch? Dat kunnen we altijd vragen aan de gemiddelde balkantoko.
Ik zal eens rondvragen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb het daar altijd in restaurants gegeten. Het is inderdaad een opgerolde super-schnitzel gevuld met ham en zure roomkaas. Ik verwacht dat het ding gewoon te absurd is voor de Nederlandse markt en dat ze hem daarom hier niet op de kaart hebben staan.
Ik vroeg het 8 jaar geleden eens in die balkantoko in Hengelo (inmiddels helaas platgebrand) waarna de ober hartelijk moest lachen en me nee verkocht.quote:
App Henrike even, misschien heb je gelukquote:Op maandag 17 maart 2014 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh oh oh, ik sta op knappen!
Zijn er nog geile gutsende gluiperige gewillige dames hier die graag op zeer korte termijn een grote lading warme mannenpap in het gezicht wensen?
Bel/app/sms/pm/dm me NU!Doe eens gek! Immers; YOLO!
Bij Henrike speel ik hard to get.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
App Henrike even, misschien heb je geluk
Zo kom je nooit terecht in haar vochtige grotquote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij Henrike speel ik hard to get.Ze mag mooi mij benaderen!
Er zit toch wel een balkantoko in E'de?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vroeg het 8 jaar geleden eens in die balkantoko in Hengelo (inmiddels helaas platgebrand) waarna de ober hartelijk moest lachen en me nee verkocht.
Gronau zit er ook één schiet me net te binnen.
Dan kun je lang wachten.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze komt nooit naar je toe, joh. Zit hier stevig genoeg vastgebonden op zolder.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
i call bullshit!! want hoe kan ze dan gisteren met mij naar FC Twente - AZ zijn geweest?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze komt nooit naar je toe, joh. Zit hier stevig genoeg vastgebonden op zolder.
Ze mocht de deur even uit, omdat jij het bent.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i call bullshit!! want hoe kan ze dan gisteren met mij naar FC Twente - AZ zijn geweest?![]()
![]()
het was wel langer dan evenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze mocht de deur even uit, omdat jij het bent.
je hebt zelf ook handen toch??? waarom zijn vrouwen altijd de klos.. we krijgen er nooit wat voor terug..quote:Op maandag 17 maart 2014 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh oh oh, ik sta op knappen!
Zijn er nog geile gutsende gluiperige gewillige dames hier die graag op zeer korte termijn een grote lading warme mannenpap in het gezicht wensen?
Bel/app/sms/pm/dm me NU!Doe eens gek! Immers; YOLO!
Nikkiequote:
Henquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:36 schreef rulerofdeath het volgende:
Jazeker. jij dan? vanavond nog plannen?
Altijd de klosquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je hebt zelf ook handen toch??? waarom zijn vrouwen altijd de klos.. we krijgen er nooit wat voor terug..![]()
ik ben even bij m'n kameraad aan 't klussen geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef norich het volgende:
[..]
Jawel.
Weinig plannen. CL kijken denk ik. Jij?
weet je hoe lang ik al sta te schreeuwen??? niet om sex maar om iets anders en ho maar dat er op gereageerd word.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Altijd de klos1x roepen en er staat een horde kerels klaar om je te bestijgen! Dat zie ik andersom niet snel gebeuren
Schreeuwen om aandacht telt nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik al sta te schreeuwen??? niet om sex maar om iets anders en ho maar dat er op gereageerd word.
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zit toch wel een balkantoko in E'de?. *zoekt*
quote:
Ho ho ho.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
we krijgen er nooit wat voor terug..![]()
Bam!quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:46 schreef Kreator het volgende:
Flinke klappert vanmorgen op de A35...
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=185313&cat=1
blij dat ik niet naar de grolsch hoefde vanmorgen. zometeen nog wel, maar nu is de weg al vrijquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:46 schreef Kreator het volgende:
Flinke klappert vanmorgen op de A35...
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=185313&cat=1
knuffel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik al sta te schreeuwen??? niet om sex maar om iets anders en ho maar dat er op gereageerd word.
werk je daar soms?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
blij dat ik niet naar de grolsch hoefde vanmorgen. zometeen nog wel, maar nu is de weg al vrij
dat is een klant van onsquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
werk je daar soms?
of gewoon om een paar biertjes te halen
vanmorgen 3d-tekenen van machinedelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?
Ha wijffiequote:
nou moeten we maar ff keer knuffelen dan..quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens Henrike knuffel ik heel lekker.
Hoe knuffelt Henrike dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onmeunig lekkerquote:
Instant paal in de broek-niveau?quote:
echte vent dus alleen maar knuffelen als er meer in zit..quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik normaliter alleen met een snoepje in de mik.
knuffelde bedoel je, je bent nu een zak bottenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
knuffelde bedoel je, je bent nu een zak botten
Ik zit weer ergens tussen de 85 en 90 hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
knuffelde bedoel je, je bent nu een zak botten
Kerel dikke beer of niet!?! Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit weer ergens tussen de 85 en 90 hoor
1.92, ben nog steeds mager op m'n pens naquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kerel dikke beer of niet!?! Hoe lang ben je dan?
geen wonder met zo'n volle zakquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit weer ergens tussen de 85 en 90 hoor
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ga slapen. Morgen erg vroeg wakker worden
Ik heb niet eens gestemd... wat ik wil gebeurt toch nooit van zn leven....quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nice, Borne Nu staat momenteel gedeeld eerste met Gemeente Belangen '90 en CDA, alledrie 4 zetels
Ik stem altijd. Of het nut heeft is een tweedequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestemd... wat ik wil gebeurt toch nooit van zn leven....
Ik ben van mening dat het wel goed is voor nederland dat wilders paar jaar aan de "macht" komt.... maar gebeurt toch niet... en nee ik discrimineer niet ofzo...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stem altijd. Of het nut heeft is een tweede
Tja ach, ik stemde de vorige keer bij de grote verkiezingen op de partij van Blondie. Hij zelf is lachwekkend, maar de algemene standpunten lager dichter bij mijn mening dan die van anderen (dingen als zorg, infrastructuur, werk, etc). Je zult me verder sowieso nooit op CDA, VVD of GL zien stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het wel goed is voor nederland dat wilders paar jaar aan de "macht" komt.... maar gebeurt toch niet... en nee ik discrimineer niet ofzo...
Ik heb heel lang op cda gestemd... puur omdat t van huis uit kwam... nu ik eigen mening hebquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja ach, ik stemde de vorige keer bij de grote verkiezingen op de partij van Blondie. Hij zelf is lachwekkend, maar de algemene standpunten lager dichter bij mijn mening dan die van anderen (dingen als zorg, infrastructuur, werk, etc). Je zult me verder sowieso nooit op CDA, VVD of GL zien stemmen
Niceee lekker toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, Borne Nu de 3e partij van Borne. Ook niet mis.
[ afbeelding ]
dankjequote:
Ik geloof niet dat het nut heeft. Nu met de gemeenteraadsverkiezingen had ik ook weinig tijd en zin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestemd... wat ik wil gebeurt toch nooit van zn leven....
Is dat links of rechts?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:59 schreef rulerofdeath het volgende:
bij ons heeft Leefbaar Haaksbergen gewonnen.
ik ben benieuwd
ik zou het niet weten. ik heb me er helemaal niet in verdiept.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat links of rechts?
Wij hebben nu 2 grote linkse partijen... wat dat betreft is een grote arbeidersstad wel kut.
moet je met de taxi? of is OV geen optie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhZometeen voor een heel uur naar het Roessingh... zit langer in de taxi dan dat ik daar ben.
OV is te druk. Had dat in Terneuzen ook al, toen ik met de bus vanuit Hulst ging, was al uitgeput voordat ik daar aan kwamquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je met de taxi? of is OV geen optie?
Dan rijdt de taxi niet hard genoegquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhZometeen voor een heel uur naar het Roessingh... zit langer in de taxi dan dat ik daar ben.
nou beetje... wel rokjesdag zeg maar... maar moet gewoon werken... gelukkig heb ik werk dak gewoon buiten kan wandelen enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nikkie![]()
![]()
Lekker genieten van het mooie weer?
Fijn toch, lekker de frisse wind onder het rokjequote:Op donderdag 20 maart 2014 09:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou beetje... wel rokjesdag zeg maar... maar moet gewoon werken... gelukkig heb ik werk dak gewoon buiten kan wandelen enzo
nou dat ook weer niet .. gewoon legging....quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fijn toch, lekker de frisse wind onder het rokje![]()
Straks ook weer werken
oke, mooi klote dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OV is te druk. Had dat in Terneuzen ook al, toen ik met de bus vanuit Hulst ging, was al uitgeput voordat ik daar aan kwam
Aight..quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet .. gewoon legging....
je moest toch ook maar een uurtje? dus toch goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, was weer geweldig... taxi was er pas iets voor half 11 en de rit terug was er al om half 12
Joa, maar irritant dat de taxi heen zo laat was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je moest toch ook maar een uurtje? dus toch goed
Ha lekker dingquote:
in de schaduw is t me te koud..quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aight..
Lekker de korte broek aan vandaag, zelfs als je binnen zit
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, maar irritant dat de taxi heen zo laat was.
hmm ja dat he`j mangs. Doet dat gedoe bij t Roessingh nog wat positiefs?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, maar irritant dat de taxi heen zo laat was.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
niemand in de buurt die je warm kan houden?
Met Tali gaat alles goed.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
niemand in de buurt die je warm kan houden?
Mwoh, ik ga maar gewoon vedan he. Vanmiddag even naar de huisarts om de oren uit te laten spuiten en morgen naar de neuroloog om weer eens wat dingen te bespreken.quote:
Geen verbetering?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, ik ga maar gewoon vedan he. Vanmiddag even naar de huisarts om de oren uit te laten spuiten en morgen naar de neuroloog om weer eens wat dingen te bespreken.
Hoe ist met jou?
jammer weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beetje teveel uit de richting, anders was ik wel langs gekomen
Ach, zoals jij rijdt sta je er met 10 minutenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beetje teveel uit de richting, anders was ik wel langs gekomen
snelheidsduivel??hihiquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, zoals jij rijdt sta je er met 10 minuten
We waren een keer in 10 min van Almelo naar de Veste geredenquote:
das wel raps ja... dat red ik niet zonder boete...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We waren een keer in 10 min van Almelo naar de Veste gereden
*knuf*quote:
Ik ben met de vw, deze gaat maar 94quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, zoals jij rijdt sta je er met 10 minuten
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben met de vw, deze gaat maar 94
Man, dat meisje ligt helemaal klaar voor je. GA!quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben met de vw, deze gaat maar 94
ja was toen nodig... met deze kan t denk ik nog wel snellerquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We waren een keer in 10 min van Almelo naar de Veste gereden
Werk gaat voor die meisje, jwtquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, dat meisje ligt helemaal klaar voor je. GA!
ik lig niet.. ben aan t werk...quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, dat meisje ligt helemaal klaar voor je. GA!
haha uhmm werk niet in een bedrijf.. er is wel een baby waar k op moet letten...quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In elk bedrijf is wel een stil plekje te vinden.
als dat slaapt, kun jij ook gaan slapenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha uhmm werk niet in een bedrijf.. er is wel een baby waar k op moet letten...
nope dan moet ik nummer 2van school halen. ..quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
als dat slaapt, kun jij ook gaan slapen
Da's wel zuur.. Ben jij beroeps oppasser?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope dan moet ik nummer 2van school halen. ..
zoiets ja...quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Da's wel zuur.. Ben jij beroeps oppasser?
Hoe gaat ie dan met het kipje?quote:
Wel goed hoor. Ik geniet lekker van het mooie weer in het zonnige nijverdalquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoe gaat ie dan met het kipje?
Ook aan het genieten van het mooie weer in het zonnige zuiden?
ook goed, wijntje drbie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef norich het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Ik geniet lekker van het mooie weer in het zonnige nijverdal
jij bent on nikkie town??gezellig!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef norich het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Ik geniet lekker van het mooie weer in het zonnige nijverdal
Je bent dus betaald bezig met die kleine mormels. Kunj mooi oefenen voor laterquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gastouder... maar beroeps... klinkt zo zwaar..
Deze week in Nijverdalquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ook goed, wijntje drbie?
Niet in Maastricht deze week of ben je al terug
Yeah, de blokken present!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent on nikkie town??gezellig!!
bij haar wel en bij mij niet... weet mn plek alweer hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
mooi werk ja, had ik dat geweten had ik ff op de koffie gekomen
later?? Zolang wil k niet meer wachten hoor...quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je bent dus betaald bezig met die kleine mormels. Kunj mooi oefenen voor later
RUN FORREST RUNquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
later?? Zolang wil k niet meer wachten hoor...
m m m maar Henrike knuffelt zo lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bij haar wel en bij mij niet... weet mn plek alweer hoor
.
Je bent nog jong, kan nog wel wachtenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
later?? Zolang wil k niet meer wachten hoor...
jong??ben al 28 man...quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je bent nog jong, kan nog wel wachten
wat jij wilt.. je knuffelt maar hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
m m m maar Henrike knuffelt zo lekker
eerst bij henrike knuffelen en dan bij jou knuffelen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat jij wilt.. je knuffelt maar hoor
samen oudquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. jong.
Anders ben ik ook oud
oehhhh dubbele fout... jij scoort minpunten momenteel vriend...quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
eerst bij henrike knuffelen en dan bij jou knuffelen?
Genauquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nehh Hen is gewoon enen vriendin waarmee je soms kunt knuffelen
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nikkiequote:
appeltje eitje lekker humor gehad enz.. t hele verhaal staat in de ksc.. ga m niet nog es typen hihi...quote:
ben niet echt fan van metal sorryquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
als je zin hebt om metal te luisteren, ben je van harte welkom in ONZ / [Radio 49] #4655 Bier en Alpen O+
ik ben even een paar plaatjes aan 't doorstampen
hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
appeltje eitje lekker humor gehad enz.. t hele verhaal staat in de ksc.. ga m niet nog es typen hihi...
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben niet echt fan van metal sorry
ik ook niet maar morgen half 6 moet ik op dus zo toch maar slapen. .quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
mooi dat je skik hebt gehad
ik heb eigenlijk kats geen zin om te slapen
ojah, dat is wel vroegquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ook niet maar morgen half 6 moet ik op dus zo toch maar slapen. .
slaap lekkerquote:
goed hoor.. nog lang geen weekend hier..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima hoor. En jij?
Nog een paar uur en dan...
[ afbeelding ]
Mogguhquote:
Tukkertquote:
Wouterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
Ik ben weer bij mijn favoriete bierbrouwerij
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed hoor.. nog lang geen weekend hier..
Vriendin heeft vanavond een feestje, dus ik heb het rijk voor me alleen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
FM12 + jonko. Dat gaat hem worden vanavond...
Nice.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vriendin heeft vanavond een feestje, dus ik heb het rijk voor me alleen..
Du Soleil? Cirque bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Du Soleil?.
(ben er ook een keer geweest ooit. Was wel heel erg tof.)
Extra service vandaag. Special for beautiful ladies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga jij nou voor mij terug posten??
Ja, goedquote:
Dan had je dat wel gemerkt, nietwaarquote:
Ik zal wat pindakaas en de hond meenemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Ik heb wel weer zin in een orgasme door prostaatstimulatie.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Extra service vandaag. Special for beautiful ladies.
hihi heb ik net zo hoor... meestal pas als k gemeet heb en btje weer wat de hobby's zijn enzo komt t btje los..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed![]()
Ja, sorry hoor, ik ben slecht in gesprekken starten als ik iemand niet/nauwlijks ken
Geen idee. Ik zit de ganse dag op m'n zolderkamer hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan had je dat wel gemerkt, nietwaar![]()
Amsterdam
Joa, dat kunnen we wel even doen. Wordt echter geen latertje vrees ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal wat pindakaas en de hond meenemen.
Kom je langs? Er gaat niets boven GTA5 na een jonko.
Precies, ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi heb ik net zo hoor... meestal pas als k gemeet heb en btje weer wat de hobby's zijn enzo komt t btje los..
An de piele trek'n?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit de ganse dag op m'n zolderkamer hè.
sporen jullie wel??klinkt een btje koekoek namelijk..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal wat pindakaas en de hond meenemen.
Kom je langs? Er gaat niets boven GTA5 na een jonko.
uhhm nou k geloof niet dat er al een dag tijd en plaats is vastgesteld...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies, ja.
Over meets gesproken, wanneer en waar is de volgende meet nou?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sporen jullie wel??klinkt een btje koekoek namelijk..
Krea en ik heb ons bestaan puur te danken aan de nodige subsidie en humaniteit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sporen jullie wel??klinkt een btje koekoek namelijk..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm nou k geloof niet dat er al een dag tijd en plaats is vastgesteld...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet met het mondje bij.
rare vraag dus hihi... af en toe lijkt t alsof iedereen elkaar hier doet..quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea en ik heb ons bestaan puur te danken aan de nodige subsidie en humaniteit.
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
rare vraag dus hihi... af en toe lijkt t alsof iedereen elkaar hier doet..
Ik heb ze alleen met chocoladesmaak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Maarre, ik haal wel wat pretpeuken, Krea. Als jij zorgt voor rijstwafels (naturelsmaak graag). Alvast bedankt.
Belangrijkste is dat Selma kan. En Wouter was toch al begonnen met organiseren?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
idd... dus laten we wat bedenken...
haha hier doet iedereen ook mee bij de ksc worden er paar dan als t echt leuk word serieus en krabbelen terug..quote:
hmm als we op mannen moeten wachten zijn we dan straks geen skeletten??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat Selma kan. En Wouter was toch al begonnen met organiseren?
Truequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm als we op mannen moeten wachten zijn we dan straks geen skeletten??
Dat lijkt maar zo. Ik heb nog nooit iemand van Fok 'gedaan'. Behalve Tukker dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
af en toe lijkt t alsof iedereen elkaar hier doet..
Thigh gaps 4 teh win111!!11!!!!einz!!11quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm als we op mannen moeten wachten zijn we dan straks geen skeletten??
Volgens mij ben ik echt de enige Fok-maagd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Ik heb nog nooit iemand van Fok 'gedaan'. Behalve Tukker dan.
WAAR IS HENRIKE!?!?!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt de enige Fok-maagd.
hmmmm uhmmm in zekere zin ik ook...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar jij hebt flink minder dienstjaren op Fok. Statistisch gezien had ik al minimaal 450 Fok-damesch moeten neuken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmmm uhmmm in zekere zin ik ook...
door iemand die ik uhh deed kwam ik zo ongeveer bij fok.. plus via mn achter neef...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar jij hebt flink minder dienstjaren op Fok. Statistisch gezien had ik al minimaal 450 Fok-damesch moeten neuken.
Waar ging het mis met me?
ben aan t werk..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeker, kom jij ook?
Er is genoeg Bas voor twee vrouwen
allemaal grote bek maar klein hartje..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jeetje! Nou, dan zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.
Verandering in brengen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jeetje! Nou, dan zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker. Maar ja. Ik ben uberhaupt nog maagd. Heb tot mijn 33e thuisgewoond, was een beetje lui.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
allemaal grote bek maar klein hartje..
oeiii das wel btje dom als je lui bent.. als je nou gewoon onzeker bent en niet durfd tja.. word t iets andrs.. maarrrrrr who is to lazy to fuck??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Maar ja. Ik ben uberhaupt nog maagd. Heb tot mijn 33e thuisgewoond, was een beetje lui..
aiai je taalfoutenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oeiii das wel btje dom als je lui bent.. als je nou gewoon onzeker bent en niet durfd tja.. word t iets andrs.. maarrrrrr who is to lazy to fuck??
Ik kreeg ook al traanogen inderdaadquote:
zo erg is t toch ook weer niet??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al traanogen inderdaad
Dat gedeelte kan al achter de rug zijn hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In ieder geval niet op je. Dat schept hoop voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |