knuffelde bedoel je, je bent nu een zak bottenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens Henrike knuffel ik heel lekker.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
knuffelde bedoel je, je bent nu een zak botten
Ik zit weer ergens tussen de 85 en 90 hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
knuffelde bedoel je, je bent nu een zak botten
Kerel dikke beer of niet!?! Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit weer ergens tussen de 85 en 90 hoor
1.92, ben nog steeds mager op m'n pens naquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kerel dikke beer of niet!?! Hoe lang ben je dan?
geen wonder met zo'n volle zakquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit weer ergens tussen de 85 en 90 hoor
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ga slapen. Morgen erg vroeg wakker worden
Ik heb niet eens gestemd... wat ik wil gebeurt toch nooit van zn leven....quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nice, Borne Nu staat momenteel gedeeld eerste met Gemeente Belangen '90 en CDA, alledrie 4 zetels
Ik stem altijd. Of het nut heeft is een tweedequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestemd... wat ik wil gebeurt toch nooit van zn leven....
Ik ben van mening dat het wel goed is voor nederland dat wilders paar jaar aan de "macht" komt.... maar gebeurt toch niet... en nee ik discrimineer niet ofzo...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stem altijd. Of het nut heeft is een tweede
Tja ach, ik stemde de vorige keer bij de grote verkiezingen op de partij van Blondie. Hij zelf is lachwekkend, maar de algemene standpunten lager dichter bij mijn mening dan die van anderen (dingen als zorg, infrastructuur, werk, etc). Je zult me verder sowieso nooit op CDA, VVD of GL zien stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het wel goed is voor nederland dat wilders paar jaar aan de "macht" komt.... maar gebeurt toch niet... en nee ik discrimineer niet ofzo...
Ik heb heel lang op cda gestemd... puur omdat t van huis uit kwam... nu ik eigen mening hebquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja ach, ik stemde de vorige keer bij de grote verkiezingen op de partij van Blondie. Hij zelf is lachwekkend, maar de algemene standpunten lager dichter bij mijn mening dan die van anderen (dingen als zorg, infrastructuur, werk, etc). Je zult me verder sowieso nooit op CDA, VVD of GL zien stemmen
Niceee lekker toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, Borne Nu de 3e partij van Borne. Ook niet mis.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |