Man, dat meisje ligt helemaal klaar voor je. GA!quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben met de vw, deze gaat maar 94
ja was toen nodig... met deze kan t denk ik nog wel snellerquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We waren een keer in 10 min van Almelo naar de Veste gereden
Werk gaat voor die meisje, jwtquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, dat meisje ligt helemaal klaar voor je. GA!
ik lig niet.. ben aan t werk...quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, dat meisje ligt helemaal klaar voor je. GA!
haha uhmm werk niet in een bedrijf.. er is wel een baby waar k op moet letten...quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In elk bedrijf is wel een stil plekje te vinden.
als dat slaapt, kun jij ook gaan slapenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha uhmm werk niet in een bedrijf.. er is wel een baby waar k op moet letten...
nope dan moet ik nummer 2van school halen. ..quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
als dat slaapt, kun jij ook gaan slapen
Da's wel zuur.. Ben jij beroeps oppasser?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope dan moet ik nummer 2van school halen. ..
zoiets ja...quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Da's wel zuur.. Ben jij beroeps oppasser?
Hoe gaat ie dan met het kipje?quote:
Wel goed hoor. Ik geniet lekker van het mooie weer in het zonnige nijverdalquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoe gaat ie dan met het kipje?
Ook aan het genieten van het mooie weer in het zonnige zuiden?
ook goed, wijntje drbie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef norich het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Ik geniet lekker van het mooie weer in het zonnige nijverdal
jij bent on nikkie town??gezellig!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:43 schreef norich het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Ik geniet lekker van het mooie weer in het zonnige nijverdal
Je bent dus betaald bezig met die kleine mormels. Kunj mooi oefenen voor laterquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gastouder... maar beroeps... klinkt zo zwaar..
Deze week in Nijverdalquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ook goed, wijntje drbie?
Niet in Maastricht deze week of ben je al terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |