Dat komt ook wel door licht en fijnstof van auto's natuurlijk. Maar roken helpt niet nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik weet nog hoe dat vroeger thuis was, mijn vader rookte ontzettend veel in huis.
en als dan behang vernieuwd werd kon je precies zien waar de foto lijstjes/ schilderijen etc hingen.
en waar de servies kast stond.
die plekken hadden nog de orginele kleur.
Miss moest zelfs nieuwe deuren kopen toen ze haar woonkamer opnieuw wilde behangen/verven. Er zat zó veel shit op die deuren vastgekoekt, er was geen eer meer aan te behalen.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik weet nog hoe dat vroeger thuis was, mijn vader rookte ontzettend veel in huis.
en als dan behang vernieuwd werd kon je precies zien waar de foto lijstjes/ schilderijen etc hingen.
en waar de servies kast stond.
die plekken hadden nog de orginele kleur.
Ja, die dampte ook als een schoorsteen hè/quote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss moest zelfs nieuwe deuren kopen toen ze haar woonkamer opnieuw wilde behangen/verven. Er zat zó veel shit op die deuren vastgekoekt, er was geen eer meer aan te behalen.
Wel mooi dat ik door die indoctrinatie van je UI en je fobo het idee krijg dat Miss ex-Tuk zo'n oostblok-Svetlana isquote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss moest zelfs nieuwe deuren kopen toen ze haar woonkamer opnieuw wilde behangen/verven. Er zat zó veel shit op die deuren vastgekoekt, er was geen eer meer aan te behalen.
Viel op zich best mee, maar uiteraard wel alles potdicht i.v.m. 'de kou'. Dat in combinatie met een vrij kleine woonkamer... geel/bruine ellende...quote:Op maandag 17 maart 2014 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die dampte ook als een schoorsteen hè/
In Hengelo zit wel een Balkanees. Kunnen we wel een keer checken. Vrees echter dat hij niet aan dit soort snicla's doet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:16 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer gaan we dat ding een keer eten? Er zit toch vast wel ergens een Yoego in de buurt die dat ding maakt?
Maar is het dan restaurantvoedsel of meer cafetaria? Is gewoon een super-schnitzel toch? Dat kunnen we altijd vragen aan de gemiddelde balkantoko.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In Hengelo zit wel een Balkanees. Kunnen we wel een keer checken. Vrees echter dat hij niet aan dit soort snicla's doet.
Ik heb het daar altijd in restaurants gegeten. Het is inderdaad een opgerolde super-schnitzel gevuld met ham en zure roomkaas. Ik verwacht dat het ding gewoon te absurd is voor de Nederlandse markt en dat ze hem daarom hier niet op de kaart hebben staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar is het dan restaurantvoedsel of meer cafetaria? Is gewoon een super-schnitzel toch? Dat kunnen we altijd vragen aan de gemiddelde balkantoko.
Ik zal eens rondvragen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb het daar altijd in restaurants gegeten. Het is inderdaad een opgerolde super-schnitzel gevuld met ham en zure roomkaas. Ik verwacht dat het ding gewoon te absurd is voor de Nederlandse markt en dat ze hem daarom hier niet op de kaart hebben staan.
Ik vroeg het 8 jaar geleden eens in die balkantoko in Hengelo (inmiddels helaas platgebrand) waarna de ober hartelijk moest lachen en me nee verkocht.quote:
App Henrike even, misschien heb je gelukquote:Op maandag 17 maart 2014 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh oh oh, ik sta op knappen!
Zijn er nog geile gutsende gluiperige gewillige dames hier die graag op zeer korte termijn een grote lading warme mannenpap in het gezicht wensen?
Bel/app/sms/pm/dm me NU!Doe eens gek! Immers; YOLO!
Bij Henrike speel ik hard to get.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
App Henrike even, misschien heb je geluk
Zo kom je nooit terecht in haar vochtige grotquote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij Henrike speel ik hard to get.Ze mag mooi mij benaderen!
Er zit toch wel een balkantoko in E'de?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vroeg het 8 jaar geleden eens in die balkantoko in Hengelo (inmiddels helaas platgebrand) waarna de ober hartelijk moest lachen en me nee verkocht.
Gronau zit er ook één schiet me net te binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |