Bij yips dit keer, na de tijd niet meer de stad in geweest.quote:Op zondag 16 maart 2014 04:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan.. ben ook geweest... ik ben in de 3 musketiers en het pleintje eventjes geweest...
ja hoor ben niet heel lang geweest omdat ik eerst moest werken maar mocht de pret niet drukken..quote:Op zondag 16 maart 2014 12:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij yips dit keer, na de tijd niet meer de stad in geweest.
Leuk gehad?
joah 2-3 verlorenquote:
Mooizoquote:Op zondag 16 maart 2014 16:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja hoor ben niet heel lang geweest omdat ik eerst moest werken maar mocht de pret niet drukken..
Aii dat is echt zo'n gevalletje pech.quote:
niet meer... kwam geregeld bij de 2 wezen... maar ja werken enzo.. word minder he hihiquote:
ja best wel. We waren beide wel even sterk.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aii dat is echt zo'n gevalletje pech.
Wij gister gelijk gespeeld en ik maar 20min gespeeld
ah de twee kun je goed bierenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet meer... kwam geregeld bij de 2 wezen... maar ja werken enzo.. word minder he hihi
Zuur, geen blessure verder?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja best wel. We waren beide wel even sterk.
Ik heb 85 minuten mee gedaan. Net op t laatst nog even wat noppen in mijn kuit gedrukt gekregen.
tja maar k moet er half uur voor rijden plus k kan dan niet drinken...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ah de twee kun je goed bieren![]()
Hoe meer ik werk hoe vaker ik juist in Hengelo ben
Ohja, ik heb er gelukkig een slaapplekquote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja maar k moet er half uur voor rijden plus k kan dan niet drinken...
ohhhh dan kom k bij je logeren...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ohja, ik heb er gelukkig een slaapplek![]()
Tzt verhuizen naar Hengelo
weet je niks van... miss ben k wel afzichtelijk gedrocht..quote:
Na een paar liter bier is bijna iedereen knapquote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet je niks van... miss ben k wel afzichtelijk gedrocht..
hmmm... denk ik toch anders over...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Na een paar liter bier is bijna iedereen knap
ja dat kan ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm... denk ik toch anders over...
dat maak ik nooit mee gelukkig..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja dat kan ja.
Meestal als mensen knapper worden terwijl je ze nuchter nog niet met de kont aan wil kijken wordt het tijd om naar huis te gaan
jaaaaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ook niet, zoveel drink ik niet.
Eerst de meet maar he
Lekker aan de pik trekken op het werk?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.
Goh, wat ben ik lekker geil zeg.
Same herequote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.
Goh, wat ben ik lekker geil zeg.
Brabant? Je bent dus in ieder geval uit het ziekenhuis?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen vanuit Brabant lieve Tukkertjes.
Lekker sensueel met de lippen over het tuitje van m'n e-cig likken...quote:Op maandag 17 maart 2014 08:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Lekker aan de pik trekken op het werk?
Dan kunnen we elkaar de clit hand schudden.quote:
Mogge meisje!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen vanuit Brabant lieve Tukkertjes.
quote:Op maandag 17 maart 2014 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de clit hand schudden.
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Brabant? Je bent dus in ieder geval uit het ziekenhuis?
mooi om te horen. ik vroeg mezelf vanmorgen al af of je nu al uit het ziekenhuis wasquote:Op maandag 17 maart 2014 09:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JaVrijdagmiddag door mn zus opgehaald, zaterdag naar de Efteling geweest en gister naar de wok.
Ik voel me prima, heb best veel pijn maar daar heb ik pijnstillers voor. En ik zit aan de zuurstof en moet voor langere afstanden in de rolstoel.![]()
1 april weer naar het ziekenhuis voor controle en hopelijk blijf ik verder nog heeeeeeel lang van het ziekenhuis weg.
ik heb vandaag wel beetje last van spierpijnquote:Op zondag 16 maart 2014 21:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zuur, geen blessure verder?
Volgende week bij Oranje Nassau spelen. Lompe kerel als spits dus dan mag ik me uitleven
Fijn!!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JaVrijdagmiddag door mn zus opgehaald, zaterdag naar de Efteling geweest en gister naar de wok.
Ik voel me prima, heb best veel pijn maar daar heb ik pijnstillers voor. En ik zit aan de zuurstof en moet voor langere afstanden in de rolstoel.![]()
1 april weer naar het ziekenhuis voor controle en hopelijk blijf ik verder nog heeeeeeel lang van het ziekenhuis weg.
Ik hoop het met je! Goed om te horen dat je je prima voelt. Hopelijk heb je snel weer genoeg energie om weer (zelfstandig) leuke te dingen te gaan doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
zit je de hele dag aan dat ding te lurken?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker sensueel met de lippen over het tuitje van m'n e-cig likken...
Ik heb m'n 2,5 pakjes Javaanse 3/4 ingeruild (20 euro) voor iets minder dan 1 flesje van 5 euro, per week.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit je de hele dag aan dat ding te lurken?
Op dit soort dagen wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit je de hele dag aan dat ding te lurken?
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb m'n 2,5 pakjes Javaanse 3/4 ingeruild (20 euro) voor iets minder dan 1 flesje van 5 euro, per week.
Kon wel merken dat er meer troep dan alleen nicotine in sigaretten zit. De verslaving is niet puur nicotine. Begin nu pas langzaam minder zin in sigaretten te krijgen.
Maar ben nu wel een week 'rookvrij' en overgestapt op 11mg damptroep.
Ik damp overigens wel vaak. Maar elke keer 2 trekjes ofzo.
kijk, dat is mooi 60 euro in de maand.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb m'n 2,5 pakjes Javaanse 3/4 ingeruild (20 euro) voor iets minder dan 1 flesje van 5 euro, per week.
Kon wel merken dat er meer troep dan alleen nicotine in sigaretten zit. De verslaving is niet puur nicotine. Begin nu pas langzaam minder zin in sigaretten te krijgen.
Maar ben nu wel een week 'rookvrij' en overgestapt op 11mg damptroep.
Ik damp overigens wel vaak. Maar elke keer 2 trekjes ofzo.
Dat hopen we met je mee. Goed nieuws dus.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb de investering van 2 e-smokers en 4 flesjes er al uit.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat is mooi 60 euro in de maand.
mij lijkt het maar niks om de hele dag aan zo'n ding te lurken
ik probeer af en toe wel te minderen met roken, maar dat lukt niet altijd
Ik heb vorige week bij Rookwinkel.nl een 3e e-cig gekocht speciaal voor op de zaak.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb de investering van 2 e-smokers en 4 flesjes er al uit.
Valt best mee, het is even wennen. Nu is het lekkerder dan een sigaret omdat er ook prettige smaakjes bijzitten (mango is echt goddelijk). In het begin zuig je veel te hard aan die apparaten en dan krijg je die troep in de bek. Dat is smerig.
En ik krijg meer lucht. En het huis stinkt niet meer. En de auto. En geen gele vingers. En de vriendin zit niet in mijn rook. En ik kan overal binnen roken.
Het heeft meer voor dan nadelen.
Opladen en bijvullen zuigt wel. Elke 2 dagen opladen, dagelijks bijvullen.
Die 3-standen peuk is wel prettig moet ik zeggen. Die gaat ruim 2 dagen mee, waardoor nr2 ook gewoon 3 tot 4 dagen meegaat (die gebruik ik maar af en toe).quote:Op maandag 17 maart 2014 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb vorige week bij Rookwinkel.nl een 3e e-cig gekocht speciaal voor op de zaak.Met usb-ladert en 1000mah accu.
Hoef ik de zooi niet telkens mee te nemen en kan ik de ladert ook niet meer vergeten.
Dat zuigt namelijk wel, je lader per ongeluk op het werk laten liggen en thuis geen peuken meer hebben.
Damp je het meest op de hoogste stand, of haal je genoeg voldoening uit de lagere standen?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die 3-standen peuk is wel prettig moet ik zeggen. Die gaat ruim 2 dagen mee, waardoor nr2 ook gewoon 3 tot 4 dagen meegaat (die gebruik ik maar af en toe).
Ik rook op het werk overigens alleen binnen als ik alleen op kantoor zit.
Maak jij het apparaat wel eens schoon? Heb tot nu toe alleen het mondstukje schoongemaakt.
Praktisch altijd op de hoogste stand.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Damp je het meest op de hoogste stand, of haal je genoeg voldoening uit de lagere standen?
Eén keer per week brand ik m'n atomizer even schoon. Het mondstukje blijft bij mij lang schoon omdat ik de zuigtechniek inmiddels redelijk goed beheers. Maar mocht het mondstukje wat viezig worden dan spoel ik hem schoon onder de kraan met wat warm water en laat ik hem drogen.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Praktisch altijd op de hoogste stand.. Mijn stand-loze smoker voldoet dan ook nauwelijks, die voelt minder sterk. Dan zou ik echt de hele dag dampen. Moet ff afbouwen naar die 11mg en dan rustig naar een standje minder.
Hoe brand je een atomizer schoon dan?. En wanneer vervang je dat touwtje? Ik heb er nog 2 bij gekregen, maar moet dat preventief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |