Bij yips dit keer, na de tijd niet meer de stad in geweest.quote:Op zondag 16 maart 2014 04:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan.. ben ook geweest... ik ben in de 3 musketiers en het pleintje eventjes geweest...
ja hoor ben niet heel lang geweest omdat ik eerst moest werken maar mocht de pret niet drukken..quote:Op zondag 16 maart 2014 12:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij yips dit keer, na de tijd niet meer de stad in geweest.
Leuk gehad?
joah 2-3 verlorenquote:
Mooizoquote:Op zondag 16 maart 2014 16:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja hoor ben niet heel lang geweest omdat ik eerst moest werken maar mocht de pret niet drukken..
Aii dat is echt zo'n gevalletje pech.quote:
niet meer... kwam geregeld bij de 2 wezen... maar ja werken enzo.. word minder he hihiquote:
ja best wel. We waren beide wel even sterk.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aii dat is echt zo'n gevalletje pech.
Wij gister gelijk gespeeld en ik maar 20min gespeeld
ah de twee kun je goed bierenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet meer... kwam geregeld bij de 2 wezen... maar ja werken enzo.. word minder he hihi
Zuur, geen blessure verder?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja best wel. We waren beide wel even sterk.
Ik heb 85 minuten mee gedaan. Net op t laatst nog even wat noppen in mijn kuit gedrukt gekregen.
tja maar k moet er half uur voor rijden plus k kan dan niet drinken...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ah de twee kun je goed bieren![]()
Hoe meer ik werk hoe vaker ik juist in Hengelo ben
Ohja, ik heb er gelukkig een slaapplekquote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja maar k moet er half uur voor rijden plus k kan dan niet drinken...
ohhhh dan kom k bij je logeren...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ohja, ik heb er gelukkig een slaapplek![]()
Tzt verhuizen naar Hengelo
weet je niks van... miss ben k wel afzichtelijk gedrocht..quote:
Na een paar liter bier is bijna iedereen knapquote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet je niks van... miss ben k wel afzichtelijk gedrocht..
hmmm... denk ik toch anders over...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Na een paar liter bier is bijna iedereen knap
ja dat kan ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm... denk ik toch anders over...
dat maak ik nooit mee gelukkig..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja dat kan ja.
Meestal als mensen knapper worden terwijl je ze nuchter nog niet met de kont aan wil kijken wordt het tijd om naar huis te gaan
jaaaaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ook niet, zoveel drink ik niet.
Eerst de meet maar he
Lekker aan de pik trekken op het werk?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.
Goh, wat ben ik lekker geil zeg.
Same herequote:Op maandag 17 maart 2014 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.
Goh, wat ben ik lekker geil zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |