SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
School, en bezig met een wat nu relatief grote Minecraft server is geworden samen met wat andere FOK!kersquote:
Ik denk dat het nieuws van LH dat hij uit de kast is gekomen wel het meest shockerend was.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:53 schreef plopkweker het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist in die paar maanden tijd?
Ik ben bevallen van een 4ling!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:53 schreef plopkweker het volgende:
okequote:
Ja hoor, lekker naar de bios geweestquote:
Curvefeverquote:Op maandag 17 maart 2014 10:53 schreef plopkweker het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nieuws van LH dat hij uit de kast is gekomen wel het meest shockerend was.
Flipj0nquote:
LBquote:
Die vraag heb ik vaak voorbij zien komen de laatste paar maandquote:
Inderdaad, leven gekregen enzulksquote:
Ja en "Redactie Games?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vraag heb ik vaak voorbij zien komen de laatste paar maand
Ik heb daar volgens mij nog een paar keer aan meegedaan een tijd terugquote:Op maandag 17 maart 2014 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Plopkweker![]()
Je hebt curvefever echt 'gemist'
Redactie Games?quote:
wist je toch al?quote:
Zelfs lokquotes zijn aangemaakt om mensen op te roepen om te spelenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik heb daar volgens mij nog een paar keer aan meegedaan een tijd terug
Spelen we dat nog steeds?
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs lokquotes zijn aangemaakt om mensen op te roepen om te spelen
quote:
Neequote:
iedereen is toch fan van jou?quote:
Nee johquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef Fopje het volgende:
Gisteren The Experiment gekeken.. Piet Paulusma komt er gewoon in voor
Wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef Fopje het volgende:
Gisteren The Experiment gekeken.. Piet Paulusma komt er gewoon in voor
quote:
ik ook wel een beetjequote:
En Ama natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En Ama natuurlijk![]()
Ik ben gewoon fan van iedereen
ik ken het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen die van comedy houdt zou Raising Hope moeten kijken
Dit is de trailer van seizoen 3quote:
youtuup werkt hier nietquote:Op maandag 17 maart 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is de trailer van seizoen 3Maar het is echt zo grappig, oh ik lach me elke aflevering weer kapot
Van welke chick ben jij geen fan?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik ook wel een beetje
en van snowy
quote:
Film die gaat over een psychisch experiment waar gewone burgers voor betaald worden. Een paar mensen moeten bewakers spelen en de rest gevangenen.quote:
Ik heb gisteravond half FOK! gelurktquote:
pfoe, dat zijn er best veelquote:
Vriendin was niet thuis?quote:
Surgequote:
Die sliepquote:
quote:
Prachtige film. Vorig jaar miste ik nog wat lessen dus toen heb ik deze film mogen opzetten en naderhand een 'discussie' over geleidquote:
ik ook niet (geloof ik)quote:
.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
En nog is het vliegtuig niet terug gevonden
dat zijn wel meteen 2 uiterstenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel awesome als die mensen gewoon levend terug gevonden worden of elkaar hebben opgegeten
Vinden, niet redden maar vervolgens wel camera's laten monteren door John de Mol.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel awesome als die mensen gewoon levend terug gevonden worden of elkaar hebben opgegeten
Real Life Lostquote:Op maandag 17 maart 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vinden, niet redden maar vervolgens wel camera's laten monteren door John de Mol.
Dan heeft hij eindelijk een Utopia wat niet in scene is gezet
LOSTquote:
Enkel wat afleveringen gezien toen het op Net5? werd uitgezonden jaren geleden. Ik vond de hoofdrolspeler maar een vermoeiend individu, en toen ik zeker was dat hij niet zou doodgaan afgehaakt.quote:
Bifi worstjesquote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Goedzooi het volgende:
Straks naar de Jumbo, was zal ik eens een halen voor 3 euro max?
Voor de hele dag?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Goedzooi het volgende:
Energie drink en frikadel broodjesquote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Goedzooi het volgende:
pasta, spekjes en eierenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Goedzooi het volgende:
Ja, alleen voor nu.quote:
Ik lust geen energy drink.quote:
Ik heb nu haat aan die dingenquote:
Cassis, fanta, cola. Zoveel keus.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ja, alleen voor nu.
[..]
Ik lust geen energy drink.
[..]
Ik heb nu haat aan die dingen![]()
![]()
quote:
wat was de vraag?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een hele domme vraag maar kreeg hier in stoners niet echt een antwoord op..
Nou.. Pukkels/puistjes vinden suiker heerlijk. Is dat met zoetstof ook zo?quote:
dat is inderdaad best een domme vraagquote:Op maandag 17 maart 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou.. Pukkels/puistjes vinden suiker heerlijk. Is dat met zoetstof ook zo?
Walgelijk ja. Al helpt het ook niet mee dat ik er ooit gigantisch van over mijn nek ben gegaan op een festivalquote:
Drink je eigen pisquote:Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Ja fuck spa rood. Dan drink ik wel kraanwaterIk wil dus geen water drinken verdomme, er moet toch wel iets zijn wat niet te duur is en wat redelijk onschuldig is
evt met een scheutje citroensapquote:Op maandag 17 maart 2014 13:10 schreef Goedzooi het volgende:
Drink gewoon Spa Rood, het is best lekker. En je krijgt er geen puistjes van.
Dat is gezond jaquote:
Maar in Spa Rood zit koolzuur, en dat geeft een soort frisdrank effect.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Ja fuck spa rood. Dan drink ik wel kraanwaterIk wil dus geen water drinken verdomme, er moet toch wel iets zijn wat niet te duur is en wat redelijk onschuldig is
Crystal Clear ofzo?quote:
slimpie limonadesiroopquote:Op maandag 17 maart 2014 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Ja fuck die shit. Ik vind water niet lekker, ik moet een gezondere alternatief hebben voor gewone cola. En dan gaat het me om de hoeveelheid suiker die er in zit, beetje suiker is geen ramp maar het moet niet zo zijn dat ik 100 gram suiker binnen krijg met een fles/pak
Dan heb je zoetstof erin zitten.. En schijnbaar krijg je daar net zo hard pukkels van als van 100 gram suiker in je fles drinkenquote:
Spa&Fruit?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb je zoetstof erin zitten.. En schijnbaar krijg je daar net zo hard pukkels van als van 100 gram suiker in je fles drinken
Gewoon water voor jou danquote:Op maandag 17 maart 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb je zoetstof erin zitten.. En schijnbaar krijg je daar net zo hard pukkels van als van 100 gram suiker in je fles drinken
nooit echt veel last gehad van pukkelsquote:Op maandag 17 maart 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Unfquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Bah zoveel suiker in cola. Ik wist het wel maar nooit zo bewust bij stil gestaan. Maar fuck it, als je 10 liter cherry cola op hebt (in een bepaalde tijd) dan heb je meer dan 1 kilo suiker binnen gekregenOh bah, hoe langer ik daar over na denk hoe smeriger ik het vind
omfgquote:Op maandag 17 maart 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Bah zoveel suiker in cola. Ik wist het wel maar nooit zo bewust bij stil gestaan. Maar fuck it, als je 10 liter cherry cola op hebt (in een bepaalde tijd) dan heb je meer dan 1 kilo suiker binnen gekregenOh bah, hoe langer ik daar over na denk hoe smeriger ik het vind
Drink gewoon water, allerbeste.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:19 schreef Amarantha het volgende:
En ik ga ook zo min mogelijk chips eten met suiker erin. Ik eet toch al weinig snoep enz
En als je uitgelogd ben dik zitten vreten zekerquote:Op maandag 17 maart 2014 13:19 schreef Amarantha het volgende:
En ik ga ook zo min mogelijk chips eten met suiker erin. Ik eet toch al weinig snoep enz
Waterquote:Op maandag 17 maart 2014 13:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drink gewoon water, allerbeste.
Verman jezelfquote:Op maandag 17 maart 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WaterTussendoor kan wel maar ik kan dat echt niet de hele dag drinken :
Nope. Ik wil gewoon chill drinken hebben. Maar als ik kijk naar spa en fruit dan is dat al een goed alternatief. Zit al meer dan 80 gram minder suiker inquote:
Okéquote:Op maandag 17 maart 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WaterTussendoor kan wel maar ik kan dat echt niet de hele dag drinken :
Ik vind die met passievrucht echtquote:Op maandag 17 maart 2014 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Spa & Fruit klinkt ook wel goed. Geen zoetstof, geen suiker toegevoegd
Jaa diequote:Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
En dat is lekkerDie Orange Passion is goddelijk!
Goed! Net met trillende handjes een presentatie voor mn Financeteam gedaan. Maar ik leef nogquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon niet drinken. Is toch een vicieuze cirkel aangezien je het er weer uitwerkt op welke wijze dan ook. Niks mis met een infuus aanleggen
Ik heb 2 dagen aan een infuus gelegen terwijl er meer dan 10 liter vocht in werd gepompt. Nooit weer graagquote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon niet drinken. Is toch een vicieuze cirkel aangezien je het er weer uitwerkt op welke wijze dan ook. Niks mis met een infuus aanleggen
Da's veelquote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen aan een infuus gelegen terwijl er meer dan 10 liter vocht in werd gepompt. Nooit weer graag
Hups, eruit met je dikke reetquote:
Ik ookquote:
Opgever.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen aan een infuus gelegen terwijl er meer dan 10 liter vocht in werd gepompt. Nooit weer graag
En jij ook eruit vetjequote:
spannend. maar goed dus?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed! Net met trillende handjes een presentatie voor mn Financeteam gedaan. Maar ik leef nog![]()
Bij jou dan?
Wtf! Wat had je?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
PARDON!?quote:
Gebeurt mij nou nooitquote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spannend. maar goed dus?
met mij alles goed. lekker weekend gehad en zag net veel geld op mijn bankrekening
Maar je bent geen mod, lekker puhquote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PARDON!?
Als ik nog mod was had ik je genote
Oh lolwat je bent geen modje meerquote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PARDON!?
Als ik nog mod was had ik je genote
Fopje babe kom eensquote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je bent geen mod, lekker puh
meer handelen danquote:
Week lang gekotst.. Of naja langer 9 dagen (week lang thuis en 2 dagen in het ziekenhuis, 3de dag ging het wel weer)quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh lolwat je bent geen modje meerwhy?
Gesneuveld in de broodrellen van FOK!. Niet iedereen was het eens over de juiste versiering bovenop.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeiquote:
Complot!!!!!! loemienadie einzeinzquote:
Slowpokequote:Op maandag 17 maart 2014 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan lig je in het ziekenhuis. Eerste dag ging wel maar de tweede dag kreeg ik iemand (oude man) op de kamer die nog meer kotste dan mij. Echt ik kon dat niet aanhorenquote:
Zo dan.. Voedselvergiftiging ofwat?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Week lang gekotst.. Of naja langer 9 dagen (week lang thuis en 2 dagen in het ziekenhuis, 3de dag ging het wel weer)
Ik verdien een eerlijke cent jaquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Druk met school en ik deed niet zoveel
... Dat is niet zo prettig inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan lig je in het ziekenhuis. Eerste dag ging wel maar de tweede dag kreeg ik iemand (oude man) op de kamer die nog meer kotste dan mij. Echt ik kon dat niet aanhoren
Geniaal dat ze twee kotsende mensen op 1 kamer leggen wel jaquote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan lig je in het ziekenhuis. Eerste dag ging wel maar de tweede dag kreeg ik iemand (oude man) op de kamer die nog meer kotste dan mij. Echt ik kon dat niet aanhoren
Sorry meneerquote:
Ik had een fles wijn gedronken en een paar bonghitjes gehad die avond. Ik heb in mijn leven wel meer wiet gerookt op een avond en alcohol gedronken maar dit viel niet goed. Heel lang ook geen alcohol meer gehad erna (dit is anderhalf jaar terug gebeurd) maar nu drink ik wel weer en dat gaat wel weer primaquote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zo dan.. Voedselvergiftiging ofwat?
niks illegaals aanquote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik verdien een eerlijke cent ja
Wow wat een pech dat het zo lang aanhieldquote:Op maandag 17 maart 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had een fles wijn gedronken en een paar bonghitjes gehad die avond. Ik heb in mijn leven wel meer wiet gerookt op een avond en alcohol gedronken maar dit viel niet goed. Heel lang ook geen alcohol meer gehad erna (dit is anderhalf jaar terug gebeurd) maar nu drink ik wel weer en dat gaat wel weer prima
Tell me moarquote:
paar bejaarden aan rolling stones kaarten geholpenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wow wat een pech dat het zo lang aanhieldDie kipfilet klinkt eigenlijk als een plausibelere verklaring maar oke
[..]
Tell me moar
Ja ik vond het ook best wel klote dat ze het maar meteen op wiet hebben gegooidquote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wow wat een pech dat het zo lang aanhieldDie kipfilet klinkt eigenlijk als een plausibelere verklaring maar oke
daar heb ik een goed deel van een vakantie aan besteedquote:
Pff dat is kutquote:Op maandag 17 maart 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik een goed deel van een vakantie aan besteed
vertel mij wat.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel mij wat.
zeker aangezien de wc 1,5km van onze tent af lang
Die van haan in KLBquote:
bos was dichterbijquote:
Wat?quote:
Ik heb geen idee waar het overgaat of wie Haan33 überhaupt is maar ik heb ook maar gereageerd dan.quote:
weet het ook niet, voel me niet echt baasquote:Op maandag 17 maart 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het overgaat of wie Haan33 überhaupt is maar ik heb ook maar gereageerd dan.
Dat komt er nou van als je je modschap afstaat.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
weet het ook niet, voel me niet echt baas
moet ook gebeuren af en toequote:
maar ik neem aan dat je een serie of film oid bedoelt?quote:
quote:
Seriequote:Op maandag 17 maart 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je een serie of film oid bedoelt?
en toch kom je elke keer weer terugquote:
Alsof er iemand anders op mijn account zit. Maar even wachtwoord gewijzigd.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch kom je elke keer weer terug
naar wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alsof er iemand anders op mijn account zit. Maar even wachtwoord gewijzigd.
is te lang, zou ik niet onhoudenquote:
Yvonne speelt met je accountquote:Op maandag 17 maart 2014 15:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alsof er iemand anders op mijn account zit. Maar even wachtwoord gewijzigd.
ik heb hem nietquote:Op maandag 17 maart 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me toch af waar mijn Nintendo DSi gebleven is. Dacht laatst oh ligt wel ergens maar hij ligt niet op mijn kamer. Oh oh
ben nooit verder gekomen dan de originele game boyquote:
Heb ik ook mobielquote:
Ik wilde een nintento 3ds kopen vanwege pokemonquote:Op maandag 17 maart 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Ook al ben ik niet van plan hem te gebruiken
Kquote:Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde een nintento 3ds kopen vanwege pokemon![]()
Wat een ontzettende anticlimax zeg.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Ook al ben ik niet van plan hem te gebruiken
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde een nintento 3ds kopen vanwege pokemon![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een konijntje voor je moeite.
[ afbeelding ]
Het zal nog wel even duren inderdaad voordat niemand die spellen speelt. Wellicht als onze generatie last krijgt van alzheimer etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een ontzettende anticlimax zeg.
[..]Die spellen zullen ook nooit sterven.
[ afbeelding ]
>
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zal nog wel even duren inderdaad voordat niemand die spellen speelt. Wellicht als onze generatie last krijgt van alzheimer etc.
Tevens oneens mijn konijn is meer adorable.
Pokemon Goldquote:Op maandag 17 maart 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Doe maar intelligent met je Engelse woorden.
Al moet ik wel bekennen dat ik na Pokemon Silver nooit meer een Pokemon spel heb aangeraakt.
Die had ik mogelijkerwijs ook gezamenlijk met mijn broertje. Om nog maar te zwijgen over mijn indrukwekkende Pokemonkaartcollectie.quote:
Gescrollt en genoten. Yvonne, de metal luisterende glitterplaatjes admin.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef Moira. het volgende:
Fobo opgefleurd met een prachtige quote van vanmiddag
Mooi staaltje kunst tochquote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die had ik mogelijkerwijs ook gezamenlijk met mijn broertje. Om nog maar te zwijgen over mijn indrukwekkende Pokemonkaartcollectie.
[..]
Gescrollt en genoten. Yvonne, de metal luisterende glitterplaatjes admin.
Ik had Gold en kreeg altijd ruzie met m'n broertje over wie ermee ging spelen, want het was immers van mij, maar mijn broertje vond het leuk. En toen kreeg hij Silver en toen kregen we weer ruzie over wie Silver ging spelen want ik vond dat ik erop mocht spelen want hij speelde ook zo vaak met mijn Gold en hij wilde niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die had ik mogelijkerwijs ook gezamenlijk met mijn broertje. Om nog maar te zwijgen over mijn indrukwekkende Pokemonkaartcollectie.
Toen al een relnicht in andere woorden.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had Gold en kreeg altijd ruzie met m'n broertje over wie ermee ging spelen, want het was immers van mij, maar mijn broertje vond het leuk. En toen kreeg hij Silver en toen kregen we weer ruzie over wie Silver ging spelen want ik vond dat ik erop mocht spelen want hij speelde ook zo vaak met mijn Gold en hij wilde niet.
Goeie oude tijden.
Dit is ON- Oh wacht.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen al een relnicht in andere woorden.
Sorry voor dit inkoppertje.
Hahaha baas!!!!quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog wilde treinreizen op de planning?
Niet echt. 29 maart ga ik weer met de trein. Naar Leiden. Je weet wel waarom, spannend he?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog wilde treinreizen op de planning?
Sorry Etsu. Het zal niet meer gebeuren Etsu.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is ON- Oh wacht.
Doe eens lief, LR.
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt. 29 maart ga ik weer met de trein. Naar Leiden. Je weet wel waarom, spannend he?
Wanneer gaan wij daten?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Etsu. Het zal niet meer gebeuren Etsu.
[..]Casanova die je bent.
Ik zal voortaan weer Nederlandse woorden gebruiken zodat jouw intelligentie niet lager lijkt.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Doe maar intelligent met je Engelse woorden.
Al moet ik wel bekennen dat ik na Pokemon Silver nooit meer een Pokemon spel heb aangeraakt.
Een foto maken voor Flippiee.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt. 29 maart ga ik weer met de trein. Naar Leiden. Je weet wel waarom, spannend he?
Oja, dat hadden we afgesproken he?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal voortaan weer Nederlandse woorden gebruiken zodat jouw intelligentie niet lager lijkt.
[..]
Een foto maken voor Flippiee.
Na een sessie Google translate ben ik tot de conclusie gekomen mijn UI aan te passen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal voortaan weer Nederlandse woorden gebruiken zodat jouw intelligentie niet lager lijkt.
Niet meer. Hooguit ooit samen wat drinken met een afsluitende knuffel. Ik wil niet in Flip haar vaarwater zitten.quote:
Wat heb ik je misdaan en waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet meer. Hooguit ooit samen wat drinken met een afsluitende knuffel. Ik wil niet in Flip haar vaarwater zitten.
Ik dacht dat ze een vrome dame was....quote:
Wat staat hierquote:
Dat is wel heel extreem, je UI aanpassen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na een sessie Google translate ben ik tot de conclusie gekomen mijn UI aan te passen.
[..]
Niet meer. Hooguit ooit samen wat drinken met een afsluitende knuffel. Ik wil niet in Flip haar vaarwater zitten.
Ik dacht van wel.quote:
Nou, Flippiee. Ik kan je verzekeren dat er een foto komt, maar niet openbaar op FOK!. Aangezien ik weer kan DM'en (tegen alle wensen van Kanovinnie in) zal je een foto via DM krijgen, al moet ik wel Rezania's toestemming hebben én hem op de foto krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem, je UI aanpassen.
Mijn vaarwater gaat niet richting Etsu
[..]
Ik dacht van wel.
Dennis Storm was de inzet toch? Weinig mannen kunnen mij maar weerstaan zie ook GGMM en kanovinnie hun aanwezigheid hier uit pure jaloezie.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem, je UI aanpassen.
Mijn vaarwater gaat niet richting Etsu
[..]
Ik dacht van wel.
quote:
Hallo vriendenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een vrome dame was....
Ik neem aan dat ik als getuige wordt gevraagd.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef LompeHork het volgende:
Voor in de agenda bovenin:
- 28 februari 2016: Hork & Etsu gaan trouwen.
Wij kunnen natuurlijk niet later zijn dan een stel noobs.
Uiteraard, gaarne zie ik je handtekening terug (in welke vorm dan ook) in mijn trouwboekje.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik als getuige wordt gevraagd.
Ik kan me niet herinneren dat jij mijn droomvent was.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef LompeHork het volgende:
Oh.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat jij mijn droomvent was.
Ik had ook niet anders verwacht dat je Rezania om toestemming zou vragen, zoals het een student Rechten betaamt.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, Flippiee. Ik kan je verzekeren dat er een foto komt, maar niet openbaar op FOK!. Aangezien ik weer kan DM'en (tegen alle wensen van Kanovinnie in) zal je een foto via DM krijgen, al moet ik wel Rezania's toestemming hebben én hem op de foto krijgen.Ik doe mijn best.
En ik kan je ook verzekeren dat ik knapper ben dan Rezania.
Dennis Storm is altijd de inzet.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dennis Storm was de inzet toch? Weinig mannen kunnen mij maar weerstaan zie ook GGMM en kanovinnie hun aanwezigheid hier uit pure jaloezie.
Oh, nou, als je zoveel voor me over hebt, wil ik wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh.
Nou, dan ga ik toch maar niet eerst scheiden.
Zeg betrek mij er eens niet bijquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, Flippiee. Ik kan je verzekeren dat er een foto komt, maar niet openbaar op FOK!. Aangezien ik weer kan DM'en (tegen alle wensen van Kanovinnie in) zal je een foto via DM krijgen, al moet ik wel Rezania's toestemming hebben én hem op de foto krijgen.Ik doe mijn best.
En ik kan je ook verzekeren dat ik knapper ben dan Rezania.
Ja. Gezellig hequote:
Fopje en ik maken sinds kort geen gepassioneerde en hevige ruzies meer. Niet meer nadat hij zich volledig bloot gaf aan mijquote:
Hey had jij niet een ander kleurtje?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef LompeHork het volgende:
Waarom geloof je niet op mijn woord als ik zeg dat ik knapper ben dan Rezania?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht dat je Rezania om toestemming zou vragen, zoals het een student Rechten betaamt.
Ik zal mijn oordeel vellen als ik de foto binnen heb gekregen.
Vooruit dan maar, lekker romantisch. Ik wil wel donker bier in plaats van champagne overigens.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, nou, als je zoveel voor me over hebt, wil ik wel.![]()
Maar dan wil ik op 14 februari. Valentijnsdag.
Godver dacht ik lompemevrouw te kunnen hosselen heb ik dit. Kut etsu.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh.
Nou, dan ga ik toch maar niet eerst scheiden.
Ik was al een tijdje gestopt als ER.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey had jij niet een ander kleurtje?
Jij van alle mensen zou moeten weten dat het belangrijk is om eerst de feiten te horen (zien)quote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom geloof je niet op mijn woord als ik zeg dat ik knapper ben dan Rezania?
Trouwen?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten dat het belangrijk is om eerst de feiten te horen (zien)
Vond die andere mooierquote:
Ja, dacht al. Tijdje niet zien posten. Druk met je systeembeheerarchitectending. Ik neem aan dat je nog steeds zorgt dat mijn printer het weer doet als ik 'm niet meer kan aanklikken?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje gestopt als ER.geen/weinig tijd naast werk daar voor, helaas.
Zie het ook nu pasquote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey had jij niet een ander kleurtje?
Je bent zelf mooierquote:
Immer, als je printer niet meer klikbaar is zal ik hem weder klikbaar maken. Zo rol ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dacht al. Tijdje niet zien posten. Druk met je systeembeheerarchitectending. Ik neem aan dat je nog steeds zorgt dat mijn printer het weer doet als ik 'm niet meer kan aanklikken?
Fraai.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent zelf mooier![]()
Wacht.
[..]
Immer, als je printer niet meer klikbaar is zal ik hem weder klikbaar maken. Zo rol ik.
Maar nu heb ik in de avonduurtjes weer wat meer tijd gelukkig, dus ONZtijd.
Ik wil wel wwer weg gaan als je dat liever hebt?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, gezellig, gezellig.. Maar goed, je doet er niets aan he.
Graag!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wil wel wwer weg gaan als je dat liever hebt?
Oke. Ik ben er weer. Hoop dat het fijn wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |