quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef SimplyAlex het volgende:
Haan, bedankt voor een korte samenvatting van jouw leven.
Wat een zelfkennis Haan. Je begint het te begrijpen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef haan33 het volgende:
Als je als kneus geboren bent dan blijft je dat ook
Foto'squote:Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef haan33 het volgende:
Verscheidene keren heb ik het volgende meegemaakt.
Een persoon die niet echt tot een groep behoort en op bijvoorbeeld een zaterdagavond niet veel uitspookt.
Ze worden uitgenodigd voor een feestje of een meet.
Eenmaal in de groep worden ze geaccepteerd en hier begint het proces, ze beginnen zich baas te voelen.
Ze voelen zich he-le-maal de bom en proberen mensen buiten de groep te kleineren
Aan iedereen laten weten hoe geweldig hun nieuwe vrienden zijn
Als je als kneus geboren bent dan blijft je dat ook
Eenmaal buiten de groep gaat hun eenzame leven verder en trekken ze opeens hun bek niet open
Klacht: sommige mensen
Baas ben jijquote:
Gaat er meer om dat mensen in groepsverband opeens hun smoel opentrekken en als je ze op straat tegen komt in hun eentje ze je voorzichtig begroeten en naar beneden kijkenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Gelukkig maar dat jij niet aan kleineren doet
Misschien mogen ze jou gewoon niet? Moeilijk voor te stellen, I know, maar je hebt van die gekken.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat mensen in groepsverband opeens hun smoel opentrekken en als je ze op straat tegen komt in hun eentje ze je voorzichtig begroeten en naar beneden kijken
Je snapt het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 13:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien mogen ze jou gewoon niet? Moeilijk voor te stellen, I know, maar je hebt van die gekken.
dus jij vind durrrr en wickedmen eng?quote:
Maar dat lees ik nergens in je opquote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Als je mij niet mag en mij in real kapot scheldt moet je dat zelf weten
Maar alleen in groepsverband en internet mij aanvallen, dat is echt pussy
Kwamen toch wel machoman-achtig overquote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
dus jij vind durrrr en wickedmen eng?
Thanksquote:
Tuurlijk gaat hij daaroverquote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Er was toch een fokmeet dit weekend meende ik gelezen te hebben? Als het daarover gaat dan zeg ik wijselijk niks meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |