quote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef SimplyAlex het volgende:
Haan, bedankt voor een korte samenvatting van jouw leven.
Wat een zelfkennis Haan. Je begint het te begrijpen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef haan33 het volgende:
Als je als kneus geboren bent dan blijft je dat ook
Foto'squote:Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef haan33 het volgende:
Verscheidene keren heb ik het volgende meegemaakt.
Een persoon die niet echt tot een groep behoort en op bijvoorbeeld een zaterdagavond niet veel uitspookt.
Ze worden uitgenodigd voor een feestje of een meet.
Eenmaal in de groep worden ze geaccepteerd en hier begint het proces, ze beginnen zich baas te voelen.
Ze voelen zich he-le-maal de bom en proberen mensen buiten de groep te kleineren
Aan iedereen laten weten hoe geweldig hun nieuwe vrienden zijn
Eenmaal buiten de groep gaat hun eenzame leven verder en trekken ze opeens hun bek niet open
Klacht: sommige mensen
Baas ben jijquote:
Gaat er meer om dat mensen in groepsverband opeens hun smoel opentrekken en als je ze op straat tegen komt in hun eentje ze je voorzichtig begroeten en naar beneden kijkenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Gelukkig maar dat jij niet aan kleineren doet
Misschien mogen ze jou gewoon niet? Moeilijk voor te stellen, I know, maar je hebt van die gekken.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat mensen in groepsverband opeens hun smoel opentrekken en als je ze op straat tegen komt in hun eentje ze je voorzichtig begroeten en naar beneden kijken
Je snapt het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 13:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien mogen ze jou gewoon niet? Moeilijk voor te stellen, I know, maar je hebt van die gekken.
dus jij vind durrrr en wickedmen eng?quote:
Maar dat lees ik nergens in je opquote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Als je mij niet mag en mij in real kapot scheldt moet je dat zelf weten
Maar alleen in groepsverband en internet mij aanvallen, dat is echt pussy
Kwamen toch wel machoman-achtig overquote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
dus jij vind durrrr en wickedmen eng?
Thanksquote:
Tuurlijk gaat hij daaroverquote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Er was toch een fokmeet dit weekend meende ik gelezen te hebben? Als het daarover gaat dan zeg ik wijselijk niks meer
Jij ging helemaal achter de rest staan en trok je bek niet openquote:Op maandag 17 maart 2014 13:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kwamen toch wel machoman-achtig over
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij ging helemaal achter de rest staan en trok je bek niet open
beter ben je gewoon stil
Gebeurt zo vaak dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat mensen in groepsverband opeens hun smoel opentrekken en als je ze op straat tegen komt in hun eentje ze je voorzichtig begroeten en naar beneden kijken
Ik ben nu heel serieus, ga niet hier opeens oordelen over mijn vrienden als je na de film heel bang achter een paar autisten gaat staanquote:
Je kan ook overdrijven hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 13:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben nu heel serieus, ga niet hier opeens oordelen over mijn vrienden als je na de film heel bang achter een paar autisten gaat staan
Je weet best wat ik bedoel, je gaf mij en durrrr een slap handjequote:Op maandag 17 maart 2014 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoorEn ik zeg ook niks verkeerds?
Ik heb je niet eens een hand gegeven?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel, je gaf mij en durrrr een slap handje
Je bent best onzeker ofniet?
Hou dat dan ook op fok introvert,quote:Op maandag 17 maart 2014 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens een hand gegeven?
En nope, ben gewoon introvert
ik kan nu bij wijze van spreken alquote:Op maandag 17 maart 2014 13:41 schreef Fushia2 het volgende:
Haan, wanneer gaan we is zuipen? Ik wil dit irl meemaken
jij ben toch zehma highclassquote:Op maandag 17 maart 2014 13:41 schreef Yiha het volgende:
Haan laat die kleine meisjes eens met rust.
Doe ik ook?quote:
Braafquote:
quote:
waarom zou ze? Alleen omdat ze in het echt introvert is mag ze niks over jou zeggen?quote:
Ah, de sociaal gefrustreerde FOK!er die alleen maar kan haten op De Haan33quote:Op maandag 17 maart 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarom zou ze? Alleen omdat ze in het echt introvert is mag ze niks over jou zeggen?
Wat een staatsmongool ben jij zegen als ik het zo lees hier ben ik niet de enige die zo denkt.
Zullen we een keer chillen in eindhoven dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helaas ben ik een loonslaaf en woon ik in Brussel
Duss. Jij bent hier nu de pussy. Kijk je aanvallen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Als je mij niet mag en mij in real kapot scheldt moet je dat zelf weten
Maar alleen in groepsverband en internet mij aanvallen, dat is echt pussy
Ben ik nu in een groep?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Duss. Jij bent hier nu de pussy. Kijk je aanvallen.
Internetquote:
Ik wist pas NA de groep dat mensen hier zo zouden pratenquote:
Is goed, al ken ik Eindhoven helemaal niet maar uitgaan in Nederland is sowieso beterquote:Op maandag 17 maart 2014 13:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zullen we een keer chillen in eindhoven dan?
Is goed, stuur je nmmr maar in PM whatsappen we verderquote:Op maandag 17 maart 2014 13:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is goed, al ken ik Eindhoven helemaal niet maar uitgaan in Nederland is sowieso beter
Jij hebt geen echte vrienden ofniet?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
Is goed, stuur je nmmr maar in PM whatsappen we verder
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:55 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Jij hebt geen echte vrienden ofniet?
Kkzielig benjij
Jy moet helemaal je bek houden want jij verschuilt je achter autisten na een film (bron: dit topic)quote:
WAT?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Haan33 durft de waarheid te vertellen of dit hem nou imagoschade oplevert of niet. Een soort FOK!-Messias.
Hopelijk zal hem een kruisiging/straf bespaard blijven. Al weet ik zeker dat hij maar wat graag voor onze zonde zou willen sterven om deze boodschap duidelijk te krijgen bij het ruggengraatloze kuddevolk van FOK!.
Heb je al posters?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Haan33 durft de waarheid te vertellen of dit hem nou imagoschade oplevert of niet. Een soort FOK!-Messias.
Hopelijk zal hem een kruisiging/straf bespaard blijven. Al weet ik zeker dat hij maar wat graag voor onze zonde zou willen sterven om deze boodschap duidelijk te krijgen bij het ruggengraatloze kuddevolk van FOK!.
Geen ingewijd bier?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hanenpoot als kettinghanger en een puur varkensvlees dieet.
Ik kan mij slechts voorstellen hoe zulks gesprekken verlopen, ik doe een aanname naar:quote:
Zal je mijn nummer geven, maar whats gebruik ik momenteel niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik wist pas NA de groep dat mensen hier zo zouden praten
Volgende keer zal ik hetzelfde zijn als de groep als op internet
En moeten wachten tot volgende maand om een nieuwe te kunnen kopen?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zal je mijn nummer geven, maar whats gebruik ik momenteel niet.
Telefoon verloren na een nachtje stappen 2 weken geleden.....![]()
Of niet, maar waar ik me het ergst aan erger is dat die man zich helemaal baas voelt op een fucking FORUM, en dan mensen gaat afzeiken..quote:Op maandag 17 maart 2014 14:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kan mij slechts voorstellen hoe zulks gesprekken verlopen, ik doe een aanname naar:
Hey weet je nog die ene keer dat jij dit zei tegen *insert FOK! user*, dat was echt fucking grappig man HIHAHO.
Alsjeblieft zeg.
Als je bij het één te kort schiet, zal je het met het ander moet compenseren.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Of niet, maar waar ik me het ergst aan erger is dat die man zich helemaal baas voelt op een fucking FORUM, en dan mensen gaat afzeiken..
Haha maarja fuck hemquote:Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als je bij het één te kort schiet, zal je het met het ander moet compenseren.
owquote:Op maandag 17 maart 2014 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zal je mijn nummer geven, maar whats gebruik ik momenteel niet.
Telefoon verloren na een nachtje stappen 2 weken geleden.....![]()
Over jou Mortaxxquote:
Hier ben ik het met je eens.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
FOK pubers en hun insignificant drama probleempjes
jaahahahaha troll ;D hahahahaquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij ging helemaal achter de rest staan en trok je bek niet open
beter ben je gewoon stil
Ik ga stuk hierquote:Op maandag 17 maart 2014 13:55 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Jij hebt geen echte vrienden ofniet?
Kkzielig benjij
Stop aub met klagen voordat je 10 kilo bent afgevallen.. kan jij je eigen pikkie nog wel zien?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef haan33 het volgende:
Verscheidene keren heb ik het volgende meegemaakt.
Een persoon die niet echt tot een groep behoort en op bijvoorbeeld een zaterdagavond niet veel uitspookt.
Ze worden uitgenodigd voor een feestje of een meet.
Eenmaal in de groep worden ze geaccepteerd en hier begint het proces, ze beginnen zich baas te voelen.
Ze voelen zich he-le-maal de bom en proberen mensen buiten de groep te kleineren
Aan iedereen laten weten hoe geweldig hun nieuwe vrienden zijn
Eenmaal buiten de groep gaat hun eenzame leven verder en trekken ze opeens hun bek niet open
Klacht: sommige mensen
Vrienden via Fok!quote:Op maandag 17 maart 2014 13:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben nu heel serieus, ga niet hier opeens oordelen over mijn vrienden als je na de film heel bang achter een paar autisten gaat staan
Het is FOK!quote:Op maandag 17 maart 2014 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vrienden via Fok!Stoer doen op een Fok!-meet
Naar een Fok!-filmavond gaan.
Onzeker en verlegen zou je bedoelen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens een hand gegeven?
En nope, ben gewoon introvert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |