SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
School, en bezig met een wat nu relatief grote Minecraft server is geworden samen met wat andere FOK!kersquote:
Ik denk dat het nieuws van LH dat hij uit de kast is gekomen wel het meest shockerend was.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:53 schreef plopkweker het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist in die paar maanden tijd?
Ik ben bevallen van een 4ling!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:53 schreef plopkweker het volgende:
okequote:
Ja hoor, lekker naar de bios geweestquote:
Curvefeverquote:Op maandag 17 maart 2014 10:53 schreef plopkweker het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nieuws van LH dat hij uit de kast is gekomen wel het meest shockerend was.
Flipj0nquote:
LBquote:
Die vraag heb ik vaak voorbij zien komen de laatste paar maandquote:
Inderdaad, leven gekregen enzulksquote:
Ja en "Redactie Games?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vraag heb ik vaak voorbij zien komen de laatste paar maand
Ik heb daar volgens mij nog een paar keer aan meegedaan een tijd terugquote:Op maandag 17 maart 2014 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Plopkweker![]()
Je hebt curvefever echt 'gemist'
Redactie Games?quote:
wist je toch al?quote:
Zelfs lokquotes zijn aangemaakt om mensen op te roepen om te spelenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik heb daar volgens mij nog een paar keer aan meegedaan een tijd terug
Spelen we dat nog steeds?
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs lokquotes zijn aangemaakt om mensen op te roepen om te spelen
quote:
Neequote:
iedereen is toch fan van jou?quote:
Nee johquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef Fopje het volgende:
Gisteren The Experiment gekeken.. Piet Paulusma komt er gewoon in voor
Wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef Fopje het volgende:
Gisteren The Experiment gekeken.. Piet Paulusma komt er gewoon in voor
quote:
ik ook wel een beetjequote:
En Ama natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En Ama natuurlijk![]()
Ik ben gewoon fan van iedereen
ik ken het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen die van comedy houdt zou Raising Hope moeten kijken
Dit is de trailer van seizoen 3quote:
youtuup werkt hier nietquote:Op maandag 17 maart 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is de trailer van seizoen 3Maar het is echt zo grappig, oh ik lach me elke aflevering weer kapot
Van welke chick ben jij geen fan?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik ook wel een beetje
en van snowy
quote:
Film die gaat over een psychisch experiment waar gewone burgers voor betaald worden. Een paar mensen moeten bewakers spelen en de rest gevangenen.quote:
Ik heb gisteravond half FOK! gelurktquote:
pfoe, dat zijn er best veelquote:
Vriendin was niet thuis?quote:
Surgequote:
Die sliepquote:
quote:
Prachtige film. Vorig jaar miste ik nog wat lessen dus toen heb ik deze film mogen opzetten en naderhand een 'discussie' over geleidquote:
ik ook niet (geloof ik)quote:
.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
En nog is het vliegtuig niet terug gevonden
dat zijn wel meteen 2 uiterstenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel awesome als die mensen gewoon levend terug gevonden worden of elkaar hebben opgegeten
Vinden, niet redden maar vervolgens wel camera's laten monteren door John de Mol.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel awesome als die mensen gewoon levend terug gevonden worden of elkaar hebben opgegeten
Real Life Lostquote:Op maandag 17 maart 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vinden, niet redden maar vervolgens wel camera's laten monteren door John de Mol.
Dan heeft hij eindelijk een Utopia wat niet in scene is gezet
LOSTquote:
Enkel wat afleveringen gezien toen het op Net5? werd uitgezonden jaren geleden. Ik vond de hoofdrolspeler maar een vermoeiend individu, en toen ik zeker was dat hij niet zou doodgaan afgehaakt.quote:
Bifi worstjesquote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Goedzooi het volgende:
Straks naar de Jumbo, was zal ik eens een halen voor 3 euro max?
Voor de hele dag?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Goedzooi het volgende:
Energie drink en frikadel broodjesquote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Goedzooi het volgende:
pasta, spekjes en eierenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Goedzooi het volgende:
Ja, alleen voor nu.quote:
Ik lust geen energy drink.quote:
Ik heb nu haat aan die dingenquote:
Cassis, fanta, cola. Zoveel keus.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ja, alleen voor nu.
[..]
Ik lust geen energy drink.
[..]
Ik heb nu haat aan die dingen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |