quote:Op zondag 23 maart 2014 10:26 schreef davedavy het volgende:
Welliswaar met Malaysia post, niet dat mijn pakket dalijk ook spoorloos is![]()
Ben heel benieuwd, denk er over om hem zelf ook te halen voor op de motor.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef egelhond het volgende:
Heb de SJ4000 binnen. Besteld op 7 maart en gister binnen.
Zometeen uitproberen met de phantom.
Had er btw 2 besteld. 1 voor de verkoop. Dus wie interesse heeft
Hey ik zie je naam even omhoog poppen hier, even een vraagje krijg je een mail van iTailor als ze het shirt opsturen of zie ik hem vanzelf een keer binnen komen?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, denk er over om hem zelf ook te halen voor op de motor.
Je ziet hem vanzelf binnenkomen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey ik zie je naam even omhoog poppen hier, even een vraagje krijg je een mail van iTailor als ze het shirt opsturen of zie ik hem vanzelf een keer binnen komen?
Prima thanksquote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ziet hem vanzelf binnenkomen.
Al kreeg ik bij de laatste twee shirts wel een email dat ze verzonden waren (datum in het verleden).
Had ze alleen al 2 dagen daarvoor binnengekregen
Uiteraard krijg je wel een bevestiging van de payments e.d.
Ja maak je geen zorgen hoor, je bestelling komt echt wel!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Prima thanksIs toch pas 2 weken geleden dus dan zie ik hem vanzelf wel binnenkomen
In die LD22 zit maar een XP-G R5. Stelt niet zoveel voor, maar ja, is ook niet voor speciale accu's. Het lef wat ze daarvoor durven te vragen omdat het een 'Fenix' is.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef Woelwater het volgende:
Hoi, hier zitten ook zaklampexperts toch?
Heb een tijdje terug de Fenix LD22 besteld en ben daar best wel van onder de indruk (in vergelijking met een brakke MagLite)
Zit er nu aan te denken de PD35 te bestellen, of is er een zaklamp die daar nog ver bovenuit steekt met ongeveer dezelfde grootte en looks?
Ook goeiemoggel.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef davedavy het volgende:
ZegIs dit:
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Nu een rip off van dit:?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/
Shiitquote:Op zondag 23 maart 2014 15:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook goeiemoggel.Dit is al een jaar ofzo bekend.
~ https://www.google.nl/#q=(...)shops+earson+bol.com
Ze hebben gerebrand. Customizations die ze van de fabriek wilden zien: custom logo, een mic voor handsfree/VOIP en een tripodschroefgaatje zodat ze een overpriced accessoirepakket erbij kunnen verkopen ook.
Wel de gouden V2 versie dan, hθ.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Edit
http://i00.i.aliimg.com/w(...)MI-MI2-MI2S-MI2A.jpg
Ook maar deze kopen want die schijnen goed te zijn
Geen handeltjes/doorverkoop in dit topic.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef egelhond het volgende:
Heb de SJ4000 binnen. Besteld op 7 maart en gister binnen.
Zometeen uitproberen met de phantom.
Had er btw 2 besteld. 1 voor de verkoop. Dus wie interesse heeft
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:12 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, geloof niet dat 'ie ooit onder de 20 USD was, hoor.
Rode kermis lus, past wel aardig bij het Leica logo. Maar dan heb je figuren die het aan een prul merk hangen, Olympus ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Wacht al tijden met smacht op m'n camera neckstrap. Die is ruim een maand onderweg al.
Fenix met ultrafire vergelijkenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In die LD22 zit maar een XP-G R5. Stelt niet zoveel voor, maar ja, is ook niet voor speciale accu's. Het lef wat ze daarvoor durven te vragen omdat het een 'Fenix' is.Is haast hetzelfde als met 'Apple' (daar heb je ook zulke fanboys van, Fenix-fanboy van het eerste uur is natuurlijk monkeybrain). De PD35 is tenminste een XM-L U2 (2x 123A of 1x 18650 accu). Maar waarom niet meteen een XM-L2 U3 en dan nog een prima goedkoop Chineesje ook (UltraFire C8)?
Als je dit formaat zoekt zal er niet veel bovenuit steken. De grote mond van hierboven denkt dat Lumen cijfers van Cree alles zeggen over een lampquote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef Woelwater het volgende:
Hoi, hier zitten ook zaklampexperts toch?
Heb een tijdje terug de Fenix LD22 besteld en ben daar best wel van onder de indruk (in vergelijking met een brakke MagLite)
Zit er nu aan te denken de PD35 te bestellen, of is er een zaklamp die daar nog ver bovenuit steekt met ongeveer dezelfde grootte en looks?
Ik zoek inderdaad iets van dat formaat, gewoon makkelijk mee te nemen in mn broekzak. Ietsje ietsje groter mag wel, maar niet gelijk het formaat D-cel.. Dacht dat zo'n 18650 batterij ook al iets dikker was.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:24 schreef monkeybrain het volgende:
Als je dit formaat zoekt zal er niet veel bovenuit steken. De grote mond van hierboven denkt dat Lumen cijfers van Cree alles zeggen over een lampFenix moet je wel met een goede prijs uit China halen om the bang for the buck optimaal te maken. Nederlandse prijzen zijn nogal overdreven hoog.
Maar als het formaat iets groter mag zijn kun je wel meer opties krijgen met betere prestaties. Lampen met kleine lens vallen een beetje tegen, tenzij je dit specifiek nodig hebt.
Wanneer je een geiser in je woning hebt zou ik sowieso een fatsoenlijke CO² melder kopen. Heb je geen geiser of kachel die zijn lucht van binnen haalt is het niet eens nodig.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Dromer het volgende:
Beter een Chinese CO2 detector, dan geen CO2 detector denk ik maar zo. (mensen hebben 'm wel succesvol getest zo te lezen)
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |