Zo'n zwarte rubberized stand.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oké nieuwe headphones besteld. Nu heb ik alleen een headphone stand nodig. Het enige wat ik kan vinden is dit: http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item27e06925f9
$16,- dat is de helft van mijn koptelefoon T-T Heeft er iemand tips?
Die Tenda inderdaad. Maar je kunt ook zoeentje die veel besproken is van BIC gebruiken toch, waarom niet? Zelf ben ik ook weleens in Stuttgart en zit daar in een hotel zonder WLAN, maar met gratis LAN. Dan heb ik mijn Yoobao YB-628.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zit regelmatig in hotels waar er geen WiFi is maar wel bedraad internet. Ik zoek dan ook een routertje waar ik die draad dan inprik zodat ik 'ineens' Wifi in mijn kamer heb. Nu is er in het verleden volgens mij wat gezegd in deze topicreeks over repeaters/routers die je in zo'n situatie kan gebruiken die voor een prikkie in China te krijgen waren. Kan iemand zich dat nog herinneren want met een search kwam ik niet verder... Welke waren dat dan ?
(en ik bedoel niet die BIC-repeaters die je in het stopcontact steekt want die werken niet in die situatie)
edit: is dit wat ?
Wat is het nut van zo'n powerbank in je router ? Ik heb zo'n BIC-repeater eens geprobeerd en dat werkte niet. Ik denk dat ik voor die Tenda ga.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die Tenda inderdaad. Maar je kunt ook zoeentje die veel besproken is van BIC gebruiken toch, waarom niet? Zelf ben ik ook weleens in Stuttgart en zit daar in een hotel zonder WLAN, maar met gratis LAN. Dan heb ik mijn Yoobao YB-628.Da's powerbank en ethernet -> hotspot-functionaliteit ineen.
Aha. Zeker weten dat je 'em goed ingesteld had?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Wat is het nut van zo'n powerbank in je router ? Ik heb zo'n BIC-repeater eens geprobeerd en dat werkte niet. Ik denk dat ik voor die Tenda ga.
Wow dat is een van de enige horloges die mij wel vet lijkt, op ebay als je op military royale zoekt vind je eigenlijk alleen maar van het merk "infantry"quote:Op maandag 17 maart 2014 11:33 schreef Miniem het volgende:
Deze lijkt me wel awesome, waar is deze verkrijgbaar?
[ afbeelding ]
De Yoobao YB-628 vind ik enigzins aan de prijs voor 5200 mAh ($45,- via chinaprices). Is er nog een goedkopere of met meer Ah?quote:[img]
Voordeel van powerbank + hotspot = dat je geen stopcontact nodig hebt, obviously.
Ook dat ik beide altijd bij me heb en in geval van 'nood' ik altijd een oplossing achter de hand heb.
Topding, geen twijfel. ik heb m ergens hier besproken, moet het er ff bijzoeken.. HEBBES, incl firmware update tipquote:
Vandaag dus uitgetest. Het keukenmes dat ik had was geen conventioneel keukenmes (qua vorm en overgang snijrand), dus het was even oefenen. Het resultaat is aardig, maar er is nog een fijnere steen nodig voor net dat laatste beetje. Daarnaast is het formaat van de steen nogal klein, ik denk dat dit een probleem kan zijn voor grotere messen.quote:
Ja, prima dingen die Tenda'squote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zit regelmatig in hotels waar er geen WiFi is maar wel bedraad internet. Ik zoek dan ook een routertje waar ik die draad dan inprik zodat ik 'ineens' Wifi in mijn kamer heb. Nu is er in het verleden volgens mij wat gezegd in deze topicreeks over repeaters/routers die je in zo'n situatie kan gebruiken die voor een prikkie in China te krijgen waren. Kan iemand zich dat nog herinneren want met een search kwam ik niet verder... Welke waren dat dan ?
(en ik bedoel niet die BIC-repeaters die je in het stopcontact steekt want die werken niet in die situatie)
edit: is dit wat ?
Waarom zouden ze niet werken? Heb je al verschillende kabels geprobeerd of maar 1 soort die niet werkte?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef HiZ het volgende:
Nog maar een keer vragen; iemand een tip voor een verkoper van kabels die kabels verkoopt voor de iPad 1 die ook daadwerkelijk werken?
Erg goede ervaringen met de 'flat cable' van tmart.com. Plus: tot 3 m lengte te verkrijgen wat soms erg handig kan zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef HiZ het volgende:
Nog maar een keer vragen; iemand een tip voor een verkoper van kabels die kabels verkoopt voor de iPad 1 die ook daadwerkelijk werken?
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:32 schreef tharonny het volgende:
[..]
Is zo'n plak haakje niks? Kan je gewoon tegen/in je kast hangen ofzo
Ik was ook al aan het kijken naar een bananen standaard, maar hiervoor geld in principe hetzelfde. I heb nergens om zo'n haakje aan op te hangen denk ik. Ik heb wel een muurtje langs mijn bureau, maar die zit vrij ver weg. En ik vertrouw het niet om het op mijn monitor te hangen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Of je gaat langs de ikea ofzo en je koopt ene haakje die je aan je bureau vast kunt maken. (Of een bananen standaard als je die ergens kunt vinden )
Wat als ik het boek nodig heb D:quote:Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kosten als snel 10 euro. Tip? Een dik boek
Yup. Veel van die hotels hebben een soort aanmeldingspagina en dat lukte toen niet met die stekker-hotspot-variant.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aha. Zeker weten dat je 'em goed ingesteld had?
Maakt die hotspot dan ook gebruik van die accu ? Dan kan het handig zijn. Maar ik twijfel nog of het die extra $30 waard is...quote:Voordeel van powerbank + hotspot = dat je geen stopcontact nodig hebt, obviously.
Ook dat ik beide altijd bij me heb en in geval van 'nood' ik altijd een oplossing achter de hand heb.
Dat ziet er ook goed uit. Via diezelfde site ook TP-Link TL-WR702N zien staan die ook wel goede recensies krijgt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Overigens, Tenda is een sub-brand van TP-Link. Die hebben ook de WR710N, het completere broertje met een extra ethernet aansluiting EN een usb poort.
Als je interesse hebt in openwrt, dan is dat een heel leuk ding. En momenteel 24 euro bij W e h k a m p
Morgen binnen, en twee jaar garantie voor 7 euro meer..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:46 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Yup. Veel van die hotels hebben een soort aanmeldingspagina en dat lukte toen niet met die stekker-hotspot-variant.
[..]
Maakt die hotspot dan ook gebruik van die accu ? Dan kan het handig zijn. Maar ik twijfel nog of het die extra $30 waard is...
[..]
Dat ziet er ook goed uit. Via diezelfde site ook TP-Link TL-WR702N zien staan die ook wel goede recensies krijgt.
All-in-all denk ik toch dat ik ga voor die Tenda op Banggood voor ¤13. We blijven wel Chinashoppers nietwaar ?![]()
Alhoewel... voor ¤7 meer heb ik morgen die WR702N van de w-e-h-k-a-m-p al binnen...Twijfel..twijfel..
Dank je wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:39 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Erg goede ervaringen met de 'flat cable' van tmart.com. Plus: tot 3 m lengte te verkrijgen wat soms erg handig kan zijn.
Godverdomme dat is lelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Dromer het volgende:
Is dit nou niet lelijk of ligt dat aan mij?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |