Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Daarom een Golden Retriever. Die zijn heel tolerant en goed met kinderen.
Met honden vind ik altijd dat het maar net is hoe je een hond opvoedtquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Die derde is het bestequote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.En katten kunnen dat ook zijn, maar daarbij moet je gewoon het karakter kennen. Wij hebben 1 kat die agressief zou worden, 1 kat die het misschien als spelen zou kunnen en dus ruw zou kunnen zijn, en eentje die niet beweegt zolang die zich maar mag verstoppen.
Bij katten vind ik het wel lastig. Soms zijn de signalen die ze van tevoren geven om te zeggen: "Hey, dit is niet cool", zo subtiel dat je het niet altijd ziet. Bij een hond kan ik dat toch beter zien van tevoren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.En katten kunnen dat ook zijn, maar daarbij moet je gewoon het karakter kennen. Wij hebben 1 kat die agressief zou worden, 1 kat die het misschien als spelen zou kunnen en dus ruw zou kunnen zijn, en eentje die niet beweegt zolang die zich maar mag verstoppen.
Ja en nee. Er zijn ook bepaalde erfelijke eigenschappen die speciaal in het ras gefokt zijn waardoor een hond beter met mensen om kan gaan en meer op mensen gericht is.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met honden vind ik altijd dat het maar net is hoe je een hond opvoedt
Hoorde een verhaal over een Dobermann die door een kind stelselmatig in z'n ogen werd geprikt. De tranen biggelden over z'n wangen, maar hij bleef rustig zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Ja. Of een hond die dertig nietjes in zijn oor kreeg (door een kind met een nietmachine) en pas na nummer dertig aangaf dat hij er genoeg van had.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoorde een verhaal over een Dobermann die door een kind stelselmatig in z'n ogen werd geprikt. De tranen biggelden over z'n wangen, maar hij bleef rustig zitten.![]()
HOnden.
Precies, word soms ook vanuit het niets, voor mijn gevoel, aangevallen door zo'n beest.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij katten vind ik het wel lastig. Soms zijn de signalen die ze van tevoren geven om te zeggen: "Hey, dit is niet cool", zo subtiel dat je het niet altijd ziet. Bij een hond kan ik dat toch beter zien van tevoren.
Dat lijkt inderdaad vaak zo. Maar het schijnt dus dat ze je toch wel waarschuwen, maar dat mensen deze signalen vaak gewoon niet herkennen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, word soms ook vanuit het niets, voor mijn gevoel, aangevallen door zo'n beest.
Ik zie een patroon.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad vaak zo. Maar het schijnt dus dat ze je toch wel waarschuwen, maar dat mensen deze signalen vaak gewoon niet herkennen.
Je bent inderdaad een kat.quote:
Wat een rare vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Iemand vraagt: heb je een pittige karaktrek?
Hmm.
Jij bent toch wel een pittige tante?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm.
Schaap in wolfskleding.quote:
Awwww.quote:
Je hebt een pittig kapsel.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm.
Heldin.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Heb weleens iemand voor de schenen geschopt in de brugklas en een etui naar haar hoofd gegooid in de klas.![]()
Pittig, he.
Ik heb een keer een M&M tegen iemands achterhoofd gegooid. Ik ben ook een pittige dame.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Heb weleens iemand voor de schenen geschopt in de brugklas en een etui naar haar hoofd gegooid in de klas.![]()
Pittig, he.
Je had een passer moeten gooienquote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Pittig, he.
Zonde van die M&Mquote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer een M&M tegen iemands achterhoofd gegooid. Ik ben ook een pittige dame.
Sambal.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het brandt als ik poep. Ik heb te pittig gegeten.
Welke kleur?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer een M&M tegen iemands achterhoofd gegooid. Ik ben ook een pittige dame.
Nah, beetje sneu van me eigenlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Heldin.
Ik heb wel eens een veel grotere jongen in z'n ballen getrapt toen hij m'n broertje aan het pesten was. Toen was ik 11 of 12 of zo.
Ach, ik heb ooit uit boosheid per ongeluk een ruit uit een deur getikt. Gevolg : een slagaderlijke bloeding en een bezoek aan het ziekenhuis,quote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben inderdaad een keertje voor mn broertje opgekomen door een knal in het gezicht van een jongen te verkopen. Had wel het gewenste effect maar ik had een gekneusde hand
Tegenwoordig word je dan toch door je eigen risico in bedwang gehouden.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit uit boosheid per ongeluk een ruit uit een deur getikt. Gevolg : een slagaderlijke bloeding en een bezoek aan het ziekenhuis,
Ik was 12 ofzo, toen was dat nog nietquote:Op zondag 16 maart 2014 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tegenwoordig word je dan toch door je eigen risico in bedwang gehouden.
Hey Pieters!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit uit boosheid per ongeluk een ruit uit een deur getikt. Gevolg : een slagaderlijke bloeding en een bezoek aan het ziekenhuis,
Vroeger moest echt niemand aan m'n broertje komen. Maar tegenwoordig mogen ze hem hebben. Ondankbaar jong. Heb een paar keer z'n leven gered.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, beetje sneu van me eigenlijk.
Jouw actie is daarentegen wel stoer.
quote:
Ja, en dat noemt jou dan hoer.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger moest echt niemand aan m'n broertje komen. Maar tegenwoordig mogen ze hem hebben. Ondankbaar jong. Heb een paar keer z'n leven gered.
Niet meer, hoezo?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dat noemt jou dan hoer.
Heb jij spotify trouwens?
Zoek inspiratie voor nieuwe muziek.quote:
Spotify is wel ideaal voor luie mensen zoals ik. Het staat binnen no time op je telefoon.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoek inspiratie voor nieuwe muziek.
gewoon radio luisteren met je telefoon.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Spotify is wel ideaal voor luie mensen zoals ik. Het staat binnen no time op je telefoon.Maar helaas was het te duur.
Nah, radio is saai.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
gewoon radio luisteren met je telefoon.
Wie is dat?quote:
Denk je ooit wel es aan wat anders? Je lijkt wel een kerel!quote:
Ancilla Tilia.quote:
Recht slaan.quote:
Ja bizar, ik praat gewoon met mensen. Je kunt toch vragen; trek het even recht wil je? Je hebt daarna altijd nog andere oplossingen!!!quote:
Inderdaad, wanneer ze dan niet meewerkt kan je altijd nog verder kijken...quote:Op maandag 17 maart 2014 10:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja bizar, ik praat gewoon met mensen. Je kunt toch vragen; trek het even recht wil je? Je hebt daarna altijd nog andere oplossingen!!!
Praten... Dan moet je een ander zeker ook recht aankijken enzo?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Ja bizar, ik praat gewoon met mensen. Je kunt toch vragen; trek het even recht wil je? Je hebt daarna altijd nog andere oplossingen!!!
Ik herkende d'r niet.quote:
Goh, je verwacht het niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:45 schreef Fascination het volgende:
Ze was dus gister op fok om vragen te antwoorden over de piraten partij waar zij toe behoort. Wat een geslijm zeg door een aantal fokkers.
Fas, mensen kunnen veel over je zeggen, maar niet dat je een slechte smaak hebt. Daar zou ik wel een beschuitje mee willen doen.quote:
Denk dat geen heteroman haar zou afwijzen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Fas, mensen kunnen veel over je zeggen, maar niet dat je een slechte smaak hebt. Daar zou ik wel een beschuitje mee willen doen.
Ik ken er een die dat zou doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat geen heteroman haar zou afwijzen.
Wie dan en waarom.quote:
Ze heeft een leuk koppie, maar Google afbeeldingen doet mij vermoeden dat ze neptieten heeft. De ervaringen die ik daarmee heb, zijn niet echt positief. Dus op basis daarvan zou ik toch zeggen, niet direct. (want borstenman)quote:Op maandag 17 maart 2014 12:02 schreef Fascination het volgende:
Denk dat geen heteroman haar zou afwijzen.
quote:
Een vriend van me vind haar echt niets. En om dezelfde reden als airwin al aangeeft.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het echt n kutfoto![]()
Terwijl ik d'r normaal wel leuk vind.
God, wat een wijsneus.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochtertje van de buurvrouw ging mee naar boven om speelgoed te halen, komt op K d'r kamer: het is wel een rommeltje, zullen we opruimen?
![]()
het ís ook echt n bende.quote:
Smetvreesneurootje in de dop.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
het ís ook echt n bende.
Ik zei dat dat niet hoefde en dat K dat zelf maar moet doen.
Vroeg ze of we dan in elk geval het bed netjes konden maken![]()
Dus we hebben even de deken recht getrokken![]()
Zeker, zonde van die neptieten.quote:
dat vind ik dus ook, dat ze op SJ lijkt.....quote:Op maandag 17 maart 2014 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker, zonde van die neptieten.
Ze heeft wel wat weg van Scarlett Johansson.
Meerdere ervaringen mee, niet mijn ding. Het voelt anders en ik prefereer naturel.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:54 schreef rival het volgende:
dat vind ik dus ook, dat ze op SJ lijkt.....
Met neptieten heb ik volgens mij geen ervaring.... dus euh ja.
Het is AT.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
Als het niet SJ is, WIE is het dan wel?
diezelfde als van dat plaatje erboven van Fasquote:Op maandag 17 maart 2014 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
Stukje teruglezen, naam wordt meermalen genoemd.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
Als je in de gelegenheid bent om er aan te zitten, dan valt het teveel op om er aan voorbij te gaan. Zo om te kijken is het idd prima.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:59 schreef yats het volgende:
Ik ben geen fan van nep-borsten, maar als ze goed gelukt zijn let ik daar niet op.
Okeeeeeee thanksquote:Op maandag 17 maart 2014 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukje teruglezen, naam wordt meermalen genoemd.
Al mijn ex'en waren nog volledig au naturel, ik heb dus nog nooit de gelegenheid gehad om aan nepborsten te zitten maar ik geloof je zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in de gelegenheid bent om er aan te zitten, dan valt het teveel op om er aan voorbij te gaan. Zo om te kijken is het idd prima.
ik wil liever zelf ervaring opdoen voor ik mijn mening vormquote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Al mijn ex'en waren nog volledig au naturel, ik heb dus nog nooit de gelegenheid gehad om aan nepborsten te zitten maar ik geloof je zo.
Groot gelijk. Sommige dingen moet je zeker eerst zelf geprobeerd hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:02 schreef rival het volgende:
ik wil liever zelf ervaring opdoen voor ik mijn mening vorm
Dit lijkt wel op iets waarbij dat hoortquote:Op maandag 17 maart 2014 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk. Sommige dingen moet je zeker eerst zelf geprobeerd hebben.
quote:
Jij!quote:
Tja, het staat nog op 'het lijstje'.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk. Sommige dingen moet je zeker eerst zelf geprobeerd hebben.
Lijkt me zo raar... neptietenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
op mijn lijstje staan ze niet... ik kom ze vanzelf weleens tegen.. of niet.
+1 tiet? Als we ze dan gaan toevoegen dan wel in een veelvoud van 2.quote:
1 paar of 1 stel.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef Seikcid het volgende:
+1 tiet? Als we ze dan gaan toevoegen dan wel in een veelvoud van 2.
Met zo'n 'snee' aan de onderkant.quote:
Met jou kan ik praten.quote:
kolere zeg...quote:Op maandag 17 maart 2014 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 8:15 te wachten op het tekenprogramma waarmee ik werk
Moest een bestand met 5000 onderdelen importeren. Nu moet het opslaan nog beginnenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan dat je gewoon 6 uur zit te wachten..
Wat doe je in de tussentijd dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moest een bestand met 5000 onderdelen importeren. Nu moet het opslaan nog beginnen
Die ken ik niet zo goedquote:
Leukquote:
Leuke baan ...quote:Op maandag 17 maart 2014 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt, maar ja, kan weinig anders doen.
Geloof me, het is geen zak aanquote:Op maandag 17 maart 2014 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuke baan ...ik wil ook goed verdienen en niks doen
En toch heb je een contract getekendquote:Op maandag 17 maart 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, het is geen zak aan
En op het moment verdient het verre van goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Je hebt me toch in de chat gezien?quote:
En terecht.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik had enkel oog voor Fascination natuurlijk
Dank je.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou jij bent en blijft ook een mooierd hoor.
Ik heb een pic van Fasje, maar die houd ik lekker voor mezelf.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:35 schreef rival het volgende:
Ik vind dat dat soort uitspraken verplicht incl foto moeten komen
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een pic van Fasje, maar die houd ik lekker voor mezelf.
Dat weet ik, ik ben ook gewoon maar eerlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.Ik was niet aan het vissen hoor.
Awwww.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ben ook gewoon maar eerlijk
Liefquote:Op maandag 17 maart 2014 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.Jij mag er trouwens ook wel wezen.
Altijd. Daarom mag het ook gezegd worden.quote:
Nee hoor, ik kom niks tekort.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Wou je ook even lekker fijn geknuffeld worden lief lekker Airtje vamme
Tot op zekere hoogte. Mede omdat ik niks te kort kom, heb ik weinig behoefte aan knuffels van (relatief gezien) onbekenden.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
Daar gaat het toch helemaal niet om?
Dan niet hoorMijn knuffels zijn echt fucking fijn enzo
Why so serieusquote:Op maandag 17 maart 2014 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Mede omdat ik niks te kort kom, heb ik weinig behoefte aan knuffels van (relatief gezien) onbekenden.
Ja, omdat ik er dan een stuk op vooruit gaquote:Op maandag 17 maart 2014 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toch heb je een contract getekend
Nice! Dan heb je misschien zicht op je mooie droomhuizenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, omdat ik er dan een stuk op vooruit ga
salaris was zo belabberd dat ik 1,5x zoveel ga verdienen
1,5x zoveel verdienen en nog steeds niet goed verdienen? Wat voor een aalmoes kreeg je?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
Beter iets dan niets, tegenwoordig mag je in je handjes knijpen met een vaste baanquote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want dat had ik al meegenomenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice! Dan heb je misschien zicht op je mooie droomhuizen
Hoe slecht was het dan wel niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het nieuwe contract in gaat is het wel goedquote:Op maandag 17 maart 2014 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1,5x zoveel verdienen en nog steeds niet goed verdienen? Wat voor een aalmoes kreeg je?
Nope nog nietquote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]al iemand gevonden voor zondag? Stuur anders Dennis ff een berichtje.
Dat scheeltquote:Op maandag 17 maart 2014 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het nieuwe contract in gaat is het wel goed![]()
Ja veel te weinig
Misschien dat hij mee wil.quote:
Meer dan waar de meeste mensen al blij mee zouden zijn, maar te weinig voor dit beroep en mijn kwaliteiten.quote:
Klopt, al is het geen vaste aanstelling.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter iets dan niets, tegenwoordig mag je in je handjes knijpen met een vaste baan
Ik snap je wel hoor. Als je een bepaald beroep uitoefent verwacht je daar ook een bepaalde compensatie bij. Als je die niet krijgt kan het natuurlijk voor veel frustratie zorgen. Maar het zijn lastige tijden, dus je mag inderdaad erg blij zijn met wat je krijgt.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer dan waar de meeste mensen al blij mee zouden zijn, maar te weinig voor dit beroep en mijn kwaliteiten.
Klinkt misschien arrogant en verwend, maar het is nou eenmaal zo.
Kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheeltper 1 april?
[..]
Misschien dat hij mee wil.
Precies, dat bedoel ikquote:Op maandag 17 maart 2014 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Als je een bepaald beroep uitoefent verwacht je daar ook een bepaalde compensatie bij. Als je die niet krijgt kan het natuurlijk voor veel frustratie zorgen. Maar het zijn lastige tijden, dus je mag inderdaad erg blij zijn met wat je krijgt.
Lastige tijden zijn geen excuus om ruk te betalen, wanneer je dat doet als bedrijf, dan vind je kwaliteit blijkbaar niet belangrijk en moet je lager gekwalificeerd personeel aannemen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Als je een bepaald beroep uitoefent verwacht je daar ook een bepaalde compensatie bij. Als je die niet krijgt kan het natuurlijk voor veel frustratie zorgen. Maar het zijn lastige tijden, dus je mag inderdaad erg blij zijn met wat je krijgt.
Dat was mijn punt ook niet eigenlijk. Het gaat er niet om of het een excuus is of niet, het gaat erom dat het ze het nu eenmaal kunnen maken. Ze kunnen profiteren van het feit dat het aanbod vele malen hoger ligt dan de vraag. Ik zie het zelf ook terug in vacatures, dat ze voor de meest simpele banen al HBO niveau vragen, terwijl het eigenlijk ongeschoold werk is.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastige tijden zijn geen excuus om ruk te betalen, wanneer je dat doet als bedrijf, dan vind je kwaliteit blijkbaar niet belangrijk en moet je lager gekwalificeerd personeel aannemen.
En toch ben ik van mening dat een bouwvakker bijvoorbeeld meer hoort te verdienen, die breekt tenslotte zijn rug door het harde werken, terwijl kantoorpikkie alleen maar kantoorpikkie zit te wezen en zit te zaniken over zijn loon terwijl ie de helft van zijn werkdag niet eens aan zijn werk spendeert.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastige tijden zijn geen excuus om ruk te betalen, wanneer je dat doet als bedrijf, dan vind je kwaliteit blijkbaar niet belangrijk en moet je lager gekwalificeerd personeel aannemen.
Hou er wel rekening mee dat dit via een detacheringsbureau liep, zit ook nog een verschil tussenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kiest ie zelf voorquote:Op maandag 17 maart 2014 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch ben ik van mening dat een bouwvakker bijvoorbeeld meer hoort te verdienen, die breekt tenslotte zijn rug door het harde werken, terwijl kantoorpikkie alleen maar kantoorpikkie zit te wezen en zit te zaniken over zijn loon terwijl ie de helft van zijn werkdag niet eens aan zijn werk spendeert.
more moneyquote:Op maandag 17 maart 2014 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, al is het geen vaste aanstelling.
Over het algemeen wordt iemand betaald naar verantwoordelijkheid, een bouwvakker heeft niet veel verantwoordelijkheden, als hij een fout maakt, is de uitvoerder verantwoordelijk, daarom verdient deze meestal veel meer dan de bouwvakker.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch ben ik van mening dat een bouwvakker bijvoorbeeld meer hoort te verdienen, die breekt tenslotte zijn rug door het harde werken, terwijl kantoorpikkie alleen maar kantoorpikkie zit te wezen en zit te zaniken over zijn loon terwijl ie de helft van zijn werkdag niet eens aan zijn werk spendeert.
Onzin. Geef dan een goede opmerking. Want dat je zoveel jaar op school hebt gezeten vind ik juist geen reden, want eerlijk is eerlijk, hard lichamelijk werk is zwaarder dan een beetje spijbelen en tentamens maken.quote:
Weet ikquote:Op maandag 17 maart 2014 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat dit via een detacheringsbureau liep, zit ook nog een verschil tussen
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=coonquote:Op maandag 17 maart 2014 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
more money
Wil je nog 2 maine coons? Ik ken nog wel iemand
Oftewel ze heeft geen doorzettingsvermogen en is lui.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
Ja, fuck. Iedereen ging stoppen met roken op 1 januari en het huis zou dus rookvrij worden. Op een gegeven moment ging mijn broertje weer roken, maar wel netjes buiten staan elke keer. Pas geleden kwam er een vriend van mijn moeder en die mocht binnen roken "omdat hij te gast is''.En nu rookt iedereen behalve ik weer en staat het huis weer blauw van de rook.
Dus ik vraag waarom er binnen wordt gerookt, zegt m'n moeder: "Ja, daarom. Ik heb geen zin om buiten te staan".
Ze wilde nota bene zelf de aanslag op de muren beperken en die eventueel opnieuw verven.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=coon?
Met zwart bijbeunen jaquote:Op maandag 17 maart 2014 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt iemand betaald naar verantwoordelijkheid, een bouwvakker heeft niet veel verantwoordelijkheden, als hij een fout maakt, is de uitvoerder verantwoordelijk, daarom verdient deze meestal veel meer dan de bouwvakker.
De uitvoerder zijn fouten worden weer op het bord geschoven van de project manager, zijn kop rolt weer op een ander niveau. Daar hoort een ander salaris bij ja.
Overigens verdienen de meeste kantoor lullen minder dan een goede bouwvakker! Ken er genoeg die 40-80k per jaar binnen harken!
Dat wist ik al en daar gaat het niet eens om ... Er is een afspraak gemaakt om niet meer binnen te roken, ook vanuit haar geopperd vanwege die muren. En nu loopt iedereen weer binnen te paffen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oftewel ze heeft geen doorzettingsvermogen en is lui.
Oke, en een brandweer? Die maar een relatief mager loontje heeft voor een enorme verantwoordelijkheid? En daarbij ook een aantal politieagenten (nee, die straatzwijnen bedoel ik er niet mee)quote:Op maandag 17 maart 2014 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt iemand betaald naar verantwoordelijkheid, een bouwvakker heeft niet veel verantwoordelijkheden, als hij een fout maakt, is de uitvoerder verantwoordelijk, daarom verdient deze meestal veel meer dan de bouwvakker.
De uitvoerder zijn fouten worden weer op het bord geschoven van de project manager, zijn kop rolt weer op een ander niveau. Daar hoort een ander salaris bij ja.
Overigens verdienen de meeste kantoor lullen minder dan een goede bouwvakker! Ken er genoeg die 40-80k per jaar binnen harken!
Wat mag dat kosten?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
more money
Wil je nog 2 maine coons? Ik ken nog wel iemand
Goede argumentatie.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
Ja, fuck. Iedereen ging stoppen met roken op 1 januari en het huis zou dus rookvrij worden. Op een gegeven moment ging mijn broertje weer roken, maar wel netjes buiten staan elke keer. Pas geleden kwam er een vriend van mijn moeder en die mocht binnen roken "omdat hij te gast is''.En nu rookt iedereen behalve ik weer en staat het huis weer blauw van de rook.
Dus ik vraag waarom er binnen wordt gerookt, zegt m'n moeder: "Ja, daarom. Ik heb geen zin om buiten te staan".
Ze wilde nota bene zelf de aanslag op de muren beperken en die eventueel opnieuw verven.
Ook wit. Een huis kopen kan niet van zwart geldquote:
Kan prima, als je maar weet hoequote:Op maandag 17 maart 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wit. Een huis kopen kan niet van zwart geld
Net zoals in de zorg. Je wordt verschrikkelijk afgebeuld waardoor je tot je 67e werken gewoon bijna nooit zal halen, maar krijgt slechts een mager loontje en eigenlijk stank voor dank ... Als bedankje kreeg mijn moeder vorig jaar een muffin (er moest bezuinigd worden). De zorgmanagers kregen een dikke bonus.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, en een brandweer? Die maar een relatief mager loontje heeft voor een enorme verantwoordelijkheid? En daarbij ook een aantal politieagenten (nee, die straatzwijnen bedoel ik er niet mee)
Ik vind dat je beoordeeld hoort te worden op hoe hard er gewerkt wordt. Ik ben een tijdje media designer geweest, kantoorpikkie dus, en kreeg daarbij meer betaald dan toen ik in de horeca/catering zat. Ja tuurlijk, dat weet iedere mongool, maar op kantoor heb je toch minder kans op een slijmbeursontsteking e.d. en dus ben ik van mening dat ik eigenlijk meer betaald had horen krijgen als horeca/cateringmedewerker dan toen ik nog op kantoor zat.
En hetzelfde geld voor bijvoorbeeld transport en schoonmaak in het ziekenhuis. Je krijgt af en toe een 'gevaarlijke situatie' wat je gezondheid enorm kan schaden, maar dan mannetje dat veilig op zijn kantoor cijfertjes zit te berekenen krijgt er gewoon minimaal een nulletje achter. Dikke vette onzin.
Maar dan zijn ze inderdaad uitvoerder ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wit. Een huis kopen kan niet van zwart geld
Politie wordt anders best prima betaald. Brandweer is inderaad niet geweldig als je het vergelijkt, maar er is niemand daar die het voor het geld doet.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, en een brandweer? Die maar een relatief mager loontje heeft voor een enorme verantwoordelijkheid? En daarbij ook een aantal politieagenten (nee, die straatzwijnen bedoel ik er niet mee)
Ik vind dat je beoordeeld hoort te worden op hoe hard er gewerkt wordt. Ik ben een tijdje media designer geweest, kantoorpikkie dus, en kreeg daarbij meer betaald dan toen ik in de horeca/catering zat. Ja tuurlijk, dat weet iedere mongool, maar op kantoor heb je toch minder kans op een slijmbeursontsteking e.d. en dus ben ik van mening dat ik eigenlijk meer betaald had horen krijgen als horeca/cateringmedewerker dan toen ik nog op kantoor zat.
En hetzelfde geld voor bijvoorbeeld transport en schoonmaak in het ziekenhuis. Je krijgt af en toe een 'gevaarlijke situatie' wat je gezondheid enorm kan schaden, maar dan mannetje dat veilig op zijn kantoor cijfertjes zit te berekenen krijgt er gewoon minimaal een nulletje achter. Dikke vette onzin.
Precies, en wat doet een zorgmanager voor een zware taak dat dat niet beloond kan worden met een muffin?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Net zoals in de zorg. Je wordt verschrikkelijk afgebeuld waardoor je tot je 67e werken gewoon bijna nooit zal halen, maar krijgt slechts een mager loontje en eigenlijk stank voor dank ... Als bedankje kreeg mijn moeder vorig jaar een muffin (er moest bezuinigd worden). De zorgmanagers kregen een dikke bonus.
Nee hoor, een erg goede timmerman, werkt door half europa voor vaste klanten. Zo ken ik ook steigerbouwers die over de hele wereld podia opbouwen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze inderdaad uitvoerder ofzo.
Zie een gewone bouwvakker geen 40 tot 80k binnenharken. Of al mijn maten in de bouw krijgen zwaar onderbetaald.
35 is toch wel max bij de meeste.
Diegene kiest toch voor dat vak? Je weet dat je dan fysiek zwaar werk gaat doen. Ik heb geen idee wat zijn salaris is, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin. Geef dan een goede opmerking. Want dat je zoveel jaar op school hebt gezeten vind ik juist geen reden, want eerlijk is eerlijk, hard lichamelijk werk is zwaarder dan een beetje spijbelen en tentamens maken.
Ja maar dat zijn wel weer aparte gevallen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, een erg goede timmerman, werkt door half europa voor vaste klanten. Zo ken ik ook steigerbouwers die over de hele wereld podia opbouwen.
Je vind dat je geen verantwoordelijkheid hebt wanneer je met eten werkt? Serieus?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Politie wordt anders best prima betaald. Brandweer is inderaad niet geweldig als je het vergelijkt, maar er is niemand daar die het voor het geld doet.
No-offence, maar horeca is logisch dat het een laag betaalde baan is, als je grootste verantwoordelijkheid is dat het eten/drinken van de keuken/tap op tafel komt, vind ik het niet gek dat er minimaal voor betaald word. Wanneer de service erg goed is, mag dit wat hoger zijn, wat automatisch gaat door fooien.
Dit zijn een paar voorbeelden, bouwvakkers die mijn ouders kennen harken ook allemaal serieuze bedragen binnen. Ruim meer dan modaal, veel zelfs zonder enige diploma's.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn wel weer aparte gevallen.
De meeste reizen niet de hele wereld over he
En wie bepaald die moeilijkheidsgraad? De een is niet goed met zijn handen, de ander níet goed met zijn vingers.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef Fascination het volgende:
Ja, het gaat natuurlijk niet alleen om verantwoordelijkheid, maar ook om de moeilijkheidsgraad van bepaald werk.
Is dat zo?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef Fascination het volgende:
Ja, het gaat natuurlijk niet alleen om verantwoordelijkheid, maar ook om de moeilijkheidsgraad van bepaald werk.
En toch kan ik het me niet voorstellen, groot gedeelte van mijn kennissen kring is werkzaam in de bouw en de meeste zitten rond modaal maar zeker niet er boven.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit zijn een paar voorbeelden, bouwvakkers die mijn ouders kennen harken ook allemaal serieuze bedragen binnen. Ruim meer dan modaal, veel zelfs zonder enige diploma's.
Maar goed, die lui werken er dan ook voor.
Dat klinkt als de wet werd overtreden, heeft niks met inkomen te maken. De grap hier is wel dat wanneer zij de wet overtreed, de baas de boete krijgt en daarom verdient hij meer. Ook loopt hij meer risico, daarom krijgt hij meer betaald. Maar goed, dat lijk je niet te willen snappen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je vind dat je geen verantwoordelijkheid hebt wanneer je met eten werkt? Serieus?
Ik bijvoorbeeld vond het schandalig hoe mijn collega werkt, omdat er echt mensen ziek van kunnen worden, en al helemaal wanneer je het ook aan mensen verkoopt die al als risicogroep bekend staan.
Je kan eten niet simpelweg 3/4 keer invriezen als je het niet verkoopt. Daar worden mensen vrij ziek van. Net als alle restjes cola bewaren om deze aan te vriezen zodat je echte coca cola slush hebt. Enz enz. En denk ook maar niet dat er vaak zat het frituurvet verschoond werd, want dat was altijd zwart wanneer je bij haar de keuken inliep. Oud vet, vast ook niet ongezond nee.
En je krijgt niet overal fooi, of iig een dikke fooi. Ten eerste moesten wij verplicht van onze manager (die natuurlijk genoeg verdiend en niet op de armoedegrens leeft) onze fooien in een donatiepot gooien, en ten tweede geven studenten geen fooi. Ja, misschien een keer 10cent als ze in een goede bui zijn.
Modaal is best netjes hoor, ken veel studenten die na hun studie op hun 24-26e blij moeten zijn met 24-28k per jaar. Vaak hebben ze dan 4-8 jaar langer op school gezeten. Als bouwvakkers dan 36k meenemen (=modaal), snap ik niet dat ze klagen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kan ik het me niet voorstellen, groot gedeelte van mijn kennissen kring is werkzaam in de bouw en de meeste zitten rond modaal maar zeker niet er boven.
En met een huis kopen scheelt het natuurlijk dat die gasten alles zelf kunnen en materiaal vaak met korting hebben via de baas.
Lieve schat, ik ben ook opgeleid voor een kantoorbaan, en ik vond echt wel dat ik daarbij overbetaald werd. De helft van de tijd zat ik op fok en facebook. Daarna heb ik een aantal banen gehad die lichamelijk zwaarder waren waarbij ik minder betaald kreeg, en ik vind echt oprecht dat wanneer je je lichaam verneukt, je meer recht hebt op meer geld.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klinkt als de wet werd overtreden, heeft niks met inkomen te maken. De grap hier is wel dat wanneer zij de wet overtreed, de baas de boete krijgt en daarom verdient hij meer. Ook loopt hij meer risico, daarom krijgt hij meer betaald. Maar goed, dat lijk je niet te willen snappen.
Kantoor pikkies krijgen niet perse meer. Er zijn genoeg lui op kantoor die voor een schraal loon zitten te werken.
En sommigen krijgen meer dan redelijk lijkt, maar meestal is dat omdat er weinig tot geen begrip of kennis is over de werkzaamheden, verantwoordelijkheden en/of risico's. Je harkt alleen in de richting die het jou uitkomt.
No-offence, maar ik weet in dit geval erg goed waar ik over lul. Dus tenzij je het goed kan onderbouwen, spaar dan je toetsenbord.quote:
Modaal is 34500, komt neer op zo'n 1900 euro netto, is zeker netjes. En een bouwvakker begint daar ook niet mee als ie net begint natuurlijk he. Dus ook als je pas op je 26e van school komt zul je in eerste instantie genoegen moeten nemen met minder.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Modaal is best netjes hoor, ken veel studenten die na hun studie op hun 24-26e blij moeten zijn met 24-28k per jaar. Vaak hebben ze dan 4-8 jaar langer op school gezeten. Als bouwvakkers dan 36k meenemen (=modaal), snap ik niet dat ze klagen.
Oh wacht, dus jij hebt 1 baan gehad waarbij je overbetaald werd op een kantoor en een waarbij je te weinig betaald kreeg in de horeca en daarom verdiend iedereen op kantoor te weinig.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben ook opgeleid voor een kantoorbaan, en ik vond echt wel dat ik daarbij overbetaald werd. De helft van de tijd zat ik op fok en facebook. Daarna heb ik een aantal banen gehad die lichamelijk zwaarder waren waarbij ik minder betaald kreeg, en ik vind echt oprecht dat wanneer je je lichaam verneukt, je meer recht hebt op meer geld.
Nu hoef ik mijn kant niet op te harken, want ik ben op zoek naar werk. Dus ik heb geen kant.
Nee, ik zeg zomaar wat.quote:
Buiten dat, de hoogste baas mag idd de boete betalen, maar mijn directe manager had er niks van geproefd hoor. Die had ook zeker niet meer te doen dan wij, laat staan dat ze meer verantwoordelijkheid had.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar ik weet in dit geval erg goed waar ik over lul. Dus tenzij je het goed kan onderbouwen, spaar dan je toetsenbord.
Als we iedereen naar moeilijkheidsgraad zouden betalen zullen er flink wat mensen met topinkomens een heel stuk minder gaan verdienen. Voornamelijk directeuren en kantoorpikkies.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar ik weet in dit geval erg goed waar ik over lul. Dus tenzij je het goed kan onderbouwen, spaar dan je toetsenbord.
Oh ok.quote:
Ja, laten we met jou beginnen, want ik kan me niet voorstellen dat iemand als jij ook maar een vinger uitsteekt om hard te werken.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh wacht, dus jij hebt 1 baan gehad waarbij je overbetaald werd op een kantoor en een waarbij je te weinig betaald kreeg in de horeca en daarom verdiend iedereen op kantoor te weinig.
Hierom vind ik dat het stemrecht en misschien zelfs vrijheid van meningsuiting beperkt moet worden in Nederland
Maar bouwvakkers beginnen zelden pas na hun 20e. Dus die verdienen veel eerder een heel stuk meer en bouwen daardoor wel een soort van voorsprong op. De meesten hebben met midden 20 een leuk huisje. Terwijl hun leeftijdsgenoten nog bezig zijn met waar ze de tijd voor hun studie vandaan halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Modaal is 34500, komt neer op zo'n 1900 euro netto, is zeker netjes. En een bouwvakker begint daar ook niet mee als ie net begint natuurlijk he. Dus ook als je pas op je 26e van school komt zul je in eerste instantie genoegen moeten nemen met minder.
Omdat jij via via 3 mensen kent die goed verdienen met een simpele baan, is het allemaal maar prima.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh wacht, dus jij hebt 1 baan gehad waarbij je overbetaald werd op een kantoor en een waarbij je te weinig betaald kreeg in de horeca en daarom verdiend iedereen op kantoor te weinig.
Hierom vind ik dat het stemrecht en misschien zelfs vrijheid van meningsuiting beperkt moet worden in Nederland
Je bedoelt dat ze bezig zijn met een maximale lening zo vaak mogelijk dronken te worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar bouwvakkers beginnen zelden pas na hun 20e. Dus die verdienen veel eerder een heel stuk meer en bouwen daardoor wel een soort van voorsprong op. De meesten hebben met midden 20 een leuk huisje. Terwijl hun leeftijdsgenoten nog bezig zijn met waar ze de tijd voor hun studie vandaan halen.
En toch tot hun 67e door moeten werkenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar bouwvakkers beginnen zelden pas na hun 20e. Dus die verdienen veel eerder een heel stuk meer en bouwen daardoor wel een soort van voorsprong op. De meesten hebben met midden 20 een leuk huisje. Terwijl hun leeftijdsgenoten nog bezig zijn met waar ze de tijd voor hun studie vandaan halen.
en minimaal de helft van de managers zijn overbodig.quote:
Dan had je een klacht moeten indienen, anders is het net zo goed jouw schuld dat ze dat gedrag kan vertonen. Klagen tegen onbekenden helpt je situatie echt nietquote:Op maandag 17 maart 2014 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Buiten dat, de hoogste baas mag idd de boete betalen, maar mijn directe manager had er niks van geproefd hoor. Die had ook zeker niet meer te doen dan wij, laat staan dat ze meer verantwoordelijkheid had.
Zij stond om de tien minuten een kwartier buiten om te paffen, ik had vaak niet eens pauze. Wanneer er iets niet gebeurde zoals het moest, of er kwam een klacht over een borrel of whatever binnen loste niet zij dat op, maar een andere manager of haar manager kwam dan eens langs met vragen. Wat mij betreft zijn mensen zoals zij dus sowieso overbetaald, want ze werkt niet eens!
Heb je wel eens ervaren hoe die mensen werken? Dan piep je wel anders.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als we iedereen naar moeilijkheidsgraad zouden betalen zullen er flink wat mensen met topinkomens een heel stuk minder gaan verdienen. Voornamelijk directeuren en kantoorpikkies.
Tsja, jij kent me niet, dus het feit dat je mij niet mag projecteer je op je verwachtingen over mijn werk. Dan kan ik vertellen dat de werkelijkheid het tegenovergestelde is, maar dat ga je toch niet willen geloven. En dat interesseert me niet, maar het feit dat je keer op keer begint over dat mensen op kantoor standaard teveel verdienen, is wel heel erg vermoeiend. Zeker van iemand die met grote regelmaat stoned ligt te wezen en eerder verantwoordelijkheid lijkt te ontlopen dan het te nemen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, laten we met jou beginnen, want ik kan me niet voorstellen dat iemand als jij ook maar een vinger uitsteekt om hard te werken.
En nee, ik heb het niet alleen over mij, ik heb het over de meeste banen. De laatste keer dat ik keek was ik geen brandweerman ofzo.
Ik hoor geen argumenten, alleen hele makkelijke scheldwoorden....quote:Op maandag 17 maart 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat jij via via 3 mensen kent die goed verdienen met een simpele baan, is het allemaal maar prima.
Peu, pls. Je bent echt zo teringdom aan het lullen.
Ken weinig mensen in de bouw die tot hun 67e moeten doorwerken, de meesten hebben wel iets geregeld, desnoods door zwart te werken. Ik verwacht zelf dat ik tegen die tijd tot mn 70e door moet gaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch tot hun 67e door moeten werken
Zolang jij niet met argumenten komt, heb ik ook 0 behoefte om met argumenten te komen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoor geen argumenten, alleen hele makkelijke scheldwoorden....
Ja, want alle studenten zijn notoire zuiplappenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze bezig zijn met een maximale lening zo vaak mogelijk dronken te worden.
En dat ze dan al een leuk huisje hebben is omdat ze dan al heel wat jaren werken he, zo moeilijk lijkt me dat niet.
En veel die in de eerste jaren veel uren draaien, eerst voor de baas en dan in de avond en weekend voor zichzelf klusjes aannemen.
Dat sowieso, daarom is er ook zoveel gepruts tegenwoordig.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en minimaal de helft van de managers zijn overbodig.
je denkt dat ik nooit een klacht heb ingediend? Dan ken jij mij iig niet. Want de grootste reden dat ik mijn baan kwijt ben is denk ik omdat ik opkwam voor mij en mijn collega's en ze gooien het op het fase b contract.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had je een klacht moeten indienen, anders is het net zo goed jouw schuld dat ze dat gedrag kan vertonen. Klagen tegen onbekenden helpt je situatie echt niet
[..]
Heb je wel eens ervaren hoe die mensen werken? Dan piep je wel anders.
[..]
Tsja, jij kent me niet, dus het feit dat je mij niet mag projecteer je op je verwachtingen over mijn werk. Dan kan ik vertellen dat de werkelijkheid het tegenovergestelde is, maar dat ga je toch niet willen geloven. En dat interesseert me niet, maar het feit dat je keer op keer begint over dat mensen op kantoor standaard teveel verdienen, is wel heel erg vermoeiend. Zeker van iemand die met grote regelmaat stoned ligt te wezen en eerder verantwoordelijkheid lijkt te ontlopen dan het te nemen.
Waar heb ik het over 3? Laat ik het zo stellen, iedere arbeider die ik ken, wie er hard voor werkt, krijgt een serieus goed salaris.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang jij niet met argumenten komt, heb ik ook 0 behoefte om met argumenten te komen.
Het "ik ken 3 mensen die podia over de hele wereld bouwen" is natuurlijk geen argument.
Een beetje het niveau van: Ik ben vroeger op de basisschool gepest door een Turk dus alle Marokkanen moeten het land uit.
In Fukushima zoeken ze nog mensen: http://www.powned.tv/nieu(...)kom_dan_fukushi.htmlquote:Op maandag 17 maart 2014 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je denkt dat ik nooit een klacht heb ingediend? Dan ken jij mij iig niet. Want de grootste reden dat ik mijn baan kwijt ben is denk ik omdat ik opkwam voor mij en mijn collega's en ze gooien het op het fase b contract.
Nee, ik ken je idd niet, maar ik zie wel hoe je je hier profileert. Ik zie jou in ieder geval geen stront scheppen omdat jij je daar te goed voor voelt.
En keer op keer? Vriend, lees mijn hele historie eens terug en kom dan eens met feiten? Buiten dat, ken jij mij sowieso ook niet, dus waar haal jij die ideeen vandaan dat ik mijn verantwoordelijkheid ontloop? Want die vind ik eigenlijk best grappig. De laatste keer dat ik checkte baalde ik er anders flink van om werkeloos te zijn en doe ik enorm mijn best om een nieuwe baan te vinden omdat ik niet graag op de kosten van anderen leef. Buiten dat is dit de eerste keer dat ik uberhaupt zonder werk zit en heb ik altijd mijn verantwoordelijkheden genomen. Waar dan ook. Dus ik hoop dat je afsterft. Kom maar op met die ban.
Er zullen er best een paar zijn die niet van feesten houdenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want alle studenten zijn notoire zuiplappenen alle arbeiders zijn domme ongeschoolde ganzen
Smakelijkquote:
Goed antwoord. Dag peu, kom maar terug wanneer je met feiten kan komen over hoe onverantwoordelijk ik leef.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Fukushima zoeken ze nog mensen: http://www.powned.tv/nieu(...)kom_dan_fukushi.html
Want als je geen 35k binnenharkt ben je lui?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar heb ik het over 3? Laat ik het zo stellen, iedere arbeider die ik ken, wie er hard voor werkt, krijgt een serieus goed salaris.
Dat de meesten dat niet krijgen, zegt in mijn ogen meer over hun keuzes en hoe zij werken.
Bij 'kantoorlui' is dat net zo. Waarbij salarissen echt niet verschillen. Zoek maar op de cijfers bij de KVK.
Smakelijkquote:
Een hoop geldquote:
Oh, dan ben ik heul lui, want met mijn baan hark ik geen 35K binnenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want als je geen 35k binnenharkt ben je lui?
Nee, ik ben inmiddels terug. Ik bedoel, ik was even weg en kom een beetje verbaasd terug.quote:
Nee dan ben je te dom of lui om de goede keuze te maken om een fatsoenlijk salaris te krijgen. Of zoietsquote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je, maar ik bedoelde dat ik even was eten. Ik moet beter leren verwoorden wat ik bedoel.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smakelijk
Goed dande waarheid ligt in het midden. So let's agree to disagree. Fuck and make out
Maar jij hebt een gunstig belastingklimaat en pakt geld af van de vissen aan tafel.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik heul lui, want met mijn baan hark ik geen 35K binnen
Oh, dan las ik het vast verkeerdquote:Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben inmiddels terug. Ik bedoel, ik was even weg en kom een beetje verbaasd terug.
Ach begrijpend lezen is ook niet mijn sterkste puntquote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je, maar ik bedoelde dat ik even was eten. Ik moet beter leren verwoorden wat ik bedoel.
Iemand moet het vuile werk doen toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een gunstig belastingklimaat en pakt geld af van de vissen aan tafel.
Op die manier zou je mijn posts kunnen uitleggen, maar dat is niet het uitgangspunt van de discussie. Het uitgangspunt was dat kantoorlui zonder iets te doen veel meer verdiende.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie editquote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goed antwoord. Dag peu, kom maar terug wanneer je met feiten kan komen over hoe onverantwoordelijk ik leef.
Hele makkelijke spaghetti.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, dan las ik het vast verkeerd
Wat heb je gegeten? Ik moet zo nog koken.
dat is waarquote:Op maandag 17 maart 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand moet het vuile werk doen toch?
Oh, in dat geval....quote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een hoop geld
En ze worden fucking 8 kilo ( kater)
Dat ligt toch niet lekker als schootkat. Je krijgt dan amper lucht![]()
Ik kan je de MP add wel ff dmen
Een auto was je toch met water en sop? Niet met muntgeldquote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
Ik wilde de auto gaan wassen maar ik heb geen muntgeld![]()
Veel wasstraten kan je pinnen tegenwoordig (ik ga door zo'n ding welke wast zonder krassen of zo).quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
Hihaho, dat heb je nodig voor zo'n wasboxquote:Op maandag 17 maart 2014 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een auto was je toch met water en sop? Niet met muntgeld
Ja, en hoe kom je daar achter?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel wasstraten kan je pinnen tegenwoordig (ik ga door zo'n ding welke wast zonder krassen of zo).
Klinkt idd goed.. Had van de week al een enorme pan pastasaus gemaakt met gehakt, courgette, tomaat, wortel en champignons.. Maar heb daar nu geen zin in. Dus het worden gebakken piepertjes met mais en een rundervinkje..quote:Op maandag 17 maart 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Hele makkelijke spaghetti.Gebakken spekjes, courgette, cherrytomaatjes, ui, knoflook en rode of groene pesto. Spaghetti koken, spekjes aanbakken, groente in stukjes en alles in één pan en klaar. Heerlijk simpel.
Kijken waar de dure auto's heen gaanquote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihaho, dat heb je nodig voor zo'n wasbox
[..]
Ja, en hoe kom je daar achter?![]()
Ik wilde 'm wassen in zo'n wasbox...
Hmm, goed puntquote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijken waar de dure auto's heen gaanHier hebben ze ook zo'n 12 voor 10 actie. Waar ik best lang mee doe.
Als je briefgeld hebt kun je vaak wel wisselen in de shop.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja, en hoe kom je daar achter?![]()
Ik wilde 'm wassen in zo'n wasbox...
Sorry ik stond in autimodusquote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ben gek op gebakken aardappels.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klinkt idd goed.. Had van de week al een enorme pan pastasaus gemaakt met gehakt, courgette, tomaat, wortel en champignons.. Maar heb daar nu geen zin in. Dus het worden gebakken piepertjes met mais en een rundervinkje..
Hier zijn ze net op.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
Dat is ook lekker. Ben gek op gebakken aardappels.
Ik heb altijd alleen pasjes op zakquote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je briefgeld hebt kun je vaak wel wisselen in de shop.
Dan houdt het op.quote:
je hebt de foto's niet gezien he?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
Nopequote:Op maandag 17 maart 2014 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt de foto's niet gezien he?
Ik ben meer een pasta/rijst mens, maar soms wil ik nog wel eens een piepertje eten. Ben iig blij dat het in de vriezer lag, want ik weet anders echt niet wat ik moest etenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ben gek op gebakken aardappels.
Ik ben zelf ook van de rijst, maar gebakken aardappels zijn heerlijk. Liefst uit de oven, met schil en wat rozemarijn en zeezout.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben meer een pasta/rijst mens, maar soms wil ik nog wel eens een piepertje eten. Ben iig blij dat het in de vriezer lag, want ik weet anders echt niet wat ik moest eten
Ik eet eigenlijk alleen aardappels met bijvb bloemkool of spinazie om te prakkenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben meer een pasta/rijst mens, maar soms wil ik nog wel eens een piepertje eten. Ben iig blij dat het in de vriezer lag, want ik weet anders echt niet wat ik moest eten
Ik ga zo hier etenquote:
En knoflook d'rbijquote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook van de rijst, maar gebakken aardappels zijn heerlijk. Liefst uit de oven, met schil en wat rozemarijn en zeezout.
Alleen hier eten we te vaak aardappelen en vaak gekookt. Dat vind ik dan weer niks.Maar ja, m'n moeder houdt ervan.
Klinkt goed, eet smakelijkquote:
Nee, gewoon lekker in de pan gebakken is meer mijn idee van heerlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook van de rijst, maar gebakken aardappels zijn heerlijk. Liefst uit de oven, met schil en wat rozemarijn en zeezout.
Alleen hier eten we te vaak aardappelen en vaak gekookt. Dat vind ik dan weer niks.Maar ja, m'n moeder houdt ervan.
Ja, knoflook.quote:
Boh, teveel lekkere dingen op de kaart om er maar één keer te gaan eten.quote:
Spinazie eet ik ook vaak met rijst of pastaquote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen aardappels met bijvb bloemkool of spinazie om te prakkenof met stamppot dus
verder vaak krieltjes of aardappels in schil.
Maar liever idd pasta en rijst
Piepers.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker in de pan gebakken is meer mijn idee van heerlijk
Maar idd, zelden ongekruid!
Vroeger aten we eigenlijk alleen bij oma gekookte piepers (waar we sowieso gingen eten wanneer vaders middagdienst had, en ik nog vaker omdat ik bij oma wel vriendjes en vriendinnetjes in de buurt had, en bij mn ouders niet want geen kinderen van onze leeftijd) , en thuis veel rijst.. Pasta kwam later eigenlijk pas echt opzetten... Misschien omdat ik het ook niet anders lustte dan alleen met tomatensaus en kaas.
quote:
Mijn jongens moeten geen rijstquote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Spinazie eet ik ook vaak met rijst of pasta
En als ik een keer zin heb in piepers bel ik oma of moeders op met de vraag of het gerucht dat ze 'insert wat je lekker vind' gingen koken klopte
Dat gaat goed komenquote:
Briljante tentquote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boh, teveel lekkere dingen op de kaart om er maar één keer te gaan eten.
Nijmegen hequote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Piepers.Ik hoor een ander dat niet vaak zeggen. Maar ja, jij woont ook best dicht in de buurt.
Ik at pasta vroeger alleen met kaassaus en ketchup.Op een bepaald punt vond ik tomatensaus echt smerig. Daarna vond ik die zakken van Bertolli heel erg lekker, maar toen werd ik een keer misselijk en nu associeer ik tomatensaus met misselijkheid en vind ik het weer niet lekker.
Moet je wel hier komen he?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]wanneer neem je mij mee?
Goede kaart wel![]()
Altijd handig om zulke tentjes te kennen. Dat is makkelijk teruggaan als je geen zin hebt om iets nieuws op te zoeken.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
Briljante tentGa op een rustige maandag op dinsdag, en zeg dat de chef los mag gaan. Echt geweldige dingen maakt hij
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn jongens moeten geen rijstPasta trouwens ook niet
Dus dan maar piepers met spinazie
Wehehe slim !!!
Wat voor dingen maakt hij dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen
[..]
Briljante tentGa op een rustige maandag op dinsdag, en zeg dat de chef los mag gaan. Echt geweldige dingen maakt hij
Appelsap na het kotsen? Zit daar nog een reden achter?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nijmegen he
Ketchup vind ik wel vaak naar kots smaken.. Geen idee waarom
En appelsap, omdat ik dat altijd na het overgeven moest drinken van moeders
Ik was laatst onderweg, en toen nam de piloot de verkeerde afslag en kwam ik op Tenerife terecht. Ik vond dat zeer vervelend, maar heb er maar het beste van gemaakt.quote:
Voornamelijk zijn vis en schaaldieren zijn geweldigquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was laatst onderweg, en toen nam de piloot de verkeerde afslag en kwam ik op Tenerife terecht. Ik vond dat zeer vervelend, maar heb er maar het beste van gemaakt.
geen idee waarom, moeders vond dat nodig. Ze snapte alleen niet dat zuur na zuur niet werktquote:Op maandag 17 maart 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Appelsap na het kotsen? Zit daar nog een reden achter?
Dat deed die piloot laatst van Malasian air ook, dat is niet zo goed afgelopenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was laatst onderweg, en toen nam de piloot de verkeerde afslag en kwam ik op Tenerife terecht. Ik vond dat zeer vervelend, maar heb er maar het beste van gemaakt.
ja, was erg jammer welquote:
Die van mij kon gelukkig verder wel vliegenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat deed die piloot laatst van Malasian air ook, dat is niet zo goed afgelopen
Dat klinkt eigenlijk best goed. Ik hou wel van visquote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voornamelijk zijn vis en schaaldieren zijn geweldigMaar eigenlijk is alles goed
![]()
@Airwin: precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |