Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Daarom een Golden Retriever. Die zijn heel tolerant en goed met kinderen.
Met honden vind ik altijd dat het maar net is hoe je een hond opvoedtquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Die derde is het bestequote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.En katten kunnen dat ook zijn, maar daarbij moet je gewoon het karakter kennen. Wij hebben 1 kat die agressief zou worden, 1 kat die het misschien als spelen zou kunnen en dus ruw zou kunnen zijn, en eentje die niet beweegt zolang die zich maar mag verstoppen.
Bij katten vind ik het wel lastig. Soms zijn de signalen die ze van tevoren geven om te zeggen: "Hey, dit is niet cool", zo subtiel dat je het niet altijd ziet. Bij een hond kan ik dat toch beter zien van tevoren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.En katten kunnen dat ook zijn, maar daarbij moet je gewoon het karakter kennen. Wij hebben 1 kat die agressief zou worden, 1 kat die het misschien als spelen zou kunnen en dus ruw zou kunnen zijn, en eentje die niet beweegt zolang die zich maar mag verstoppen.
Ja en nee. Er zijn ook bepaalde erfelijke eigenschappen die speciaal in het ras gefokt zijn waardoor een hond beter met mensen om kan gaan en meer op mensen gericht is.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met honden vind ik altijd dat het maar net is hoe je een hond opvoedt
Hoorde een verhaal over een Dobermann die door een kind stelselmatig in z'n ogen werd geprikt. De tranen biggelden over z'n wangen, maar hij bleef rustig zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Ja. Of een hond die dertig nietjes in zijn oor kreeg (door een kind met een nietmachine) en pas na nummer dertig aangaf dat hij er genoeg van had.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoorde een verhaal over een Dobermann die door een kind stelselmatig in z'n ogen werd geprikt. De tranen biggelden over z'n wangen, maar hij bleef rustig zitten.![]()
HOnden.
Precies, word soms ook vanuit het niets, voor mijn gevoel, aangevallen door zo'n beest.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij katten vind ik het wel lastig. Soms zijn de signalen die ze van tevoren geven om te zeggen: "Hey, dit is niet cool", zo subtiel dat je het niet altijd ziet. Bij een hond kan ik dat toch beter zien van tevoren.
Dat lijkt inderdaad vaak zo. Maar het schijnt dus dat ze je toch wel waarschuwen, maar dat mensen deze signalen vaak gewoon niet herkennen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, word soms ook vanuit het niets, voor mijn gevoel, aangevallen door zo'n beest.
Ik zie een patroon.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad vaak zo. Maar het schijnt dus dat ze je toch wel waarschuwen, maar dat mensen deze signalen vaak gewoon niet herkennen.
Je bent inderdaad een kat.quote:
Wat een rare vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Iemand vraagt: heb je een pittige karaktrek?
Hmm.
Jij bent toch wel een pittige tante?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm.
Schaap in wolfskleding.quote:
Awwww.quote:
Je hebt een pittig kapsel.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm.
Heldin.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Heb weleens iemand voor de schenen geschopt in de brugklas en een etui naar haar hoofd gegooid in de klas.![]()
Pittig, he.
Ik heb een keer een M&M tegen iemands achterhoofd gegooid. Ik ben ook een pittige dame.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Heb weleens iemand voor de schenen geschopt in de brugklas en een etui naar haar hoofd gegooid in de klas.![]()
Pittig, he.
Je had een passer moeten gooienquote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Pittig, he.
Zonde van die M&Mquote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer een M&M tegen iemands achterhoofd gegooid. Ik ben ook een pittige dame.
Sambal.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het brandt als ik poep. Ik heb te pittig gegeten.
Welke kleur?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer een M&M tegen iemands achterhoofd gegooid. Ik ben ook een pittige dame.
Nah, beetje sneu van me eigenlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Heldin.
Ik heb wel eens een veel grotere jongen in z'n ballen getrapt toen hij m'n broertje aan het pesten was. Toen was ik 11 of 12 of zo.
Ach, ik heb ooit uit boosheid per ongeluk een ruit uit een deur getikt. Gevolg : een slagaderlijke bloeding en een bezoek aan het ziekenhuis,quote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben inderdaad een keertje voor mn broertje opgekomen door een knal in het gezicht van een jongen te verkopen. Had wel het gewenste effect maar ik had een gekneusde hand
Tegenwoordig word je dan toch door je eigen risico in bedwang gehouden.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit uit boosheid per ongeluk een ruit uit een deur getikt. Gevolg : een slagaderlijke bloeding en een bezoek aan het ziekenhuis,
Ik was 12 ofzo, toen was dat nog nietquote:Op zondag 16 maart 2014 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tegenwoordig word je dan toch door je eigen risico in bedwang gehouden.
Hey Pieters!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit uit boosheid per ongeluk een ruit uit een deur getikt. Gevolg : een slagaderlijke bloeding en een bezoek aan het ziekenhuis,
Vroeger moest echt niemand aan m'n broertje komen. Maar tegenwoordig mogen ze hem hebben. Ondankbaar jong. Heb een paar keer z'n leven gered.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, beetje sneu van me eigenlijk.
Jouw actie is daarentegen wel stoer.
quote:
Ja, en dat noemt jou dan hoer.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger moest echt niemand aan m'n broertje komen. Maar tegenwoordig mogen ze hem hebben. Ondankbaar jong. Heb een paar keer z'n leven gered.
Niet meer, hoezo?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dat noemt jou dan hoer.
Heb jij spotify trouwens?
Zoek inspiratie voor nieuwe muziek.quote:
Spotify is wel ideaal voor luie mensen zoals ik. Het staat binnen no time op je telefoon.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoek inspiratie voor nieuwe muziek.
gewoon radio luisteren met je telefoon.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Spotify is wel ideaal voor luie mensen zoals ik. Het staat binnen no time op je telefoon.Maar helaas was het te duur.
Nah, radio is saai.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
gewoon radio luisteren met je telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |