Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Daarom een Golden Retriever. Die zijn heel tolerant en goed met kinderen.
Met honden vind ik altijd dat het maar net is hoe je een hond opvoedtquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Die derde is het bestequote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.En katten kunnen dat ook zijn, maar daarbij moet je gewoon het karakter kennen. Wij hebben 1 kat die agressief zou worden, 1 kat die het misschien als spelen zou kunnen en dus ruw zou kunnen zijn, en eentje die niet beweegt zolang die zich maar mag verstoppen.
Bij katten vind ik het wel lastig. Soms zijn de signalen die ze van tevoren geven om te zeggen: "Hey, dit is niet cool", zo subtiel dat je het niet altijd ziet. Bij een hond kan ik dat toch beter zien van tevoren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die goedzakken ja. Mijn labrador was dat ook.En katten kunnen dat ook zijn, maar daarbij moet je gewoon het karakter kennen. Wij hebben 1 kat die agressief zou worden, 1 kat die het misschien als spelen zou kunnen en dus ruw zou kunnen zijn, en eentje die niet beweegt zolang die zich maar mag verstoppen.
Ja en nee. Er zijn ook bepaalde erfelijke eigenschappen die speciaal in het ras gefokt zijn waardoor een hond beter met mensen om kan gaan en meer op mensen gericht is.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met honden vind ik altijd dat het maar net is hoe je een hond opvoedt
Hoorde een verhaal over een Dobermann die door een kind stelselmatig in z'n ogen werd geprikt. De tranen biggelden over z'n wangen, maar hij bleef rustig zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Ja. Of een hond die dertig nietjes in zijn oor kreeg (door een kind met een nietmachine) en pas na nummer dertig aangaf dat hij er genoeg van had.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoorde een verhaal over een Dobermann die door een kind stelselmatig in z'n ogen werd geprikt. De tranen biggelden over z'n wangen, maar hij bleef rustig zitten.![]()
HOnden.
Precies, word soms ook vanuit het niets, voor mijn gevoel, aangevallen door zo'n beest.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij katten vind ik het wel lastig. Soms zijn de signalen die ze van tevoren geven om te zeggen: "Hey, dit is niet cool", zo subtiel dat je het niet altijd ziet. Bij een hond kan ik dat toch beter zien van tevoren.
Dat lijkt inderdaad vaak zo. Maar het schijnt dus dat ze je toch wel waarschuwen, maar dat mensen deze signalen vaak gewoon niet herkennen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, word soms ook vanuit het niets, voor mijn gevoel, aangevallen door zo'n beest.
Ik zie een patroon.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad vaak zo. Maar het schijnt dus dat ze je toch wel waarschuwen, maar dat mensen deze signalen vaak gewoon niet herkennen.
Je bent inderdaad een kat.quote:
Wat een rare vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Iemand vraagt: heb je een pittige karaktrek?
Hmm.
Jij bent toch wel een pittige tante?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm.
Schaap in wolfskleding.quote:
Awwww.quote:
Je hebt een pittig kapsel.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Hmm.
Heldin.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Heb weleens iemand voor de schenen geschopt in de brugklas en een etui naar haar hoofd gegooid in de klas.![]()
Pittig, he.
Ik heb een keer een M&M tegen iemands achterhoofd gegooid. Ik ben ook een pittige dame.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Heb weleens iemand voor de schenen geschopt in de brugklas en een etui naar haar hoofd gegooid in de klas.![]()
Pittig, he.
Je had een passer moeten gooienquote:Op zondag 16 maart 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
Pittig, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |