quote:Op zondag 16 maart 2014 10:58 schreef klumsy het volgende:
Als iemand nog tips heeft om te leren ergens af te gaan als ze er opgeklommen is graag
Nu gaat ze gewoon eerst met haar handen en hoofd naar beneden,
maar nou niet bepaald veilig is... Maar krijg het er niet in dat ze eerst met haar benen moet....
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Kyara het volgende:
Zoe, in jouw familie komen veel tweelingen voor toch? Ben je nu nerveus dat het er misschien ook 2 kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk er wel eens aan maar ben er niet nerveus voor. Eerder voor een terugkomende BI maar dat kan ook bij 1 baby dus dat maakt weinig verschil.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zoë23 op 17-03-2014 11:01:34 ]
Geen idee ?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Xanteh het volgende:
Kz, stond ook bij het speelgoed maar mocht niet baten. Ze is wel geïnteresseerd in de wc, misschien maar een brilverkleiner aanschaffen? Of is dat te vroeg nog..
En voor het gemak, als ik dat deed (of doe) is het precies omgekeerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef pessie het volgende:
Zoë van harte gefeliciteerd! Tof zeg!
Fieder, ik hiel Lauren gewoon zo lang mogelijk wakker en in de praktijk sliep ze dan 3 uur in plaats van 3 kwartier.
Hier precies hetzelfde ! 2 korte slaapjes zelden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef pessie het volgende:
Zoë van harte gefeliciteerd! Tof zeg!
Fieder, ik hiel Lauren gewoon zo lang mogelijk wakker en in de praktijk sliep ze dan 3 uur in plaats van 3 kwartier. En dan net zo lang rekken toit ik het een fijn naar bed gaan tijdstip vond (tussen 12 en 12.30). Maar zoals vandaag heeft ze wel 2 korte slaaspjes gedaan, nou ja, kan ook.
aiquote:Op zondag 16 maart 2014 21:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En voor het gemak, als ik dat deed (of doe) is het precies omgekeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 16-03-2014 22:12:31 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door _Ophelia_ op 16-03-2014 22:23:24 ]
Loj, helaas geen tips wel herkenbaar. Het gaat wel over in elk geval,quote:Op maandag 17 maart 2014 00:29 schreef Loj het volgende:
Iemand trouwens nog een tip, wat we kunnen doen aan de enorme voorkeur van Ow aan z'n vader. Als ik alleen met Ow ben is t goed en gezellig. Is papa er ook kunnen we echt leuk met z'n tweeën spelen, maar als papa dan wegloopt gast hij hem meteen achterna en is t brullen. Dat doet stiekem soms best wel pijn
Haha, klinkt heel grappigquote:Op maandag 17 maart 2014 08:42 schreef Kyara het volgende:
(ik moet even mijn kind uit de Nijntje laptop halen)
Als ze dat al een opvoedcursus waardig vinden weet ik niet hoe ik mij naar mijn bezoek aan de kinderarts moet voelen haha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef Loj het volgende:
Gulara! Wat een goede opsomming
Omen
Geen kinderen in je laptop vandaag Kyara
Hier kom ik net bij t cb vandaan, en t was echt zo stom... 10 kilo en 79 cm, dus dat is goed.. Maar ze zei: je hebt een pittig kind, omdat hij nog slecht slaapt en aan papa hangt op t moment! Wie is zij om dat te zeggen! Dat vind ik niet! Dus ik moest alvast gaan nadenken over een peuter opvoedcursus... Wtf!!! Omdat ik een kind met een eigen willetje heb of omdat hij z'n blokje niet aan haar wou geven! Zou ik ook niet doen aan haar! Had haar ook nog nooit eerder gezien en dan m'n kind afkraken!!![]()
![]()
Sorry hoor, zijn vast hormonen, maar ben gewoon een beetje van slag dat iemand dus m'n kind niet leuk vindt
wat hebben jullie op de vloer? Bij lisa was het probleem onze gladde houte vloer eenmaal op een mat met tips van fysio kroop ze binnen 2 weken maand later liep ze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:50 schreef mousemicky het volgende:
* mousemicky vraag zich af of ze het enige kind op Fok! heeft wat wel blokjes afgeeft aan de CB arts...
Maar ja, blokjes zijn awesome, en dat je iets in iemand anders' hand kunt leggen had ie net geleerd van oma, dat was dus helemaal leuk!
Vriend heeft trouwens een afspraak gemaakt met de fysio, volgende week komen ze naar J. kijken, en misschien dus wat tips geven voor het kruipen/lopen.
Ik hoorde wel gisteren van schoonmoeder dat J. bij overgrootoma en opa wel had gekropen. Die hebben vloerbedekking, zou dat nu het verschil maken, dat tijgeren daar te vermoeiend is?
Ongetwijfeld, maar als ik alleen af ga op de naam, dan vind ik "peuter" nog een beetje vroeg voor een kind van net 14 maandenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:13 schreef laziness het volgende:
Zonder een oordeel te willen vellen over de situatie is die cursus peuter in zicht best een goede cursus van het CB.
Ik zou het niet zien als aanval dat je je kind niet aan zou kunnen maar gewoon om je handvatten te geven voor de 'pittige' momenten.
Dat is maar een naam natuurlijk. Betekent niet dat ze niet eerder hetzelfde gedrag kunnen vertonen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als ik alleen af ga op de naam, dan vind ik "peuter" nog een beetje vroeg voor een kind van net 14 maanden
Eens, met 14 maanden is het echt te vroeg. Maar de mevrouw had gezegd nadenken er over dus wellicht bedoelde ze in de toekomst?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef Kyara het volgende:
Heb je ook wel gelijk in hoor. Maar ook dan gaat het om hoe het gebracht wordt. En als je meteen naar zo'n cursus wordt gestuurd zonder toelichting of wat dan ook dan kan het toch een beetje overkomen alsof je een onopgevoed moeilijk kind hebt.
En ik heb nu zelf 2 dreumesjes van 14 maanden (die ook net als Ow te vroeg zijn geboren) en ik denk dat een dergelijke cursus hier echt geen zin zou hebben. Veel te vroeg nog. Maar goed, dat is mijn mening.
Dat eerste gaat bij J niet werken... Hij tijgert namelijk heel goed en snel, dus als ie ergens heen wil, dan komt ie er ook. We hebben hier bij de bank een kleed liggen, ik merk inderdaad dat ie daar is begonnen met gaan staan, meer grip. Inmiddels doet ie het overal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:15 schreef Zoë23 het volgende:
MM
Vloer lijkt me wel belangrijk. Ik heb ook veel geoefend met S (zat ook volledig thuis dus alle tijd) en bijv een leuk speeltje 2meter verder op gelegd en haar voorgedaan (met haar beentjes) hoe ze moest kruipen. Meestal als ze eenmaal die beweging hebben gemaakt komt het vanzelf.
Bij neefje zat zijn schouder 'vast' daardoor kon hij niet kruipen. Fysio was bij hun de oplossing. De bevalling doet veel met een babylijfje ook al merk je dat soms pas later.
Ik dacht dat het echt niet kon. Dat ik niet even veel liefde zou kunnen geven of dat je zou merken dat ik een voorkeur zou hebben. Maar niets is minder waar. De tweede is net zo lief, leuk, mooi en schattig als de eerstequote:Op woensdag 19 maart 2014 12:21 schreef klumsy het volgende:
Ow en moeders van 2 of meer kindjes, wie kan mij gerust stellen dat je een 2e ( of 3e, 4e, 5e......) net zo leuk gaat vinden als je eerste... Wij zijn de medische molen weer in gegaan, maar nu ik ongesteld moet worden en mega last heb van hormonen, kan ik me ook gewoon echt geen voorstelling maken dat elk volgend kindje wat we zouden krijgen net zo leuk is als LolaDat gevoel word zo versterkt door de hormonen dat ik bijna ga twijfelen of het wel eerlijk is voor een ander kindje om broertje of zusje te worden van Lola ( slaat waarschijnlijk nergens op, maar die stomme hormonen doen rare dingen met me
)
Heel veel sterktequote:Op donderdag 20 maart 2014 07:09 schreef Logician2.0 het volgende:
Egopost/
Zodadelijk moet Noa voor de mri en ben dood nerveus, blergh vooral die volledige narcose staat mij tegen
/egopost
[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 21-03-2014 15:02:44 ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/j(...)ls/1004004012273650/
Misschien leuk voor een dreumes/bijna peutertje hier?
verder ben ik niet bijgelezen!
Leuk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/j(...)ls/1004004012273650/
Misschien leuk voor een dreumes/bijna peutertje hier?
verder ben ik niet bijgelezen!
Sneu hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:53 schreef Loj het volgende:
Ff ego hoor,
Ik heb hier de eerste echte kotspartij van Ow gehad. Nee geen melk
spuug, echte kots.
Ik hoorde hem net opeens raar hoesten, rook t meteen en toen ik vriendje riep kwam er echt nog een straal kots uit.. (Goedemorgen trouwens, lekker aan t ontbijten)
Zo en m'n kind stinkt nu! Ook diarree trouwens, echt zielig
En ik durf nu eigenlijk bijna zelf niet te slapen, wat als t nog een keer gebeurd en ik hoor t niet!
Niet echt, klein beetje aan t jammeren, het was de hoestbui die ik hoorde en me verontrustte.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sneu hewerd hij er wel zelf wakker van? Ik nam ze voor de zekerheid altijd mee naar mijn bed, half zittend slapen zodat alles er hopelijk in bleef en met een bakje binnen handbereik. Sterkte de komende nacht
![]()
(Heb weliswaar geen dreumes meer, maar las hier toevallig net even mee)
Mijne werden er ook niet wakker van. Mn dochter heb ik s ochtends wel eens uit een bedje vol kots gehaald, al helemaal.hard en opgedroogd. Drm neemik ze altijd bij me als ik het merk, veel te bang dat ze er in hun slaap in stikken ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:10 schreef Loj het volgende:
[..]
Niet echt, klein beetje aan t jammeren, het was de hoestbui die ik hoorde en me verontrustte.
Hij heeft tijdens het schoonmaken ook continu doorgeslapen. Heb hem nog wel wakker gemaakt voor wat water...
Tnx voor de tip, ga t misschien wel zo doen. alleen die geur! Heb zelf ook al staan kotsen, ik kan niet tegen geurtjes in deze zwangerschap![]()
Goed en nu ga ik ook niet meer googelen naar braken en dreumes, maar gewoon slapen
Kolven. Babys slapenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:21 schreef Loj het volgende:
Ja daarom, eng! Vooral wat had hij gedaan als ik t niet had gehoord.
Gelukkig heb ik zo'n aerosleepmatrasje, dus het kan zo in de was
Jij baby's aan t voeden?
Ja raar he. maar ja, wel leuk en spannend ook ! Bij jullie geen wachtlijsten ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:53 schreef Tinuviel het volgende:
Kz, ik duim, dat er plek is op de psz en dat jullie een goede indruk krijgen van de school. Gek idee om daar nu al aan te moeten denken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef mousemicky het volgende:
Gulara, wat ik hier doe is de melk in de nachtfles steeds 'wateriger' maken. Hij krijgt nu (als ie komt voor een nachtfles) 150 ml met 2.5 schepje melk. Dat drinkt ie wel (gewoon water ook niet).
Doen we hier ook, maar dan gewone melk aanlengen ipv poeder.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef klumsy het volgende:
Ow Lola drink ook nog veel melk! Ze krijg nog 4 flessen... Maar om te zorgen dat ze niet zoveel zuivel binnenkrijgt doe ik de flesjes half melk half water... En probeer de verhouding steeds meer water te doen en de flesjes minder vol
Ik ga met lisa ook al een tijdje af en toe naar ballorig. Klim met haar inhet grote klimtoestel glij met haar van de rolglijbaan en spring op de trmpoline. Kan prima! voor kindjes die niet zelf lopen lijkt het me inderdaad niet zo geweldig maar als djen al lekker loopt moet je ook zeker gebruik maken van het grote toestel! Lisa heeft het altijd naar haar zin.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik dacht dat Djen er te klein voor was maar niet dus! Alles heel overzichtelijk en veilig. Denk idd wel dat het voor kindjes die nog niet zelf kunnen lopen wat minder is.
Vanavond slaapt ze voor het eerst in een peuterbedje en de eerste drie kwartier is ze prima doorgekomen.. zelfde als anders. Ik ga zo naar vriendinnen dus hoor vanavond wel of manlief het overleefd heeft. Maar ze was me de laatste dagen te acrobatisch bezig in het ledikantje. Echt zichzelf over de rand heen trekken enzo. Dan kun je erop wachten dat haar hoofd/romp de overhand krijgen en dan dondert ze me dadelijk voorover. Beetje noodgedwongen dus. Vanmiddag haar kamertje dreumesproof gemaakt zodat stopcontacten/bedrading etc veilig zijn. En nu afwachten maar
Als het peuterbed niet gaat, kan je de lattenbodem van het ledikant nog op de grond leggen, in het ledikant zelf, zodat het weer lager staat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik dacht dat Djen er te klein voor was maar niet dus! Alles heel overzichtelijk en veilig. Denk idd wel dat het voor kindjes die nog niet zelf kunnen lopen wat minder is.
Vanavond slaapt ze voor het eerst in een peuterbedje en de eerste drie kwartier is ze prima doorgekomen.. zelfde als anders. Ik ga zo naar vriendinnen dus hoor vanavond wel of manlief het overleefd heeft. Maar ze was me de laatste dagen te acrobatisch bezig in het ledikantje. Echt zichzelf over de rand heen trekken enzo. Dan kun je erop wachten dat haar hoofd/romp de overhand krijgen en dan dondert ze me dadelijk voorover. Beetje noodgedwongen dus. Vanmiddag haar kamertje dreumesproof gemaakt zodat stopcontacten/bedrading etc veilig zijn. En nu afwachten maar
Dat idd!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk vindt balorig ook helemaal het einde. Dus ook voor niet lopers kan het prima!
Dat kunnen hele kleine dingen zijn: schuifelen langs de bank, oversteken, met 1 hand vasthouden, optrekken aan gladde dingen, losstaan tegen je been, losstaan met rug tegen iets aan etc. Eigenlijk alle stapjes die naar het lopen toeleiden (en die M dus ook allemaal keurig gevolgd heeft dus het zegt eigenlijk ook weinig).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:13 schreef Gulara het volgende:
Kyara wat fijn. Maar elke twee weken iets nieuws? Dan kunnen ze voor hun tweede verjaardag fietsen en koprollen.
Neequote:
Ik heb stapels was liggen, de slaapkamer is een puinhoop, er moet boven hoognodig gestofzuigd worden. En ik wil ook graag nog even slapen. En dat slapen is wel even een must.quote:Op zondag 23 maart 2014 08:20 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: pittig nachtje weer dus. Is thuis blijven dan juist niet heel vermoeiend ?
Probleem is dat ik gister en vrijdag al de boel de boel heb gelaten dus dat is voor vandaag geen optie meerquote:Op zondag 23 maart 2014 08:54 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara wat een zware nacht. Hopelijk kan je een beetje bijslapen vandaag
En met huishouden merkte ik dag de boel de boel laten echt de beste oplossing is. Vorige week voelde ik me goed en zag mijn huisje er keurig uit. Jammer dat zoiets maar van korte duur is alleen (lees er liggen nu weer drie wassen om gevouwen te worden en stofzuigen is ook weer eens nodig)
Zo herkenbaar. Soms moet ik echt lachen om die dreumesstreken van haarquote:Op zondag 23 maart 2014 19:44 schreef mousemicky het volgende:
En soms kan ik mn lach niet inhouden als ie weer iets nieuws ontdekt heeft...
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 24 maart 2014 07:47 schreef Kuukske het volgende:
Dag lieve mensen!Billie en ik schuiven een topic door. Bedacnkt voor alle tips en alle fijne verhalen om te lezen.
Tot nu toe geen koorts, en hij zuipt als een zeemanquote:Op maandag 24 maart 2014 12:19 schreef Zolena het volgende:
Ik zou gewoon even afwachten hoe het gaat. Temp in de gaten houden en genoeg drinken.
Ik heb het idd 3x nageteld Omenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:16 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind alles weggooien ook geldverspilling.
Tante Soesa dat moet een slikmomentje zijn het idee dat jij over vier maanden ook al een peuter hebt
+1 dat wil ik ook helemaal niet wetenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:31 schreef klumsy het volgende:
Ja hallo dat het 2e nog sneller gaat dan het 1e wil ik niet lezen!![]()
Het eerste jaar is al voorbij gevlogen...
Ik vind een traphekje nu wel fijn met meer dan 1 kind. Anders zou ik voor elke deur een hekje moeten plaatsen. En het is ook wel handig met zelf naar de badkamer lopen en zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef klumsy het volgende:
Ik ben er nog. Iet uit wat we zullen doen met trapveldje boven, of eentje voor de deur van Lola of eentje boven aan de trap... Vind voor beide wat te zeggen
Dat gaat sneheeel!quote:Op maandag 24 maart 2014 09:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!Tot over 2,5 maand (omg!)
Lekker laten staan! Julli hebben ruimte zat. Het is zo handig dat je ze even weg kan zetten zonder dat je ze constant in de gaten hoeft te houden.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:05 schreef klumsy het volgende:
Wij hebben de box ook gewoon nog in de woonkamer staan... Geen idee eigenlijk wanneer we die weg doen. Wat is "normaal" ? Lola zet ik er vooral in als ik even naar boven ga, of als wij gaan eten en ze moe is, dan kan ze lekker spelen in de box en ondertussen tv kijken.
Scheelt misschien dat wij een tweelingbox hebben en ze dus best wat ruimte heeft, dat ze het wel prima vind... Zelf dacht ik om hem te laten staan tot een volgend kindje, mits ik op korte termijn zwanger ben, hij staat hier totaal niet in de weg
eens... Echt raar hoor...quote:Op maandag 24 maart 2014 13:13 schreef klumsy het volgende:
Ja dat zei ik dus ook, maar werd bijna voor gek verklaard... Ik gooi onze eigen glazen toch ook niet weg na 2 maanden
En voor je het weet zijn ze over 3,5 maand 4quote:Op maandag 24 maart 2014 13:31 schreef klumsy het volgende:
Ja hallo dat het 2e nog sneller gaat dan het 1e wil ik niet lezen!![]()
Het eerste jaar is al voorbij gevlogen...
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef Gulara het volgende:
Wij hebben gewoon geen bovenverdieping.En ik heb een kind dat graag helpt met schoonmaken.
Bij het schoonmaken van de douche, de douchedeur open en dicht doen. Frisse lucht voor mama.![]()
Wasknijpers in een sopje gooien. Schone knijpers!![]()
Ik hoop dat ie over een jaar het hele huishouden kan overnemen.![]()
Hoe kan het tweede jaar nou nog sneller gaan? Ik vind het vooral bizar dat E. van Soesa over vier maanden twee wordt. Zitten wij dan altijd maar zo kort samen in een topic?
Phaidra dat klinkt als een leuke vakantie.
Box is hier ook al een paar weken weg. Zou eerlijk gezegd niet weten waar die zou moeten staan bij een tweede.![]()
About that.vond laatst dat we maar eens jongensnamen moesten bedenken voor deze hypothetische baby. Dus nu hebben we een heleboel leuke, maar net niet jongensnamen.
Ja klopt, heb ik bij jou ook. Sowieso had ik de laatste maanden het gevoel dat ik iedereen miste.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
(nou ben ik geen soesa, maar heb ook een E die 2 dagen voor de andere E jarig is)
Voor mn gevoel schelen ze een stuk minder...
Gek eigenlijk
Die/We hebben April baby's nog even geduld voor de invasie begintquote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ik bij jou ook. Sowieso had ik de laatste maanden het gevoel dat ik iedereen miste.
en nu eenmaal hier vraag ik me af waarom Suiker, belle, LB, l0t enz. er nog niet zijn![]()
Kuukske ik vergat je helemaal te feliciterenbij deze!
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:57 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmorgen moest ik weer zo lachen om Riley. Die stond bij mij in de keuken toen ik haar fles aan het schoonmaken was en in mijn ooghoek zag ik dat ze iets in de prullenbak gooide. Bleek dus haar sok te zijn
Ja april was een goeie maand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Die/We hebben April baby's nog even geduld voor de invasie begint
Ik krijg er een beetje een stripper vibe bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:06 schreef Mineola het volgende:
[..]
April vind ik ook een geschikte naam voor jullie
Ik vond het stiekem ook wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Loj het volgende:
voor de 13 maanden van Pessie's meisje en de 14 maanden van Kyara's meisjes!
En ik vond de sok stiekem ook wel grappig
Ik kon Ow vandaag net op tijd tegen houden, hij wou uit de maatbeker van MvM drinken
Oh en wat ik ook ff moet delen... M'n mannetje wil tegenwoordig continu op z'n eigen bankje (van Bert en Ernie) zitten en dan zelf boekje lezen of puzzelen
En als hij moe is gaat hij erop liggen!![]()
Dat doet C nu dus ook, erg vermoeiend. Tips? Dat aan de hand lopen gaat op een gegeven moment ook in de rug zitten (sport al extra om de rug soepel te houden).quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:29 schreef Kyara het volgende:
M trok zich op aan dingen en liep dan langs de tafrl en zo. Dat heeft ie een half jaar volgehouden. Hij kon prima lopen aan de hand of achter de blokkenkar. Maar los lopen durfde hij niet. Soms stond hij per ongeluk los en dan zakte hij heel rustig en bekwaam weer door zijn knietjes om te gaan kruipen.
Vanuit het niets gaan staan deed hij pas toen hij voldoende vertrouwen had in zijn lopen.
Hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:37 schreef pessie het volgende:
Dat bis wel anders dan Lauren idd kyara. Die gaat op haar hurken zitten en beheerst omhoog, blijft een minuut staan en dan weer beheerst en rustig door de knieën naar de grond. De spierkracht heeft ze dus al wel, ik denk dat ze nu bezig is met het evenwicht oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |