quote:Op zondag 16 maart 2014 10:58 schreef klumsy het volgende:
Als iemand nog tips heeft om te leren ergens af te gaan als ze er opgeklommen is graag
Nu gaat ze gewoon eerst met haar handen en hoofd naar beneden,
maar nou niet bepaald veilig is... Maar krijg het er niet in dat ze eerst met haar benen moet....
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Kyara het volgende:
Zoe, in jouw familie komen veel tweelingen voor toch? Ben je nu nerveus dat het er misschien ook 2 kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk er wel eens aan maar ben er niet nerveus voor. Eerder voor een terugkomende BI maar dat kan ook bij 1 baby dus dat maakt weinig verschil.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zoë23 op 17-03-2014 11:01:34 ]
Geen idee ?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Xanteh het volgende:
Kz, stond ook bij het speelgoed maar mocht niet baten. Ze is wel geïnteresseerd in de wc, misschien maar een brilverkleiner aanschaffen? Of is dat te vroeg nog..
En voor het gemak, als ik dat deed (of doe) is het precies omgekeerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef pessie het volgende:
Zoë van harte gefeliciteerd! Tof zeg!
Fieder, ik hiel Lauren gewoon zo lang mogelijk wakker en in de praktijk sliep ze dan 3 uur in plaats van 3 kwartier.
Hier precies hetzelfde ! 2 korte slaapjes zelden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef pessie het volgende:
Zoë van harte gefeliciteerd! Tof zeg!
Fieder, ik hiel Lauren gewoon zo lang mogelijk wakker en in de praktijk sliep ze dan 3 uur in plaats van 3 kwartier. En dan net zo lang rekken toit ik het een fijn naar bed gaan tijdstip vond (tussen 12 en 12.30). Maar zoals vandaag heeft ze wel 2 korte slaaspjes gedaan, nou ja, kan ook.
aiquote:Op zondag 16 maart 2014 21:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En voor het gemak, als ik dat deed (of doe) is het precies omgekeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 16-03-2014 22:12:31 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door _Ophelia_ op 16-03-2014 22:23:24 ]
Loj, helaas geen tips wel herkenbaar. Het gaat wel over in elk geval,quote:Op maandag 17 maart 2014 00:29 schreef Loj het volgende:
Iemand trouwens nog een tip, wat we kunnen doen aan de enorme voorkeur van Ow aan z'n vader. Als ik alleen met Ow ben is t goed en gezellig. Is papa er ook kunnen we echt leuk met z'n tweeën spelen, maar als papa dan wegloopt gast hij hem meteen achterna en is t brullen. Dat doet stiekem soms best wel pijn
Haha, klinkt heel grappigquote:Op maandag 17 maart 2014 08:42 schreef Kyara het volgende:
(ik moet even mijn kind uit de Nijntje laptop halen)
Als ze dat al een opvoedcursus waardig vinden weet ik niet hoe ik mij naar mijn bezoek aan de kinderarts moet voelen haha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef Loj het volgende:
Gulara! Wat een goede opsomming
Omen
Geen kinderen in je laptop vandaag Kyara
Hier kom ik net bij t cb vandaan, en t was echt zo stom... 10 kilo en 79 cm, dus dat is goed.. Maar ze zei: je hebt een pittig kind, omdat hij nog slecht slaapt en aan papa hangt op t moment! Wie is zij om dat te zeggen! Dat vind ik niet! Dus ik moest alvast gaan nadenken over een peuter opvoedcursus... Wtf!!! Omdat ik een kind met een eigen willetje heb of omdat hij z'n blokje niet aan haar wou geven! Zou ik ook niet doen aan haar! Had haar ook nog nooit eerder gezien en dan m'n kind afkraken!!![]()
![]()
Sorry hoor, zijn vast hormonen, maar ben gewoon een beetje van slag dat iemand dus m'n kind niet leuk vindt
wat hebben jullie op de vloer? Bij lisa was het probleem onze gladde houte vloer eenmaal op een mat met tips van fysio kroop ze binnen 2 weken maand later liep ze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:50 schreef mousemicky het volgende:
* mousemicky vraag zich af of ze het enige kind op Fok! heeft wat wel blokjes afgeeft aan de CB arts...
Maar ja, blokjes zijn awesome, en dat je iets in iemand anders' hand kunt leggen had ie net geleerd van oma, dat was dus helemaal leuk!
Vriend heeft trouwens een afspraak gemaakt met de fysio, volgende week komen ze naar J. kijken, en misschien dus wat tips geven voor het kruipen/lopen.
Ik hoorde wel gisteren van schoonmoeder dat J. bij overgrootoma en opa wel had gekropen. Die hebben vloerbedekking, zou dat nu het verschil maken, dat tijgeren daar te vermoeiend is?
Ongetwijfeld, maar als ik alleen af ga op de naam, dan vind ik "peuter" nog een beetje vroeg voor een kind van net 14 maandenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:13 schreef laziness het volgende:
Zonder een oordeel te willen vellen over de situatie is die cursus peuter in zicht best een goede cursus van het CB.
Ik zou het niet zien als aanval dat je je kind niet aan zou kunnen maar gewoon om je handvatten te geven voor de 'pittige' momenten.
Dat is maar een naam natuurlijk. Betekent niet dat ze niet eerder hetzelfde gedrag kunnen vertonen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als ik alleen af ga op de naam, dan vind ik "peuter" nog een beetje vroeg voor een kind van net 14 maanden
Eens, met 14 maanden is het echt te vroeg. Maar de mevrouw had gezegd nadenken er over dus wellicht bedoelde ze in de toekomst?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:38 schreef Kyara het volgende:
Heb je ook wel gelijk in hoor. Maar ook dan gaat het om hoe het gebracht wordt. En als je meteen naar zo'n cursus wordt gestuurd zonder toelichting of wat dan ook dan kan het toch een beetje overkomen alsof je een onopgevoed moeilijk kind hebt.
En ik heb nu zelf 2 dreumesjes van 14 maanden (die ook net als Ow te vroeg zijn geboren) en ik denk dat een dergelijke cursus hier echt geen zin zou hebben. Veel te vroeg nog. Maar goed, dat is mijn mening.
Dat eerste gaat bij J niet werken... Hij tijgert namelijk heel goed en snel, dus als ie ergens heen wil, dan komt ie er ook. We hebben hier bij de bank een kleed liggen, ik merk inderdaad dat ie daar is begonnen met gaan staan, meer grip. Inmiddels doet ie het overal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:15 schreef Zoë23 het volgende:
MM
Vloer lijkt me wel belangrijk. Ik heb ook veel geoefend met S (zat ook volledig thuis dus alle tijd) en bijv een leuk speeltje 2meter verder op gelegd en haar voorgedaan (met haar beentjes) hoe ze moest kruipen. Meestal als ze eenmaal die beweging hebben gemaakt komt het vanzelf.
Bij neefje zat zijn schouder 'vast' daardoor kon hij niet kruipen. Fysio was bij hun de oplossing. De bevalling doet veel met een babylijfje ook al merk je dat soms pas later.
Ik dacht dat het echt niet kon. Dat ik niet even veel liefde zou kunnen geven of dat je zou merken dat ik een voorkeur zou hebben. Maar niets is minder waar. De tweede is net zo lief, leuk, mooi en schattig als de eerstequote:Op woensdag 19 maart 2014 12:21 schreef klumsy het volgende:
Ow en moeders van 2 of meer kindjes, wie kan mij gerust stellen dat je een 2e ( of 3e, 4e, 5e......) net zo leuk gaat vinden als je eerste... Wij zijn de medische molen weer in gegaan, maar nu ik ongesteld moet worden en mega last heb van hormonen, kan ik me ook gewoon echt geen voorstelling maken dat elk volgend kindje wat we zouden krijgen net zo leuk is als LolaDat gevoel word zo versterkt door de hormonen dat ik bijna ga twijfelen of het wel eerlijk is voor een ander kindje om broertje of zusje te worden van Lola ( slaat waarschijnlijk nergens op, maar die stomme hormonen doen rare dingen met me
)
Heel veel sterktequote:Op donderdag 20 maart 2014 07:09 schreef Logician2.0 het volgende:
Egopost/
Zodadelijk moet Noa voor de mri en ben dood nerveus, blergh vooral die volledige narcose staat mij tegen
/egopost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |