Herhaling van gisteren:quote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er stond ergens dat het wel kan, maar dat de meeste piloten die kennis niet hebben.
kloptquote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat je de ping niet uit kon zetten vanuit de cockpit.
Maar als dat niet zo is, dan schoffelt dat al mijn theorieen onderruit
Is het zeker dat het vliegtuig om 8.11 geen brandstof meer kon hebben?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:
Dit is mijn inschatting:
[ afbeelding ]
Het vliegtuig is geland en hopelijk veilig (want gepingd op een moment dat hij niet meer kan vliegen)
Bekeken, er zou dus een tweede persoon moeten zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
kan niet vanuit de cockpit, moet via het onderdek.
[Hollywood Modes AAN]quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Palomar het volgende:
[..]
het gaat toch om een satellietontvanger voor de satelliettelefoon waar passagiers gebruik van kunnen maken? Je zou zeggen dat dat gewoon onder de 'onboard entertainment' valt en dat je dat met 1 druk op de knop uit kunt zetten indien nodig.
SATCOM heeft verbinding met satellieten om zo bijvoorbeeld bellen en en internetten mogelijk te maken tijdens de vlucht. Dat SATCOM systeem heeft in een standby modus gestaan waarbij hij af en toe een ping verstuurde om de verbinding met de ssatelliet in stand te houden.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
De 8:11 ping was van het flight entertainment system volgens CNN.
Op welke manier gaat die communicatie en waarom?
Nee. Om 08.30 kon hij geen brandstof meer hebben. 08:11 welquote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Is het zeker dat het vliegtuig om 8.11 geen brandstof meer kon hebben?
Dat is Satcom, weer een ander systeem.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Palomar het volgende:
[..]
het gaat toch om een satellietontvanger voor de satelliettelefoon waar passagiers gebruik van kunnen maken? Je zou zeggen dat dat gewoon onder de 'onboard entertainment' valt en dat je dat met 1 druk op de knop uit kunt zetten indien nodig.
Volgens dat filmpje zou hij na de 8.11 ping nog een uur moeten kunnen vliegen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Het is totaal onbekend hoeveel brandstof het toestel bij zich had.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dit, dus als het vliegtuig straks echt ergens aan de grond staat. Zal er nog wel een giga diplomatieke rel ontstaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef DeParo het volgende:
Overigens roepen al die landen nu dat geen vliegtuig ongezien hun luchtruim kan betreden maar gezien de waarschuwingen en gezien datgene wat er in Maleisie is gebeurd heb ik daar mijn grote twijfels bij in ieder geval.
Hij had brandstof tot 6 uur en de ping was even na 8 uur?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:
Dit is mijn inschatting:
[ afbeelding ]
Het vliegtuig is geland en hopelijk veilig (want gepingd op een moment dat hij niet meer kan vliegen)
De "feiten" (perso vanochtend, staat bovenaan in de OP);quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens dat filmpje zou hij na de 8.11 ping nog een uur moeten kunnen vliegen.
http://www.themalaymailon(...)er-may-hamper-searchquote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De "feiten" (perso vanochtend, staat bovenaan in de OP);
• Het vliegtuig had de normale hoeveelheid brandstof bij zich
• De vliegtijd KL-Peking is 5:49
• Beetje extra, zeg 41 min meer; 6,5 uur
• Tijd Start-PING = 7,5 uur
• PING werkt alleen als het vliegtuig vliegt of geland is (niet gecrasht)
Dat gaat niet he?
Ja weet ik wat een beetje meer is.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De "feiten" (perso vanochtend, staat bovenaan in de OP);
• Het vliegtuig had de normale hoeveelheid brandstof bij zich
• De vliegtijd KL-Peking is 5:49
• Beetje extra, zeg 41 min meer; 6,5 uur
• Tijd Start-PING = 7,5 uur
• PING werkt alleen als het vliegtuig vliegt of geland is (niet gecrasht)
Dat gaat niet he?
"MH370 lost contact two hours after it took off from Kuala Lumpur International Airport at 12.41am today and did not arrive at the Beijing International Airport where it was supposed to have landed at 6.30am.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
http://www.themalaymailon(...)er-may-hamper-search
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |