quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook niet raar dat je alleen je notes kan zien als je 4,50 betaald.
Soort censuur
Maar het gaat in dit geval over foto's die buiten om de politie door Geenstijl worden verspreid, is dit dan volgens de partij inbreuk op privacy?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Wij vinden dat burgers onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen (in een rechtstaat is dat dus door een rechter). Oproepen om het heft in eigen hand te nemen kan nare onvoorziene gevolgen hebben, dit heb je ook bij de kopschoppers gezien toen er iemand met een soortgelijke of dezelfde naam als een kopschopper bedreigd werd. Wanneer de politie op een dood spoor loopt kunnen zij wel besluiten om foto's of filmpjes naar buiten te brengen zodat het onderzoek niet stil komt te staan.
Zijn mijn tieten jouw mening dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Als ik hier een foto plaats met tieten in beeld (toevallig zijn er hele mooie foto's van die van u beschikbaar) kan ik op een verbanning rekenen van deze site.
Is dat niet ontzettend misplaatst? Ik heb toch vrijheid van meningsuiting?
En alleen maar omdat de oprichter van deze site geld wil van Google Adsense.
Dergelijk materiaal zou toch vrij gedeeld moeten mogen worden?
Vriendelijke groet,
johannes_vermeer, een bewonderaar, en trouw kijker van de Betweters
Dit probleem had ik ookquote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Als ik hier een foto plaats met tieten in beeld (toevallig zijn er hele mooie foto's van die van u beschikbaar) kan ik op een verbanning rekenen van deze site.
Vriendelijke groet,
Interessante vraag waarin belangrijke kwesties aan de orde komen die tevens betrekking hebben op de Nederlandse grondwet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Vriendelijke groet,
Je moet wel erg naief zijn als je het antwoord op deze vraag nog niet weet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef Voszje het volgende:
Of moet je gewoon helemaal van de smartphones afblijven als je privacy je zo lief is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Dit topic gaan we even wat meer proberen ontopic te blijven. Een politiek gesprek. Wat jullie van FOK! vinden mogen jullie in Fb zetten, en wat jullie van de tetters van mevrouw Tilia vinden in KPD
bvd
"Ancila Tilia heeft goede tieten" dient natuurlijk wel onderbouwd te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Zijn mijn tieten jouw mening dan?
Ik vroeg het toch ook niet aan jou. Ik wil weten hoe zij erover denkt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel erg naief zijn als je het antwoord op deze vraag nog niet weet.
Goede vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Vriendelijke groet,
Ik ben een schilder en jouw tieten zijn kunstquote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Zijn mijn tieten jouw mening dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |