Dat is wel keischattigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vroeg eerst steeds of hij bananen in zijn oren had. Dan ging hij echt met zijn vinger zijn oren checken![]()
Nu zegt hij als hij met zijn dokterskoffertje bezig is en in mijn oren kijkt dat er bananen inzitten en hij ze even uit moet spuiten. Zo leuk vind ik dat. Dat hij nu zelf zo'n grapje maakt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:19 schreef laziness het volgende:
Is I al 21 maanden?![]()
Dat gaat ook hard!
Wil hij altijd drinken als hij wakker wordt of laat hij zich ook zo troosten? Slaapt hij in zijn eigen bed wel weer verder of alleen tussen jullie in?
Ik vraag het omdat je het zo te lezen zwaar vindt en er wellicht nog tips vanuit dit topic zijn. Al heb je waarschijnlijk alles al geprobeerd![]()
Mocht je geen tips willen en het zo prima vinden negeer dan mijn vragen ook vooral natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ow ja.. billen vegen... Hij kan dat in principe zelf, maar is vaak nog wel makkelijk aangelegd. Zal vanavond eens vragen of ze hem op het kdv daar nog mee helpen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Shandaly, hier moeten ze op school inderdaad zindelijk zijn. Ik denk dat de juf nog wel helpt met billen vegen bij de grote boodschap, maar dat heb ik eigenlijk niet nagevraagd.
Met een beetje pech nóg sneller...quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:02 schreef Kyara het volgende:
<.>
School, wat lijkt dat nog ver weg. Maar als de komende 2 jaar even snel voorbij vliegen als de afgelopen 2 jaar
en daarom is mijn motto ook: je weet pas waar je ouders dankbaar voor moet zijn als je zelf kinderen hebtquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:24 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Met een beetje pech nóg sneller...![]()
Mijn moeder zei het vroeger ook altijd, en ik als eigenwijze zich vervelende puber vond het maar zulk gezeur... Wat nou de tijd vliegt? Het duurt gewoon KEIlang voordat het weer eens weekend is!!
Ik geloof dat ik nu pas snap wat ze bedoelde...
Dot al 3quote:
Uit Utrecht wegquote:Op donderdag 27 maart 2014 06:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had de hoop dat toen we uit Utrecht weggingen, het wat minder zou zijn met het vroeg inschrijven op kdv en school. Viel tegen![]()
Fijn T_T, dat het zo lekker looptwel heftig van de ziekenhuisopname, niks leuk!
Bij Chris zijn we met bijna 2 en bijna 3 jaar naar de open dag geweest. Na die van 3 jaar heb ik een inschrijfformulier van de website ingevuld(2x, ivm verdwenen in de post/zomervakantiedrukte). Daarna werd ik gebeld voor een infomatie/kennismakingsgesprek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef danic het volgende:
Hoe hebben jullie dat inschrijven op de basisschool aangepakt? Gewoon rondom bellen? Van "Hallo mijn kind is overeen jaar 4 en ik wil een informatief gesprek"?
ik zei het al eens eerder .. maar nog maar een keer. Gewoon zeggen dat als ze zich nu niet aankleedt dat ze in d'r blote kont meegaat of dat je zonder haar weggaat. Bij dreigement één, haar ook echt een keer mee naam buiten nemen in d´r blote kont zodat ze leert dat wat je belooft ook echt doet! en bij dreigement twee gewoon de deur achter je dicht trekken en na een minuut of twee weer opendoen en vragen of ze zich nu wel wil aankleden. zo nodig herhalen tot ze wel wil luisteren naar wat jij wilquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:50 schreef PureEvil het volgende:
katholieke scholen zijn ook goed hoor. in limburg (en duitsland) heb je bijna allemaal katholieke scholen, niks mis mee en het gedoe over god valt ook wel mee (wij zijn niet gelovig)
CS, ik zou zo graag ff met cristel naar buiten gaan, gewoon hier op de hof, of naar de speeltuin....Maar ik kan haar moeilijk meenemen in dr blote kont...Dat is ook een beetje het probleem![]()
(ik ben dat binnen zitten nu ook wel zat inmiddels, ik kom echt nooit ergens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |