Dat is de bedoelingquote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet wat dat is met surrealisme, maar op de een of andere manier voel ik me er een beetje unheimisch bij.
Is dat zo? Ik vind dat niet echt fijn.quote:
Is dat niet fascinerend?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet wat dat is met surrealisme, maar op de een of andere manier voel ik me er een beetje unheimisch bij.
quote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:
Misschien wel ... Het boeit me ook wel, maar na een tijdje wil ik er niet meer naar kijken. Maar dat verschilt ook wel per afbeelding.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet fascinerend?
[..]
OP Hayley toegevoegd.
Kaneeltjequote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet fascinerend?
[..]
OP Hayley toegevoegd.
Wat vind je dan van shockhumor?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel ... Het boeit me ook wel, maar na een tijdje wil ik er niet meer naar kijken. Maar dat verschilt ook wel per afbeelding.
Deze quote van die pagina vond ik wel mooi, trouwens: "It is a fool's prerogative to utter truths that no one else will speak".
Hayley.quote:
Shockhumor? Vertel.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je dan van shockhumor?
[..]
Hayley.Zo cute.
Is zij die van Paramore of lijkt ze er gewoon enorm op?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je dan van shockhumor?
[..]
Hayley.Zo cute.
Jaquote:
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?quote:
Nee, dat is zij.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is zij die van Paramore of lijkt ze er gewoon enorm op?
Je bedoelt wat het verschil is tussen een kruiwagen vol zand en een kruiwagen vol babies?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?
[..]
Een kruiwagen zand kun je niet legen met een hooivork?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt wat het verschil is tussen een kruiwagen vol zand en een kruiwagen vol babies?
Ik kende de term niet echt. Kom het niet vaak tegen, maar kan er meestal wel om lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?
[..]
Nee, dat is zij.
LOLquote:Op zondag 16 maart 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kruiwagen zand kun je niet legen met een hooivork?
quote:
Mooie vrouw inderdaad. Muziek valt helaas een beetje tegen.quote:
Net wakker?quote:
Waarom?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad. Muziek valt helaas een beetje tegen.
Geen idee, ik vind Epica gewoon niet zo boeiend.quote:
Wel lekker bijgeslapen?quote:
Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind Epica gewoon niet zo boeiend.
Mja ben alleen bang dat ik vanavond weer voor geen meter slaap, en morgenochtend alsnog brak benquote:
Ik heb ze op Pinkpop zelfs een keer live gezien. Het was niet heel slecht, maar niet genoeg voor mij om te denken: laat ik hier eens een album van kopen.quote:
Moet je weer vroeg morgen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ben alleen bang dat ik vanavond weer voor geen meter slaap, en morgenochtend alsnog brak ben
Wat voor bands vind je wel leuk?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop zelfs een keer live gezien. Het was niet heel slecht, maar niet genoeg voor mij om te denken: laat ik hier eens een album van kopen.
Juist als je er bang voor bent dan kan je er donder op zeggen dat je kut slaaptquote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ben alleen bang dat ik vanavond weer voor geen meter slaap, en morgenochtend alsnog brak ben
Pffff, van alles. In mijn fobo staat een lijstje met muziek die ik graag hoor.quote:
Dit jaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist als je er bang voor bent dan kan je er donder op zeggen dat je kut slaapt
En ik ben er bang voor omdat het de laatste elke keer raak is in een ochtenddienst. En dan lig ik er telkens mooi op tijd in...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist als je er bang voor bent dan kan je er donder op zeggen dat je kut slaapt
Sterkte.quote:
Staan leuke bands tussenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Pffff, van alles. In mijn fobo staat een lijstje met muziek die ik graag hoor.
Dank u. En natuurlijk, want Bogie.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Staan leuke bands tussenlieve hond ook
Even luisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil dansen met een lief meisje op dit nummer
Want je hebt plannen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga een snipperdag opnemen... alleen nog even kijken welke.
Have funquote:
Minder bonen eten.quote:
Mja waarschijnlijk is je lichaam het dan niet gewend om om te schakelen... kan je dan niet gewoon zeggen: Ik ga wat later naar bed dan slaap je tenminste wel ipv steeds wakker wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik ben er bang voor omdat het de laatste elke keer raak is in een ochtenddienst. En dan lig ik er telkens mooi op tijd in...
Wat ik zo raar vind is dat het al 10 jaar probleemloos gaat... en de laatste maanden lig ik telkens na 3 uurtjes al wakker ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja waarschijnlijk is je lichaam het dan niet gewend om om te schakelen... kan je dan niet gewoon zeggen: Ik ga wat later naar bed dan slaap je tenminste wel ipv steeds wakker worden
Of dan smiddags proberen niet te gaan 'bij' slapen
Misschien iets van melatonine nemen, een uur of twee voordat je gaat slapen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind is dat het al 10 jaar probleemloos gaat... en de laatste maanden lig ik telkens na 3 uurtjes al wakker ofzo
En ja zal wel door het schakelen komen maarja...
Iets van wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets van melatonine nemen, een uur of twee voordat je gaat slapen?
Niet iets veranderd de laatste maanden?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind is dat het al 10 jaar probleemloos gaat... en de laatste maanden lig ik telkens na 3 uurtjes al wakker ofzo
En ja zal wel door het schakelen komen maarja...
Ja en zorgen dat je ontspannen gaat slapen, lekker warme douche, een uur van te voren geen tv/pc/telefoon maar gewoon een relaxed muziekjequote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets van melatonine nemen, een uur of twee voordat je gaat slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iets veranderd de laatste maanden?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en zorgen dat je ontspannen gaat slapen, lekker warme douche, een uur van te voren geen tv/pc/telefoon maar gewoon een relaxed muziekjeHier staat altijd relaxte muziek op, en lees altijd nog wat voor het slapen etc. Rukken heb ik niet eens zo vaak zin meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een stofje wat je lichaam zelf ook aanmaakt waardoor je moe wordt. Meestal gebeurt dat rond bedtijd, als de zon onder is. Maar het is ook verkrijgbaar in een supplement wat je bijvoorbeeld ook bij de HEMA of Kruidvat kan kopen.quote:
[..]
Ja en zorgen dat je ontspannen gaat slapen, lekker warme douche, een uur van te voren geen tv/pc/telefoon maar gewoon een relaxed muziekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Ja en zorgen dat je ontspannen gaat slapen, lekker warme douche, een uur van te voren geen tv/pc/telefoon maar gewoon een relaxed muziekjeIets lezen in bed voor je gaat slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Klinkt niet verkeerd. Maar er moet inderdaad wel (rustig) op gedanst worden, het is niet echt luistermuziek.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil dansen met een lief meisje op dit nummer
Hey!quote:
Ik vind dit nummer, Ce Matin la, en You make it easy, beiden van dezelfde cd, heerlijk om te luisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Maar er moet inderdaad wel (rustig) op gedanst worden, het is niet echt luistermuziek.
Om te luisteren vind ik het net té rustig. Ik zou moeten dansen om niet in slaap te vallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer, Ce Matin la, en You make it easy, beiden van dezelfde cd, heerlijk om te luisteren.
Maar ik krijg er een enorme zin van om rustig te dansen met iemand waar ik om geef.
Ik vind Air luistermuziek bij uitstek....quote:Op zondag 16 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Maar er moet inderdaad wel (rustig) op gedanst worden, het is niet echt luistermuziek.
Ik vond dit meer achtergrondmuziek. Dus wel iets wat je hoort, maar wat niet echt opvalt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind Air luistermuziek bij uitstek....
Wel grappig, want de meeste muziek die als achtergrondmuziek bestempeld wordt is bedoeld om intens naar te luisteren... ambient bijv.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond dit meer achtergrondmuziek. Dus wel iets wat je hoort, maar wat niet echt opvalt.
Jonge, ik voel me dom nu.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel grappig, want de meeste muziek die als achtergrondmuziek bestempeld wordt is bedoeld om intens naar te luisteren... ambient bijv.
Het was bedoeld als persoonlijke beleving, een mening. Je zal vast wel gelijk hebben verder.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
MUZ / Ambient topic #3: Selected works
Het is maar een voorbeeld.
Ulrich Schnauss.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel grappig, want de meeste muziek die als achtergrondmuziek bestempeld wordt is bedoeld om intens naar te luisteren... ambient bijv.
Boeken.quote:
Aphex Twin dan met hun ambient works-albums.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet echt pure ambient, maar wel een voorbeeld ja.
quote:
Da's 1 kerelquote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aphex Twin dan met hun ambient works-albums.
Ik moest er wel om lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]Ik dacht boeken om op vakantie te lezen.
WTF. Ik zie nu pas hoe dom dat was.
Ja, dat weet ik, weet ook niet waarom ik "hun" typte.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's 1 kerel![]()
SAW deel 1 vind ik ook niet echt ambient trouwens. Ambient techno ja.
Deel 2 daarentegen
William Basinski is zware kostquote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, weet ook niet waarom ik "hun" typte.![]()
Deel 2 is wel zware kost van ik.
Geen zorgen, is gewoon een liedje.quote:
quote:
quote:
Oké.quote:
Best mooi, ja.quote:
Toen ze nog oprechte muziek maakten...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder, maar doet denken aan toen ik gedumpt werd door een vriendje waar ik nog steeds heel erg verliefd op was. Met groene ogen.
Ik vind Magic anders weer aardig in de buurt komen. Is een lief nummer.quote:
Ken ik niet...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind Magic anders weer aardig in de buurt komen. Is een lief nummer.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken ik niet...
Ben ze een beetje uit het oog verloren.
Whehehehe. Vind dat één van de beste albums. Misschien nog beter dan X&Y, wat door iedereen altijd de hemel in wordt geprezen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Zag altijd een geit in die albumcover.
Bij sommige nummers moet ik inderdaad even slikken, maar ik vermijd ze niet per se. Zijn vaak toch wel mooie liedjes.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
Ik kan sommigen nummers echt niet meer horen omdat ze me aan iemand doen denken.
X&Y was het punt dat ik niets meer om Coldplay ben gaan geven...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehehe. Vind dat één van de beste albums. Misschien nog beter dan X&Y, wat door iedereen altijd de hemel in wordt geprezen.
Maar nummer, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder, maar doet denken aan toen ik gedumpt werd door een vriendje waar ik nog steeds heel erg verliefd op was. Met groene ogen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
Ik kan sommigen nummers echt niet meer horen omdat ze me aan iemand doen denken.
Ik pas na Viva La Vida. Maar de hoop is nu een beetje terug. Atlas was weer typisch Coldplay, ook al was het voor een film.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
X&Y was het punt dat ik niets meer om Coldplay ben gaan geven...
Zo hoorde ik een bepaald album van Robbie Williams voor het eerst toen ik met m'n ouders naar Frankrijk ging, op vakantie. Nu associeer ik dat album met vakantie.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar nummer, ja.
En blijft fascinerend hoe muziek met onze emoties speelt.
[..]
Mwah, gaat wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
Kennen jullie Blur met Caramel? Die is zoo mooi, he.
Ik kende het niet, ben nu aan het luisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
Kennen jullie Blur met Caramel? Die is zoo mooi, he.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo hoorde ik een bepaald album van Robbie Williams voor het eerst toen ik met m'n ouders naar Frankrijk ging, op vakantie. Nu associeer ik dat album met vakantie.
Een leuke dame gesproken die je zondag (vandaag dus) weer ziet... nee echt een baggerjacht jahquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:01 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! De jacht is niet geslaagd, maar toch een prima avond gehad! Even bijgekletst met mijn beste vriend en verder de hele avond met een leuke dame gesproken die ik zondag weer zie.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een leuke dame gesproken die je zondag (vandaag dus) weer ziet... nee echt een baggerjacht jah
Waar blijft t vervolg?
Was dit vandaag geen date dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Gek genoeg was ik ook niet echt op jacht vrijdag. Ik had het vooral gezellig met een van mijn twee beste vrienden en heb weer eens goed bijgekletst met hem. Vandaag overigens weer een geslaagde dag met o.a haar gehad, dus binnenkort maar eens kijken of ze interesse heeft in een echte date.
Nee, maar dat heb ik ook niet zo genoemd toch? Al komt die date er waarschijnlijk nog wel. Vandaag tussen 12 en 5 eigenlijk continu in gesprek geweest dus ondanks dat het geen date was toch genoeg over elkaar te weten gekomen.quote:
Daar las ik even over heen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij zegt toch o.a. haar.... dus geen 1 op1... dus geen date
en hi
Geen waarschijnlijk.... het is ja of nee....quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik ook niet zo genoemd toch? Al komt die date er waarschijnlijk nog wel.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar las ik even over heen.
En hoi Engeltje
Ik heb het nog niet direct gevraagd maar wel door laten schemeren. Daar kwam geen afwijzing, maar ook geen bevestiging als reactie op. Kortom, ik moet het maar eens gaan vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen waarschijnlijk.... het is ja of nee....
Inderdaad niet door laten schemeren maar gewoon concreet vragenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet direct gevraagd maar wel door laten schemeren. Daar kwam geen afwijzing, maar ook geen bevestiging als reactie op. Kortom, ik moet het maar eens gaan vragen.
Is dat niet wat vreemd met twee dameselftallen om me heen?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad niet door laten schemeren maar gewoon concreet vragen
Inderdaad. Anders snappen we het echt niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad niet door laten schemeren maar gewoon concreet vragen
Je hoeft het ook niet meteen om te laten roepenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet wat vreemd met twee dameselftallen om me heen?
Dan neem je haar toch even apartquote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat niet wat vreemd met twee dameselftallen om me heen?
Waarom komt het bij mij dan altijd als een verrassing voor ze?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
Valt me altijd wel op dat vrouwen echt veel sneller hints doorhebben. Soms te snel.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet meteen om te laten roepen
Ik niet hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
Valt me altijd wel op dat vrouwen echt veel sneller hints doorhebben. Soms te snel.
Hello.quote:
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
Logisch tochquote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom komt het bij mij dan altijd als een verrassing voor ze?
Misschien geef jij niet echt hints?quote:
Soms vind ik iemand niet echt boeiend, maar probeer dat dan niet te laten merken. Helaas tevergeefs.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JaDat is nog al logisch... vrouwen hebben over het algemeen meer skills en gericht om iedereen in de gaten te houden
Maar hoezo te snel?
Jullie zijn de perfecte spionnen bedoel je?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JaDat is nog al logisch... vrouwen hebben over het algemeen meer skills en gericht om iedereen in de gaten te houden
Maar hoezo te snel?
Vaker knipogen dus.quote:
Als ze dat niet zien ...quote:
Zal je net zien dat ze blind isquote:
Lijkt me lastig, iemand versieren die blind is.quote:
Ik heb ooit als grap eens gevraagd of iemand last van haar ogen had omdat ze steeds knipoogdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik denk dat het makkelijker is voor mij.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, iemand versieren die blind is.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ooit als grap eens gevraagd of iemand last van haar ogen had omdat ze steeds knipoogdeDat is niet erg aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is voor mij.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Scoor je daar geen pluspunten mee dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ziet ze niet dat ik een kat ben.
[ afbeelding ]
Ik bracht het met een lach en puppy-ogen. Ze kon er wel om lachen.quote:
Als je iemand niet boeiend vind dan maakt dat wel of niet laten merken toch niks meer uitquote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms vind ik iemand niet echt boeiend, maar probeer dat dan niet te laten merken. Helaas tevergeefs.
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn de perfecte spionnen bedoel je?
Meestal kun je de scharnieren omdraaienquote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Eventjes een hele belangrijke vraag hoor... maar is het tegenwoordig gewoon zo dat als je een koelkast koopt dat je kan kiezen of de deur links of rechts open gaat?![]()
Ja is steeds vakerquote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Eventjes een hele belangrijke vraag hoor... maar is het tegenwoordig gewoon zo dat als je een koelkast koopt dat je kan kiezen of de deur links of rechts open gaat?![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ooit als grap eens gevraagd of iemand last van haar ogen had omdat ze steeds knipoogdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o gosh ... lekker subtiel weer
![]()
Nah, ik weet dat dat kut kan overkomen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je iemand niet boeiend vind dan maakt dat wel of niet laten merken toch niks meer uit
Ik bedoel als je er verder geen contact mee hebt enzo? Wat maakt jou dat dan uit of die ander dat weet of niet
Heel vaak wel... hoezo?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Echt he? bij kieskeurig.nl kan je zoveel opties aanvinken maar dat staat er dus niet bijquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal kun je de scharnieren omdraaien
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom komt het bij mij dan altijd als een verrassing voor ze?
Oew.quote:
Ah liefquote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot op heden nog nooit.
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet kan dat bij elke koelkast wel, waarschijnlijk staat het er daarom niet bijquote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? bij kieskeurig.nl kan je zoveel opties aanvinken maar dat staat er dus niet bij![]()
Tsja, vaak moet je d'r delen met nog twintig andere katten.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot op heden nog nooit.
[ afbeelding ]
Ik vroeg me vanmiddag af he? Wimpers dienen om vuil uit je oog te houden. Waarom heb je dan zo ontzettend vaak een wimper in je oog?quote:
Heb nog een leuke voor je.quote:
ja nahja weet ik veelquote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan dat bij elke koelkast wel, waarschijnlijk staat het er daarom niet bij
Hmms.... nep interesse tonen, negeren of k doen is veel vervelenderquote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, ik weet dat dat kut kan overkomen.
Niet doen, ik ben al depriquote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg me vanmiddag af he? Wimpers dienen om vuil uit je oog te houden. Waarom heb je dan zo ontzettend vaak een wimper in je oog?
[..]
Heb nog een leuke voor je.
[ afbeelding ]
Opletten tijdens de aankoop danquote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat er dit jaar een nieuwe koelkast komt
Deurrubbers zijn te vervangenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nahja weet ik veel
Ik heb mijn huidige koelkast van opa gehad maarja de deurrubbers zijn stuk en energielabel is ook H-- ofzo
Heb jij een crush dan?quote:
Skattie dat gaat toch niet passenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Of gewoon een koelkast met 2 deuren kopen, probleem opgelost
En dat je denkt: WTF, waarom is hij leuker dan ik?!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog een leuke voor je.
[ afbeelding ]
Ik heb dat iig nooit.... maar wimpers zijn haren en doen dus mee aan de groei-valuitcyclus van haarquote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg me vanmiddag af he? Wimpers dienen om vuil uit je oog te houden. Waarom heb je dan zo ontzettend vaak een wimper in je oog?
Ik hoop niet dat ze er langer dan een kwartier in lagen.quote:
Met een groot kookeiland en groot fornuis, met een aparte grillquote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Myraela het volgende:
Koelkasten met twee deuren.Mooie grote keukens.
![]()
Dat staat echt hoog op m'n wishlist tegen de tijd dat wij een huisje gaan kopen.
Of beneden als hij nu op zolder zitquote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik gok dat die boven in de slaapkamer staat
Hoe weet jij datquote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik gok dat die boven in de slaapkamer staat
Grillenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een groot kookeiland en groot fornuis, met een aparte grill
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit in jouw keuken geweest geloof ik
Awww.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet meer. Ik heb alles geblokkeerd en verbannen
Ik vind kookeilanden echt helemaal niets. En zo'n grill is enorm kut afwassen. Been there, done that.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een groot kookeiland en groot fornuis, met een aparte grill
I'maspyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VROUWUUHHH, JE KEN NOG BETER KIPPUH HOUWUHH.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet meer. Ik heb alles geblokkeerd en verbannen
Ploatje doet het nietquote:
koeitjes en schapies erbij en de rest van de wereld is ook weer blijquote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
VROUWUUHHH, JE KEN NOG BETER KIPPUH HOUWUHH.
je hebt Twi tochquote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind kookeilanden echt helemaal niets. En zo'n grill is enorm kut afwassen. Been there, done that.
Altijd, jaquote:Op zondag 16 maart 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat je denkt: WTF, waarom is hij leuker dan ik?!![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb dat iig nooit.... maar wimpers zijn haren en doen dus mee aan de groei-valuitcyclus van haar
Als je er vaak last van hebt.... dan heb je of ergens een voedingstekort of je hebt de pech dat je haartjes altijd rot uitvallen
Hoezo?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze er langer dan een kwartier in lagen.
Tenmiste eitjes waar je wat aan hebtquote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
VROUWUUHHH, JE KEN NOG BETER KIPPUH HOUWUHH.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I'maspyNu durf ik niet meer om te kleden, dadelijk heb je allemaal camera's opgehangen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:
Jij bent zo'n goede gastvrouw dat ik niet in de buurt van de keuken komenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer dan
Nahja ...
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer om te kleden, dadelijk heb je allemaal camera's opgehangen ofzo
En dan ga je koken?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga van de week van die keramische pannen halen
Dat zeker.quote:
Lekker eitjesquote:
Dan krijgen ze het koud en worden ze zwak.quote:
Echt?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn blocklijst is groter dan mijn vriendenlijst
De grootte van de lijst maakt niet uit, de inhoud is belangrijker. Goede vrienden zijn meer waard dan veel vrienden.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
waarheid ditquote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
De grootte van de lijst maakt niet uit, de inhoud is belangrijker. Goede vrienden zijn meer waard dan veel vrienden.
Blokken vind ik altijd een beetje sneu. Vind ook een beetje dat ik die pijn moet kunnen verdragen of zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan krijgen ze het koud en worden ze zwak.Dat heb ik geleerd op stage. Normaal gesproken gaat moeder wel op tijd aan land.
Neuh liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blokken vind ik altijd een beetje sneu. Vind ook een beetje dat ik die pijn moet kunnen verdragen of zo.
Ik eerst ook niet, tot ik eendjes in het bad liet zwemmen en daarvoor gewaarschuwd was. Maar de waarschuwing kwam iets te laat, dus moesten ze snel afgedroogd en opgewarmd worden.quote:
Ik een paar. De meeste op FB.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd op whatsapp oid
Kun je zien als je geblocket bent?quote:
Gelukkigquote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, tot ik eendjes in het bad lied zwemmen en daarvoor gewaarschuwd was. Maar de waarschuwing kwam iets te laat, dus moesten ze snel afgedroogd en opgewarmd worden.Gelukkig kwam het goed met ze.
Anders ga je krampachtig hun pagina in de gaten houden of blijven ze dan contact met jou zoeken?quote:
Ik ook niet. En maar ééntje op Facebook. Al is dat altijd een beetje onzin, want als je gewoon niet inlogt kun je iemands profiel nog steeds vinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd op whatsapp oid
Waarom?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet. En maar ééntje op Facebook. Al is dat altijd een beetje onzin, want als je gewoon niet inlogt kun je iemands profiel nog steeds vinden.
Weltrusten Roy!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
Ja, tijd om te gaan slapen.
Welterusten all![]()
Als je echt geblocked bent kan je ook niks zien van die ander.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je zien als je geblocket bent?
[..]
Gelukkig
Een paar. Meeste gewoon verwijderd.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh zelfs geblokkeerd? niet gewoon verwijderd?
Vooral dat eerstequote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anders ga je krampachtig hun pagina in de gaten houden of blijven ze dan contact met jou zoeken?
Okequote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je echt geblocked bent kan je ook niks zien van die ander.
quote:
Je gaat nu zeker wat mensen checken of niet?quote:
Dat kan best pijnlijk zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat nu zeker wat mensen checken of niet?
Ik kende zo'n meisje die de kat altijd kneep, in plaats van aaide. Gewoon omdat ze nog te jong was om het fatsoenlijk te doen. Kat niet blij natuurlijk. Maar dan ben je als moeder toch echt gewoon stom bezig, zowel voor de kat als het kind.quote:
Ik weet van slechts 1 die me geblokkeerd heeft. Geen idee waarom, maar ik mis d'r absoluut niks aan.quote:
Ik zou wel zoiets hebben van: "WHYYY? WHAT DID I DOOO?"quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet van slechts 1 die me geblokkeerd heeft. Geen idee waarom, maar ik mis d'r absoluut niks aan.
Hmm, ik ben nergens geblocked zo te zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat nu zeker wat mensen checken of niet?
Dat soort moeders...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kende zo'n meisje die de kat altijd kneep, in plaats van aaide. Gewoon omdat ze nog te jong was om het fatsoenlijk te doen. Kat niet blij natuurlijk. Maar dan ben je als moeder toch echt gewoon stom bezig, zowel voor de kat als het kind.
Soms ben je de moeite niet waard om geblocked te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik ben nergens geblocked zo te zien.
Dan vraag k af waarom ze me negeren
Ze was gewoon jelly denk ikquote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou wel zoiets hebben van: "WHYYY? WHAT DID I DOOO?"
Tenzij de reden heel erg voor de hand ligt.
Dat doen mensen weleens. Hoor je alleen wat van als ze afleiding zoeken of iets van je nodig hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik ben nergens geblocked zo te zien.
Dan vraag k af waarom ze me negeren
En zo'n dier is dan de dupe en wordt naar een asiel gebracht.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort moeders...
Is het nou echt zo moeilijk om dat kind aan te leren dat ze geen dieren moet knijpen? Kan je jezelf als moeder nou echt niet bedenken dat dat wellicht in de toekomst de oorzaak kan zijn van een dier dat het kind aanvalt?
Echt he
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
Laatst even iemand geblokt trouwens, uit zelfbescherming, maar nu alweer ontblokt, he. Wat een slappe teef ben ik ook.
Klopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
Laatst even iemand geblokt trouwens, uit zelfbescherming, maar nu alweer ontblokt, he. Wat een slappe teef ben ik ook.
Mja, dat heb je snel genoeg in de gaten.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doen mensen weleens. Hoor je alleen wat van als ze afleiding zoeken of iets van je nodig hebben.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms ben je de moeite niet waard om geblocked te worden.
Idd, het is de schuld van het diertje. In het ergste geval worden ze ingeslapen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
En zo'n dier is dan de dupe en wordt naar een asiel gebracht.
Lijkt me slim om als mens te moeten kiezen: of een huisdier, of een kind.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms ben je de moeite niet waard om geblocked te worden.
Misselijkmakend dat soort mensen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, het is de schuld van het diertje. In het ergste geval worden ze ingeslapen.
Je hebt het in de gaten ja, maar je probeert optimistisch te blijven he? ...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Je valt me tegen Fas.
[..]
Mja, dat heb je snel genoeg in de gaten.
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kende zo'n meisje die de kat altijd kneep, in plaats van aaide. Gewoon omdat ze nog te jong was om het fatsoenlijk te doen. Kat niet blij natuurlijk. Maar dan ben je als moeder toch echt gewoon stom bezig, zowel voor de kat als het kind.
Voor hele jonge kindjes is dat wel moeilijk hoor, maar dan nog kan je als moeder je kind gewoon uit de buurt houden, maar zo leren jonge kindjes ook niet het 'aaien'quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort moeders...
Is het nou echt zo moeilijk om dat kind aan te leren dat ze geen dieren moet knijpen? Kan je jezelf als moeder nou echt niet bedenken dat dat wellicht in de toekomst de oorzaak kan zijn van een dier dat het kind aanvalt?
Echt he
Doe ik bij mannen weleens.quote:
Oh, verkeerde reactie gequote. Alleen contact zoeken als ik daar zin in heb, bedoel ik.quote:
Het kind er vanzelf laten achterkomen dat knijpen niet zo'n goed plan is, heeft een dood dier en getraumatiseerd kind tot gevolg in het ergste geval...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Voor hele jonge kindjes is dat wel moeilijk hoor, maar dan nog kan je als moeder je kind gewoon uit de buurt houden, maar zo leren jonge kindjes ook niet het 'aaien'
Mijn oppaskindje is dat nu ook aan het leren....
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, verkeerde reactie gequote. Alleen contact zoeken als ik daar zin in heb, bedoel ik.
Ik deed zelfs mijn knuffeldieren nog geen pijn. Die waren voor mij bijna net zo echt.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kind er vanzelf laten achterkomen dat knijpen niet zo'n goed plan is, heeft een dood dier en getraumatiseerd kind tot gevolg in het ergste geval...
Dan laat je ze maar uit de buurt van dieren tot ze wat ouder zijn.
Ja, vind het heel moeilijk om mannen interessant te blijven vinden.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kind er vanzelf laten achterkomen dat knijpen niet zo'n goed plan is, heeft een dood dier en getraumatiseerd kind tot gevolg in het ergste geval...
Het is niet "erachter komen dat knijpen.." het kind kan gewoon alleen maar knijpen. Zo'n kind van 1.5 heeft meer kracht in zijn/haar handjes dan jij in je rechterhand.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mis de knipoog.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slimme jongen, die twi.
[ afbeelding ]
Precies datquote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet "erachter komen dat knijpen.." het kind kan gewoon alleen maar knijpen. Zo'n kind van 1.5 heeft meer kracht in zijn/haar handjes dan jij in je rechterhand.
Een kind laten wennen aan dieren is niets mis mee, maar je moet er gewoon bij blijven en als je merkt dat een dier het niet leuk vind gewoon afkappen.
En inslapen en trauma's.Dan moet het wel heel heftig zijn hoor. In een normale mensen wereld is het ergste geval een flinke haal.
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vind het heel moeilijk om mannen interessant te blijven vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |