Dat is de bedoelingquote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet wat dat is met surrealisme, maar op de een of andere manier voel ik me er een beetje unheimisch bij.
Is dat zo? Ik vind dat niet echt fijn.quote:
Is dat niet fascinerend?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet wat dat is met surrealisme, maar op de een of andere manier voel ik me er een beetje unheimisch bij.
quote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:
Misschien wel ... Het boeit me ook wel, maar na een tijdje wil ik er niet meer naar kijken. Maar dat verschilt ook wel per afbeelding.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet fascinerend?
[..]
OP Hayley toegevoegd.
Kaneeltjequote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet fascinerend?
[..]
OP Hayley toegevoegd.
Wat vind je dan van shockhumor?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel ... Het boeit me ook wel, maar na een tijdje wil ik er niet meer naar kijken. Maar dat verschilt ook wel per afbeelding.
Deze quote van die pagina vond ik wel mooi, trouwens: "It is a fool's prerogative to utter truths that no one else will speak".
Hayley.quote:
Shockhumor? Vertel.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je dan van shockhumor?
[..]
Hayley.Zo cute.
Is zij die van Paramore of lijkt ze er gewoon enorm op?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je dan van shockhumor?
[..]
Hayley.Zo cute.
Jaquote:
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?quote:
Nee, dat is zij.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is zij die van Paramore of lijkt ze er gewoon enorm op?
Je bedoelt wat het verschil is tussen een kruiwagen vol zand en een kruiwagen vol babies?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?
[..]
Een kruiwagen zand kun je niet legen met een hooivork?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt wat het verschil is tussen een kruiwagen vol zand en een kruiwagen vol babies?
Ik kende de term niet echt. Kom het niet vaak tegen, maar kan er meestal wel om lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?
[..]
Nee, dat is zij.
LOLquote:Op zondag 16 maart 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kruiwagen zand kun je niet legen met een hooivork?
quote:
Mooie vrouw inderdaad. Muziek valt helaas een beetje tegen.quote:
Net wakker?quote:
Waarom?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad. Muziek valt helaas een beetje tegen.
Geen idee, ik vind Epica gewoon niet zo boeiend.quote:
Wel lekker bijgeslapen?quote:
Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind Epica gewoon niet zo boeiend.
Mja ben alleen bang dat ik vanavond weer voor geen meter slaap, en morgenochtend alsnog brak benquote:
Ik heb ze op Pinkpop zelfs een keer live gezien. Het was niet heel slecht, maar niet genoeg voor mij om te denken: laat ik hier eens een album van kopen.quote:
Moet je weer vroeg morgen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ben alleen bang dat ik vanavond weer voor geen meter slaap, en morgenochtend alsnog brak ben
Wat voor bands vind je wel leuk?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop zelfs een keer live gezien. Het was niet heel slecht, maar niet genoeg voor mij om te denken: laat ik hier eens een album van kopen.
Juist als je er bang voor bent dan kan je er donder op zeggen dat je kut slaaptquote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ben alleen bang dat ik vanavond weer voor geen meter slaap, en morgenochtend alsnog brak ben
Pffff, van alles. In mijn fobo staat een lijstje met muziek die ik graag hoor.quote:
Dit jaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist als je er bang voor bent dan kan je er donder op zeggen dat je kut slaapt
En ik ben er bang voor omdat het de laatste elke keer raak is in een ochtenddienst. En dan lig ik er telkens mooi op tijd in...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist als je er bang voor bent dan kan je er donder op zeggen dat je kut slaapt
Sterkte.quote:
Staan leuke bands tussenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Pffff, van alles. In mijn fobo staat een lijstje met muziek die ik graag hoor.
Dank u. En natuurlijk, want Bogie.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Staan leuke bands tussenlieve hond ook
Even luisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil dansen met een lief meisje op dit nummer
Want je hebt plannen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga een snipperdag opnemen... alleen nog even kijken welke.
Have funquote:
Minder bonen eten.quote:
Mja waarschijnlijk is je lichaam het dan niet gewend om om te schakelen... kan je dan niet gewoon zeggen: Ik ga wat later naar bed dan slaap je tenminste wel ipv steeds wakker wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik ben er bang voor omdat het de laatste elke keer raak is in een ochtenddienst. En dan lig ik er telkens mooi op tijd in...
Wat ik zo raar vind is dat het al 10 jaar probleemloos gaat... en de laatste maanden lig ik telkens na 3 uurtjes al wakker ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja waarschijnlijk is je lichaam het dan niet gewend om om te schakelen... kan je dan niet gewoon zeggen: Ik ga wat later naar bed dan slaap je tenminste wel ipv steeds wakker worden
Of dan smiddags proberen niet te gaan 'bij' slapen
Misschien iets van melatonine nemen, een uur of twee voordat je gaat slapen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind is dat het al 10 jaar probleemloos gaat... en de laatste maanden lig ik telkens na 3 uurtjes al wakker ofzo
En ja zal wel door het schakelen komen maarja...
Iets van wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets van melatonine nemen, een uur of twee voordat je gaat slapen?
Niet iets veranderd de laatste maanden?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind is dat het al 10 jaar probleemloos gaat... en de laatste maanden lig ik telkens na 3 uurtjes al wakker ofzo
En ja zal wel door het schakelen komen maarja...
Ja en zorgen dat je ontspannen gaat slapen, lekker warme douche, een uur van te voren geen tv/pc/telefoon maar gewoon een relaxed muziekjequote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets van melatonine nemen, een uur of twee voordat je gaat slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iets veranderd de laatste maanden?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en zorgen dat je ontspannen gaat slapen, lekker warme douche, een uur van te voren geen tv/pc/telefoon maar gewoon een relaxed muziekjeHier staat altijd relaxte muziek op, en lees altijd nog wat voor het slapen etc. Rukken heb ik niet eens zo vaak zin meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een stofje wat je lichaam zelf ook aanmaakt waardoor je moe wordt. Meestal gebeurt dat rond bedtijd, als de zon onder is. Maar het is ook verkrijgbaar in een supplement wat je bijvoorbeeld ook bij de HEMA of Kruidvat kan kopen.quote:
[..]
Ja en zorgen dat je ontspannen gaat slapen, lekker warme douche, een uur van te voren geen tv/pc/telefoon maar gewoon een relaxed muziekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Ja en zorgen dat je ontspannen gaat slapen, lekker warme douche, een uur van te voren geen tv/pc/telefoon maar gewoon een relaxed muziekjeIets lezen in bed voor je gaat slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Klinkt niet verkeerd. Maar er moet inderdaad wel (rustig) op gedanst worden, het is niet echt luistermuziek.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil dansen met een lief meisje op dit nummer
Hey!quote:
Ik vind dit nummer, Ce Matin la, en You make it easy, beiden van dezelfde cd, heerlijk om te luisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Maar er moet inderdaad wel (rustig) op gedanst worden, het is niet echt luistermuziek.
Om te luisteren vind ik het net té rustig. Ik zou moeten dansen om niet in slaap te vallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer, Ce Matin la, en You make it easy, beiden van dezelfde cd, heerlijk om te luisteren.
Maar ik krijg er een enorme zin van om rustig te dansen met iemand waar ik om geef.
Ik vind Air luistermuziek bij uitstek....quote:Op zondag 16 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Maar er moet inderdaad wel (rustig) op gedanst worden, het is niet echt luistermuziek.
Ik vond dit meer achtergrondmuziek. Dus wel iets wat je hoort, maar wat niet echt opvalt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind Air luistermuziek bij uitstek....
Wel grappig, want de meeste muziek die als achtergrondmuziek bestempeld wordt is bedoeld om intens naar te luisteren... ambient bijv.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond dit meer achtergrondmuziek. Dus wel iets wat je hoort, maar wat niet echt opvalt.
Jonge, ik voel me dom nu.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel grappig, want de meeste muziek die als achtergrondmuziek bestempeld wordt is bedoeld om intens naar te luisteren... ambient bijv.
Het was bedoeld als persoonlijke beleving, een mening. Je zal vast wel gelijk hebben verder.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
MUZ / Ambient topic #3: Selected works
Het is maar een voorbeeld.
Ulrich Schnauss.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel grappig, want de meeste muziek die als achtergrondmuziek bestempeld wordt is bedoeld om intens naar te luisteren... ambient bijv.
Boeken.quote:
Aphex Twin dan met hun ambient works-albums.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet echt pure ambient, maar wel een voorbeeld ja.
quote:
Da's 1 kerelquote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aphex Twin dan met hun ambient works-albums.
Ik moest er wel om lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]Ik dacht boeken om op vakantie te lezen.
WTF. Ik zie nu pas hoe dom dat was.
Ja, dat weet ik, weet ook niet waarom ik "hun" typte.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's 1 kerel![]()
SAW deel 1 vind ik ook niet echt ambient trouwens. Ambient techno ja.
Deel 2 daarentegen
William Basinski is zware kostquote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, weet ook niet waarom ik "hun" typte.![]()
Deel 2 is wel zware kost van ik.
Geen zorgen, is gewoon een liedje.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |