Dat is de bedoelingquote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet wat dat is met surrealisme, maar op de een of andere manier voel ik me er een beetje unheimisch bij.
Is dat zo? Ik vind dat niet echt fijn.quote:
Is dat niet fascinerend?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
Ik weet niet wat dat is met surrealisme, maar op de een of andere manier voel ik me er een beetje unheimisch bij.
quote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:
Misschien wel ... Het boeit me ook wel, maar na een tijdje wil ik er niet meer naar kijken. Maar dat verschilt ook wel per afbeelding.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet fascinerend?
[..]
OP Hayley toegevoegd.
Kaneeltjequote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet fascinerend?
[..]
OP Hayley toegevoegd.
Wat vind je dan van shockhumor?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel ... Het boeit me ook wel, maar na een tijdje wil ik er niet meer naar kijken. Maar dat verschilt ook wel per afbeelding.
Deze quote van die pagina vond ik wel mooi, trouwens: "It is a fool's prerogative to utter truths that no one else will speak".
Hayley.quote:
Shockhumor? Vertel.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je dan van shockhumor?
[..]
Hayley.Zo cute.
Is zij die van Paramore of lijkt ze er gewoon enorm op?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je dan van shockhumor?
[..]
Hayley.Zo cute.
Jaquote:
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?quote:
Nee, dat is zij.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is zij die van Paramore of lijkt ze er gewoon enorm op?
Je bedoelt wat het verschil is tussen een kruiwagen vol zand en een kruiwagen vol babies?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?
[..]
Een kruiwagen zand kun je niet legen met een hooivork?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt wat het verschil is tussen een kruiwagen vol zand en een kruiwagen vol babies?
Ik kende de term niet echt. Kom het niet vaak tegen, maar kan er meestal wel om lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Grappen over dode babies en alles. Ken je toch wel?
[..]
Nee, dat is zij.
LOLquote:Op zondag 16 maart 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kruiwagen zand kun je niet legen met een hooivork?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |