Inschrijving is vandaag geopend.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, ja, die moet ik ook nog lopen geloof ik.
Goeie, eens denken of ik de 5 of de 10 wil doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inschrijving is vandaag geopend.
Yur, dankjehet lopen gaat nu echt zoveel beter, meer ontspannen.
Ik heb ze even voor je geteld. Op mijn lijst staan 84 verschillende loopjes in de regio. En daarvan heb ik er nu 33 gelopen.quote:
Nicequote:Op maandag 17 maart 2014 15:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb ze even voor je geteld. Op mijn lijst staan 84 verschillende loopjes in de regio. En daarvan heb ik er nu 33 gelopen.
Superleuk! Lijkt me ook wel watquote:Op maandag 17 maart 2014 15:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb ze even voor je geteld. Op mijn lijst staan 84 verschillende loopjes in de regio. En daarvan heb ik er nu 33 gelopen.
En dan terug 29,6km zwalkenquote:Op maandag 17 maart 2014 15:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zit voor de grap eens te meten wat de loopafstand is van mijn huis naar mijn favoriete terras in Leiden.
Dat is dus slechts 14.8 km! Ik zeg dat is meteen een mooi doel om de training mee af te gaan sluiten!![]()
Andersom is ook wel een leuk experiment. Met hoeveel drank in je mik red je het nog tot huis in een fatsoenlijke tijd.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zit voor de grap eens te meten wat de loopafstand is van mijn huis naar mijn favoriete terras in Leiden.
Dat is dus slechts 14.8 km! Ik zeg dat is meteen een mooi doel om de training mee af te gaan sluiten!![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Andersom is ook wel een leuk experiment. Met hoeveel drank in je mik red je het nog tot huis in een fatsoenlijke tijd.
Dan neem ik de trein wel terugquote:Op maandag 17 maart 2014 15:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Andersom is ook wel een leuk experiment. Met hoeveel drank in je mik red je het nog tot huis in een fatsoenlijke tijd.
Ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:20 schreef Twinky het volgende:
Okay nog even over Garmin. Bij Smashrun kan hij automatisch importeren vanuit Garmin. Kan dat niet ook gewoon bij Endomondo enzo?
De afstand naar mijn werk is nauwelijks genoeg voor een warming up, km of 2.quote:
ja dat had ik gevonden! Maar automatisch!quote:Op maandag 17 maart 2014 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja.
New Workout --> "Import from Garmin".
Bij mij haalt hij het bij endomondo wel uit mijn Garmin-app op de computer. Ik hoef niet te werken met GPXjes ofzo. Of bedoel je meer 1 knopje drukken en hij zoekt alles zelf op?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:20 schreef Twinky het volgende:
Okay nog even over Garmin. Bij Smashrun kan hij automatisch importeren vanuit Garmin. Kan dat niet ook gewoon bij Endomondo enzo?
Automatischer dan dat gaat het helaas niet bij Endomondo (en Strava). Het knopje: sync Garmin bij Smashrun is echt geniaal.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja dat had ik gevonden! Maar automatisch!
Daar moeten jullie heenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |