Hij suggereert allerlei dingen, dat is iets heel anders dan gewoon een open vraag stellen aan V Geel. Daarbij is Genee presentator en columnist en helemaal geen journalist. Hij heeft ook geen redactie achter zich om eventuele feiten te checken.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Genee is een journalist, hun enige bestaansrecht wordt ontleend aan de mate waarin ze kritisch kunnen zijn (=zuigen in de ogen van mensen met tere ego's). Dat is gewoon zijn taak, is toch niks persoonlijks.
Vind ik allemaal wel meevallen, ik mag zijn cynisme wel en dat van Van Hanegem heeft toch ook wat zieligs, dat zo'n man zichzelf moet aanbieden zegt toch al genoeg.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:36 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn taak als journalist is om objectief te zijn. Echter vormt hij zijn mening vaak vooraf en presenteert dit met opdringerige wijze. Zijn scoringsdrift over de rug van anderen is gewoon walgelijk.
Deed Cruijff ook, is die dan ook zielig?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik allemaal wel meevallen, ik mag zijn cynisme wel en dat van Van Hanegem heeft toch ook wat zieligs, dat zo'n man zichzelf moet aanbieden zegt toch al genoeg.
Dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik allemaal wel meevallen, ik mag zijn cynisme wel en dat van Van Hanegem heeft toch ook wat zieligs, dat zo'n man zichzelf moet aanbieden zegt toch al genoeg.
Haha, en zie dan plaatje linksquote:Op maandag 17 maart 2014 11:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon zo natuurlijk uit
Geboren talent
Ik ben ook inderdaad erg benieuwd wat er volgend jaar aan selectie staat.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Zal mij benieuwen wie er na de zomer vertrekken en komen bij de club. Hoop dat de interesse in spelers als Martins Indi, Janmaat, Pelle, De Vrij en een Clasie een keer doorzet en we wat miljoenen kunnen binnenhengelen en gericht op zoek kunnen naar het versterken van onze écht zwakke posities.
Ik vind dat als Vilhena iets goeds doet, dat het heel vaak in combinatie is met Boëtius, die twee voelen elkaar best wel goed aan, ik zou die niet zo ver uit elkaar halen.quote:Ik zou overigens gewoon Boëtius op rechtsbuiten zetten en Vilhena in de Martens rol als hangende linkshalf.
Ik ben er van overtuigd dat Woudenberg en van Beek volgend jaar een basisplaats hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ben ook inderdaad erg benieuwd wat er volgend jaar aan selectie staat.
Ik denk dat Janmaat, Pellè, BMI, Clasie en Schaken vertrekken.
Ik hoop dat ze Hupperts halen, en Ziyech wellicht (beiden aflopend contract met optie van 1jarige verlenging, zou met bovenstaande transfergelden af te kopen moeten zijn)
[..]
Ik vind dat als Vilhena iets goeds doet, dat het heel vaak in combinatie is met Boëtius, die twee voelen elkaar best wel goed aan, ik zou die niet zo ver uit elkaar halen.
Weten mensen trouwens in hoeverre de volgende jeugdlichting klaar is om mee te strijden om basisplaatsen? Ik zou Manu in ieder geval weer laten aansluiten, maar hoe ontwikkelen mensen als Sleegers, Karsdorp, Woudenberg, Van Deelen, Van Beek en Steenvoorden zich? Gaan die het niveau halen?
De witte keniaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Woudenberg en van Beek volgend jaar een basisplaats hebben.
Hij is gerust wel beter dan Ruben Schakenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Pistone het volgende:
Trouwens uiteindelijk toch maar goed geweest dat we 'de strijd' om Bojan hebben verloren.
Die had ook niet veel toegevoegd en was waarschijnlijk flink duur (misschien zelfs wel onhaalbaar duur).
Een zoutpilaar is nog beter dan Schaken.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef satecl het volgende:
Hij is gerust wel beter dan Ruben Schaken
Blessquote:Op maandag 17 maart 2014 18:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Jongens, volgens het wedstrijdverslag op voetbalzone speelde Schaken een sterke wedstrijd.
De laatste keer dat Feyenoord een strijd om een speler won was met Vormer (die kon meer verdienen bij Vitesse) en daarvoor met Cissé. Twente wilde hem ook hebben, en toen dat niet doorging hebben ze tweede keus Bryan Ruiz maar gehaald.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Pistone het volgende:
Trouwens uiteindelijk toch maar goed geweest dat we 'de strijd' om Bojan hebben verloren.
Die had ook niet veel toegevoegd en was waarschijnlijk flink duur (misschien zelfs wel onhaalbaar duur).
Wat was die slecht zeg gister. Ik heb heel veel dramatische potten van hem gezien (en ook best goede hoor, 1/2 jaar geleden) maar dit sloeg écht alles. Heb hem echt serieus maar één ding goed zien doen, toen hij naar binnen trok en die bal aan Te Vrede gaf, die er vervolgens niks mee konquote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat spelers als Armenteros en Verhoek zelfmoordneigingen hebben door Schaken. Als zelfs Schaken hen uit de basis houdt..
Uiteraard, maar ook geen miljoen+ aan salaris waard.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij is gerust wel beter dan Ruben Schaken
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.quote:
Filmpje is een beetje jammer, maar zo slecht is dat ontwerp niet hoor. Alleen dat belachelijke TV-ding dat bovenin hangt, wat Schalke ook heeft en wat tyfusirritant is met Fifa, mogen ze van mij weg laten. En aan de buitenkant is ie niet echt super.quote:
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.
Om over die debiele effecten telkens als er tekst in beeld komt nog maar te zwijgen.
Echt een heel slecht filmpje.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?
Ik noem mezelf geen superjood, nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.
Om over die debiele effecten telkens als er tekst in beeld komt nog maar te zwijgen.
Als je investeerders en fans wil overtuigen is het best belangrijk dat het er niet uit ziet alsof het met Super Paint Shop Pro gedaan is, ja. Al moet ik zeggen dat het stadion er van binnen best aardig uitziet.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk inderdaad hoe zo'n promotiefilmpje er uit ziet, wanneer er een miljoeneninvestering gedaan wordt.
Ik vind het nog wel meevallen, ga nu eerst even die site van ze doorlezen. Ben wel benieuwd naar het idee, al hangt er toch een naar smaakje aan VolkerWessels in de hele stadionsoap.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:05 schreef Pistone het volgende:
Nee die 'superkuip' staat bij mij op de laatste plaats van de 3.
Walgelijk ding vind ik dat. Deze is veul mooierquote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Filmpje is een beetje jammer, maar zo slecht is dat ontwerp niet hoor. Alleen dat belachelijke TV-ding dat bovenin hangt, wat Schalke ook heeft en wat tyfusirritant is met Fifa, mogen ze van mij weg laten. En aan de buitenkant is ie niet echt super.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
Walgelijk ding vind ik dat. Deze is veul mooier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste ziet er niet uit, die onderste vind ik wel heel mooi.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat het verder een matig plan is. Dat ontwerp van VW trouwens, die buitenkantquote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |