abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137829202
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef Caland het volgende:

[..]

De Vrij speelt al weken echt heel erg sterk.

Snapte ook de wissel van Vilhena niet zo, die vond ik de laatste paar weken ook wel weer aardig spelen.
Koeman en wissels is sowieso een ongelukkige combinatie.

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Gewoon een echte angsthaas, 2 keer geweest dat De Vrij de spits afschermt de bal de 16 in rolt en hij nog niet komt of komt en dan weer halverwege stopt. :')

Gewoon niet goed genoeg, kansen genoeg gehad. Hahn mag van mij gewoon de kans krijgen vanaf speeldag 1, die zal ook vast wel zijn fouten gaan maken maar met Mulder ben ik wel klaar, gaat niet meer beter worden dan dit.
Idd. Die gaat niet veel beter meer worden. Hopelijk is die Hahn wat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 17 maart 2014 @ 07:37:49 #107
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137830521

:')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137830523
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond de Vrij trouwens prima spelen.

Maar Mulder :') :') geen fuck te doen gehad maar toch onzekerheid uitstralen, hoe krijg je het voor elkaar...
Die speelde echt heel sterk ja.
Clasie en Immers ook goed. Voorhoede met als negatieve uitblinker Schaken was treurig :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137830533
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
Deze Messias is alleen nog maar met overtreding te stoppen.

[ afbeelding ]
Lexie _O_
Was aardig op dreef, samen met met name De Vrij (en Clasie had natuurlijk die heerlijke pass).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137830688
De Vrij liep als een baas weer spitsjes uit te kappen, hebben we lang niet gezien bij hem.
pi_137830727
De Kromme is boos

quote:
Van Hanegem woedend op Genee: 'Hij leeft van herrie in de tent'

Willem van Hanegem is boos op Wilfred Genee. Laatstgenoemde noemde de Kromme bij BNR een 'luis in de pels' van Feyenoord en vroeg aan technisch directeur Martin van Geel of het niet gênant was hoe de clubicoon naar een baantje bij zijn favoriete club hengelde. Van Hanegem begrijpt daar niets van en noemt de uitspraken van Genee in zijn wekelijkse column 'onbeschoft'.

Van Hanegem schrijft in het Algemeen Dagblad dat Genees teksten wemelen van onwaarheden. "Genee is er op uit om onwaarheden over tafel te gooien en daar een ander op te laten reageren", bromt Van Hanegem. "Hij leeft van herrie in de tent en ik hoop dat deze man tot de orde geroepen wordt. Het is kleinzielig wat hij doet."

Van Hanegem benadrukt dat hij niet heeft gevraagd om een baan bij Feyenoord, maar dat hij slechts heeft aangeboden om mee te helpen. "Mag ik alsjeblieft? Meneer Genee heeft daar problemen mee. Op basis waarvan? Wat heeft hij voor het voetbal betekend? Wat heeft hij voor Feyenoord betekend?", vraagt Van Hanegem zich af.
  maandag 17 maart 2014 @ 08:52:27 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137831201
En terecht. Genee is een rat.

Schaken gisteren. Man man man, hoelang mag die gozer nog blijven spelen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 17 maart 2014 @ 08:54:56 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137831240
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:52 schreef Happel het volgende:
Natuurlijk maar dit vind ik ook weer wat ver gaan

quote:
Ik vind het echt jammer dat zo iemand ruimte voor columns krijgt en dat er überhaupt mensen naar zijn uitzendingen bij RTL kijken.
pi_137831619
quote:

Tja, dat die niet in de rust werd gewisseld :')
En dan als eerste wissel een aardig spelende Vormer eruit halen.
pi_137831631
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:04 schreef SjaakBauer het volgende:
De Vrij liep als een baas weer spitsjes uit te kappen, hebben we lang niet gezien bij hem.
Ja, ging goed :)
  maandag 17 maart 2014 @ 09:34:53 #116
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137831881
quote:

Maar wat zijn de alternatieven? Armenteros en Verhoek?
  maandag 17 maart 2014 @ 10:01:49 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137832435
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

[..]

Zelfs daar vind ik dat hij gelijk in heeft. Niks toevoegend programma.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 17 maart 2014 @ 10:05:22 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137832515
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die speelde echt heel sterk ja.
Clasie en Immers ook goed. Voorhoede met als negatieve uitblinker Schaken was treurig :')
En Te Vrede was ook heel erg slecht. Bij hoge ballen springt hij standaard veel te vroeg. Een bal in de voeten, dan zat de verdediger er de hele tijd al eerder tussen. En dan krijgt hij vlak voor tijd nog de kans om Boetius te laten scoren en schiet-ie 'm zelf, hoog naast en over. Het viel niet mee.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_137832684
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Met tien man voetballen, gewoon zonder Ruben. Maar je kan natuurlijk wel 5-3-2 spelen met te Vrede/Pelle en Boetius.
pi_137832756
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:05 schreef Gert het volgende:

[..]

En Te Vrede was ook heel erg slecht. Bij hoge ballen springt hij standaard veel te vroeg. Een bal in de voeten, dan zat de verdediger er de hele tijd al eerder tussen. En dan krijgt hij vlak voor tijd nog de kans om Boetius te laten scoren en schiet-ie 'm zelf, hoog naast en over. Het viel niet mee.
Ja, die vond ik ook niet best :N
Wint bijna geen duel, terwijl dat 1 van zijn belangrijkste taken is.
pi_137832789
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Kan haast niet slechter zijn zou je zeggen.
Desnoods Vormer op rechtsbuiten ^O^ Is dan wel niet snel, maar dan kan Janmaat er gewoon wat vaker overheen. En je hebt dan tenminste altijd iemand die standaard situaties kan nemen.
  maandag 17 maart 2014 @ 10:16:24 #122
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137832816
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kan haast niet slechter zijn zou je zeggen.
Desnoods Vormer op rechtsbuiten ^O^ Is dan wel niet snel, maar dan kan Janmaat er gewoon wat vaker overheen. En je hebt dan tenminste altijd iemand die standaard situaties kan nemen.
Misschien niet eens zo heel gek, hetzelfde als Schöne bij Ajax? Of je moet met hetzelfde middenveld als gisteren spelen en dan Vilhena op rechtsbuiten :D
  maandag 17 maart 2014 @ 10:17:06 #123
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_137832831
Zal mij benieuwen wie er na de zomer vertrekken en komen bij de club. Hoop dat de interesse in spelers als Martins Indi, Janmaat, Pelle, De Vrij en een Clasie een keer doorzet en we wat miljoenen kunnen binnenhengelen en gericht op zoek kunnen naar het versterken van onze écht zwakke posities.

Ik zou overigens gewoon Boëtius op rechtsbuiten zetten en Vilhena in de Martens rol als hangende linkshalf. ^O^
pi_137832908
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef J.Pistone het volgende:
Deze Messias is alleen nog maar met overtreding te stoppen.

[ afbeelding ]
Maar hij liet gewoon doorvoetballen!
pi_137833101
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Zelfs daar vind ik dat hij gelijk in heeft. Niks toevoegend programma.
Tis op z'n tijd vermakelijk, maar ze zitten te lullen over dingen zonder beelden.
pi_137833260
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:16 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Misschien niet eens zo heel gek, hetzelfde als Schöne bij Ajax? Of je moet met hetzelfde middenveld als gisteren spelen en dan Vilhena op rechtsbuiten :D
Ja zoiets. Kan geen kwaad eens te proberen denk ik.
Zou Vilhena trouwens niet op rechtsbuiten zetten.
Dan moet je hem op links zetten en Boëtius op rechts (zoals iemand hierboven geloof ik al zei).
pi_137833264
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Maar hij liet gewoon doorvoetballen!
Ja :N
pi_137835114
Pure skills van de straat. _O_

pi_137835237
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:31 schreef Pistone het volgende:

[ afbeelding ]
Die was inderdaad jammer :{
  maandag 17 maart 2014 @ 11:36:54 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137835268
Lexiesta _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137835558
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:31 schreef Pistone het volgende:

[ afbeelding ]
Het ziet er ook gewoon zo natuurlijk uit _O_

Geboren talent _O_
  maandag 17 maart 2014 @ 12:05:39 #132
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137836273
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

[..]

Ongelofelijk kleinzielig van Van Hanegem weer. Een journalist moet kritische vragen stellen, daar zijn het journalisten voor. Dan wat een klein kind.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137836601
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ongelofelijk kleinzielig van Van Hanegem weer. Een journalist moet kritische vragen stellen, daar zijn het journalisten voor. Dan wat een klein kind.
Heb je gelezen van Genee allemaal over Willem heeft geroepen?
Luis in de pels, henegelen naar baantjes?? Volgens mij wilde Feyenoord hem zelf een rol aanbieden en heeft Willem alleen gezegd dat hij de club graag vooruit wil helpen...
blablablabla
  maandag 17 maart 2014 @ 12:20:25 #134
53267 TC03
pi_137836872
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb je gelezen van Genee allemaal over Willem heeft geroepen?
Luis in de pels, henegelen naar baantjes?? Volgens mij wilde Feyenoord hem zelf een rol aanbieden en heeft Willem alleen gezegd dat hij de club graag vooruit wil helpen...
Dat zei Genee omdat Van Hanegem daar enigszins opzichtig naar solliciteerde in zijn column.

Maar als een journalist een andere insteek heeft dan Van Hanegem, is het meteen een onruststoker die geen kijkers verdient. Echt, hoe kinderachtig kan je zijn. :')
pi_137837130
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zei Genee omdat Van Hanegem daar enigszins opzichtig naar solliciteerde in zijn column.

Maar als een journalist een andere insteek heeft dan Van Hanegem, is het meteen een onruststoker die geen kijkers verdient. Echt, hoe kinderachtig kan je zijn. :')
Het is juist Genee die kinderachtig optreed. Die gast ligt echt altijd te zuigen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137837178
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom is iemand op de radio compleet afmaken op middels suggestieve vragen goede journalistiek volgens jou?
En hoezo terechte vragen, Willem heb altijd gezegd dat hij iets voor de club wil doen. Al toen met die crisis in 2009 wilde hij Mario helpen maar die wilde niet terwijl Willem hem altijd geholpen heeft als speler als hij weer eens botste met deze of geen.

quote:
De legendarische oud-middenvelder is het duidelijk zat. 'Ik heb niet om een baan gevraagd bij Feyenoord, ik heb alleen aangeboden mee te willen helpen aan de verdere opbouw van een sterk Feyenoord. Mag ik alsjeblieft? Meneer Genee heeft daar problemen mee. Op basis waarvan? Wat heeft hij voor het voetbal betekend? Wat heeft hij voor Feyenoord betekend?'
Willem _O_
blablablabla
pi_137837238
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef eight het volgende:

[..]

Het is juist Genee die kinderachtig optreed. Die gast ligt echt altijd te zuigen.
Het is net als dat gedoe met die Heerenveen-voorzitter Genee valt af en toe compleet uit zijn rol en gaat dan enorm tof zitten doen, alles en iedereen die wel actuele kennis heeft tegen het zere been schoppen.

Gewoon een matige trol en terecht dat Willem hem even van repliek denkt wat denkt die belhamel wel niet.
blablablabla
  maandag 17 maart 2014 @ 12:31:04 #138
53267 TC03
pi_137837273
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef eight het volgende:

[..]

Genee is een journalist, hun enige bestaansrecht wordt ontleend aan de mate waarin ze kritisch kunnen zijn (=zuigen in de ogen van mensen met tere ego's). Dat is gewoon zijn taak, is toch niks persoonlijks.
pi_137837371
Willem is niet zo heel sterk in dit soort situaties imo, als je zo groot bent (geweest) laat je dit toch links liggen ? Lekker laten gaan en al zeker als het van iemand als Genee komt.

Verder boeit het me eigenlijk ook helemaal niets, ben wel benieuwd of Willem een rol/baantje krijgt en uiteraard dan wat voor baantje.
pi_137837450
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Genee is een journalist, hun enige bestaansrecht wordt ontleend aan de mate waarin ze kritisch kunnen zijn (=zuigen in de ogen van mensen met tere ego's). Dat is gewoon zijn taak, is toch niks persoonlijks.
Zijn taak als journalist is om objectief te zijn. Echter vormt hij zijn mening vaak vooraf en presenteert dit met opdringerige wijze. Zijn scoringsdrift over de rug van anderen is gewoon walgelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')