SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
Sylvesterrr gaat een meet organiseren. Eenieder wordt vriendelijk verzocht hieronder aan te geven waar hij/zij wil dat de meet wordt gehouden. Na het vaststellen van de locatie zal hij een datumprikker aanmaken.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 18% gewijzigd door sylvesterrr op 16-03-2014 17:46:35 ]
zeg het woordquote:Op zondag 16 maart 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
Vieze bitch die je bent. Vieze smiecht. HAD IK NET EEN LEUKE TOPICTITEL VERZONNEN. Krijg de malignant neoplasia, sylvester. Echt.
Ik kan er ook niks aan doen dat ze aan 1 van de kenmerken van die ziekte voldoetquote:Op zondag 16 maart 2014 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik vind sowieso dat jullie te vaak het woord dement rondstrooien, stop daar meevreselijke ziekte.
Zeg het eens...quote:Op zondag 16 maart 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
HAD IK NET EEN LEUKE TOPICTITEL VERZONNEN..
ga wieberen man en lees je in in die kloteziektequote:Op zondag 16 maart 2014 16:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ze aan 1 van de kenmerken van die ziekte voldoet
Tweede.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met FOK!kers of met mensen uit Turkse fora?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was zo goed als afwezig. Toeval?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
Wel opmerkelijk dat er plotseling harmonie was in deze reeks, meer dan een topic lang.
Don't jinx it.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
Wel opmerkelijk dat er plotseling harmonie was in deze reeks, meer dan een topic lang.
Ik heb eerst op TurksNL gepost. Daar zat nog best intellectueel volk, moet ik zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:29 schreef expans het volgende:
Er bestaan (bestonden) ook andere kleinschalige Turkse fora hoor
Ja dat ene forum. Hoe weet je daarvanquote:Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op FOK! of op dat gaming forum?
Ik zou me juist ongemakkelijk voelen met me eigen volk, dan heb ik het gevoel dat ze me judgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:35 schreef expans het volgende:
Ik zou het trouwens enger vinden om af te spreken met een stel Nederlanders van fok, of een stel onbekenden via couchsurfing oid dan wat Turken van een forum. Zou me juist dan niet op m'n gemak voelen
Turken voelt toch wel wat makkelijker imo.
Nederlanders zijn juist tof.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:35 schreef expans het volgende:
Ik zou het trouwens enger vinden om af te spreken met een stel Nederlanders van fok, of een stel onbekenden via couchsurfing oid dan wat Turken van een forum. Zou me juist dan niet op m'n gemak voelen
Turken voelt toch wel wat makkelijker imo.
Je had link gestuurd via Steam, weet je nog?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:33 schreef Arcadia het volgende:
Wie heeft er ruzie gehad?
[..]
Ja dat ene forum. Hoe weet je daarvan
Hmm neequote:Op zondag 16 maart 2014 16:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je had link gestuurd via Steam, weet je nog?
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou me juist ongemakkelijk voelen met me eigen volk, dan heb ik het gevoel dat ze me judgen.
Zit je hoofd er misschien tussen?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:32 schreef Crip het volgende:
Ik heb een probleem, mijn raam gaat niet meer dicht snap er niets van.
Eén meet was random dus beetje awkward, rest was zelf geregeld dus met mensen met wie het sowieso wel goed zit.quote:
Niet gevreesd, je geheimen zijn bij mij veilig.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hmm nee. Ik moet echt bijhouden wat voor info ik aan wie meedeel
Ja ik denk het wel!quote:
Oh nee. Dat was niet dat. Dat was een website waarvoor ik af en toe schreef. Wat vond je er trouwens van? Op die ene forum ken ik die mensen al sinds 2003. Had ze gemeet in 2011-2012quote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet gevreesd, je geheimen zijn bij mij veilig.
Ik heb alleen je artikel over Skyrim gelezen die je had gestuurd.
Meh, ik speel liever niks op de PC eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 16:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel!
Btw over steam gesproken, 80% op rockstar games.
http://store.steampowered.com/sale/rockstarpublisherweekend2014
Ja maar nog zo awkward. hhhquote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef expans het volgende:
[..]
Eén meet was random dus beetje awkward, rest was zelf geregeld dus met mensen met wie het sowieso wel goed zit.
Maar met NLers enzo zou ik me niet op m'n gemak voelen, enige Turk/allochtoon, andere humor, iedereen aan het bier enzo etc.
En hoezo beoordelen? Zij komen zelf toch ook
Ik zit met die mensen waarmee ik heb gemeet al jarenlang (en nog steedsquote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef expans het volgende:
[..]
Eén meet was random dus beetje awkward, rest was zelf geregeld dus met mensen met wie het sowieso wel goed zit.
Maar met NLers enzo zou ik me niet op m'n gemak voelen, enige Turk/allochtoon, andere humor, iedereen aan het bier enzo etc.
Marokkanen zijn best vaak zelfhatend, zou dat ermee te maken kunnen hebben?quote:
Ik denk dat het ook aan Marokkanen ligt, vooral de vrouwen worden snel afgekeurd op iets.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:44 schreef expans het volgende:
[..]
Marokkanen zijn best vaak zelfhatend, zou dat ermee te maken kunnen hebben?
Dus dat ze elkaar kapotmaken bij de geringste fout van een landgenoot.
Mooi geschreven.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh nee. Dat was niet dat. Dat was een website waarvoor ik af en toe schreef. Wat vond je er trouwens van? Op die ene forum ken ik die mensen al sinds 2003. Had ze gemeet in 2011-2012
[..]
Dankjewel. Niet zo pretentieus als dat van Mathemaat hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer wij meeten snoezepoes.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef Bortecinem het volgende:
Turken zijn echt internetmensen, merk ik. Overal op iedere site zitten wel Turken. Ook op internationale sites.
Ik heb tot nu toe ongeveer 5-6 keer gemeet en nog tig keer mensen tegengekomen van forums op evenementen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dankjewel. Niet zo pretentieus als dat van Mathemaat hè?Inderdaad. Zou het bijna literatuur willen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scrollde ooit langs de 100 meest populaire fotomomenten van een bepaald jaar. Kwam dat tongzoenmoment van Madonna en Britney. Precies toen bleef de computer vastlopen en loopt mijn vader binnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:52 schreef expans het volgende:
Ik weet nog dat toen ik 12 was oid ik een forum checkte maar iemand bikinipic als avatar had.
Toen zag m'n moeder het en vroeg ze zich af wat het was
Hele website te zien, oog valt op een minuscule avatar
Nee, want dan begint het gebitch van: ik kom als X en X en X komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat er alleen iets van die meet terechtkomt als sylvesterrr het oppakt, anders kunnen we nog lang wachten.
Oke hardop gelachenquote:Op zondag 16 maart 2014 16:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik scrollde ooit langs de 100 meest populaire fotomomenten van een bepaald jaar. Kwam dat tongzoenmoment van Madonna en Britney. Precies toen bleef de computer vastlopen en loopt mijn vader binnen.
En toen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik scrollde ooit langs de 100 meest populaire fotomomenten van een bepaald jaar. Kwam dat tongzoenmoment van Madonna en Britney. Precies toen bleef de computer vastlopen en loopt mijn vader binnen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We kunnen 2 in 1 doen en samen naar Borte gaan. Beetje vakantiegevoel?
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh, dan kun jij reizen met 40% korting, of wil je met de auto. Dan is het wel een dagje weg ja. Let's do this shit.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We kunnen 2 in 1 doen en samen naar Borte gaan. Beetje vakantiegevoel?
Auto! Koffie drinken bij tankstations, beetje pratende en al. Ja lijkt me wel watquote:Op zondag 16 maart 2014 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!!!
Jij hulpeloos kijken?
[..]
Oh, dan kun jij reizen met 40% korting, of wil je met de auto. Dan is het wel een dagje weg ja. Let's do this shit.
Hahahahahahaquote:Op zondag 16 maart 2014 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij keek me aan en ik zei: "IK ZWEER HET DIT IS TOEVAL" Hij liep weg.![]()
Is goed. Moeten we doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Auto! Koffie drinken bij tankstations, beetje pratende en al. Ja lijkt me wel wat
Nu zijn jullie welkom.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kopen we van te voren macarons bij de poptasi, we kunnen niet met lege handen bij borte aankomen natuurlijk.
Yup. En als goede gastvrouw kookt zequote:Op zondag 16 maart 2014 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kopen we van te voren macarons bij de poptasi, we kunnen niet met lege handen bij borte aankomen natuurlijk.
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij keek me aan en ik zei: "IK ZWEER HET DIT IS TOEVAL" Hij liep weg.![]()
Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een probleem, lipstick staat mij niet meer.Ik probeer iedere kleur, maar ze staan allemaal lelijk. Een voor een.
Nu pas?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zit met die mensen waarmee ik heb gemeet al jarenlang (en nog steeds) in een MSN groep.
sylvesterrr haat me nu![]()
Weet ik niet. Lijk net een travo man. Zelfs lipgloss staat mij niet meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
En bedankt voor het meevragen, ik waardeer de uitnodiging. Thanks.
Leek me vanzelfsprekendquote:Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
En bedankt voor het meevragen, ik waardeer de uitnodiging. Thanks.
Lol neee.quote:
Huh, zomaar opeens boempats veranderd ja?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik niet. Lijk net een travo man. Zelfs lipgloss staat mij niet meer.![]()
Jij bent ook welkom.
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik niet. Lijk net een travo man. Zelfs lipgloss staat mij niet meer.![]()
Jij bent ook welkom.
22quote:
Buzzzzzzzzzzzquote:
Apart dit. Verkopen ze het nog steeds? Ben niet echt van de drogisterij merken, lager dan Mac ga ik niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://veracamilla.nl/201(...)nsational-popsticks/
Die heb ik.Niet heel opvallend, maar maakt wel een klein verschil.
[..]
22
[..]
Buzzzzzzzzzzz
Oh men. 22, 21 en 24. Nvmquote:Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://veracamilla.nl/201(...)nsational-popsticks/
Die heb ik.Niet heel opvallend, maar maakt wel een klein verschil.
[..]
22
[..]
Buzzzzzzzzzzz
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Apart dit. Verkopen ze het nog steeds? Ben niet echt van de drogisterij merken, lager dan Mac ga ik niet.
Grapje.
Nah, ik meet liever met niet-Turken die ik niet ken dan met Turken die ik niet ken. Bij niet-Turken voel ik me toch beter op m'n gemak.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef expans het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nah, ik meet liever met niet-Turken die ik niet ken dan met Turken die ik niet ken. Bij niet-Turken voel ik me toch beter op m'n gemak.
Bij de - meeste (sorry PWF) - Turken in dit topic voel ik me prima op m'n gemak.
Haha.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja en toch zie je eruit als travo he.
Geen idee, heb hem overgenomen van mn moeder.Ben niet zo van de lipsticks, ben altijd bang dat het zo gaat barsten en lelijk wordt en alles. Geef mij maar lipbalm en dat soort dingetjes.
Volgens mij worden ze niet meer verkochtquote:Op zondag 16 maart 2014 17:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha.![]()
Ik ben ze niet tegengekomen namelijk, maar de volgende keer even beter checken.
Hmm best duur voor maybelinne. Weet je dat je ze in Duitsland voor de helft van de prijs kan krijgen? Daarom heb je hier ook zo vaak van die 1+1 acties.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze niet meer verkochtwant tijd geleden in de kruidvat hadden ze ook 1+1 actie, maar zag die niet.
http://www.bol.com/nl/p/m(...)6491%26itm_role%3din
^die heb ik.
Alles is duur in NLquote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm best duur voor maybelinne. Weet je dat je ze in Duitsland voor de helft van de prijs kan krijgen? Daarom heb je hier ook zo vaak van die 1+1 acties.
Hoe kom je op Stimsquote:Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stims, je past er prima tussen hoor.
Doet ze altijd:quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe kom je op Stims
Kom zo iets bij je afleveren he.
Belachelijk he.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles is duur in NLDus dat het in Duitsland goedkoper geloof ik graag.
Ja best duuur is deze ook voor een 'ouder' model.
Noodles en wat chips. Hoop dat visite huis een beetje uitpaktquote:Op zondag 16 maart 2014 17:26 schreef Bortecinem het volgende:
Oh mensen het is half zes. De grote vraag komt er weer aan.. wat gaan we eten?
Duitsland? Ja, maar de fatsoenlijke steden (Dusseldorf, Duisburg) liggen toch een uurtje verderop..quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Borte woon je vlakbij Dl? Gaan we shoppen daar. Problem solved
Ik ga ook noodles eten denk ik. Yumyummmquote:Op zondag 16 maart 2014 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noodles en wat chips. Hoop dat visite huis een beetje uitpakt
Als ik toch 3 uur moet rijden jan dat extra uurtje ook wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Duitsland? Ja, maar de fatsoenlijke steden (Dusseldorf, Duisburg) liggen toch een uurtje verderop..
Vooruit dan maar...quote:Op zondag 16 maart 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat er alleen iets van die meet terechtkomt als sylvesterrr het oppakt, anders kunnen we nog lang wachten.
Haha true.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik toch 3 uur moet rijden jan dat extra uurtje ook wel.
wat? Afleveren?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe kom je op Stims
Kom zo iets bij je afleveren he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |